FALCON E-CROSS
-
- Forumowicz
- Posty: 558
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: FALCON E-CROSS
Ogólnie to mam ponad 10kwh odzyskanie i jest to ogółem 3,9procent odzyskane energii z ogółu co przejechałem
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: FALCON E-CROSS
Rodzinna wycieczka. Zahaczony plac zabaw żeby mały szkrab nogi rozprostował
P.S - Carrera banshee żonki dostała naklejke na boczek ale to już dawno tylko fotek nie aktualizowałem
P.S - Carrera banshee żonki dostała naklejke na boczek ale to już dawno tylko fotek nie aktualizowałem
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 maja 2018, 20:29
- Lokalizacja: Wrocław
Re: FALCON E-CROSS
Jak to jest z przerzutkami w Falconach, widzę tu 2 blaty na korbie ale przerzutki coś nie dostrzegam. Z tyłu jedna zębatka? Stosuje się jakieś przełożenia w tego typu rowerach?
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: FALCON E-CROSS
Z przodu nie potrzeba przerzutki. Jak trzeba mniejsze przełożenie (mi się jeszcze nie zdarzyło żebym potrzebował) to się zrzuca łańcuch niżej ręcznie. Z tyłu mam jedną zębatkę 14z, ale ludzie dają wolnobiegi pięcio-rzędowe i przy tym silniku to górna granica bo łapie się połowę gwintu nakrętki na ośce.
Ogólnie przy takich rowerach przerzutki i blaty wcale nie są potrzebne uwierz mi.
Jak skończy Ci się bateria i tak nie ujedziesz za daleko nawet na małym przełożeniu więc planujesz trasę tak żeby nie jeździć bez prądu.
Ogólnie przy takich rowerach przerzutki i blaty wcale nie są potrzebne uwierz mi.
Jak skończy Ci się bateria i tak nie ujedziesz za daleko nawet na małym przełożeniu więc planujesz trasę tak żeby nie jeździć bez prądu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lip 2018, 20:57
- Lokalizacja: Twardogóra
Re: FALCON E-CROSS
Cześć wszystkim.
Buduję właśnie pierwszego falcona i widzę że Wasz przewiduje czujnik PAS. Jak zamontowaliście czujnik w falconie? Szukam inspiracji bo nie chcę aby był przerost formy nas treścią.
Buduję właśnie pierwszego falcona i widzę że Wasz przewiduje czujnik PAS. Jak zamontowaliście czujnik w falconie? Szukam inspiracji bo nie chcę aby był przerost formy nas treścią.
- andy101
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
- Lokalizacja: Krosno
Re: FALCON E-CROSS
Tas na swoim blogu wyraźnie ostrzega
http://ebike.nexun.pl/budujemy-elektryka-od-0/
Wspomaganie PAS (podczas pedałowania) - nie używam w rowerze o takiej mocy można przez to zginąć
http://ebike.nexun.pl/budujemy-elektryka-od-0/
Wspomaganie PAS (podczas pedałowania) - nie używam w rowerze o takiej mocy można przez to zginąć
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lip 2018, 20:57
- Lokalizacja: Twardogóra
Re: FALCON E-CROSS
Aż tak nierozsądny nie jestem aby używać PASa na pełnej mocy.
Jednak polskie przepisy stanowią jasno (mniej lub bardziej), że poruszając się po drodze publicznej pojazdem o napędzie elektrycznym należy zadbać o to, żeby silnik dawał maksymalną moc 250W i działał tylko wtedy gdy pedałujemy. Chcę to puścić przez ev computer - link na stronie - aby w dni powszednie móc tanio i zgodnie z prawem dojechać do pracy. Gdy droga pozwoli na użycie mocy powyżej 250W pas się odłączy a "pracą" silnika sterować będzie manetka.
PS. To tylko moja interpretacja przepisów i newsów z internetów, nie jestem prawnikiem i nie odpowiadam jeżeli ktoś weźmie to jako poradę prawną.
Sugestie?
Jednak polskie przepisy stanowią jasno (mniej lub bardziej), że poruszając się po drodze publicznej pojazdem o napędzie elektrycznym należy zadbać o to, żeby silnik dawał maksymalną moc 250W i działał tylko wtedy gdy pedałujemy. Chcę to puścić przez ev computer - link na stronie - aby w dni powszednie móc tanio i zgodnie z prawem dojechać do pracy. Gdy droga pozwoli na użycie mocy powyżej 250W pas się odłączy a "pracą" silnika sterować będzie manetka.
PS. To tylko moja interpretacja przepisów i newsów z internetów, nie jestem prawnikiem i nie odpowiadam jeżeli ktoś weźmie to jako poradę prawną.
Sugestie?
- andy101
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
- Lokalizacja: Krosno
Re: FALCON E-CROSS
Napiszę z mojego doświadczenia, już kilkukrotnie byłem zatrzymywany przez Policje i straż miejską. Zarówno w Krośnie jak i w Rzeszowie. Raz wzywałem karetkę do rannego rowerzysty i również byłem spisywany przez policję,luźno rozmawialiśmy, chcieli zapytać jak się jeździ na tak szerokich oponach.
Opinia prawna Wynika z niej że wystarczającym jest ustawienie w sterowniku kontrolera trybu ograniczenia mocy.
Definicja "uruchamiany za pomocą nacisku na pedały" jest bardzo ogólna i nie definiuje metody.
Mój silnik przy napięciu 48v nie pozwala na prędkość wyższą niż 40 km/h, nine continent rh2809 d 7x9. Zapytałem jak to jest z prawnym aspektem posiadania silników powyżej 250w. Odpowiedź była krótka: jeżeli jeździsz spokojnie po ścieżkach rowerowych, bez wariacji na jednym kole i paleniu gumy na asfalcie my nie interweniujemy. Nie wnikamy jaki silnik, nas interesuje tylko prędkość. Czyli można trafić na rozsądnych mundurowych.Opinia prawna Wynika z niej że wystarczającym jest ustawienie w sterowniku kontrolera trybu ograniczenia mocy.
Definicja "uruchamiany za pomocą nacisku na pedały" jest bardzo ogólna i nie definiuje metody.
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3337
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: FALCON E-CROSS
Nikt się nie da nabrać na to że pojazd typu Falcon jest rowerem dopuszczonym do jazdy po ścieżkach rowerowych.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
- genjusz
- Forumowicz
- Posty: 127
- Rejestracja: 22 lut 2018, 17:23
Re: FALCON E-CROSS
Potwierdzam co kolega wyżej napisał. Sam miałem już trzy przygody z policją (dwie jadąc DDR) i za każdym razem byłem puszczany dalej. Oczywiście zawsze jechałem zgodnie z przepisami i bez szaleństw. Po krótkiej i miłej rozmowie oraz niezliczonych „och” i „ach” ze strony mundurowych dostawałem na dowidzenia „tylko jedź powoli i ostrożnie”. Także jeżeli jedziesz z głową i nie odpier@&€”asz to nic Ci nie grozi.
Natomiast problem i to ogromny pojawia sie w momencie spowodowania wypadku (i nie ważne że nie z Twojej winy), zawsze Ty bedziesz winny jeżeli coś się stanie.
Natomiast problem i to ogromny pojawia sie w momencie spowodowania wypadku (i nie ważne że nie z Twojej winy), zawsze Ty bedziesz winny jeżeli coś się stanie.
Univega Alpina 500 analog / Falcon QS205
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: FALCON E-CROSS
Panowie nie pomyliły wam się tematy?
Tutaj na przykład można o tym pisać
http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=11&t=1300
Admina proszę o przeniesienie 6 (nie licząc tego) ostatnich postów w odpowiednie do tego miejsce
Tutaj na przykład można o tym pisać
http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=11&t=1300
Admina proszę o przeniesienie 6 (nie licząc tego) ostatnich postów w odpowiednie do tego miejsce
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 sie 2018, 7:52
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: FALCON E-CROSS
Tomas uruchomiles juz PAS ? Gdzies widzialem ze mozna w ca3 sterowac ile pas ma podawac maks pradu w silnik. Ciekawie by bylo bo wtedy nie bylby tak niebezpieczny jak to Tas pisal na blogu. Ja chce miec pas nie ze wzgledu legalnosci tylko po prostu tak sie wygodnie jezdzi.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: FALCON E-CROSS
Ja również nie wyobrażam sobie ebike'a bez PAS. To nieprawda że pas jest niebezpieczny. Jest bezpieczny. Chyba że masz upośledzony sterownik który wali od razu na koło 10kw przy dotknięciu pedału i nie ma żadnej możliwości aby to zmienić. W dzisiejszych czasach gdzie mamy programowalne wyświetlacze które umożliwiają ustawienie wszystkiego pod siebie, rezygnacja z PAS to rezygnacja z wygody. Mam sinus kt + lcd3 i manetka z pas idealnie się nawzajem uzupełniają.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: FALCON E-CROSS
Wszystko jest podlaczone tylko magnesy do korby leżą sobie na półce i czekają nie wiem na co Jakoś olałem temat z lenistwa. Stara prawda się sprawdza, jak odrazu czegoś nie zrobisz, to już nie zrobisz Nie no zrobię pewnie bo ciekawi mnie jak to działa.