falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
falcon po 3500km
Składany był przez kogos i działał bez problemu, problem w tym ze zachciało mi sie fast charging, do tego bms z nexuna balansował od 4.20 i w sumie nie wiedzialem w jakim stanie są cele itp (dzis mierzylem i jest idealnie - naprawde nei spodziewalem sie i jestem zaskoczony pozytywnie.
Co do szybkiego ładowania to wiem, wiem, ze bateria szybciej padnie itp, nie zamierzam ładowac tak caly czas, poza tym nawet jak zmniejszy sie pojemnosc o 20-30% to bedzie to za 2-3 lata a szkoda zycia na jakies ehh - stara bateria pojdzie do kosiarki lub jako powerbank awaryjny gdzie prady bedą 10x mniejsze niz w ebike.
Ogolnie to w planie była tylko zmiana bms-a ale niestety przez sterownik w srodku musialem go wyjąc, ale zeby wyjac sterownik trzeba bylo wypiąc moduły baterii co zaowocowalo tym ze ucialem wszytkie kable i wyjałem wszystko, i mam goły rower z flakami na zewnatrz
Majac wszystko rozpiete, cel jest taki zeby zrobic wszystko idealnie, poprawic fabryke itp - zeby wszystko juz bylo jak trzeba, "zaspawac" boczki i juz nie otwierac do samej zmiany baterii.
W planie:
- sterownik na dole
- montaz bms ant + osłona na lcd - tylko nie wiem czy folia czy frezowanie plexi + oring)
- złacze ładowania (Porządne- aczkolwiek to łatwo wymienic) - kupilem WS20 (25A) ale jednak chciałbym przetestowac ładowanie 30A wiec dam narazie XT60 panelowe (do 50A istnieje złacze WS28 w razie czego ale komplet czyli wtyk/gniazde kosztowalo chyaba 80zł wiec narazie to odpuscilem a moze XT sie sprawdzi
- fazowe przewody do skrócenia
- kabel do sabvotona (Złacze GX20 14pin) mozliwe ze zrobie caly przewod od podstaw + złaczki skrecane/hermetyczne na poszczególne elementy (manetka/regen itp)
- nowe złącze hermetyczne do halli (skrecane lub zatrzask)
- adapter/przepust kablowy pod kable do/z sterownika na spodzie ramy
- nowe otwory w ramie pod tylną lampke
- czujnik temp do silnika
- nowe przepusty na przewody + nowe oploty (tutaj jeszcze niewiem jakie i co)
W razie czego slucham propozycji co mozna zrobic/czego unikac.
Zlozenie calosci (fizycznie to 1 dzien, wiec wole nawet 2-3 tygodnie pomyslec wczesniej niz robic na pałe) i tak ładowarka bedzie pewnie pod koniec lipca.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2021, 9:57 przez szczur333, łącznie zmieniany 3 razy.
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Co mozna zrobic ? Gniazdo serwisowe do podglądu napięć kazdej z cel, tak aby nie rozpinac BMS.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
-
- Forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Dobre , przyda mu się by sprawdzać czy bms na wyświetlaczu pokazuje prawidłowo.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Zaloz termik do silnika i podkrec sobie w koncu prad z baterii, bo te VTC5 nawet nie czuja, ze pracuja przy 80Aszczur333 pisze: ↑01 lip 2020, 21:07
Jak w tytule, falcona mam jakies 10mcy - zrobilem ok 3500km
Składany był przez kogos i działał bez problemu, problem w tym ze zachciało mi sie fast charging, do tego bms z nexuna balansował od 4.20 i w sumie nie wiedzialem w jakim stanie są cele itp (dzis mierzylem i jest idealnie - naprawde nei spodziewalem sie i jestem zaskoczony pozytywnie.
Co do szybkiego ładowania to wiem, wiem, ze bateria szybciej padnie itp, nie zamierzam ładowac tak caly czas, poza tym nawet jak zmniejszy sie pojemnosc o 20-30% to bedzie to za 2-3 lata a szkoda zycia na jakies ehh - stara bateria pojdzie do kosiarki lub jako powerbank awaryjny gdzie prady bedą 10x mniejsze niz w ebike.
Ogolnie to w planie była tylko zmiana bms-a ale niestety przez sterownik w srodku musialem go wyjąc, ale zeby wyjac sterownik trzeba bylo wypiąc moduły baterii co zaowocowalo tym ze ucialem wszytkie kable i wyjałem wszystko, i mam goły rower z flakami na zewnatrz
Majac wszystko rozpiete, cel jest taki zeby zrobic wszystko idealnie, poprawic fabryke itp - zeby wszystko juz bylo jak trzeba, "zaspawac" boczki i juz nie otwierac do samej zmiany baterii.
W planie:
- sterownik na dole
- montaz bms ant + osłona na lcd - tylko nie wiem czy folia czy frezowanie plexi + oring)
- złacze ładowania (Porządne- aczkolwiek to łatwo wymienic) - kupilem WS20 (25A) ale jednak chciałbym przetestowac ładowanie 30A wiec dam narazie XT60 panelowe (do 50A istnieje złacze WS28 w razie czego ale komplet czyli wtyk/gniazde kosztowalo chyaba 80zł wiec narazie to odpuscilem a moze XT sie sprawdzi
- fazowe przewody do skrócenia
- kabel do sabvotona (Złacze GX20 14pin) mozliwe ze zrobie caly przewod od podstaw + złaczki skrecane/hermetyczne na poszczególne elementy (manetka/regen itp)
- nowe złącze hermetyczne do halli (skrecane lub zatrzask)
- adapter/przepust kablowy pod kable do/z sterownika na spodzie ramy
- nowe otwory w ramie pod tylną lampke
- czujnik temp do silnika
- nowe przepusty na przewody + nowe oploty (tutaj jeszcze niewiem jakie i co)
W razie czego slucham propozycji co mozna zrobic/czego unikac.
Zlozenie calosci (fizycznie to 1 dzien, wiec wole nawet 2-3 tygodnie pomyslec wczesniej niz robic na pałe) i tak ładowarka bedzie pewnie pod koniec lipca.
Przewody daj w takim oplocie siatkowym lub owijce i bedzie ok. Instalacje skladaj na przewodach sylikonowych.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Nie wiem z czego są przekłądki między poziomami pakietu ale wygląda z daleka na tekture falista ?
Sugeruje epoksyd, lub grubszy preszpan w kaptonie.
Sugeruje epoksyd, lub grubszy preszpan w kaptonie.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
- serwisowy do bms-a - myslalem nad tym, ale dostep do bms-a bede miał teraz bardzo prosty wiec nie ma to sensu aktualnie, a anwet jak bede chcial sprawdzic to jednak co za problem odpiac wtyk i pomierzyc - nie zamierzam otwierac ramy za czesto
- termik no wlasnie, mysle czy nie wymienic czujnika bo jest tam NTC, a z BMS-em dostalem 4 luzem (ale inny typ), i moglbym miec odrazu podgląd w nim w razie czego (ewentualnie jakis zewnetrzny wyswieltacz tylko pod temp silnika)
- oczywiscie teraz bedzie 120-130A z baterii i 150-180A fazowy jako maxymalne ustawienie, drugie zostawie tak jak teraz mam max czyli 80A bat/110A fazowy, mała moc (23-24kmh) zostaje
- przekladka jest z izolatora twardego wiec tu nie ma problemu - tyle wytrzymalo to bez sterownika wytrzyma tymbardziej
Głownie chodzi o ehh o ktorych mało kto mysli a potem sie okazuje ze przeszkadzaja, np dzis zamontowalem lcd od bms-a na probe i otwory ktore są w w ramie pod przewody/linki są na jego drodze - tzn przewody moze wejdą ale nie wiem czy nie bede zrobie otworów w boczkach - boczki będą całkiem nowe z rowkiem na oring i wycinane na cnc, wiec dodatkowe otwory to nie problem
- termik no wlasnie, mysle czy nie wymienic czujnika bo jest tam NTC, a z BMS-em dostalem 4 luzem (ale inny typ), i moglbym miec odrazu podgląd w nim w razie czego (ewentualnie jakis zewnetrzny wyswieltacz tylko pod temp silnika)
- oczywiscie teraz bedzie 120-130A z baterii i 150-180A fazowy jako maxymalne ustawienie, drugie zostawie tak jak teraz mam max czyli 80A bat/110A fazowy, mała moc (23-24kmh) zostaje
- przekladka jest z izolatora twardego wiec tu nie ma problemu - tyle wytrzymalo to bez sterownika wytrzyma tymbardziej
Głownie chodzi o ehh o ktorych mało kto mysli a potem sie okazuje ze przeszkadzaja, np dzis zamontowalem lcd od bms-a na probe i otwory ktore są w w ramie pod przewody/linki są na jego drodze - tzn przewody moze wejdą ale nie wiem czy nie bede zrobie otworów w boczkach - boczki będą całkiem nowe z rowkiem na oring i wycinane na cnc, wiec dodatkowe otwory to nie problem
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: falcon po roku - MODOWANIE
150A fazowego? Kurcze ja 400A fazowego ustawilem i sie zastanawialem czy wystarczy
Nawet sabvoton mini daje 170A fazowego, wiec polecam optymalnie 250-300 ustawic, wyczuj ten silnik
Nawet sabvoton mini daje 170A fazowego, wiec polecam optymalnie 250-300 ustawic, wyczuj ten silnik
-
- Forumowicz
- Posty: 446
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Czesc Ast034 mam pytanie , moja bateria jest na vct6 14s9p ile max mogę z niej pobrac zeby ogniwa pozyly długo i ogólnie żeby bylo ok .Mam 3kturbo i narazie 45amper. Podlac go do 60 czy więcej dac z 70amper?AST034 pisze: ↑02 lip 2020, 10:25Zaloz termik do silnika i podkrec sobie w koncu prad z baterii, bo te VTC5 nawet nie czuja, ze pracuja przy 80Aszczur333 pisze: ↑01 lip 2020, 21:07
Jak w tytule, falcona mam jakies 10mcy - zrobilem ok 3500km
Składany był przez kogos i działał bez problemu, problem w tym ze zachciało mi sie fast charging, do tego bms z nexuna balansował od 4.20 i w sumie nie wiedzialem w jakim stanie są cele itp (dzis mierzylem i jest idealnie - naprawde nei spodziewalem sie i jestem zaskoczony pozytywnie.
Co do szybkiego ładowania to wiem, wiem, ze bateria szybciej padnie itp, nie zamierzam ładowac tak caly czas, poza tym nawet jak zmniejszy sie pojemnosc o 20-30% to bedzie to za 2-3 lata a szkoda zycia na jakies ehh - stara bateria pojdzie do kosiarki lub jako powerbank awaryjny gdzie prady bedą 10x mniejsze niz w ebike.
Ogolnie to w planie była tylko zmiana bms-a ale niestety przez sterownik w srodku musialem go wyjąc, ale zeby wyjac sterownik trzeba bylo wypiąc moduły baterii co zaowocowalo tym ze ucialem wszytkie kable i wyjałem wszystko, i mam goły rower z flakami na zewnatrz
Majac wszystko rozpiete, cel jest taki zeby zrobic wszystko idealnie, poprawic fabryke itp - zeby wszystko juz bylo jak trzeba, "zaspawac" boczki i juz nie otwierac do samej zmiany baterii.
W planie:
- sterownik na dole
- montaz bms ant + osłona na lcd - tylko nie wiem czy folia czy frezowanie plexi + oring)
- złacze ładowania (Porządne- aczkolwiek to łatwo wymienic) - kupilem WS20 (25A) ale jednak chciałbym przetestowac ładowanie 30A wiec dam narazie XT60 panelowe (do 50A istnieje złacze WS28 w razie czego ale komplet czyli wtyk/gniazde kosztowalo chyaba 80zł wiec narazie to odpuscilem a moze XT sie sprawdzi
- fazowe przewody do skrócenia
- kabel do sabvotona (Złacze GX20 14pin) mozliwe ze zrobie caly przewod od podstaw + złaczki skrecane/hermetyczne na poszczególne elementy (manetka/regen itp)
- nowe złącze hermetyczne do halli (skrecane lub zatrzask)
- adapter/przepust kablowy pod kable do/z sterownika na spodzie ramy
- nowe otwory w ramie pod tylną lampke
- czujnik temp do silnika
- nowe przepusty na przewody + nowe oploty (tutaj jeszcze niewiem jakie i co)
W razie czego slucham propozycji co mozna zrobic/czego unikac.
Zlozenie calosci (fizycznie to 1 dzien, wiec wole nawet 2-3 tygodnie pomyslec wczesniej niz robic na pałe) i tak ładowarka bedzie pewnie pod koniec lipca.
Przewody daj w takim oplocie siatkowym lub owijce i bedzie ok. Instalacje skladaj na przewodach sylikonowych.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
odpowiem ale prosze moda o przeniesienie pytania do innego działu - zalezy od temperatury - im mniej tym lepiej, 9P na vtc spokojnie mysle ze mozesz dac 80-90A
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
ktos moze poradzic odnosnie kabli/zaciskarki/konektorow?
napewno musze zacisnac fazowe od silnika bezposrednio do sabka (bedą skrócone)
a dwa, z minusa do bms-a zrobie bezposredni kabel odrazu (z bms-a wychodzą juz przylutowane przewody 2x awg10) i nie wiem czy zalutowac na nowo czy poprsotu do nich dolutowac 2x awg10 czy np 1 awg6?i zrbic jeden konektor?
napewno musze zacisnac fazowe od silnika bezposrednio do sabka (bedą skrócone)
a dwa, z minusa do bms-a zrobie bezposredni kabel odrazu (z bms-a wychodzą juz przylutowane przewody 2x awg10) i nie wiem czy zalutowac na nowo czy poprsotu do nich dolutowac 2x awg10 czy np 1 awg6?i zrbic jeden konektor?
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Ja nie zaciskam tylko lutuje mini palnikiem i używam konektorów oczkowych 16/8 25/8 35/8 tylko wybieram takie by nie miały otworów przez które może wylać się cyna przy lutowaniu. Przewody bezpośrednio z bmsa wylutuj i dodaj przewody bez cięć bo każde lutowanie i dokładanie przewód spowoduje minimalnie większe straty przewodności prądowej. Jeśli 2x 10awg będą miały mniejszy przekrój niż otwór w konektorze to dotnij miedzi z jakichś przewodów i dołóż dla wypełnienia wolnej przestrzeni a następnie zalej po brzegi cyną.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
czyli takie cos pod fazowe i ten jeden konektor sie nada?
https://allegro.pl/oferta/koncowka-mied ... 7868982391
10mm2 tam jest, fazowe są ciensze ale to faktycznie moge lekko zacisnac i zalutowac, a z bms-a pociągne kabel 10mm bezposrednio i powinno byc ok
https://allegro.pl/oferta/koncowka-mied ... 7868982391
10mm2 tam jest, fazowe są ciensze ale to faktycznie moge lekko zacisnac i zalutowac, a z bms-a pociągne kabel 10mm bezposrednio i powinno byc ok
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Ja mam takie, tak samo jak Tooropek zalewalem je cyna z pomoca mini palnika. Montujesz w imadelko albo inny uchwyt, wsuwasz przewod, grzejesz palnikiem i wsuwasz tyle cyny az bedzie pelne. Pamietaj grzac z kilku stron, zebys zimnego lutu nie zrobil. Ja sobie dodatkowo w srodku smarowalem pasta lutownicza, trzyma swietnie. A jesli przy moich ustawieniach pradow jest ok to u Ciebie tym bardziejszczur333 pisze: ↑05 lip 2020, 18:19czyli takie cos pod fazowe i ten jeden konektor sie nada?
https://allegro.pl/oferta/koncowka-mied ... 7868982391
10mm2 tam jest, fazowe są ciensze ale to faktycznie moge lekko zacisnac i zalutowac, a z bms-a pociągne kabel 10mm bezposrednio i powinno byc ok
Tylko zostaw sobie kawalek przewodu w zapasie, czasem trzeba wysunac kolo bez wypinania przewodow, wtedy sie przydaje zapas
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
z tą "custom" wiązką nie bylem pierswszy jak widze, na stronie spakra gosc sprzedaje gotowe wiązki do sabvotona ze złaczami, wiec jednak to nie jest głupi pomysł
jedyna roznica to taka ze ja zrobie złącze od samego sterownika - bez oryginalnego kabla jaki jest w zestawie (niestety GX20 14pin leci z chin bo w PL nie ma nigdzie)
a złacza w srodku chyba dam takie
https://allegro.pl/oferta/superseal-zla ... 7456449542
plusy takie ze napewno bede zmieniał manetki oraz ich połozenie, wiec zrobie to w 2 minuty i bez lutowania
jedyna roznica to taka ze ja zrobie złącze od samego sterownika - bez oryginalnego kabla jaki jest w zestawie (niestety GX20 14pin leci z chin bo w PL nie ma nigdzie)
a złacza w srodku chyba dam takie
https://allegro.pl/oferta/superseal-zla ... 7456449542
plusy takie ze napewno bede zmieniał manetki oraz ich połozenie, wiec zrobie to w 2 minuty i bez lutowania
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
niestety, czekam na ehh i praktycznie w miedzyczasie nic nie moge zrobic
chyba tylko kabel łaczący lcd z bms-em, wlutowalem odrazu przewod do hallmetera zeby pozniej sie nie bawic
chyba tylko kabel łaczący lcd z bms-em, wlutowalem odrazu przewod do hallmetera zeby pozniej sie nie bawic
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- michaS
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2020, 14:58
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
bo wiekszy nie przeszkadza a cena chyba identyczna jak 150A
300-400A koszt tez niewielki ale one są chyba fizycznie większe
edit//
update:
- bms-a mam zrobionego
- kable w wiekszosci zalutowane
- sygnałowe przedłuzone
- duze termokurczki kupione z 3-4lata temu i nigdy nie uzyte w koncu sie przydaly (foto poniżej)
halle 6pin zostawie pod rama chyba, tylko musze wtyk jakis sensowny pod nie kupic, dzieki temu nie bede musiał wogole do srodka ramy zagladac jak bede chciał zdjąc koło
300-400A koszt tez niewielki ale one są chyba fizycznie większe
edit//
update:
- bms-a mam zrobionego
- kable w wiekszosci zalutowane
- sygnałowe przedłuzone
- duze termokurczki kupione z 3-4lata temu i nigdy nie uzyte w koncu sie przydaly (foto poniżej)
halle 6pin zostawie pod rama chyba, tylko musze wtyk jakis sensowny pod nie kupic, dzieki temu nie bede musiał wogole do srodka ramy zagladac jak bede chciał zdjąc koło
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
mechanicznie:
- nowa kierownica jest szersza 40mm i wyzsza, calkowicie zmienia pozycje, czuje sie jak w jakims cruiserze, jest o wiele wygodniej - przynajmniej tak mi sie wydaje, to tylko jakeis 7-10cm to wydaje sie jakbym metr wyzej siedział
- nowe pedały - nic nie zmienily - plus taki ze nie strzela nic teraz przy mocniejszym nacisnieciu
- nowa tarcza z tyłu (hamulec niestety ma za krótki przewod wiec w tym sezonie nie zakladam, w zimie sie pobawie
elektrycznie
- nowy bms i okablowanie (niestety lcd łapie zakłócenia, po zalozeniu rdzeni ferrytowych na przewody od lcd i na przewody manetek pomoglo na chwile jedynie, po dluzszej chwili krzaczki na calym lcd)
dodatkowo aplikacja ant bms na ios jest upośledzona bo na iphone przy edycji parametru wysuwa sie klawiatura numeryczna z przecinkiem ktory kropki nie zastepuje - po wpisaniu 4,xx zmienia sie na 4.00
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 171
- Rejestracja: 22 maja 2018, 0:04
- Lokalizacja: Pod Krakowem
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Jeśli jeszcze nie masz wtyczki pod halle to zdecydowanie polecam Higo. Nigdy nie miałem problemu z połączeniem, a serwis koła to bajka w porównaniu do lutowanych przewodów. Wykręcenie fazowych to minuta roboty, a wtyczka to sekunda i koło wolne
ps. jeździsz na takiej nakrętce silnika cały czas? Chyba bezpieczniej jest dać tą właściwą, ta cienka chwyta bardzo mało gwintu
ps. jeździsz na takiej nakrętce silnika cały czas? Chyba bezpieczniej jest dać tą właściwą, ta cienka chwyta bardzo mało gwintu
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
mam konektor teraz, ale jaki to wstyd pokazywac, chociaz przetrwalo rok bez problemu wiec narazie tego nie bede ruszał
jeszcze pomysle jak to rozegrac, patrzylem na zdjecia rozebranego sterownika i po drugiej stronie byloby miejsce zeby zrobic otwor + gniazdo 6pin - i wtedy halle podpinane odrazu pod sterownik - a do drugiego złącza bedzie mniej kabli (bo halle odejdą) - a jak mowilem chce zrobic cala wiązke od nowa bo ta oryginalna to tak polutowana przez chinczyków ze troche masakra
nakretka byla jedna na czas przerobki - teraz skrecilem finalnie i mam dwie skontrowane
jeszcze pomysle jak to rozegrac, patrzylem na zdjecia rozebranego sterownika i po drugiej stronie byloby miejsce zeby zrobic otwor + gniazdo 6pin - i wtedy halle podpinane odrazu pod sterownik - a do drugiego złącza bedzie mniej kabli (bo halle odejdą) - a jak mowilem chce zrobic cala wiązke od nowa bo ta oryginalna to tak polutowana przez chinczyków ze troche masakra
nakretka byla jedna na czas przerobki - teraz skrecilem finalnie i mam dwie skontrowane
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
brzeszczotem i wiertarką wyrzezbione w nocy
panele w cadzie wlasnie rysuje i moze do tygodnia będe miał
panele w cadzie wlasnie rysuje i moze do tygodnia będe miał
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: falcon po roku - MODOWANIE
A nie myslales nad zastosowaniem jakiegos hermetycznego zlacza ? Albo nie dostrzeglem gdzie to opisaleś.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
kupiłem gniazdo i konektor WS20 ale ono jest pod 25A max (30zł), gniazdo kupilem wczesniej bo myslalem ze zakupie ladowarke 25A, jednak wyszlo ze kupilem 30A i nie bede go montował, WS28 kosztuje 70zł (wtyk/gniazdo) - a para xlr to chyba ponizej 10zł wyszla
do tego za grosze moge dorobic przejsciowki pod inne złacza (jadac w trasie moglbym ładowac u kogos innego słabszą ładowarką np)
do xt60 bede miał zaslepke wydrukowaną w 3D oczywiscie wiec nic nie powinno sie stać
do tego za grosze moge dorobic przejsciowki pod inne złacza (jadac w trasie moglbym ładowac u kogos innego słabszą ładowarką np)
do xt60 bede miał zaslepke wydrukowaną w 3D oczywiscie wiec nic nie powinno sie stać
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- lukk
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Może takie SP13? https://pl.aliexpress.com/item/4000057522634.html
Są wersje z gniazdem montowanym do obudowy albo gniazdo i wtyk na kabel, więc mozesz zrobić łączenie na wyjściu ze skrzynki albo gdzieś już na kablu.
Miałem superseala na halle, ale właśnie będę wymieniał na takie. Wygodniej i ładniej to można zrobić na SP13, bo wchodzi pojedynczy przewód i fajnie się uszczelnia, a możesz wnętrze konektora dodatkowo zalać sylikonem dla pewności. Nawet w przewodzie combo fazy+halle można spokojnie to rozdzielić termokurczami i puścić do konektora, jak użyć termokurcza z klejem to będzie mega uszczelnione i solidne. Samo połączenie wtyczki z gniazdem jest uszczelnione oringiem i skręcane.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
zakupilem GX12-6 - w zimie pewnie nie bede jezdził wiec calkowicie rozbiore sterownik i wywierce drugi otwor pod to gniazdo - oczywiscie kabelki beda przelutowane (ekranowane) dzieki czemu mniej kabli bedzie szlo z glownej wiazki 14pin
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
mialem robic na cnc, ale recznie nawet tez dobrze idzie, a mam pełno takich odpadów to rzezbie, idealnie nie jest, ale jak za darmo to nie musi (tzn mogloby byc ale wymagaloby duzej ilosci czasu zeby szlifowac itp)
guziki do bms-a bedą z boku
- właczanie/wyłaczanie lcd
- zmiana screena
- aktywacja/dezaktywacja
guziki do bms-a bedą z boku
- właczanie/wyłaczanie lcd
- zmiana screena
- aktywacja/dezaktywacja
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
narysowalem projekt w cadzie na laser ale znalazlem kawalek 2mm alu w domu i wyrzezbilem recznie mniejszy backplate pod ładowarke
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
boxxer po serwisie - nowe uszczelki - nowy olej - działa jak złoto - (uszczelki wbijalem na serwisie - dopiero 4 serwis ogarnał)
rocznik 2005 a serwisanci mowili ze super stan jak na 15 letni amor
do tego boki z plexy wjechały (recznie cięte)
rocznik 2005 a serwisanci mowili ze super stan jak na 15 letni amor
do tego boki z plexy wjechały (recznie cięte)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
ogolnie wczoraj zaczał mi lcd swirowac (podswietlenie i ogolnie rozłaczało go
wywalilem calkiem piny i wtyki i calosc polutowalem kablami 22AWG (odpady z kabli od bms-a)
no i co to dalo? chyba nic bo po 5min jazdy zaklocenia sie znowu pojawiły
kablami jest połączona płytka z guzikami i zasilaniem z samym lcd - oryginalnie ta płytka jest na sztywno pod lcd i problemow ludzie nie maja u mnie niestety jest bateria wiec kablowe rozwiązanie tylko zostaje
jak myslicie hallotronowy przewod moze powodowac takie zakłócenia czy moze cos innego?
wywalilem calkiem piny i wtyki i calosc polutowalem kablami 22AWG (odpady z kabli od bms-a)
no i co to dalo? chyba nic bo po 5min jazdy zaklocenia sie znowu pojawiły
kablami jest połączona płytka z guzikami i zasilaniem z samym lcd - oryginalnie ta płytka jest na sztywno pod lcd i problemow ludzie nie maja u mnie niestety jest bateria wiec kablowe rozwiązanie tylko zostaje
jak myslicie hallotronowy przewod moze powodowac takie zakłócenia czy moze cos innego?
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
czy wywiercenie otworu o srednicy 77-79mm na topie ramy nie osłabi jej ?
gdzies w tym miejscu
gdzies w tym miejscu
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Dobre pytanie do twórcy ramy, mysle ze raczej w konstrukcji tego typu stanie sie bardziej wiotka, przeciez skrzynka to tylko gięta blacha...
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
w ramie rocket są duze dwa otwory w topie i jakos jezdzi wiec mysle ze nie zaszkodzi ale wolalbym opinie paru osób
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- chudybws
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Każda nawet mała dziurka osłabia konstrukcję, a im większa tym mocniej. Ale jaka średnica otworu sprawi że będzie odczuwalna utrata wytrzymałości? Bez znajomości grubości blachy, jej stopu oraz naprężeń i sił gnących działającym na to miejsce to wróżenie z fusów.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
wjezdza nowa opona Mitas H-01 19x2.75 43P TT
OBWÓD 2010mm
obwód przodu (schwalbe supermoto-x 26x2.40) - 2175mm
starej nie mierzylem (k34) ale wg danych miala 1870mm
OBWÓD 2010mm
obwód przodu (schwalbe supermoto-x 26x2.40) - 2175mm
starej nie mierzylem (k34) ale wg danych miala 1870mm
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Jaki miales rozmiar poprzedniej opony? Mam z przodu 24x3.0 o obwodzie 2050mm i szukam opony moto 19" na tyl, ktora byla by w miare szeroka ale miala by srednice mniejsza od mojego przodu
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
heidenau k34 19x2.50 mialem wczesniej - musze zmierzyc recznie ale wg tabeli gdzies 1870mm i wpisalem tyle w hall meter w bms-e i predkosc pokazywał identyczna jak gps
wiec chyba dobrze wpisane
19x3.0 bedzie jeszcze grubsza i bedzie zblizona do tego 24-2050mm - wzialbym 18 na twoim miejscu albo nawet 17
wiec chyba dobrze wpisane
19x3.0 bedzie jeszcze grubsza i bedzie zblizona do tego 24-2050mm - wzialbym 18 na twoim miejscu albo nawet 17
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Nie mam opcji zmiany obreczy na mniejsza bo 3k turbo na 19" juz lezy pod lozkiem i czeka na montaz. P po zostaje tylko znalezc opone. 2.5-19 miala by nizszy profil a co za tym idzie mniejszy obwod ale pozostaje kwestia szerokosci. Nie chcial bym miec z przodu szerszej niz z tyluszczur333 pisze: ↑26 sie 2020, 17:14heidenau k34 19x2.50 mialem wczesniej - musze zmierzyc recznie ale wg tabeli gdzies 1870mm i wpisalem tyle w hall meter w bms-e i predkosc pokazywał identyczna jak gps
wiec chyba dobrze wpisane
19x3.0 bedzie jeszcze grubsza i bedzie zblizona do tego 24-2050mm - wzialbym 18 na twoim miejscu albo nawet 17
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
no wlasnie problem taki ze z szerokoscia zwieksza sie tez wysokosc/obwód
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
predkosc na nowej oponie 80kmh przy prawie pełnej baterii
trzeba albo isc w 4T silnik albo w 22-24S baterie - wtedy tiry mi nie bedą uciekać
trzeba albo isc w 4T silnik albo w 22-24S baterie - wtedy tiry mi nie bedą uciekać
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Rama stalowa ? Możesz razem z otworem wspawać płytę z otworem np 4mm aby usztywnić dookoła otworu w ramie .
Rozumiem ze gniazdo dużo wystaje i nie wystarczy otwór na przewody?
A nie możesz wypuścić gniazda pod siedzeniem?
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
pytałem ludzikow z goodbax(kariwa) ze bez problemu mozna w ICH ramie przewiercic taki otwor i nic nie trzeba wzmacniać, pytałem bo tez zastanawiam sie nad ich ramą, kiedys to był luxus, ale teraz ceny sie zrównały wiec ma ona sens
jesli zlozyłbym płytke usztywniającą to na śruby + uszczelnienie jakies (ale mysle ze to oczywiste) + na calosc cover wydrukowany
jesli zlozyłbym płytke usztywniającą to na śruby + uszczelnienie jakies (ale mysle ze to oczywiste) + na calosc cover wydrukowany
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
kupiłem 7 rzedowy wolnobieg DNP (bede przerabiał na 5 rzedowy - ile dystansów na oś silnika kupic ? 4 bedą ok?
kto ma przerzutke w swoim ebike? jaki pomysł jaką manetke do zmiany biegów kupic i gdzie ją zamontowac?
kto ma przerzutke w swoim ebike? jaki pomysł jaką manetke do zmiany biegów kupic i gdzie ją zamontowac?
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
piękny jest
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:22
- Lokalizacja: BLACHOWNIA
Re: falcon po roku - MODOWANIE
Po 1000 km strzeliła mi sprężyna od piesków ale łatwo to sie rozbiera i wymienia .
MACIEK
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
w starej klamce mialem przyklejony czujnik cr22m kontaktronowy, dzieki temu odcinal mi manetke i dodatkowo reagowalo mi swiatlo stopu, hamulec zmienilem na zee i tutaj klamka troche inaczej dziala - tzn lepszy bylby taki czujnik z odwrotnym dzialaniem tzn jak przylozony jest magnes to wtedy jest ok, a bez niego mam odciecie
ma ktos link do takiego? i zeby magnes sie trzymal dobrze, no chyba ze ktos ma patent jak uzyc tego co jest (narazie zwiniety jest luzem)
ma ktos link do takiego? i zeby magnes sie trzymal dobrze, no chyba ze ktos ma patent jak uzyc tego co jest (narazie zwiniety jest luzem)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:22
- Lokalizacja: BLACHOWNIA
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
moze i lepiej ale nie wtym ebike - tutaj juz mam czujnik na kierze wiec wolalbym go wykorzystac
PS
update co do temp podczas ładowania
przy temp 19*C - podczas ładowania długiego (75min) temp baterii 33-34*C - potem jadąc i odkrecajac manetke ostro ped powietrza owiewa calosc i temp baterii jeszcze nawet spada
PS
update co do temp podczas ładowania
przy temp 19*C - podczas ładowania długiego (75min) temp baterii 33-34*C - potem jadąc i odkrecajac manetke ostro ped powietrza owiewa calosc i temp baterii jeszcze nawet spada
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - MODOWANIE
ładowarki sprzedane czyli ta duza 4kg 30A i mniejsza 2kg 0-12A
zamowione 3 sztuki takie 0-30A
na dwóch sprawdze ładowanie 50-55A a moze nawet 60A przetestuje, trzecia bedzie do nastepnej konstrukcji gdzie bedzie wiecej P i bede mogl 80-90A ładowac
zamowione 3 sztuki takie 0-30A
na dwóch sprawdze ładowanie 50-55A a moze nawet 60A przetestuje, trzecia bedzie do nastepnej konstrukcji gdzie bedzie wiecej P i bede mogl 80-90A ładowac
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
wrzucam bo nie zginie tu
wyprowadzenie halli na osobne gniazdo (GX12-6)
usb do programowania całkiem uciąłem bo i tak nie korzystam w tej chwili - zamiast zwisajacego kabla bedzie gniazdo GX12-4 zaslepione gumową zaslepką - jak ktos bedzie chciał zaprogrwamowac to bedzie przejsciowka GX12-4 @ USB i to USB normalnie juz kablem
GX20-14 (to duze zostalo pozbawione wiec 2 pinow USB i 4 pinow (3x hall + 1x temp) wiec mozna by wymienic gniazdo na gx20-8 (moze kiedys to zrobie)
wyprowadzenie halli na osobne gniazdo (GX12-6)
usb do programowania całkiem uciąłem bo i tak nie korzystam w tej chwili - zamiast zwisajacego kabla bedzie gniazdo GX12-4 zaslepione gumową zaslepką - jak ktos bedzie chciał zaprogrwamowac to bedzie przejsciowka GX12-4 @ USB i to USB normalnie juz kablem
GX20-14 (to duze zostalo pozbawione wiec 2 pinow USB i 4 pinow (3x hall + 1x temp) wiec mozna by wymienic gniazdo na gx20-8 (moze kiedys to zrobie)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s