glebor robi poważnego fula od 2 lat i jakoś mu nie wychodzi :P
: 19 kwie 2018, 22:36
Kona stała 2 lata, czekając aż nadejdzie ten dzień i stało się, zacząłem w końcu ją robić
Do kony trafił zestaw S2500C z mojej oferty, niedługo pojawi się na giełdzie
Motor parametralnie 100Nm, 35H, mocniejszy niż 9C, MXUS itp, ale dużo lżejszy niż 3K turbo.
Kaseta 11-32z
są już opony od kondzio-bike 2,5 cala fajne balony na styk włażą w ramę...
Akumulator poszedł 14S10P 52V 35Ah na ogniwach sanyo GA. Rocznik ogniw 2017, wszystkie nóweczki
Przeróbki mechaniczne, to przedewszystkim budowa przodu:
- piasta novatec QR9 maszynowa, wzmocnione szprychy
- adapter tarczy pod 203mm
- tarcza SLX
- klocki metaloczne
Podstawa tuningu, to zawsze najpierw hamulce, potem podkręcanie mocy
Rama jest ogromna jak na konę, bo 19 cali, szukałem jej ok półtora roku, żeby strzelić, Dużo miejsca mamy przez mocowanie dampera od strony zewnętrznej trójkąta. Są już 2 skrzynki, jedna w trójkąt, druga pod ramę na sterownik, przetwornice i ehh...
W ramę weszło 140 ogniw, więcej się nie dało upchnąć.
Cóż trójkątna skrzynka jak to u mnie ze sklejki. Nie lubię robić w laminacie, bo jest syf, trzeba szpachlować, a puszka jest giętka i pracuje na wybojach... Zazwyczaj jest problem z równym odlaniem, a i nieraz lubi trzeszczeć, co zaobserwowałem w jednym z rowerów. Śmiejecie się, że korniki zjedzą, że gnije, ale jest tak zabezpieczona, że ani nie gnije, ani korniki nie zjedzą Boczki na sylikon, mocowania do ramy zalane żywicą, jest bardzo dobrze ogólnie...
Wyświetlacz LCD KT-3, może wrzucę kiedyś nowszy, ale puki co rtęciowy jest bardzo fajny. Wszystko widać w słońcu, a i podświetlenie jest ok.
Rower będzie latał po mieście głównie i w trasach asfaltowych, dla tego nie widzę sensu dawać mu 16S, Ogólnie prędkość i przyspieszenie jest w 100% zadowalająca. 55km/h robi robotę i odpowiednio szybko spożywa akumulator, większa moc nie jest do niczego potrzebna, dla kolarza o masie 70kg
Dotąd miałem silnik 9x7 (nie mylić z 7x9!) 0,95km/h/V i na 48V całkiem elegancko to chodziło, czasami tylko ciut brakowało mi vmaxa, przyspieszenie było ok, teraz mam wszystko, czego chciałem. Niektóre odcinki są zbyt monotonne, żeby jechać 45km/h...
Zastosowałem osobne wyjście, czysty plus/minus bez BMSa, do szybkiego ładowania i z BMSem do normalnego ładowania. Bateria może przyjąć 16A prądu ładowania i ładowarka wyłącza się przy 53V. Kolejne półtora volta można nabić tylko przez BMSa, żeby bateria nie wybuchła.
Zastanawiam się jeszcze, czy BMSa nie dać na bluetooth? Żeby mieć kontrolę podczas ładowania
Do kony trafił zestaw S2500C z mojej oferty, niedługo pojawi się na giełdzie
Motor parametralnie 100Nm, 35H, mocniejszy niż 9C, MXUS itp, ale dużo lżejszy niż 3K turbo.
Kaseta 11-32z
są już opony od kondzio-bike 2,5 cala fajne balony na styk włażą w ramę...
Akumulator poszedł 14S10P 52V 35Ah na ogniwach sanyo GA. Rocznik ogniw 2017, wszystkie nóweczki
Przeróbki mechaniczne, to przedewszystkim budowa przodu:
- piasta novatec QR9 maszynowa, wzmocnione szprychy
- adapter tarczy pod 203mm
- tarcza SLX
- klocki metaloczne
Podstawa tuningu, to zawsze najpierw hamulce, potem podkręcanie mocy
Rama jest ogromna jak na konę, bo 19 cali, szukałem jej ok półtora roku, żeby strzelić, Dużo miejsca mamy przez mocowanie dampera od strony zewnętrznej trójkąta. Są już 2 skrzynki, jedna w trójkąt, druga pod ramę na sterownik, przetwornice i ehh...
W ramę weszło 140 ogniw, więcej się nie dało upchnąć.
Cóż trójkątna skrzynka jak to u mnie ze sklejki. Nie lubię robić w laminacie, bo jest syf, trzeba szpachlować, a puszka jest giętka i pracuje na wybojach... Zazwyczaj jest problem z równym odlaniem, a i nieraz lubi trzeszczeć, co zaobserwowałem w jednym z rowerów. Śmiejecie się, że korniki zjedzą, że gnije, ale jest tak zabezpieczona, że ani nie gnije, ani korniki nie zjedzą Boczki na sylikon, mocowania do ramy zalane żywicą, jest bardzo dobrze ogólnie...
Wyświetlacz LCD KT-3, może wrzucę kiedyś nowszy, ale puki co rtęciowy jest bardzo fajny. Wszystko widać w słońcu, a i podświetlenie jest ok.
Rower będzie latał po mieście głównie i w trasach asfaltowych, dla tego nie widzę sensu dawać mu 16S, Ogólnie prędkość i przyspieszenie jest w 100% zadowalająca. 55km/h robi robotę i odpowiednio szybko spożywa akumulator, większa moc nie jest do niczego potrzebna, dla kolarza o masie 70kg
Dotąd miałem silnik 9x7 (nie mylić z 7x9!) 0,95km/h/V i na 48V całkiem elegancko to chodziło, czasami tylko ciut brakowało mi vmaxa, przyspieszenie było ok, teraz mam wszystko, czego chciałem. Niektóre odcinki są zbyt monotonne, żeby jechać 45km/h...
Zastosowałem osobne wyjście, czysty plus/minus bez BMSa, do szybkiego ładowania i z BMSem do normalnego ładowania. Bateria może przyjąć 16A prądu ładowania i ładowarka wyłącza się przy 53V. Kolejne półtora volta można nabić tylko przez BMSa, żeby bateria nie wybuchła.
Zastanawiam się jeszcze, czy BMSa nie dać na bluetooth? Żeby mieć kontrolę podczas ładowania