Skrzynia z boczkami, mocowanie dampera + łożyska - 4,5kg
Wahacz z mocowaniem dampera + suport - 3,2kg
Skrzynia z boczkami, mocowanie dampera + łożyska - 4,5kg
A po co je szlifować skoro są koszyki krańcowe.Tombe pisze: Sprawdzona została pojemność ramy przy użyciu koszyków typu "plaster miodu"
Na zdjęciu pakiet 2-segmentowy 20s14p (280ogniw)
Na 95% po oszlifowaniu koszyków po bokach wejdzie pakiet 2-segmentowy 20s16p (320ogniw)
Nad pakietem jest na tyle miejsca, że da się upchnąć sterownik Kelly 7230s.
Dodatkowo zamontowany silnik Mxus 5K-Turbo
Nie testowałem zwykłych amortyzatorów ale zamontować się da.
grafffik pisze: ↑19 maja 2019, 19:59również przyjrzałem się nowej ramie. podobają mi się te nieoszlifowane spawy po tigu. widać że profi robota bez szlifowania niedoskonałości i ukrywania pokątnej roboty, jak to ma miejsce w niektórych ramach innych producentów ( w szczególności zza wschodniej granicy). fajny pomysł na łożyska wahacza. ciekaw jestem jakie jest tam uszczelnienie, jak sobie poradzą przy przebiegach >10 000km. Nowy wahacz na żywo robi robotę. Nie miałem okazji podejść i pogadać na spokojnie, bo Tombe był cały czas okupowany w godzinach kiedy byłem na zlocie. może innym razem
widzę również swoje zdjęcie u Ciebie na stronie/blogu podlinkowane już bezpośrednio w Twojej usłudze na blogspot. Nie mam nic przeciwko, żeby nie było, szkoda jednak że nie dałeś chociaż znać że chcesz je wykorzystać.
pzdr
według norm spawalniczych szlifowanie spawów podchodzi pod "wadę spawalniczą" spawacz nie może wyszlifować spoin mają być widoczne tak jak zostały ułożone
no własnie kolega pokazuje kunszt dokładności w prowadzeniu łuku i drutu ... gratki i oklaski