Dobrze jak tylko paliwo rajdowe, bo dało się na tym jeździć dosłownie na wszystkim, od nitra począwszy, poprzez denaturat na dodatkach ropy skończywszy
Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
-
- Forumowicz
- Posty: 4995
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
Prawdziwy pilot doświadczalny. Rower w stylu Mad Max. Szalenie Brzydki i Nieziemsko Szybki.Umbur pisze: ↑03 cze 2018, 17:24Albo co najmniej można jajka usmażyć, a patrząc na prędkość z przejażdżki po mieście na tym sprzęcie, ma się co jarać.WojtekErnest pisze: ↑03 cze 2018, 16:42Twoj cyt " nazywany też bombą na kołach." No faktycznie, ta bomba po upadku może eksplodowac. Ten aku obuduj choćby sklejka, bo w tym stanie grozi "śmiercią lub kalectwem".
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
Re: Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
Projekt jest na tyle ciekawy i rozwojowy... że aż się prosi o osobny wątek na jego temat w dziale "Własne Konstrukcje"
@Wichura - życzę wytrwałości... i cierpliwości
PS. Jedno tylko pytanie...
Dlaczego nie masz założonego łańcucha między kołem a korbą ?? Nie dało rady zastosować dwóch niezależnych zębatek w tylnim kole ?
@Wichura - życzę wytrwałości... i cierpliwości
PS. Jedno tylko pytanie...
Dlaczego nie masz założonego łańcucha między kołem a korbą ?? Nie dało rady zastosować dwóch niezależnych zębatek w tylnim kole ?
Ostatnio zmieniony 07 cze 2018, 0:03 przez Goliath, łącznie zmieniany 1 raz.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
A nie możesz,Wichura,zmienić ramę na męską?Skrzynkę z akumulatorem miał byś gdzie zmieścić i umocować było by lepiej.Szacun za wytrwałość w dążeniu do celu.Pobędziesz z nami,poczytasz,pooglądasz i pewnie kolejny projekt Cię czeka.Tak to już bywa.
- wichura
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 03 cze 2018, 1:23
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
Dnia wczorajszego zaliczyłem pierwszą awarię... Zmarł.. Licznik rowerowy (hahaha), wymiana magnesu z zestawu na magnes neodymowy, i wrócił do życia, ale zanim doszedłem że to wina magnesu który zwyczajnie w świecie, nie wytrzymał 10h w pełnym słońcu - to zdążyłem pociąć przewody miedzy czujnikiem a siodełkiem licznika
co do łańcucha - niestety, wolnobieg ma na tyle szeroką tulejkę gwintowaną, że nie ma gwintu dla kasety zębatek... ale mi to nie przeszkadza, od początku miałem w głowie brak pedałowania - teraz żałuję... czasami by się kilka watów z nogi przydało.
- co do szybki, jak na rower to "Nawet" - zdecydowanie powinienem zacząć jeździć w kasku.... ale jedyny jaki mam to orzeszek z czasów ZOMO (niestety napisy dawno nadgryzła rdza )elektrotonus pisze: ↑06 cze 2018, 21:32Prawdziwy pilot doświadczalny. Rower w stylu Mad Max. Szalenie Brzydki i Nieziemsko Szybki.
Dzieki, wrzucę to na konstrukcje własne, z ostrzeżeniem by nie kopiowano tego projektu, bo to wsadzanie kasy w rozwój terroryzmu lokalnegoGoliath pisze: ↑06 cze 2018, 23:11Projekt jest na tyle ciekawy i rozwojowy... że aż się prosi o osobny wątek na jego temat w dziale "Własne Konstrukcje"
@Wichura - życzę wytrwałości... i cierpliwości
PS. Jedno tylko pytanie...
Dlaczego nie masz założonego łańcucha między kołem a korbą ?? Nie dało rady zastosować dwóch niezależnych zębatek w tylnim kole ?
co do łańcucha - niestety, wolnobieg ma na tyle szeroką tulejkę gwintowaną, że nie ma gwintu dla kasety zębatek... ale mi to nie przeszkadza, od początku miałem w głowie brak pedałowania - teraz żałuję... czasami by się kilka watów z nogi przydało.
Chciałbym zmienić ramę na męską, ale nie mam niczego pod ręką - jak coś się trafi to konwersja była by dość szybka, szczególnie jeśli była by to standardowa konstrukcja przełomu wieku (klasyczny MTB Gigant / Grand) - szczególnie, że obecna konstrukcja jest na mnie lekko przymała, i pozycja strasznie niewygodna do jazdy szosowej
Następny projekt mam w głowie, ale oparty na nowych akumulatorach LiFePo4 - 20s1p lub 20s2p @ 38120 (1 aku to 3,2V oraz 10Ah lub 12Ah, wydajności prądowej 50 - 70A ciągłego poboru) - zaznaczam, nowych aku no i silnik w piastę, bo trask łańcucha i modowanie ciągłe jest męczące, + duże straty na mocy silnika DC, przekazaniu na łańcuch, zębatki sruty druty etc i grzejące się sterowniki. )
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sty 2019, 13:50
Re: Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
witam, wyczytalem, ze miales podobny problem z odcinaniem pradu przez sterownik...ja mam chyba dokladnie to samo i nie mam pojecia jak to ugryzc
tzn w domu w cieplym wszystko dziala jak nalezy, silnik kreci, manetka i przelacznik predkosci dzialaja; jednak jak wyjde na zewnatrz to przy "szybszym" nacisnieciu na manetke odcina prad i dopiero ponowne przekrecenie kluczyka w baterii zalacza go znowu...(zrezygnowalem z przelacznika na kierownicy, zeby miec mniej "badziewia"...) znalazles jakies rozwiazanie tego problemu ??? ja mam silnik bafang 250W 36V, sterownik z alegro BLDC 250/350W 36/48V, akumulator z jakiegos holenderskiego roweru po wyrownaniu napiecia w pakietach pokazuje mi 40/41V przy pelnym naladowaniu... no i w 99% wykluczam jakiekolwiek przebicie, wszystko polutowalem, zabezpieczylem tasma i koszulkami termokurczliwymi itd
nie rozumiem jeszcze tylko tego opisu ze sterownika: Napięcie pracy 36V lub 48V, odcięcie zasilania: 31V/41V; tzn o to odciecie mi chodzi...skoro jest przeznaczony do napiecia 36/48 to dlaczego odcina mi przy ok 40V ??? czy ma tu cos do "gadania" bms ???
jezeli moglbys cos doradzic tu na forum lub na maila bylbym wdzieczny.pozdro
darek, moj mail; dex1924@interia.pl
tzn w domu w cieplym wszystko dziala jak nalezy, silnik kreci, manetka i przelacznik predkosci dzialaja; jednak jak wyjde na zewnatrz to przy "szybszym" nacisnieciu na manetke odcina prad i dopiero ponowne przekrecenie kluczyka w baterii zalacza go znowu...(zrezygnowalem z przelacznika na kierownicy, zeby miec mniej "badziewia"...) znalazles jakies rozwiazanie tego problemu ??? ja mam silnik bafang 250W 36V, sterownik z alegro BLDC 250/350W 36/48V, akumulator z jakiegos holenderskiego roweru po wyrownaniu napiecia w pakietach pokazuje mi 40/41V przy pelnym naladowaniu... no i w 99% wykluczam jakiekolwiek przebicie, wszystko polutowalem, zabezpieczylem tasma i koszulkami termokurczliwymi itd
nie rozumiem jeszcze tylko tego opisu ze sterownika: Napięcie pracy 36V lub 48V, odcięcie zasilania: 31V/41V; tzn o to odciecie mi chodzi...skoro jest przeznaczony do napiecia 36/48 to dlaczego odcina mi przy ok 40V ??? czy ma tu cos do "gadania" bms ???
jezeli moglbys cos doradzic tu na forum lub na maila bylbym wdzieczny.pozdro
darek, moj mail; dex1924@interia.pl
Re: Wichura wita z swoim 1kW@48V DC na bagażniku :D
Czekam na osobny temat dot. Konstrukcji oraz zdjęcia
Jestem ciekaw co i jak.
Jeżeli masz pakiet 13S i ustawione na sterowniki odcięcie przy 3V na ogniwie to odcina Ci baterie przy ok 39V.
A tymczasem witam.
Jestem ciekaw co i jak.
Jeżeli masz pakiet 13S i ustawione na sterowniki odcięcie przy 3V na ogniwie to odcina Ci baterie przy ok 39V.
A tymczasem witam.