Pykacz wita wszystkich.

ODPOWIEDZ
Pykacz
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2018, 10:59

Pykacz wita wszystkich.

Post autor: Pykacz »

Witam wszystkich ponownie. Znowu jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę :)
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 932
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Pykacz wita wszystkich.

Post autor: TomaS »

Cześć, czołem. Czyste konto, to co jakiś nowy projekt ? :)
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 3002
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Pykacz wita wszystkich.

Post autor: tas »

wypadałoby uchylić rąbka tajemnicy na start ;)
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Pykacz
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2018, 10:59

Re: Pykacz wita wszystkich.

Post autor: Pykacz »

Dziwne nie przychodzą powiadomienia że ktoś napisał w temacie.
Na pewno zanim sprawa w sądzie z ubezpieczycielem niedojdzie do końca nie będę robił nic jeśli chodzi o rowery a kto wie może i nigdy.
Natomiast przymierzam się do budowy lekkiego samochodu (konwersji na elektryczny). Samochód już jest , nowy silnik też jest (docelowo mają być 2szt), sterownik też jest 156V 800A (docelowo zmiana na 2szt 600A napięcie 96V może max 120V). Niestety nie ma jeszcze baterii bo te 3kWh co mam to jest nic. Koszt "Leafowych" używanych to lekko licząc 17000zł niestety :( i to mnie na razie trzyma a w zasadzie to trzyma mnie przymus wydania takiej kasy na raz a jeszcze dokładniej to wydanie takiej kasy której nie mam :) . Więc na razie wszystko idzie powolutku by nie powiedzieć że stoi w miejscu :) oraz nachodzące myśli że to nie ma sensu :)
No ale to jest temat na inne miejsce niż "przywitalnia".
Pykacz
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2018, 10:59

Re: Pykacz wita wszystkich.

Post autor: Pykacz »