Łączenie ogniw - zgrzewarka impulsowa

Okazje, promocje, linki, sklepy, opinie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomekS
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 22 maja 2018, 21:23

Łączenie ogniw - zgrzewarka impulsowa

Post autor: tomekS »

Szukając zgrzewarki punktowej za "pół darmo" albo usługi zgrzewania znalazłem coś takiego. https://www.keenlab.de/index.php/produc ... plete-kit/ i kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=Ceos88VO6p4&t=470s, co sądzicie ?
Zastanawiam się czy można by to podłączyć pod stałe źródło zasilana. Nie znam się, pytam
Kellys Clif 90 | MXUS 30H (7X9) | 16s11p
KrzysiekEV
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 18 lut 2018, 14:33
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Łączenie ogniw - zgrzewarka impulsowa

Post autor: KrzysiekEV »

Stałe źródło - zasilacz sieciowy ? nie ma szans , chyba że potężna bateryjka SuperCap .
W opisie jest wymagany porządny akku Lipo :
Turnigy nano-tech 3S/5000mAh/130C Lithium Polymer battery (link or link). I have stress tested one of them for several complete discharge cycles, and it shows no visible swell thereafter. The measured current is 1300-1500 amperes.

No i import , jak cło dowalą to wyjdzie drogo ..
Awatar użytkownika
tomekS
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 22 maja 2018, 21:23

Re: Łączenie ogniw - zgrzewarka impulsowa

Post autor: tomekS »

A co ma takiego ów bateria która jest wykorzystana w opisie, czego nie ma przysłowiowe gniazdko. Chodzi i natężenie, czy o coś innego ?
Kellys Clif 90 | MXUS 30H (7X9) | 16s11p
Rugos
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: Łączenie ogniw - zgrzewarka impulsowa

Post autor: Rugos »

3s to 11V.
11V* 1300A = 14,3kW
Masz taki zasilacz?
Awatar użytkownika
tomekS
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 22 maja 2018, 21:23

Re: Łączenie ogniw - zgrzewarka impulsowa

Post autor: tomekS »

okeeeej, ale jak widzę różnego rodzaju przeróbki np z mikrofalówek, to one raczej nie mają zasilacza 14,3kW...
Kellys Clif 90 | MXUS 30H (7X9) | 16s11p
Rugos
Forumowicz
Posty: 421