Tak myślałem.
Zostają rozmowy z wschodem...
Może jednak da się coś ugrać, ciekawe jakie jest tak na prawdę minimalne zamówienie...
Zakup grupowy silników przekładniowych 500-750W
-
- Forumowicz
- Posty: 433
- Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zakup grupowy silników przekładniowych 500-750W
To i ja wysłałem zapytanie
Nie mam dostępu do samych silników, ale mogę je zestroić na sterowniku 48V 35A KT48SVPRCL (sinus)
Macie zdjęcia do weryfikacji, trzeba ogarnąć , czy to "oryginal brand" czy chiński bubel, bo firma jest dość tania, ale znam ją niestety z różnych "oszczędności"...
Przy dobrej cenie można by sprzedać same koła/silniki a graty mogę sobie zatrzymać tj. sterownik i reszta. Zaplot koła w chinach, wzmocnione szprychy i soidna obręcz, zaplot i centrowanie to w chinach +10$ u nas w koszt = 180zł (szprychy sapim, zaplot, centrowanie i obręcz)
Co do nawoju jakie mam pytać? 6T 8T i 10T?
Nie wydaje mi się, aby te silniki znosiły moce rzędu 4KW, wg. mnie to jest ściema na youtube, bo przekładnia jest bardzo podobna co w silnikach XOFO 500W i do tego 2x cieńsza, chyba, że MAC wymyślił jakiś hiper kompozyt, który się nie sypie...
Nie mam dostępu do samych silników, ale mogę je zestroić na sterowniku 48V 35A KT48SVPRCL (sinus)
Macie zdjęcia do weryfikacji, trzeba ogarnąć , czy to "oryginal brand" czy chiński bubel, bo firma jest dość tania, ale znam ją niestety z różnych "oszczędności"...
Przy dobrej cenie można by sprzedać same koła/silniki a graty mogę sobie zatrzymać tj. sterownik i reszta. Zaplot koła w chinach, wzmocnione szprychy i soidna obręcz, zaplot i centrowanie to w chinach +10$ u nas w koszt = 180zł (szprychy sapim, zaplot, centrowanie i obręcz)
Co do nawoju jakie mam pytać? 6T 8T i 10T?
Nie wydaje mi się, aby te silniki znosiły moce rzędu 4KW, wg. mnie to jest ściema na youtube, bo przekładnia jest bardzo podobna co w silnikach XOFO 500W i do tego 2x cieńsza, chyba, że MAC wymyślił jakiś hiper kompozyt, który się nie sypie...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 433
- Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28
Re: Zakup grupowy silników przekładniowych 500-750W
Jak dla mnie to szybki nawoj do projektów z małymi kolami.
Hulajnoga albo skladak, żeby dało się przy napięciu 48V jechać max 45km/h.
Na miasto imo więcej nie ma sensu (na hulajnodze to i tak za dużo).
Fajnie byłoby mieć coś lekkiego co z łatwością mieści się w windzie, bagażniku i nie będzie pobierać z akumulatora wielkich prądów podczas częstych startów (np na światłach w mieście).
Cena też jest ważna bo to raczej do tanich konstrukcji (osobiście żeby było jak najtaniej kupiłbym dla siebie sam silnik).
Chociaż z drugiej strony marzy mi się coś na podobieństwo Widzimisię
No i najważniejsze żeby dało się dokupić części (tanie lub solidne ) do przekładni etc.
Właśnie pod tym względem podobał mi się Bafang i MAC.
PS. Fajnie że się tym Zainteresowałeś, temat ma szansę ruszyć z kopyta
Hulajnoga albo skladak, żeby dało się przy napięciu 48V jechać max 45km/h.
Na miasto imo więcej nie ma sensu (na hulajnodze to i tak za dużo).
Fajnie byłoby mieć coś lekkiego co z łatwością mieści się w windzie, bagażniku i nie będzie pobierać z akumulatora wielkich prądów podczas częstych startów (np na światłach w mieście).
Cena też jest ważna bo to raczej do tanich konstrukcji (osobiście żeby było jak najtaniej kupiłbym dla siebie sam silnik).
Chociaż z drugiej strony marzy mi się coś na podobieństwo Widzimisię
No i najważniejsze żeby dało się dokupić części (tanie lub solidne ) do przekładni etc.
Właśnie pod tym względem podobał mi się Bafang i MAC.
PS. Fajnie że się tym Zainteresowałeś, temat ma szansę ruszyć z kopyta
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zakup grupowy silników przekładniowych 500-750W
395USD netto za silnik zaszprychowany w obręcz 26", plus jest taki, że nie trzeba zaplatać (za 180zł w PL) Zestaw wychodzi 650$ w tym:
- koło
- sterownik 48V35A sinus KT
- lcd KT-3
- manetka
- klamki
- pas na kwadrat
- złączki hermetyczne HIGO
MAC robi też silniki pod kasetę, bo taki jest w ofercie w zestawie?
- koło
- sterownik 48V35A sinus KT
- lcd KT-3
- manetka
- klamki
- pas na kwadrat
- złączki hermetyczne HIGO
MAC robi też silniki pod kasetę, bo taki jest w ofercie w zestawie?
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- Misio
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 23 sty 2019, 11:11
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zakup grupowy silników przekładniowych 500-750W
Taki zestawik od Glebora to mogę przytulić
Troszkę dużo $ ale też sporo fantów jest w zestawie. Jak będziesz to ogarniał to daj znać, jak nie wydam na ehh to pewnie wezmę
MAC robi wersję pod kasetę i wolnobieg. Jest też wersja do FATów. No i trzeba też patrzeć jaka wersja nawoju, T6, T8 ...
Troszkę dużo $ ale też sporo fantów jest w zestawie. Jak będziesz to ogarniał to daj znać, jak nie wydam na ehh to pewnie wezmę
MAC robi wersję pod kasetę i wolnobieg. Jest też wersja do FATów. No i trzeba też patrzeć jaka wersja nawoju, T6, T8 ...
Moja Konstrukcja od razu z recenzją
viewtopic.php?f=5&t=2298
viewtopic.php?f=5&t=2298