Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: andy101 »

kobu pisze:
27 sie 2018, 19:55
Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
W jaki sposób podłączyć sterownik blokowy zamiast sinusa aby używać tylko manetki i stacyjki bez podłączenia halli ? Podobno ten sterownik ma taką możliwość. Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
Których wyjść jedynie użyć ?
gt1500.jpg
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1317
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: Goliath »

Na obrazku który sam wrzuciłeś wszystko masz opisane.

Opis przewodów: /informacje zassane z nexun.pl :D

Czarny, Czerwony - główne zasilanie sterownika :!:

Żółty, Zielony, Niebieski - główne zasilanie silnika :!:

Czerwony [+5V], Czarny [GND], Niebieski, Zielony, Żółty - złącze czujników halla silnika

Czarny [GND], zielony [SYG], czerwony [+5V] - manetka :!:

Czarny (GND), Czerwony (VCC), zielony (Sygnał) (czarne złącze) - PAS - podłączanie czujnika pedałowania

Fioletowy[+stacyjka], czerwony[+BATT] - stacyjka - połączenie tych przewodów podaje napięcie +BATT na fioletowy przewód stacyjki i sterownik się uruchamia :!:

Czarny [GND], Różowy [Tempomat] - po połączeniu aktywuje tempomat w sterowniku

Pomarańczowy - czarny - Niebieski - przełączanie 3 speed. Połączenie [Pomarańczowy-czarny]=Prędkość3 - najszybsza, [Przewody rozwarte]=Prędkość2 - średnia, [Czarny-Niebieski]=Prędkość1 - najwolniejsza.

Zielony [impuls] - wyjście impulsów na licznik prędkości stosowany w skuterach elektrycznych

Pomarańczowy, pomarańczowy - połączenie aktywuje hamowanie regeneracyjne

Żółty - przewód Brake-HI

Czarny, Biały - przewody hamulcowe - połączenie powoduje odłączenie pracy silnika.

Brązowy, czarny - Wsteczny - połączenie zmienia kierunek obrotów silnika.

Biały + Biały - tryb samo nauki sterownika.

Do testowego uruchomienia podłączasz tylko te przewody które zaznaczyłem czcionką pochyłą :D
andy101 pisze:
11 wrz 2018, 21:13
Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
wystarczy zewrzeć fioletowy z czerwonym... czy przyciskiem czy też stacyjką, co masz pod ręką ;)
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: andy101 »

Dzięki serdeczne, nie ukrywam że co do spraw techniczych jestem zupełnie zielony z angielskim również. Dla początkujących będzie to niezła pomoc.
kanar3330
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2021, 11:32

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: kanar3330 »

Witam czy temat został rozwiązany? Mam podobny problem
ODPOWIEDZ