Na obrazku który sam wrzuciłeś wszystko masz opisane.
Opis przewodów: /informacje zassane z nexun.pl
Czarny, Czerwony - główne zasilanie sterownika
Żółty, Zielony, Niebieski - główne zasilanie silnika
Czerwony [+5V], Czarny [GND], Niebieski, Zielony, Żółty - złącze czujników halla silnika
Czarny [GND], zielony [SYG], czerwony [+5V] - manetka
Czarny (GND), Czerwony (VCC), zielony (Sygnał) (czarne złącze) - PAS - podłączanie czujnika pedałowania
Fioletowy[+stacyjka], czerwony[+BATT] - stacyjka - połączenie tych przewodów podaje napięcie +BATT na fioletowy przewód stacyjki i sterownik się uruchamia
Czarny [GND], Różowy [Tempomat] - po połączeniu aktywuje tempomat w sterowniku
Pomarańczowy - czarny - Niebieski - przełączanie 3 speed. Połączenie [Pomarańczowy-czarny]=Prędkość3 - najszybsza, [Przewody rozwarte]=Prędkość2 - średnia, [Czarny-Niebieski]=Prędkość1 - najwolniejsza.
Zielony [impuls] - wyjście impulsów na licznik prędkości stosowany w skuterach elektrycznych
Pomarańczowy, pomarańczowy - połączenie aktywuje hamowanie regeneracyjne
Żółty - przewód Brake-HI
Czarny, Biały - przewody hamulcowe - połączenie powoduje odłączenie pracy silnika.
Brązowy, czarny - Wsteczny - połączenie zmienia kierunek obrotów silnika.
Biały + Biały - tryb samo nauki sterownika.
Do testowego uruchomienia podłączasz tylko te przewody które zaznaczyłem
czcionką pochyłą
andy101 pisze: ↑11 wrz 2018, 21:13
Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
wystarczy zewrzeć fioletowy z czerwonym... czy przyciskiem czy też stacyjką, co masz pod ręką