Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
kobu
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: kobu »

nie mam za bardzo podpięcia innej baterii/ sterownika.
Przetestuje ten pakiet pod zewnętrznym obciążeniem +350W i zobaczymy, dam znać.
djmarcin56
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: djmarcin56 »

Na moje masz źle podlaczone fazy, hale i masz tylko część dostepnej mocy silnika, chinczyki pewnie kolory zamienili na sinusie musisz miec idealnie bo inaczej nie będzie dobrze dzialać. Są 3 możliwości że wogole będzie działać do przodu maks moc, do przodu część mocy oraz tak samo z mocami do tylu.
kobu
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: kobu »

Wczoraj w końcu znalazłem chwile czasu na testy. Bateria sprawdzona na pobór ciągły +25A, więc w niej i BMS nie leży problem.
Dziś postaram się rozkręcić sterownik. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, gdy ustawie ograniczenie prędkości na lcd do 10km/h to i tak nie działa i bez problemu mogę się rozpędzić do tych 25km/h.
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2964
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: tas »

fabrycznie ograniczenie działą tylko na PAS, tzreba przestawić aby działało także/tylko na manetkę
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Gregs
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 18 lut 2018, 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: Gregs »

Żeby wykluczyć wpływ wyświetlacza LCD na działanie silnika należy odpiąć wtyczkę od wyświetlacza i założyć dwa mostki. Pierwszy mostek między przewodem 1- czerwonym i przewodem 2- niebieskim i drugi mostek między przewodem 3- czarnym i przewodem 5- żółtym. Z mostkami na wtyczce w sterowniku silnik działa pełną mocą niezależnie od ustawień na wyświetlaczu KT-LCD.
kobu
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: kobu »

Sprawdziłem na zmostkowanym LCD i dalej nie uzyskuje pełnej mocy. Zewnętrzny watomierz pokazuje maks 350-400W przy przyspieszaniu.
Gregs
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 18 lut 2018, 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: Gregs »

Czyli coś jest w sterowniku albo w silniku. Ale raczej w sterowniku.
kobu
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, 21:55
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: kobu »

Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: GrzegorzS »

kobu pisze:
27 sie 2018, 19:55
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze
Prosty blokowiec to poczciwy sterownik, przestaje działać dopiero jak go spalisz.
Od jakiegoś czasu nastała moda na sinusy, które lubią fochy :)
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: andy101 »

kobu pisze:
27 sie 2018, 19:55
Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
Mam prośbę, w jaki sposób bezpośrednio podpiąłeś gt 1500 zamiast sinusa ? Można go podłączyć bez wyświetlacza ? Mam również padnięte halle i chcę wymienić sterownik. Jak go podłączyć bez halli ? Tylko manetka i stacyjka.
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: andy101 »

kobu pisze:
27 sie 2018, 19:55
Tematu ciąg dalszy. Próbowałem różnych konfiguracji przewodów fazowych i hali, niestety bez rezultatu.
Podłączyłem dla testów gt-1500 i silnik działa dobrze, pobierając spokojnie prąd większy niż 7A.
Wychodzi na to, że wina leży po stronie sterownika.
W jaki sposób podłączyć sterownik blokowy zamiast sinusa aby używać tylko manetki i stacyjki bez podłączenia halli ? Podobno ten sterownik ma taką możliwość. Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
Których wyjść jedynie użyć ?
gt1500.jpg
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1317
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: Goliath »

Na obrazku który sam wrzuciłeś wszystko masz opisane.

Opis przewodów: /informacje zassane z nexun.pl :D

Czarny, Czerwony - główne zasilanie sterownika :!:

Żółty, Zielony, Niebieski - główne zasilanie silnika :!:

Czerwony [+5V], Czarny [GND], Niebieski, Zielony, Żółty - złącze czujników halla silnika

Czarny [GND], zielony [SYG], czerwony [+5V] - manetka :!:

Czarny (GND), Czerwony (VCC), zielony (Sygnał) (czarne złącze) - PAS - podłączanie czujnika pedałowania

Fioletowy[+stacyjka], czerwony[+BATT] - stacyjka - połączenie tych przewodów podaje napięcie +BATT na fioletowy przewód stacyjki i sterownik się uruchamia :!:

Czarny [GND], Różowy [Tempomat] - po połączeniu aktywuje tempomat w sterowniku

Pomarańczowy - czarny - Niebieski - przełączanie 3 speed. Połączenie [Pomarańczowy-czarny]=Prędkość3 - najszybsza, [Przewody rozwarte]=Prędkość2 - średnia, [Czarny-Niebieski]=Prędkość1 - najwolniejsza.

Zielony [impuls] - wyjście impulsów na licznik prędkości stosowany w skuterach elektrycznych

Pomarańczowy, pomarańczowy - połączenie aktywuje hamowanie regeneracyjne

Żółty - przewód Brake-HI

Czarny, Biały - przewody hamulcowe - połączenie powoduje odłączenie pracy silnika.

Brązowy, czarny - Wsteczny - połączenie zmienia kierunek obrotów silnika.

Biały + Biały - tryb samo nauki sterownika.

Do testowego uruchomienia podłączasz tylko te przewody które zaznaczyłem czcionką pochyłą :D
andy101 pisze:
11 wrz 2018, 21:13
Czy konieczne jest użycie dodatkowego przycisku czy też sama stacyjka wystarczy ?
wystarczy zewrzeć fioletowy z czerwonym... czy przyciskiem czy też stacyjką, co masz pod ręką ;)
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: andy101 »

Dzięki serdeczne, nie ukrywam że co do spraw techniczych jestem zupełnie zielony z angielskim również. Dla początkujących będzie to niezła pomoc.
kanar3330
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2021, 11:32

Re: Problem z KT-LCD3 - ograniczona moc sterownika

Post autor: kanar3330 »

Witam czy temat został rozwiązany? Mam podobny problem
ODPOWIEDZ