Budowa roweru elektrycznego (dylemat jaki silnik wybrać)

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
wiktor117
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 04 sie 2018, 0:45

Budowa roweru elektrycznego (dylemat jaki silnik wybrać)

Post autor: wiktor117 »

Witam, chciałbym zasięgnąć porady bardziej doświadczonych użytkowników forum ponieważ zagłębiam się w temat e-bików od jakiś 2 tygodni i po długich przemyśleniach doszedłem do wniosku że nie ma co bawić się w półśrodki tylko raz porządnie zainwestować i mieć spokój ze sprzętem na dłuższy okres czasu. Mam 23 lata jestem studentem ważę około 70 kg mieszkam na śląsku, w okolicy dookoła której rozlegają się duże połacie lasów i miejsc które chciałbym pozwiedzać przy pomocy e-bike, do większych miast mam około 10km drogi bądź 25km do Katowic na swoją uczelnie na która chętnie zabierałbym się od czasu do czasu na rowerze :) Z racji tego że nieopodal mam Wisłę, Szczyrk itp. nie omieszkam w jakąś piękną niedziele spakować rower do bagażnika i "powspinać" się trochę po pięknych górach (zafascynowałem się filmikami Tas'a)
Rower jaki posiadam do modyfikacji to Giant Terrago + rockshox judy, stara konstrukcja na której mój brat zaczynał swoją zajawkę na wyścigi rowerowe od dłuższego czasu kurzy się w garażu i myślę że będzie doskonałą bazą po lekkich modyfikacjach do pierwszego roweru elektrycznego. Oczywiście rower przejdzie pełen przegląd przed elektryfikacją wraz z wymianą zużytych bądź za słabych części.
(zdjęcia roweru)