Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
Dzjohnyj
Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 18 lut 2018, 22:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: Dzjohnyj »

Zasilanie pakietu, to po prostu ładowarka
Awatar użytkownika
ExplainPreciously
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 27 sie 2018, 23:21

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: ExplainPreciously »

Dzjohnyj pisze:
01 wrz 2018, 20:24
Zasilanie pakietu, to po prostu ładowarka
O boże haha :mrgreen: Rzeczywiście
dawidombra
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 27 maja 2018, 12:45

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: dawidombra »

Musisz szukać czegoś o bardziej klasycznym wyglądzie ale full, im trójkąt większy tym lepiej, Amor lepiej w pionie tak ogólnie pod montaż skrzynki, torby czy co tam planujesz.
Ten rower wisi już ze 3mce brałem go pod uwagę ale trafił się bliżej lepszy. ( i droższy)


https://www.olx.pl/oferta/zadbany-rower ... uOmZr.html

Mam bardzo jak nie ciut mniejsza ramę upchano tam skrzynkę ( sterownik i pakiet 20 i coś tam Ah). właśnie wróciłem z traski no czad ten Ebike jest. Strzeliłem ponad 50km po jakiś lasach nie specjalnie wiem gdzie byłem :) Łapy bolą, nogi bolą i banan na gębie non stop. Zaraz go podpinam do ładowania bo jutro dzień piękny.
Opcjonalnie przed zakupem możesz jechać z tektórką i zrobić szablon ramy a potem wydrukuj sobie te szablony pakietów i sterownika i zabawa w układanie tego w tym posiadanym trójkącie. Takie wycinanki jak dzieci w przedszkolu mają :)
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: Inc0 »

Pisząc zasilane 48v miałem na myśli napięcie znamionowe baterii, ładowarką e-bike raczej odradzam zasilać ;) . mój e-bike ma sterownik gt 1500 i nie mam wyświetlacza , mam funkcje tempomat, hamulec rekuperacyjny, 3poziomy zasilania(50%/100% i 120%) low-brake( odciecie silnika gdy hamujesz) ,pass i manetkę oraz revers /wsteczny bieg mój e-bike to trajka wiec się przydaje w zwykłym rowerze raczej zbędne,jak widać podstawowe funkcje są dostępne bez konieczności posiadania wyświetlacza, poziom energii baterii monitoruje wyłącznie woltomierzem , nie mam ograniczenia prędkości do 25km/h ustawienia stopnia siły wspomagania pass , monitorowania temperatury silnika i pewnie jeszcze cos o czym doczytasz w szczegółowym opisie wyświetlacza. Edyty nie skomentuje :P
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
dawidombra
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 27 maja 2018, 12:45

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: dawidombra »

Awatar użytkownika
ExplainPreciously
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 27 sie 2018, 23:21

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: ExplainPreciously »

O kurna, Panowie, dramat :oops:
Budżet dość, że mały to spadł o kolejnego tysiaka :cry:
Aktualnie mam do wydania na całość 3000zł...
Będę myślał co da się zrobić, przez tą noc, może kolejny dzień jak coś wymyślę to będę pisał...
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: Inc0 »

za 3k pln nie zrobisz nic sensownego o mocy ponad 1kW możesz polować na używanego gotowca DIY w tej cenie da sie cos kupić ale raczej na hard tail lub zbudować e-bike od podstaw samodzielnie wówczas może się uda tu polecam przstudiowac temat henia
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
sambor
Forumowicz
Posty: 523
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: sambor »

Kolego INC, sugerujesz mi kłamstwo że widelce się nie łamią? Wymyśliłem to?
Nieładnie. Skończyłem dyskusję pod tym wątkiem.
sambor
Forumowicz
Posty: 523
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: sambor »

Nie trawię ludzi, którzy będą do upartego zaprzeczać. Ja rozumiem, że nie każdy może rozumieć dźwignię, moment siły itp. Ale wystarczyła odrobina dobrej woli na przykładach, które podałem z kręcącym się kołem. Nie! Taki gość będzie do bólu zaprzeczał i nie cofnie się nawet przed zarzutem kłamstwa. Będzię plótł te bzdury jak to wszystko jest obliczone przez inżynierów i całkiem ignorował masę silnika. Jak masz mocną ramę, to się ciesz i śpij spokojnie i nie wkurzaj i nie męcz na forum. Do polityki idź człowieku.

Jest tu opcja "lista wrogów". Nie lubię mieć wrogów, ale zdaje się, że to jedyny sposób na świety spokój. Jeśli to działa tak, że nie widzimy wzajemnie swoich postów, to kolega INC bedzie też miał świąty spokój i zachowa wiarę w inżynierów i mocne widelce.

To się wydarzyło w maju, zdaje się po niewielkim przebiegu po założeniu silnika.
Załączniki
31781828_1783017835088621_5578822377568993280_o.jpg
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: Inc0 »

Sam, ty masz masz jakąś paranoje nie pałam do ciebie nienawiścią chętnie bym z tobą podyskutował przy kufelku ale żeby cie uważać za wroga i na liste ignorowanych wciągać nigdy w życiu ;) . Nigdzie nie napisałem że kłamiesz co najwyżej zasugerowałem że wprowadzasz w błąd , żeby pisać że kłamiesz musiałbym mieć pewność że siejesz swoje bajki w złej wierze a jedyna osoba która może mieć te pewność w 100% to ty SAM wiec jak masz te pewność?. Za to nie brakuje ci braku konsekwencji ..ile to już razy kończyłeś dyskusje na ten temat?
Foto świadczy o wszystkim i o niczym każdy je zinterpretuje jak mu wygodnie i niekoniecznie będzie mieć 100% racji .Hamulec tylni obojętnie jaki jest będzie zawsze zbyt mało skuteczny by wygenerować siły zdolne do połamania wahacza dlatego podpinanie tego foto pod "teorie" łamania wahaczy przez tarczówki to zwykła manipulacja. Ja tu widzę złamany wahacz z cienkościennych profili ze stopu aluminium który pękł moim zdaniem nie dlatego że producent zamontował w nim hamulec tarczowy ale dlatego (zważywszy jak szybko się to stało) pękniecie pojawiło się dużo wcześniej przed elektryfikacja . Albo właściciel przegiął w "akrobacjach" i przekroczył limit wytrzymałości konstrukcji/masy i pękło z powodu zmęczenia materiału ,nie nowość przy stopach aluminium we współczesnych rowerach odchudzanych do granic możliwości by chwalić się można było niska masa . A może ktoś przegiął i do zbyt słabej ramy wsadził zbyt ciężki i mocny silnik , zasuwał i skakał na kole przyspieszał i hamował na maxa regenem to i oś mocowana stalową blokada obrotu przenosiła "twardo" naprężenia raz w jedna raz w druga stronę przez uchwyt hamulca i wymęczyła wahacz (wielo przegubowy przez co bardziej podatny na takie uszkodzenia gdyby to był klasyczny prawdopodobnie to foto nigdy by nie powstało)wrabiając w zbrodnie bogu ducha winien hamulec tarczowy, a kolega Sam skrzętnie i od razu skojarzył to do swoich traumatycznych przeżyć z hamulcem v-brake ... żeby było ciekawiej przednim v-brake a na foto jest..tylni chyba że ten rower jeździł tyłem do przodu to przepraszam;P. Jeśli mam komuś ufac SAM, bez urazy ,to wole inżynierom niż paranoikom. Kto wierzy w rewelacje SAMa i się wystrychał tego czym SAM straszy niech odkręca tarczówki i zakłada v-brake..ups nie ma w ramie piwotów -spawać czym prędzej:P SAM jeździj sobie na v-brake ile chcesz to całkiem niezły typ hamulca tylko uwaga przy zjazdach gdy zaczyna walić spalenizna sprawdź czy kolo ci się nie zaczyna jarać XD
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: elektrotonus »

Ja w swoim e-bike z zamontowanym silnikiem, skrzynką, jeszcze bez baterii z zamontowanymi hamulcami deore V-break z klockami merida miałem okazję przejechać sie siłą nóg pedałując w delikatnym deszczu. Rower praktycznie nie zwalniał. Dlatego decyzja o montażu do roweru o masie własnej ok 35 kg hamulców tarczowych ale na linkę AVID BB7 była najlepszą decyzją.

Po roku jeżdżenia chciałbym dać większe tarcze 200 mm na przód. Będąc w górach na sporym zjeździe rower sam chciał dynamicznie przyspieszać. By go zahamować musiałem trzymać klamki dosyć mocno. Mimo prędkości ok 8-10 km/h po 1.5 km zjeździe czułem swąd klocków. Dlatego w nowej konstrukcji założe inne klamki lub mocne hamulce hydrauliczne.

V-break do roweru o masie 15 kg wystarczają, do ebike ważącego drugie tyle już nie. Oczywiście masa kierowcy nie jest bez znaczenia ;-)
Dlatego w tej dyskusji bardziej skłaniam się do argumentacji kolegi z piwem niż z królikiem ;-)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
GiantTrance3KW
Forumowicz
Posty: 174
Rejestracja: 04 maja 2017, 14:10
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: GiantTrance3KW »

elektrotonus pisze:
05 wrz 2018, 16:18
Ja w swoim e-bike z zamontowanym silnikiem, skrzynką, jeszcze bez baterii z zamontowanymi hamulcami deore V-break z klockami merida miałem okazję przejechać sie siłą nóg pedałując w delikatnym deszczu. Rower praktycznie nie zwalniał. Dlatego decyzja o montażu do roweru o masie własnej ok 35 kg hamulców tarczowych ale na linkę AVID BB7 była najlepszą decyzją.

Po roku jeżdżenia chciałbym dać większe tarcze 200 mm na przód. Będąc w górach na sporym zjeździe rower sam chciał dynamicznie przyspieszać. By go zahamować musiałem trzymać klamki dosyć mocno. Mimo prędkości ok 8-10 km/h po 1.5 km zjeździe czułem swąd klocków. Dlatego w nowej konstrukcji założe inne klamki lub mocne hamulce hydrauliczne.

V-break do roweru o masie 15 kg wystarczają, do ebike ważącego drugie tyle już nie. Oczywiście masa kierowcy nie jest bez znaczenia ;-)
Dlatego w tej dyskusji bardziej skłaniam się do argumentacji kolegi z piwem niż z królikiem ;-)
Dobre hamulce to podstawa. Trzeba jeszcze oprócz masy uwzględnić moce i do jakich prędkości się rozpędzamy.. ;)
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: Inc0 »

Z troski o zdrowie naszego nieocenionego kolegi Sambora który jak wiadomo prędzej znowu przeleci nad kierownica orząc twarzą asfalt niż tarczówką skala swoja maszynę takie rozwiązanie znalazłem dla niego w sieci ;) http://www.kingindustries.ca/SABS.htm
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
GiantTrance3KW
Forumowicz
Posty: 174
Rejestracja: 04 maja 2017, 14:10
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: GiantTrance3KW »

Inc0 pisze:
09 wrz 2018, 10:10
Z troski o zdrowie naszego nieocenionego kolegi Sambora który jak wiadomo prędzej znowu przeleci nad kierownica orząc twarzą asfalt niż tarczówką skala swoja maszynę takie rozwiązanie znalazłem dla niego w sieci ;) http://www.kingindustries.ca/SABS.htm
Dobre ;)
Patrząc na ten rysunek poglądowy typu "instrukcja z "Ikei" coś bardzo znajomy obrazek.. właśnie ze ścieżek rowerowych po których się przemieszczam, i tak zawsze się zastanawiam dlaczego te ludziki stoją w miejscu jak posągi.. :D nawet jak ten ludzik z roweru dzwoni od dawna, a pod koniec to już pewnie wydaje jakieś nieartykułowane dźwięki.. :D
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Rower Elektryczny 1500w - dopinanie szczegółów przed zakupem

Post autor: Inc0 »

GiantTrance3KW pisze:
09 wrz 2018, 12:11
... właśnie ze ścieżek rowerowych po których się przemieszczam, i tak zawsze się zastanawiam dlaczego te ludziki stoją w miejscu jak posągi.. :D nawet jak ten ludzik z roweru dzwoni od dawna, a pod koniec to już pewnie wydaje jakieś nieartykułowane dźwięki.. :D
.... smartfon-zombie XD
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
ODPOWIEDZ