Prawo a napięcie i moc

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
igreg@op.pl
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 30 wrz 2018, 19:02

Prawo a napięcie i moc

Post autor: igreg@op.pl »

1. Czy aby ebike był zgodny z Polskim Prawem i Prawem EU cyt: "napęd elektryczny zasilany prądem o napięciu nie wyższym niż 48 V" akumulator musi być 48V czyli 13S czy można zbudować większy np 67V czyli 18S?

2. Podczas regulacji mocy np obniżenia jej z 1500W do 250W przez sterownik jakie parametry są zmieniane(co zmienia sterownik/wyśwetlacz)?
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Prawo a napięcie i moc

Post autor: Inc0 »

1.nierozumem czego nie rozumiesz ..:P przecież sam piszesz że ma być nie więcej niż 48V żeby było legalnie wiec po co dopytujesz czy 67V jest legalne .?
2. moc= VxA wiec jak wynika z arytmetyki wystarczy obniżyć którykolwiek ze składowych iloczynu lub oba jednocześnie by obniżyć moc .
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
WojtekErnest
Forumowicz
Posty: 3337
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Prawo a napięcie i moc

Post autor: WojtekErnest »

Oraz konieczność posiadania systemu PAS uzalezniajacego wielkość osiaganego wsparcia elektrycznego od kręcenia pedalami, i wyłączenie automatycznie > 25 km/godz.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)
ODPOWIEDZ