Wyłącznik termiczny silnika

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
Mateusz78721
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 03 maja 2018, 23:51
Lokalizacja: Wloszczowa

Re: Wyłącznik termiczny silnika

Post autor: Mateusz78721 »

Goliath pisze:
09 lis 2018, 9:24
Mateusz78721 pisze:
09 lis 2018, 9:16
Czy owy Michał sprzedaje/robi watomierze?
Robił... ale zawiesił sprzedaż, chyba że ma coś pod ręką gotowego. Skontaktuj się z nim... a wszystkiego się dowiesz :P
Osobiście polecam jego produkt. ;)
Jaki ma nick dokładnie?
janukar
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 17 cze 2018, 16:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Wyłącznik termiczny silnika

Post autor: janukar »

Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1324
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: Wyłącznik termiczny silnika

Post autor: Yasiu77 »

Jeśli się nie znasz to zawsze można dać komuś koło do zamontowania termika. Osobiście wydaje mi się że termiczny jest prostszym i skuteczniejszym rozwiązaniem niż odcinanie programowe z odczytu czujnika bo to ponoć nie zawsze działa jak trzeba no ale to byś musiał zapytać kogoś kto to naprawia, ogarnia. Na pewno electrobike z Bielska robią taką usługę. Tylko oni wykorzystują przewód czujnika np ntc 10k i zamiast niego dają wyłącznik termiczny NC do łączenia ze stacyjką lub NO do klamek hamulcowych. Jakbyś chciał mieć dwie funkcje czyli wyświetlanie temp i odcinanie po osiągnięciu temp. silnika to trzeba by dodatkowe przewody przeciągać.
gekon
Forumowicz
Posty: 114
Rejestracja: 05 mar 2018, 10:44

Re: Wyłącznik termiczny silnika

Post autor: gekon »

Ja się przyłącze do tematu.Mam GT 1500 i silnik mxus 10x6 . Powiedźcie mi jak podłączyć czujnik ntc10k do watomierza Michała ? Dodam, że został tylko jeden przewód "biały" po podłączeniu hall.
ODPOWIEDZ