Na siodełku czy prowadząc z manetką po tych schodach?
krócej na siodełku niż na Twoim. W pewnym momencie jest takie załamanie pod drzwiami sąsiada że trzeba zejść i przekręcić bajka. Twój jest bardziej stabilny. (nauczę Cię przy okazji jak chcesz - tylko nakolanniki weź bo początki są ciężkie) i 30kg lżejszy
Po tym jak teleportem mu spaliłem gumę na drzwiach - teraz już przy tych drzwiach schodzę
Na siodełku czy prowadząc z manetką po tych schodach?
krócej na siodełku niż na Twoim. W pewnym momencie jest takie załamanie pod drzwiami sąsiada że trzeba zejść i przekręcić bajka. Twój jest bardziej stabilny. (nauczę Cię przy okazji jak chcesz - tylko nakolanniki weź bo początki są ciężkie) i 30kg lżejszy
Po tym jak teleportem mu spaliłem gumę na drzwiach - teraz już przy tych drzwiach schodzę
Ty no nie wierze że nim po schodach tak wjeżdżasz. Weź jakiś film nagraj
Robiłem już schody ale takie osiedlowe, one są niższe i trochę dłuższe niż te na klatkach schodowych..
Pewnie że chce się tak nauczyć, tylko wpierw kupie ochraniacze
Czy jest szansa tak spreparować ustawienia, aby ten zestaw (silnik+ sterownik) przekręcał (nie mielił) na sypkiej nawierzchni? Już mówię o co "loto" - chodzi o ewentualne zamontowanie w maszynie żużlowej. W Niemczech kilka lat temu były dość udane testy z midami.
Jako ze doszly do mnie wiesci z zarzutami, ze mam cos wspolnego z trescia wpisow co poniektorych uzytkownikow forum, stanowczo temu zaprzeczam. Nie interesuje mnie co robi konkurencja, nie mam na to czasu.
Uwazam, ze kazdy powinien robic swoje, a rynek zweryfikuje nasze poczynania.
Dlatego tez bardzo prosze o niewpisywanie w tym watku swoich wywodow na temat ram konkurencyjnych.
Watek dotyczy tylko i wylacznie ram kariwa
A ja swoim Naqurwiaczem do 60-tki też mam niezłego buta - klatkę zatyka i od kierownicy odrywa
Muszę kiedyś zmierzyć , ale 4-5s może mieć .
Ale to się od zera liczy , czy koła choć trochę mogą się poruszać ? Bo tak dawać buta od zera to silnika i ogniew szkoda ...
Najlepiej z wolnego startu np. jadę 5km/h i buta do 60 -tki
Jakbym miał taką Kariwę pojechałbym do miasta BM-ki upokarzać . Brałbym je pedałując do tyłu...
Jako ze silnik idzie do przrwiniecia pozwolilem sobie dzis przypalic uzwojenie na 400a bateria i 900a phase
Takie wartosci zabija qs273 na odcinku 50km
Po 15km przejazdzce temp wewnatrz 140"
Temp przewodow fazowych 12mm2 120"
Zostana one wymienione na 25mm2 wraz ze zmiana nawiniecia silnika
Czemu takie dziwne wartości np od 60-100 zamiast od 0-100 podać Chyba ze jest w tej pierwszej klatce która jest ucięta od góry.
Arek robisz maszynę na konkurs Drugster ?
Bardzo fajny pomysł z tym rekordem, ale może lepiej testujcie to na jakimś zamkniętym odcinku drogi. Nie chciałbym potem Was obejrzeć w "Uwaga!", albo czymś podobnym.
Przez oś na upartego może by przeszło 16mm^2, ale to nie ma co z tym cudować. Grube przewody dojdą najbliżej osi jak się da aby zmniejszyć straty oraz zwiększyć powierzchnię odprowadzania ciepła
To jest odblokowany przez producenta sterownik? Na stronie podają niższe prądy fazy. Przy większym momencie moze warto przedłużyć tylni wahacz z 20cm?:)
To jest odblokowany przez producenta sterownik? Na stronie podają niższe prądy fazy. Przy większym momencie moze warto przedłużyć tylni wahacz z 20cm?:)
Masz racje,to mogło by poprawić trakcję podczas ruszania.Własnie przedłużony wahacz .Tylko pewnie byłby jednostkowy egzemplarz.
To jest odblokowany przez producenta sterownik? Na stronie podają niższe prądy fazy. Przy większym momencie moze warto przedłużyć tylni wahacz z 20cm?:)
Była aktualizacja softu podnosząca prąd fazowy. Przy okazji dodali kilka funkcji
Dłuższy wahacz to na większego 273. Tutaj jeszcze jakoś idzie utrzymać przód na asfalcie
Podsuwam fajny pomysł na futurystycznego e-cafe-racera . Wystarczy w poniższej ramie dać suport od fat-bike, dłuższe siedzisko z nóżkami dla pasażera , coś tam zmienić by szkopy nie burczały , że plagiat i mamy maszynę marzeń - ogniw wejdzie skolko ugodno, a mocy by nie jedna BMkę upokorzyć . Polecam
Podsuwam fajny pomysł na futurystycznego e-cafe-racera . Wystarczy w poniższej ramie dać suport od fat-bike, dłuższe siedzisko z nóżkami dla pasażera , coś tam zmienić by szkopy nie burczały , że plagiat i mamy maszynę marzeń - ogniw wejdzie skolko ugodno, a mocy by nie jedna BMkę upokorzyć . Polecam
Podsuwam fajny pomysł na futurystycznego e-cafe-racera . Wystarczy w poniższej ramie dać suport od fat-bike, dłuższe siedzisko z nóżkami dla pasażera , coś tam zmienić by szkopy nie burczały , że plagiat i mamy maszynę marzeń - ogniw wejdzie skolko ugodno, a mocy by nie jedna BMkę upokorzyć . Polecam
Jak w ramie Kariwa sprawdza się amortyzacja DNM??
Budżet mocno napiety i sie zastanawiam czy wystarczy USD-8S i RCP2s... (wyczynowo nie jezdze ale pobawic się też bym chciał)
Prosze bardzo
KARIWA Lite 116mm
QS Motor QS205 3000W rewired +ferro +hubsink, controller sabvoton 72150 unlock
21s18p 76v54Ah samsung 30q
300A BMS with LCD and bluetooth
19x2.75 tire front and 18x3.0 rear
Ebike brakes TRP Zurich 4pistons +ceramic pads, 203mm rotors Hope moto v2,
led light front and rear
stop led light
Marzocci 380
Fox 220x67
usb socket
mudhugger fender
88v9a charger
3speed
Max speed around 25km/h
Moc max 250watt +