Ze wzgledu na ogromna ilosc pracy publikacja cen ramy KARIWA troszke sie opoznila za co bardzo przepraszam.
Cena kpl zestawu ramy 144mm (max462ogniwa) - 3350netto +23%vat
Cena kpl zestawu ramy 104mm (max 330ogniw ) - 3150zl netto +23%vat
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 paź 2018, 21:34
autor: Cyklonebike
Ilosc ogniw podana w prostikatnych koszykaxh 19.2mm, w plaster miodu weszloby wiecej
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 06 paź 2018, 14:07
autor: pumexior
Pytałem na PW ale może tutaj prędzej dostanę odpowiedz Co znajduje się w zestawie z ramą? Osłona na sterownik pod ramę jest dodatkowo płatna? Rama jest dostosowywana pod wzrost zamawiającego czy uniwersalna? Myślę, że potencjalni chętni też chętnie się dowiedzą
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 09 paź 2018, 13:50
autor: Cyklonebike
Zestaw zawiera wszystkie niezbedne elementy wlacznie z oslona sterownika I dodatkowymi blokadami osi.
Rama dostosowana jest pod wzrost zamawiajacego
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 12 lis 2018, 20:59
autor: Cyklonebike
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 12 lis 2018, 22:03
autor: Cyklonebike
Opinia uzytkownika Kariwa ebike
z aku 21s21p LG HG2 sabek 200a qs273
"200km w terenie z manetka przewaznie na full"
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 04 gru 2018, 21:16
autor: Cyklonebike
Boczki proste lub wytlaczane w cenie ramy
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 gru 2018, 12:30
autor: MixhaL
Masz jakieś plany rozpocząć budowę midów w przyszłości?
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 gru 2018, 13:05
autor: EV-Maniak
Albo np. midów ale z silnikiem od huba? Bo to wydaje się idealnym rozwiązaniem MIDO-HUB - silnik bez szczotkowy centralnie umieszczony.
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 gru 2018, 20:39
autor: EV-Maniak
Przepraszam Cię Cyklon, że być może podważę Twój autorytet, ale dostrzegłem dość duży błąd w montażu KARIWA.
Nie puszcza się kabla trój-fazowego dołem wahacza tylko górą. Choć większość tak robi, tak jest źle.
Należało by to poprawić i puścić go GÓRĄ. Wówczas będzie zdecydowanie mniej narażony na ewentualne przetarcia podczas kraksy lub zwykłej wywrotki.
Niby tam górą już leci kabel hydrauliczny od hamulców i jest błotnik i nie wiadomo czy się znajdzie miejsce, ale jakby to poprawić by było miodzio.
A od spodu, tu przy suporcie od czoła - za obudową sterownika, dobrze jest chroniony ?
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 gru 2018, 21:05
autor: Sietas
Nigdy nie puszcza się przewodu silnika górą - dokładnie z powodów narażenia go na uszkodzenia
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 gru 2018, 21:09
autor: EV-Maniak
No to źle podpowiedziałem
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 gru 2018, 21:23
autor: Sietas
Naprawiłem ogromne ilości silników i szczerze powiedziawszy nie pamiętam przypadku aby powodem uszkodzenia przewodu było coś innego niż sam rower (śruby tarczy, linka hamulcowa, zaplątanie w szprychy)
Inna kwestia, że przewody qs'a 205 czy 273 są bardzo sztywne i dosyć ciężko nim zakręcać na ciasnych łukach bez wcześniejszego załamania w ręku
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 05 gru 2018, 21:57
autor: ap0f1s
Dokładnie, jak miałem w rękach uszkodzone przewody to 80% procent przez śruby od tarczy hamulcowej.
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 12 gru 2018, 15:47
autor: Cyklonebike
Kompletny zestaw KARIWA 104 lub 144mm zawiera:
Rama i wahacz (zlozone z wprasowana osia suportu I wahacza)
Wymienne piny na os silnika (16/12mm qs273, 16/10mm qs205, w zaleznosci od silnika)
Zewnetrzne blokady osi
Wymienne podsiodlo
Oslone kontrolera
Szybke lcd lub zaslepke
Boczki proste lub wytlaczane
Stery maszynowe
Stacyjke
Uchwyt dampera
Kpl srubek
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 12 gru 2018, 22:18
autor: tatar
W porównaniu do gołej ramy np.falkona jet to super kit montażowy.Tak na szybko policzyłem,że te wszystkie dodatki to ok. 1 tys.zł. do przodu,czyli sama goła rama to wydatek ok.2,2 tys.Zaczynam zastanawiać się nad kupnem...
Dlaczego do tych wszystkich konstrukcji zakładacie suport na kwadrat? Współczesne korby HT2 wraz z suportem to koszt 300zł, łatwiejsza obsługa mniejsza waga i mniejsza awaryjność.
Na kwadrat? O kurcze, nie wiedziałem. Faktycznie to przeżytek
Ale rama bardzo fajna. Ciekawe czy spawają też amelenium?
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 21 sty 2019, 20:19
autor: TomaS
Na kwadrat jest najtańszy, najtrwalszy (duże łożyska) najprostszy i korby sa tańsze W elektryku z manetką nie potrzeba takiej sztywności tych elementów
Dlaczego do tych wszystkich konstrukcji zakładacie suport na kwadrat? Współczesne korby HT2 wraz z suportem to koszt 300zł, łatwiejsza obsługa mniejsza waga i mniejsza awaryjność.
Poczytaj najpierw o konstrukcji osi wahacza w kariwie,może coś zrozumiesz, tak samo jak i henio
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 21 sty 2019, 23:31
autor: Sietas
Kariwy z alu nie ma bo to jest inny proces technologiczny
Kariwa nie ma supportu na kwadrat bo sama rama nie ma muffy supportowej a dedykowaną oś
Korby ht2 mają większe łożyska niż te na kwadrat, ale ta rama posiada 4 łożyska zamiast dwóch i nie są to takie które znajdzie się na allegro sortujac od najtańszych
Ht2 za 300 zł I mniejsza awaryjność? Błagam, łożyska z korby xt za 700 zł ubija się w 1000 km a co dopiero z tańszych. 100x większą trwałość mają supporty od innych producentów jak Accent i jeszcze idzie dostać łożyska za 15 zł a nie jak do oryginałów shimano za 50 zł sztuka.
Inna kwestia to po co komuś sztywność korby w tej mocy ebike'u. 99% ludzi nie chce dopłacać do elementu którego właściwości nie wykorzysta
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 20 lut 2019, 8:08
autor: Cyklonebike
W marcu dostepna bedzie KARIWA Lite +
Szerokosc 115mm
Max ilosc ogniw 378szt (21s18p)
Boczki proste lub wytloczone
wyglad boczny bez zmian
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 12 mar 2019, 8:38
autor: Cyklonebike
I testy przed przekazaniem ebike
Oczywiscie w odpowiednim terenie
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 12 mar 2019, 18:04
autor: tatar
Widać tu dobitnie,że agresywny czerwony kolor w odpowiedniej proporcji nie tylko nie razi,a wręcz stwarza bardzo ciekawy wygląd pojazdu
Lubię, bardzo fajny monster. Wszystko w nim widać dopieszczone i najważniejsze - SOLIDNE i MOCNE
Ale marzy mi się taka Kariwa ala cafe-race, taki SCRAMBLER. Np. do Kariwy dać ciut większe koła i szersze opony, siedzenie większe, mięsiste coś ala mini kanapa, widelec z przodu trochę opuścić i już mamy SCRAMBLERA
No koła by mogły pozostać od moto, ale szersze dać opony.
Wyjdzie takie coś, czy zaburzy to jakoś konstrukcje? Trzeba by było najpierw graficznie to opracować na programie wizualnym.
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 13 mar 2019, 12:54
autor: grafffik
ja sądzę że jak chłopaki stworzą taką ramę to nazwą ją Twoim nickiem na Twoją cześć
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 13 mar 2019, 13:14
autor: EV-Maniak
Oj bardzo bym chciał taką ramę. Z miejsca bym ją kupił. 600 ogniw, koła jak od kłada, kanapa. Nazwę już jest - NAQRVIACZ POLNY
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 13 mar 2019, 20:53
autor: Cyklonebike
testy, testy ... i po testach
Poligon zaliczony
kariwa przeżyła, my rowniez przetrwalismy,
Mowiac krótko ..... dobry dzień
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 17 mar 2019, 21:29
autor: Cyklonebike
Z nami mozesz "latac" gdzie chcesz
...CyklonEbike...
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 17 mar 2019, 21:59
autor: grafffik
Iryda & Kariwa
Chcem. Ta niebieska jest przekozak.
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 19 mar 2019, 9:42
autor: EV-Maniak
Hej! Ona ma też silnik z przodu?
Zróbcie se powiększenie. Normalnie jak silnik...
No fajny monsterek
Pan Arecki, zapracowany człowiek, na dodatek pewnie pełno na Fejsbuku ma trujdupów takich jak ja
ale zawsze na odpowiedź i rzeczową informację można liczyć więc troszeczkę dołożę do tematu:
Jest już dostępna KARIWA LITE + 115mm
Tydzień temu jak pytałem ceny kształtowały się tak:
105mm i 115mm - 3250netto,
142mm - 3460netto
Jesli chodzi o pojemność deklarowaną przez Cyklonebike:
105mm - 315ogniw,
116mm - 378ogniw,
142mm - 483ogniwa
Jakby kto nie używał mediów społecznościowych to podsyłam dla zaspokojenia zmysłu wzroku:
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 10 kwie 2019, 22:18
autor: scuda
Jezdzil juz ktos z forum na tej ramie ? Chodzi o wspolną os wahacza i korby. W ramie enduro eeb na ktorej smigam jest rowniez wspolna os korby i wahacza. Chodzi o to ze w terenie po wybojach strasznie przenosi sie na nogi i po jakims czasie czuc mrowienie i bol w stopach.
A tak pozatym bedzie pojazd na zlocie ?
W ramie enduro eeb na ktorej smigam jest rowniez wspolna os korby i wahacza. Chodzi o to ze w terenie po wybojach strasznie przenosi sie na nogi i po jakims czasie czuc mrowienie i bol w stopach.
Nie wspólna oś, tylko w enduro korba (suport) jest mocowany na wahaczu stąd rusza się razem z nim. W kariwa (i nie tylko) jest odwrotnie.
Chyba jesteś pierwszy co oficjalnie potwierdził dolegliwości związane z mocowaniem suportu na wahaczu:)
Edit: Ale ciągle jakieś literówki
Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 11 kwie 2019, 8:10
autor: Cyklonebike
czy aby napewno EEB ma współną oś wahacza i korby???
Chyba nie
W ramie EEB i podobnych Korba jest co prawda w wahaczu, ale os wahacza zawieszona jest kilka cm dalej
To zupełnie inne rozwiązania
W ramach KARIWA Oś obrutu wahacza i suportu jest dokładnie ta sama