Tesla semi i tesla roadster

Jeżeli znajdziesz jakieś ciekawe informacje lub nowości z rynku EV. Podziel się z innymi w tym dziale
Awatar użytkownika
Maran_hand
Posty: 413
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów

Re: Tesla semi i tesla roadster

Post autor: Maran_hand » 10 paź 2018, 17:55

Tak w przyszłości może się tłumaczyć każdy producent samochodów. Dla klientów jest / będzie to mocne odciążenie portfela. Bo jak nie ma konkurencji a jeśli by jej klient szukał to zawsze można go "ukarać" to czemu coś liczyć x razy 1 jak można x razy 2? Klient i tak nie ma wyboru..
www.RybieUdko.pl
a tym się wożę viewtopic.php?f=30&t=134 ..po dzielni :twisted:

Awatar użytkownika
WojtekErnest
Posty: 861
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tesla semi i tesla roadster

Post autor: WojtekErnest » 10 paź 2018, 19:44

W jakimś sensie zabezpieczenia (blokujące) przed nieautoryzowanym serwisem są od wielu lat, szczególnie tam gdzie sa ogniwa li-ion. Aku wielu notebooków, niektórych elektronarzędzi, pakietów lub częsci ebajków. Wszedzie gdzie jest oprogramowanie, elementy kryptografii softwarowej lub sprzetowej, są 'jakieś' zabezpieczenia, które często go wręcz unieruchomią..
Wcześniej : Pomógł 67 razy, postów 3,1+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)

wit
Posty: 133
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:42
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Tesla semi i tesla roadster

Post autor: wit » 13 paź 2018, 0:26

zdaje się, że to szybkie ładowanie które producent/Tesla ma odcinać przy nieautoryzowanym serwisie to odbywa się na ładowarkach Tesli -Superchargerach? Czyli ktoś serwisuje samochód na dziko u konkurencji a tesla nie chce go nadal u siebie ładować ?

jak coś dziki serwis spier to np ładowanie uszkodzi supercharger ? lub spowoduje pożar - Wcale się nie dziwię, że nie chcą dalej ładować na swoim sprzęcie... ryzykować i ponosić odpowiedzialności


Przecież to normalne i powszechne podejście...
Montując prawie dowolne urządzenia -zazwyczaj warunkiem gwarancji są coroczne (półroczne) płatne serwisy -tylko przez firmę montująca lub autoryzowaną przez producenta.
jeśli w czasie gwarancji ktoś nieautoryzowany grzebie w urządzeniach -gwarancję się traci ...

jeśli jakieś usługi -np konserwacja, uaktualnienia są w gratisie po sprzedaży -to jakakolwiek ingerencja nieautoryzowanych firm zazwyczaj powoduje zaprzestanie darmowego wsparcia. Dajesz zarobić na serwisach -producent/serwis daje gratisy. Idziesz do konkurencji -gratisów nie ma.
Grzebanie przez nie wiadomo kogo jest traktowane jak sabotaż/uszkodzenie urządzenia przez osoby/firmy trzecie.

Dlaczego Tesla miałaby postępować inaczej... ?

Awatar użytkownika
Maran_hand
Posty: 413
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów

Re: Tesla semi i tesla roadster

Post autor: Maran_hand » 22 paź 2018, 13:35

Miałem na myśli samochód na który gwarancja już się skończyła. A klient nie ma wyboru, serwisujesz u nas albo nie jeździsz.
www.RybieUdko.pl
a tym się wożę viewtopic.php?f=30&t=134 ..po dzielni :twisted:

ODPOWIEDZ