Panie, jakie 100, jakie 100.... 7 lat
Swoją drogą teraz ubezpieczenie "na rower" dorzucają do różnych pakietów typu oc w życiu prywatnym itp. więc jeśli to ma być ubezpieczenie, jak samochodowe (dla rowerów < 250 W) to pies ich j****
Panie, jakie 100, jakie 100.... 7 lat
Byłbym bardzo ostrożny w "powracaniu" do dawnych lat. Jeszcze po wojnie, każdy rower miał tablicę rejestracyjną, a takie "zabawki" jak niżej:
Przecież hulajnoga nie może poruszać się po drogach rowerowych, ani po ulicy.zeeltom pisze: ↑03 cze 2018, 4:37Na szczęście zapomnieli o hulajnogach
Ogólnie, patrząc na to, co się dzieje na świecie, to ludzie pogłupieli do cna.
Same zakazy, pozwolenia, a jakoś 100 lat temu żyli wszyscy bez tych durnych przepisów. Ale jak się siedzi u władzy, bierze kupę szmalcu, to coś trzeba robić, choćby było głupsze, niż krzywość banana, czy robienie z ślimaka ryby.
Zgadza się, ale nigdzie nie jest prawnie stwierdzone że pojazd dla niepełnosprawnych może prowadzić wyłącznie niepełnosprawny. A co nie jest zabronione, jest dozwolone. Co do papierka, o niepełnosprawności - na lekki stopien niepełnosprawności łapie się jakie 50% społeczeństwa. Trzeba się tylko dobrze przebadać. Oczywiście najważniejszy jest rozsądek, ale skoro ujnia europejska idzie w papierki, w razie draki trzeba się papierkami podpierać.
co wziąwszy pod uwagę fakt ze to chyba najbardziej zroweryzowany naród na świecie jest znikoma liczbąWojtekErnest pisze: ↑15 lip 2018, 15:13Najwazniejsze : "W Holandii w 2017 r. 206 rowerzystów poniosło śmierć z powodu wypadków drogowych wobec 201 pasażerów samochodów osobowych. "
There is a link to the source of my quotes in the blogpost. Maybe you are not able to read this Dutch source, so I will translate the paragraph about the electric bicycles here:
“The use of electric bicycles has increased in recent years. Almost a quarter of all cyclists now uses an electric bicycle. Although the age of the users decreases, most users are elderly. In view of these developments, it is not surprising that the number of victims on electric bicycles is increasing and that four out of five victims on an electric bicycle were 55 years of age or older. However, when the analysis is corrected for the use (the users of an electric bicycle cycle more distance on average and more often than other cyclists), for age and for gender, it becomes apparent that the probability of an accident on an electric bicycle was not higher than on other types of bicycles. In addition, victims of an accident with an electric bicycle did not sustain more serious injuries on average.
The electric bicycle is in itself not more dangerous than other bicycles.