dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
- irrss
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 15 mar 2018, 19:27
- Lokalizacja: Poznań
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
A tak wogóle to orlen znosi opłate startową w swoich ładowarkach.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2022, 23:45 przez irrss, łącznie zmieniany 2 razy.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
4zł za 100km wyjdzie
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
dzis zamowiłem ładowarke i wzialem 15A jednak
takze po maxie czyli pewnie wczesnie rano/pod wieczór jak bedzie chłodniej 45A po maxie pojdzie :E
takze po maxie czyli pewnie wczesnie rano/pod wieczór jak bedzie chłodniej 45A po maxie pojdzie :E
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- irrss
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 15 mar 2018, 19:27
- Lokalizacja: Poznań
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Natrafiłem na bardziej zgrabną przejściówkę:
Tutej (nie wiem kto/czy ktoś to sprzedaje):
https://elektrowoz.pl/porady/jaki-samoc ... n-energii/
Edit: Jednak inne piny.
Tutej (nie wiem kto/czy ktoś to sprzedaje):
https://elektrowoz.pl/porady/jaki-samoc ... n-energii/
Edit: Jednak inne piny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 0
- Rejestracja: 29 mar 2022, 12:09
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Najlepiej jak przed trasą się przygotujesz i zaplanujesz sobie odpowiednie postoje z mapą stacji w ręku, jak nie masz to możesz sobie sprawdzić w necie np. tutaj https://optimalenergy.pl/stacje-ladowan ... ia/gdansk/
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Albo w apce: https://play.google.com/store/apps/deta ... l=pl&gl=US
Jest opcja żeby wyszukiwało tylko gniazdka 230v.
Jest opcja żeby wyszukiwało tylko gniazdka 230v.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
dzieki za specjalną rejestracje zeby odpowiedziec na mojego pierwszego posta, ale nie przeczytała pani chyba reszty wątkuPatrycja87 pisze: ↑29 mar 2022, 12:17Najlepiej jak przed trasą się przygotujesz i zaplanujesz sobie odpowiednie postoje z mapą stacji w ręku, jak nie masz to możesz sobie sprawdzić w necie np. tutaj https://optimalenergy.pl/stacje-ladowan ... ia/gdansk/
aktualnie jestem juz pro, a stacje sa na plugshare, do tego mam adapter typ2 wiec ładuje sie tam gdzie auta mogą, a znalesc 230V dedykowane jest ciężej niz stacje , no chyba ze bedziemy sie prosic ale tego nie lubie
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
jadac moto zauwazylem dzis siłowe gniazdo z tyłu skrzynki, podjechalem falconem pozniej i obok niego bylo tez zwkle 230V
działa
obok parkingu koło stawu
a tydzien temu byłem w
działa
obok parkingu koło stawu
a tydzien temu byłem w
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
moto trasa
miala byc przez wysokie tatry na słowacji - potem zapora czorszytn - powrot przez brzesko
załoga
ER6N 650cc, piaggio 250cc, energica EE
650cc przed granicą walneło łozysko w kole i brat sie wrócił
na słowacji 2x w 250cc pękł przewod paliwowy i stracone 3h, trzeba bylo sie wrocic niestety
ale i tak dobra jazda
mało stacji
niestety lidle od 15 sierpnia wszystkie płatne i wymagaja apki - to ze platne to pol biedy - najgorsze to ze trzeba apke ktorej nie da sie pobrac na IOS, na androida jest niedostepna w twoim kraju - moze jakos sie da to obejsc ale jeszcze nie wiem jak
miala byc przez wysokie tatry na słowacji - potem zapora czorszytn - powrot przez brzesko
załoga
ER6N 650cc, piaggio 250cc, energica EE
650cc przed granicą walneło łozysko w kole i brat sie wrócił
na słowacji 2x w 250cc pękł przewod paliwowy i stracone 3h, trzeba bylo sie wrocic niestety
ale i tak dobra jazda
mało stacji
niestety lidle od 15 sierpnia wszystkie płatne i wymagaja apki - to ze platne to pol biedy - najgorsze to ze trzeba apke ktorej nie da sie pobrac na IOS, na androida jest niedostepna w twoim kraju - moze jakos sie da to obejsc ale jeszcze nie wiem jak
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Wystarczy plik APK, podaj nazwę aplikacji to Ci znajdę. Albo poszukaj na apkmirror.com.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
tak wiem juz, dzieki tak czy inaczej, mam apk sciagniete ale jeszcze nie instalowalem
PS
zgubilem moj adapter typ2 @ 230V (chyba pod kauflandem zostawilem, albo gdzies mi w trasie wypadł z plecaka )
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 maja 2022, 14:08
- Lokalizacja: Kraków/ Rataje Słupskie
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
My wróciliśmy z wycieczki do Sarajewa. Jazda bocznymi drogami, była nawet szansa ładowania atomowym prądem na Węgrzech ale stanowiska były zajęte. W Sławonskim Brodzie musieliśmy wjechać na autostradę aby zassać szybki prąd, bo bez tego dojazd w tym samym dniu do Sarajewa byłby mocno utrudniony. W Sarajewie pani na kwaterze z chęcią pokazała gdzie jest gniazdko i do Mostaru wyjechaliśmy z baterią na 100%. W Mostarze dzięki energoprievoda BiH ponownie doładowani na 80 % co pozwoliło po zobaczeniu słynnego mostu dojechać za Dubrownik na kemping. Dobrze że zabrałem przedłużacz bo bez niego byłoby ciężko. Powrót magistralą jadrańską z ładowaniem na kempingu koło Zadaru, ładowanie w Rijece aby dojechać do szybkiej ładowarki Ionity w Słowenii i nocleg w Trenta na kempingu. Tam było najgorzej z prądem bo zabezpieczenia w skrzynkach były na 6 A i musieliśmy ładować połową mocy. Reszta do domu to poza noclegiem w Gyor, szybkie ładowanie, ostatnie w Banskiej Bystrzycy.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
stary adapter zaginał na dobre - nie znalazlem go
dzis doszedl nowy
roznice
- waga 200g (600g stary)
- krótki adapter odrazu (nie trzeba szlifowac)
- gniazdo UK a nie EU (nie ma innych niz UK tego typu) (ale mozna odkrecic - wszystko skreceane jest i na koncu tulejki - wiec pewnie schuko za 9zł podejdzie
- dioda syngałowa
NIESTETY
adapter z dwoma evse nie zapala diody (moze dioda uszkodzona) ale po podlaczeniu ładowarki tez nic
jak widac po rozkreceniu miedzy PP a PE nie ma zadnego rezystora - a miedzy CP i PE nie ma diody - raczej nie ma to prawa dzialac
wartosci rezystora ktrory tam jest nie zmierzylem jeszcze - ale pozniej to dopisze
dzis doszedl nowy
roznice
- waga 200g (600g stary)
- krótki adapter odrazu (nie trzeba szlifowac)
- gniazdo UK a nie EU (nie ma innych niz UK tego typu) (ale mozna odkrecic - wszystko skreceane jest i na koncu tulejki - wiec pewnie schuko za 9zł podejdzie
- dioda syngałowa
NIESTETY
adapter z dwoma evse nie zapala diody (moze dioda uszkodzona) ale po podlaczeniu ładowarki tez nic
jak widac po rozkreceniu miedzy PP a PE nie ma zadnego rezystora - a miedzy CP i PE nie ma diody - raczej nie ma to prawa dzialac
wartosci rezystora ktrory tam jest nie zmierzylem jeszcze - ale pozniej to dopisze
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 2100
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Ja mam coś takiego jak kiedyś mierzyłem miernikiem wartości.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
ja wiem
mialem te sama przejsciowke
musze poprostu zamowic rezystory i diode i polutowac samemy to gówno - plus taki ze tania ta przejsciowka i w miare lekka
do tego na falconie malo juz jezdze i az mi tak nie potrzebna
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Wrzuć linka do tej lżejszej wersji. Mam nadzieje że po poprawieniu fabryki ruszy bez problemu bo gadżet fajny.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
w tej chwili nie mam bo nie mam dostepu do kompa gdzie mam ali a hasla nie pamietam, wrzuce na dniach
PS
ten rezystor na CP ma 1000ohnm (wg schematu mial miec 880 i dodatkowo dioda) ale diody nie ma - wtf
ps jest jeszcze druga wersja meska ktora sie wsadza do gniazda do pojazdu (jak wspiera v2l to ponoc ma dzialac) - zamawiam do diy evse bo jest taniej 2x niz goła wtyczka - a do srodka powinno wejsc pcb/zasilacz i przekaznik
zakladajac ze waga bedzie 200gramow to zostaje waga samego kabla
2metry 4mm przewodu to jakies 300g czyli evse w 600-700g max powinno sie zmiescic
PS
ten rezystor na CP ma 1000ohnm (wg schematu mial miec 880 i dodatkowo dioda) ale diody nie ma - wtf
ps jest jeszcze druga wersja meska ktora sie wsadza do gniazda do pojazdu (jak wspiera v2l to ponoc ma dzialac) - zamawiam do diy evse bo jest taniej 2x niz goła wtyczka - a do srodka powinno wejsc pcb/zasilacz i przekaznik
zakladajac ze waga bedzie 200gramow to zostaje waga samego kabla
2metry 4mm przewodu to jakies 300g czyli evse w 600-700g max powinno sie zmiescic
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 paź 2019, 15:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Siadła by apka w której użytkownicy forum udostępniają innym użytkownikom punkty ładowania w swoich domach lub oznaczają lokalizacje sprawdzone pod względem ładowania. My zazwyczaj ładowaliśmy sie na BP bo niby sa camper friendly. Niestety juz zdarzyło się, że nas przeganiali - BP przy węźle kryspinow na A4.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
przeciez jest dokladnie to o czym mowisz - PLUGSHARE - są punkty residential - oznaczone na niebiesko - czesto jest podany numer telefonu i awaryjnie mozna poprosic - tyle ze to pozostalosci z czasow gdy ladowarek praktycznie nie bylo wiec wlasicicele ev sobie pomagali, JEDNAK np na te chwile w wiekszych miastach nie ma z tym problemuy i nie wiem po co sie prosic kogokolwiek jak masz pełno stacji ładowania samochodow (adapter type2 zrobisz/kupisz za okolo 200zł)barszcz2 pisze: ↑11 wrz 2022, 22:30Siadła by apka w której użytkownicy forum udostępniają innym użytkownikom punkty ładowania w swoich domach lub oznaczają lokalizacje sprawdzone pod względem ładowania. My zazwyczaj ładowaliśmy sie na BP bo niby sa camper friendly. Niestety juz zdarzyło się, że nas przeganiali - BP przy węźle kryspinow na A4.
a niedelako krypisnowa masz NOXO 2x type2
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 paź 2019, 15:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Plugshare nie ma jakos zatrważająco dużo punktów jedno fazowych. A na forum osób sporo.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
no ale kazdy kto chce moze dodac swoja ladowarke plus opis ze tylko dla forumowiczów itp
do tego kup przjesciowke na typ2 - jak zaczniesz uzywac to ci sie nie bedzie chcialo juz nikogo prosic -poprostu podjezdzasz i ladujesz
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
większość to duchy . część nie ma zamiaru dawać komuś swojego gniazda . i tyle ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 maja 2022, 14:08
- Lokalizacja: Kraków/ Rataje Słupskie
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
U nas przez dwa zgłosił się jeden chętny na ładowanie samochodu informacja jest na plug&share
-
- Forumowicz
- Posty: 2100
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Też mamy ekipie typ2 i nie prosimy o ładowanie podjeżdżamy pod ładowarki i się ładujemy.
Najlepsza opcja bo często się ładujemy terenie bo robimy dużo km.
Zazwyczaj to wybieramy małe ładowarki z tauron na typ2 bo ich jest miarę dużo naszych okolicach.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
najlepiej na dziko
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 970
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Edit coś mi forum zlagowało. Btw Szczur przypominam o linku do tego małego adaptera. Chyba że ktoś ma sprawdzaną wersję w której nie trzeba się bawić rezystorami?
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
https://pl.aliexpress.com/item/10050042 ... pt=glo2pol
te gotowe w tej chwili po tym kursie dolara wychodza 280zł a i tak trzeba szluifowac
ten wyzej juz przynajmniej jest krótki
ja wczoraj zamowilem po 20sztuk rezystorow z kazdego rodzaju + diody - za drobny profift bede mogl przerobic juz na gotowo zeby dzialalo, jak ktos chce
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
zrobione
nie mialem pomyslu jak zlozyc te rezystory - wiec narazie jest jak na foto, kapne jeszcze klejem dla pewnosci
gniazdo by sie tylko przydalo zmienic na shucko
co do amperazu nie ma znaczenia jaki rezystor dacie tak naprawde - ja dalem taki na 20A wiec na przyszlosc bedzie
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Macie schmet jak to zrobić. Czy jest gdzieś w tym temacie tylko nie zauważyłem.
Czyli można kupić ten adapter i teraz jakie rezystory trzeba kupić. Fajnie aby wszystko przypiąć w nowym temacie aby było czytelne dla każdego. Link do adaptera
https://pl.aliexpress.com/item/10050042 ... pt=glo2pol
Czyli można kupić ten adapter i teraz jakie rezystory trzeba kupić. Fajnie aby wszystko przypiąć w nowym temacie aby było czytelne dla każdego. Link do adaptera
https://pl.aliexpress.com/item/10050042 ... pt=glo2pol
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
100ohm
220ohm
680ohm
wszystkie moga byc 0,5W (takie o wiekszej mocy tez mozna ale są wieksze i drozsze)
diody 1n4007
jesli dlugi typ2 (do slupkow tylko) dodatkowy przelacznik
schematy sa w tym wątku chyba 2 albo 3 strona
220ohm
680ohm
wszystkie moga byc 0,5W (takie o wiekszej mocy tez mozna ale są wieksze i drozsze)
diody 1n4007
jesli dlugi typ2 (do slupkow tylko) dodatkowy przelacznik
schematy sa w tym wątku chyba 2 albo 3 strona
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
test na greenwayu dzis
mialem tylko tel zeby sprawdzic - dziala
wchodzi ciasniej niz ten poprzedni adapter - tu juz z kabla sam nie wypadnie - bez szans
mialem tylko tel zeby sprawdzic - dziala
wchodzi ciasniej niz ten poprzedni adapter - tu juz z kabla sam nie wypadnie - bez szans
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
kolejny pro tip - dzis przegladajac sesje z greenwaya mam jedna na 0,29kWh druga na 0,37kWh - za zadna nie mam oplaty - ten 0,37kWh byl na CCS-ie (dla testu)
najtajsza sesje mam 0,50zł 0,78kWh AC (rabat 50% z okazji zlotuEV)
najtajsza sesje mam 0,50zł 0,78kWh AC (rabat 50% z okazji zlotuEV)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Perszing1800
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 03 sie 2018, 9:27
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Widzę że testujesz dalej ładowanie, ja nie mam czasu ostatnio, te ładowanie z salonu peugeot-rewelka
Co do greenwaya to już nie pamiętam ale też mi kiedyś nie pobrało ale zawsze starałem się coś koło 1kwh załadować żeby nie było śmiechu na fakturze pod koniec miesiąca
Robiłem uniwersalne(do gniazda, do wtyczki na kablu ze stacji) z dokręcanym adapterem, może ktoś jeszcze pamięta, muszę jakąś złożyć ale ciągle brak czasu...
Co do greenwaya to już nie pamiętam ale też mi kiedyś nie pobrało ale zawsze starałem się coś koło 1kwh załadować żeby nie było śmiechu na fakturze pod koniec miesiąca
Robiłem uniwersalne(do gniazda, do wtyczki na kablu ze stacji) z dokręcanym adapterem, może ktoś jeszcze pamięta, muszę jakąś złożyć ale ciągle brak czasu...
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Falcon u MNIE na wsi nie ma juz racji bytu - wszedzie bylem, wszystko zwiedzilem - jak chce gdzies dojechac to biore moto
Falcona najchetniej bym sprzedał, albo dał do jakiegos garazu w Krakowie - problem jest taki ze wynajem miejsca to 300-500zł. Powiecie ze mozna wynajac na kilka osob - TAK, tylko kto by chciał trzymac moto obok elektrycznej samoróbki. Ja sam napewno nie.
zostaje piwnica w bloku tylko znowu trzeba by wydac na drzwi/alarm/kamere
Falcona najchetniej bym sprzedał, albo dał do jakiegos garazu w Krakowie - problem jest taki ze wynajem miejsca to 300-500zł. Powiecie ze mozna wynajac na kilka osob - TAK, tylko kto by chciał trzymac moto obok elektrycznej samoróbki. Ja sam napewno nie.
zostaje piwnica w bloku tylko znowu trzeba by wydac na drzwi/alarm/kamere
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Nowicjusz
- Posty: 0
- Rejestracja: 28 paź 2022, 5:55
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Witam wszystkich. Od wakacji jeżdżę z dziewczyną hulajnogą elektryczną i robimy tez dłuższe trasy np. ponad 100 km. Ładujemy w knajpach, restauracjach ale wolałbym być niezależnym od innych i ładować na stacji. Was chciałbym zapytać czy tą przejściówka Schuko - typ 2, będę mógł doładować na każdej stacji z odpowiednim złączem.
- Perszing1800
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 03 sie 2018, 9:27
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Nikt raczej nie wie co siedzi w środku,zdarzały się gołe przewody bez dodatkowych rezystorów i diody zdaje się już nie pamiętam i wtedy trzeba modować po swojemu.
-
- Forumowicz
- Posty: 2100
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Środku ma mieć rezystory i dioda która ma oszukiwać elektronikę ładowarki celu załączenia, ale nie zawsze to działa na wszystkich ładowarkach i najlepiej mieć założone kilka kont różnych ładowarek i znaleźć taką co działa z tą wtyczką.
Jeśli kupisz to zobacz do środka czy są rezystory i dioda jeśli nie ma to będziesz musiał dodać.
Jeśli kupisz to zobacz do środka czy są rezystory i dioda jeśli nie ma to będziesz musiał dodać.
-
- Nowicjusz
- Posty: 0
- Rejestracja: 28 paź 2022, 5:55
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Dziękuje wam za odpowiedzi. Czy jest na forum ktoś, kto podejmie się takiej modyfikacji lub wyjaśni dokładnie jak to zrobić? Wiem, że w tym wątku znajdują się zdjęcia z takimi modyfikacjami ale dla mnie to czarna magia.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
bylo w tym wątku pare razy
1. taki kupny z linka i tak musisz rozebrac i dorobic włacznik bo bez włacznika jak wepniesz sie do slupka to sie zablokuje i nie pusci (glownie w darmowch)
2. taki z linka pasuje tylko do słupków - jesli chcesz do stacji ktore maja kabel dodatkowo trzeba obciąc/zeszlifowac 10mm plastiku od przodu
jak chcesz mam gotowy adapter (krótki/lekki) z tym ze nie ma gniazda shucko a angielskie - pasuje zwykly kabel EU ale nie bedziesz miał uziemienia - ale doloze ci ewentualnie kabel UK i i do niego ewentulanie bezposrednio dac rozdzielacz na kilka gniazd
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 paź 2019, 15:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Ja zamówiłem takie cos z chin. Niby dioda i rezystory są ale ani evse tesli ani abb pod kauflandem ani green way nie wykrywa kabla. Przy diodzie 2 rezystory rownolegle wypadkowo 1.3k troche wiecej niż 880 na zdjeciu Dede
Dioda katodą do PE
Dioda katodą do PE
-
- Forumowicz
- Posty: 2100
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Chyba masz do złych pinów podłączone lewy do prawego a prawy do lewego ale nie jestem pewny należy to sprawdzić zrób leprze zdjęcia gdzie co idzie do jakich pinów.barszcz2 pisze: ↑15 kwie 2023, 10:48Ja zamówiłem takie cos z chin. Niby dioda i rezystory są ale ani evse tesli ani abb pod kauflandem ani green way nie wykrywa kabla. Przy diodzie 2 rezystory rownolegle wypadkowo 1.3k troche wiecej niż 880 na zdjeciu Dede
Dioda katodą do PE
IMG_20230413_144756.jpgIMG_20230415_103924_edit_211484527536479.jpg
Spróbuj dać 880R zamiast 1,3K i polecam skrócić przód ten plastik, masz wersję z jednym polcem mniejszym a drugi większym tam gdzie rezystory idę?
-
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 paź 2019, 15:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Miałeś ten problem przed skróceniem czy po? Jak obetne z 10mm to te sloty na zabki blokujące stają sie otwarte od przodu i zastanawiam sie czy to nie wystarczy.szczur333 pisze: ↑26 lip 2020, 2:32Jesli ktos chce uzywac tego adapteru type2 to wlacznik jest obowiazkowy, dzis nie moglem wyjac wtyku z gniazda bo byl zablokowany, nawet po odpieciu ladowarki od przejadiowki nic nie dalo, dioda kolo gniazda migala na zielono czyli syngalizowala ladowanie, na szczescie obok byla skrzynka z bezpiecznikami zamknieta tylko na drucik, wiec wylaczenie bezpiecznika calkiem odblokowalo przejsciowke
Druga sprawa jest taka ze jesli stacja nie wykryje zabkow co by mogla zablokowac wtyk to jest szansa ladowanie sie nie rozpocznie (chodzi tu o skracanie wtyku)
-
- Forumowicz
- Posty: 2100
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
-
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 paź 2019, 15:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Czyli nie blokuje się w gniezdzie i nie odmawia ładowania bo nie jest w stanie zablokować ząbków?
Po obcięciu przynajmniej evse tesli jakos reaguje i wywala błąd
-
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 paź 2019, 15:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
W nowym targu (hotel ruczaj) 2 lata temu chciałem naładowac- słupek był z tych co wymaga zablokowania, słychac bylo ze chce zablokowac ale nie wykrywa plastiku przez co nie mogłem sie naładowac - ale ładowałem na róznych P+R (krk/wawa/zabierzów) i nie mialem problemów
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 2100
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Do tej pory nie miałem problemów z blokadą
. Miałem parę razy że ładowarka dostarczała prąd na pół minuty i przestała działać i wywalił błąd ładowania, bardziej bym obstawiał że błąd z powodu małej energii ładowania lub obciążenia jednej fazy zamiast 3.
Miałem też problemy jak awaria płatnośći systemu i nie dało się ładować w tym dniu lub też brak komunikacji z ładowarką
-
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 paź 2019, 15:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
Komuś udało odpalic ładowanie z przejściówka na słupku NOXO? Pojechałem wislana trasa rowerowa. Milo byc ładowanie w oswiecimiu i kicha.
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: dalekie wycieczki - ładowanie w trasie?
na torze jastrząb (NOXO) - testowałem komputer - 50-150W poboru max na adapterze krótkim (słupek)
10groszy chyba finalnie zaplaciłem
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s