silnik do roweru z hamulcem Torpedo
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 cze 2019, 10:46
silnik do roweru z hamulcem Torpedo
Dzień dobry. Jestem tu nowy choć 6 lat temu udało mi się zrobić konwersję . Poszukuję rozwiązania do roweru żony "Electra" , który ma hamulec tzw kontrę lub inaczej Torpedo w tylnym kole . Chciałbym jej rower przerobić i zamontować silnik. żeby nie rozwalać za bardzo roweru więc pierwsza myśl to żeby to był silnik centralny. Kiedyś były takie silniki TSDZ ale słyszałem że bardzo awaryjne i na ta chwilę ich nie ma . Czy ktoś mógłby mi polecić jakieś rozwiązanie ?. Nie zależy mi na wodotryskach a na zwykłym wspomaganiu z obowiązkową manetką
-
- Forumowicz
- Posty: 1343
- Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
- Lokalizacja: Kielce
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
Najłatwiej będzie dać silnik w przednie koło. Wtedy z tyłu hamulec zostaje tak jak był i nic nie trzeba mieszać.
Potrzebujesz huba w dobrej cenie: viewtopic.php?t=10489 lub napisz.
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
Dokładnie popieram silnik w przednie koło. Najprostsze, najtańsze rozwiązanie a bardzo satysfakcjonujące do normalnej jazdy. Wole poruszać się po mieście, ulicach, ścieżkach takim rowerem niż TSDZ2. Manetka swoje robi:) a i mocy wydaje się więcej niż w TSDZ2.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
https://www.pswpower.com/products/europ ... unction-21ozzik pisze: ↑28 sie 2023, 14:39Dzień dobry. Jestem tu nowy choć 6 lat temu udało mi się zrobić konwersję . Poszukuję rozwiązania do roweru żony "Electra" , który ma hamulec tzw kontrę lub inaczej Torpedo w tylnym kole . Chciałbym jej rower przerobić i zamontować silnik. żeby nie rozwalać za bardzo roweru więc pierwsza myśl to żeby to był silnik centralny. Kiedyś były takie silniki TSDZ ale słyszałem że bardzo awaryjne i na ta chwilę ich nie ma . Czy ktoś mógłby mi polecić jakieś rozwiązanie ?. Nie zależy mi na wodotryskach a na zwykłym wspomaganiu z obowiązkową manetką
Co prawda bez manetki ale jak się uprzesz to wstawisz.
A z awaryjnością to powtarzanie legend, jak używa się zgodnie z możliwościami to będzie służył.
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
No to popatrz na forum ile jest postów z awaryjnością TSDZ mimo, że to jakiś nieduży procent napędów, a ile jest z awariami zestawów w kole
Ja na sklepie mam TSDZ i to w wersji słabej, 500W i mają te napędy ponad 20% awaryjność w skali roku, napędy w kole mają poniżej 1%. Przepaść
Ja na sklepie mam TSDZ i to w wersji słabej, 500W i mają te napędy ponad 20% awaryjność w skali roku, napędy w kole mają poniżej 1%. Przepaść
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 5056
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
słowo klucz Markkara
silnik jest dla ;
Jeżeli żona nie jest przyszłą Włoszczowską, tylko jak mniemam, "spokojna/miejską" użytkowniczką roweru, to propozycja Markkara TSDZ2, 350 wat, jest w mojej ocenie sensowna/najprostsza, i nie sądzę że bardziej awaryjna od innych silników, ale wybór należy do użytkowników.
-
- Forumowicz
- Posty: 1343
- Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
- Lokalizacja: Kielce
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
Nie widziałem tego roweru na oczy, ale przypuszczam, że skoro ma hamulec w piaście to nie ma tam przerzutek. Jak to się ma do "spokojnej" eksploatacji TSDZ? Bo ja mam wrażenie, że będzie on bez przerwy przeciążany?
Potrzebujesz huba w dobrej cenie: viewtopic.php?t=10489 lub napisz.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
A dla mnie przepaść to jeżdżenie na manetce czy samym pasie, bez czujnika nacisku i z kowadłem w kole.tas pisze: ↑29 sie 2023, 8:17No to popatrz na forum ile jest postów z awaryjnością TSDZ mimo, że to jakiś nieduży procent napędów, a ile jest z awariami zestawów w kole
Ja na sklepie mam TSDZ i to w wersji słabej, 500W i mają te napędy ponad 20% awaryjność w skali roku, napędy w kole mają poniżej 1%. Przepaść
To że silnik w kole jest mniej awaryjny to chyba zrozumiałe, tam jedynie łożysko może się popsuć, wspomnę jeszcze że kilka lat temu pokazywałeś na youtube i zalecałeś wstawić czujnik odcięcia w huba bo większość ich nie miała. To te popalone silniki, bez odcięcia, używane niezgodnie z parametrami policzyłeś do 1%?
Jeżeli tsdz2 używa się zgodnie z możliwościami, nie licząc na cud fizyki i chwyt marketingowy 750W jest tak samo awaryjny jak inne midy dostępne na rynku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 cze 2019, 10:46
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
Dziękuje za informacje w takim razie zostaje przednie koło chociaż szkoda
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
Żadna szkoda, jak nie po górach tylko miasto, leśne ścieżki to sama przyjemność. A i odpocząć sobie można jadąc na lenia na samej manetce. Mam zestaw z PSW MXUSA XF07 mały ale sprytny. Kupiłem z ciekawości jak takie maleństwo sobie poradzi i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bardzo lubię na nim jazdę i mam odczucie większego wsparcia niż z TSDZ2. Tylko baterię dałem 48V. Rozumiem zalety TSDZ2 bardzo naturalna jazda, ale jednak brak w nim mocy jak dla mnie. A może nie w nim tylko we mnie:)
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 03 sty 2021, 9:26
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: silnik do roweru z hamulcem Torpedo
Tu sie nie zgodzę, Bafang BBS jest mniej awaryjny, natomiast ma poważną wadę - ustawienia fabryczne są do d..., a nie każdy potrafi je sobie odpowiednio ustawić, no i jest sporo droższy (o 6 -7 stówek).