Wyglądają na zbliżone ?
https://allegro.pl/oferta/sruby-i-komin ... 3897181713
Wyglądają na zbliżone ?
Wymiarowo tak ale są z aluminium a ja w aluminiowe śruby nie wierzę.elektrotonus pisze: ↑24 sie 2023, 16:56Wyglądają na zbliżone ?
https://allegro.pl/oferta/sruby-i-komin ... 3897181713
Do oryginalnego pająka:https://pl.aliexpress.com/item/10050050 ... pt=glo2pol
kominy podfrezowałem tymRobi68 pisze: ↑27 sie 2023, 3:34Dokładnie, najlepiej bez adaptera, najlepsza linia łańcucha wychodzi. Z tą aluminiową będziesz miał problem, z moich walk piłowanie krawędzi nie pomaga, to kominy ocierają o obudowę. Chyba że znajdziesz zębatkę z frezami pod kominy. Mnie się nie udało. Dopóki nie kupiłem oryginalnej metalowej 38T jeździłem z metalowa Sram Eagle 104 stalową zamocowaną na wierzch. Linia łańcucha ok na 5 najmniejszych trybów z tyłu. Na niziny ok w góry:(
O kurcze, jestem zaskoczony bo do tej pory wszyscy (w tym ja) kombinowali jak tu zmniejszyc przednia zebatke (ewentualnie droga, krórą ja poszedłem czyli zwiększanie zakresu tylnej kasety, obecnie mam 11-50t).rob208 pisze: ↑17 wrz 2023, 17:53Podpowiedzcie proszę czy ma sens wymiana zębatki przy silniku z większą.
Mam starego ale niezniszczonego unibike everest DX 26” koła i oryginalną 42T przez co właściwie nie używam 3 dużych zębatek na 7 stopniowym wolnobiegu RECON RHG-07C / 12-28T
Nie jestem specjalistą od rowerów ale wydaje mi się, że zwiększenie przedniej zębatki da mi większą prędkość i elastyczność oraz wykorzystam duże zębatki na wolnobiegu.
Proszę o poradę co mogę tu zrobić by lepiej wykorzystać potencjał tego silnika, ze wskazaniem co konkretnie kupić
Problem może byc w oczekiwaniach. IMO ten tsdz (jak i wiekszosc mid-ów) to jednak w założeniu silnik do jazdy w terenie. Przynajmniej ja tak odbieram mid-y. Owszem, ja tez dużo śmigam po plaskim i tez osiągam tam 30+ ale na prostej drodze to obejdzie mnie każdy popularny hub (1000w i więcej) gdzie odkręci manete i poleci 50+.
Problem jak zwykle zapewne tkwi w "osiągam 40 kmh"
Dzięki to wiele wyjaśnia. Mam świadomość poboru prądu oraz wzrostu temperatury, jeszcze nie przekroczyłem nigdy 42 stopni (mam sensor oraz modyfikacje kolegi z forum tylko bez radiatorow)tkoko pisze: ↑17 wrz 2023, 21:34Problem jak zwykle zapewne tkwi w "osiągam 40 kmh"
Matematycznie, posiłkując się tabelką Makkara, dla przełożenia 36/11T = 3.27, i oponie 26" (2095 mm) mamy;
RPM korby 90, 300 wat silnik + Twoje waty = 37 kmh
RPM korby 100, 200 wat silnik + Twoje waty = 41 kmh
RPM korby 110, 100 wat silnik + Twoje waty = 45 kmh
RPM korby 120, 0 wat silnik + Twoje waty = 49 kmh
rob208 jeżeli zwiększysz blat, przesuniesz RPM korby w niższe obroty lecz z większą mocą co automatycznie zwiększy prędkość. Będzie tego kilka kmh, ale kosztem większego zużycia prądu i potencjalnego przegrzewania silnika.
Na swoim Yoch'u 52 V / 18A (odpowiednik TSDZ2) na przełożeniu 51/13, też bez problemu w kilka/naście sekund "OSIĄGAM" 50 km/godz (z "dostępnych" 56 km/godz), lecz później kilka/kilkanaście minut muszę dojść do siebie.
od tego ten silnik jest wlasnie, do manety i mocy to bezprzekladniowe na tyl i jazda, ale wtedy zero przyjemnosci z jazdy rowerem jako takiej.
Z nudów (pada ) "strzeliłem" silnik TSDZ2 w symulatorze (na bazie wykresu muppett).
Super różnica 42/44 wychodzi całkiem całkiem na wykresach - zamówiłem zębatkę 44 więc zobaczę jak to będzie w rzeczywistościtkoko pisze: ↑19 wrz 2023, 16:35Z nudów (pada ) "strzeliłem" silnik TSDZ2 w symulatorze (na bazie wykresu muppett).
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... f=85&tf=38
możesz sobie dowolnie poeksperymentować z zębatkami, wagą, oponami, mocą itd.
Przecież to jest jedynie 1 km/godz, chyba że porównujesz do 38T
Po pierwsze; każde urządzenie elektryczne/elektroniczne ma pewien zakres bezpieczeństwa/tolerancji. Tak jak domowe napięcie niekoniecznie ma 230 V, może mieć 207 do 253 V, tak i BMS będzie miał tolerancję prądu i zapewne się nie wyłączy. Może być jedynie (w skrajnym przypadku) większa podatność BMS'a na uszkodzenia.
Ośki do starszej wersji nie znalazłem na Ali. Jest praktycznie nie do kupienia. Zamiana na nowszą wymaga wymiany czujnika nacisku niestety. Zostaje spawanie.
Ja do starej wersji silnika włożyłem nową oś z nowym czujnikiem - wtedy da radę podmienić. Jak na foto z Ali - wielowypust jest na innej długości osi co wymusza inny wymiar w gnieździe czujnika.