Projekt Viper GTS 2600W
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Projekt Viper GTS 2600W
Przedstawiam Wam swój projekt ebike'a. Przeróbka na bazie roweru Unibike Viper GTS 2012.
Silnik Mxus 7x9 30H
Sterownik 60V Sinus seria KT 45A
Akumulator 16s12p na ogniwach Samsung 29E (2900mAh) - pojemność około 34Ah
Całość złożona przeze mnie od A do Z. Części z Nexuna + Aliexpress.
Wyszło całkiem nieźle jak na pierwszy raz
Zaczęło się od skrzynki:
Budowa akumulatora:
Blokady obrotu:
Elektryka...
Efekt finalny:
Prędkość max 50 km/h
Fun z jazdy niesamowity. Na razie tyle jak coś mi przyjdzie na myśl to dopisze.
Silnik Mxus 7x9 30H
Sterownik 60V Sinus seria KT 45A
Akumulator 16s12p na ogniwach Samsung 29E (2900mAh) - pojemność około 34Ah
Całość złożona przeze mnie od A do Z. Części z Nexuna + Aliexpress.
Wyszło całkiem nieźle jak na pierwszy raz
Zaczęło się od skrzynki:
Budowa akumulatora:
Blokady obrotu:
Elektryka...
Efekt finalny:
Prędkość max 50 km/h
Fun z jazdy niesamowity. Na razie tyle jak coś mi przyjdzie na myśl to dopisze.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2021, 19:59 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Projekt Viper GTS 2600W
jesli dobrze widze blokade obrotu osi masz jednostronnie otwarta z dośc cienkiej blachy nie widac jak spasowanie ci wyszło ale jesli jest choć minimalny luz to bedzie sie powiekszał ,nie obawiasz się że silnik takiej mocy ja wyrzeźbi w końcu i obróci się oś ?
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Z drugiej strony mam grubsza. Sprasowanie jest na wcisk i mam wyłączony całkowicie regen więc myślę że będzie ok. Docelowo chce zrobić blokady skręcane śrubą i może zacznę używać regena bo teraz się boję
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 19 lut 2018, 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ile waży sama rama od tego rowerka? mam na oku taką i jaki to rozmiar? ile masz wzrostu?
Wyszło bardzo ładnie, kabli wogóle nie widze, masz ładnie pochowane, ważyłeś całość?
Sterownik do tego rowerka na ile przeważnie wykorzystujesz bo mocy dostepnej dużo na tą rame, tył dość cienkie ramki.
Wyszło bardzo ładnie, kabli wogóle nie widze, masz ładnie pochowane, ważyłeś całość?
Sterownik do tego rowerka na ile przeważnie wykorzystujesz bo mocy dostepnej dużo na tą rame, tył dość cienkie ramki.
- MateuszSz
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
- Lokalizacja: Koniaków
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Blokada porządna mi się bardzo podoba,napiszcie mi proszę teoretycy komu taką blokadę z płaskownika rozwaliło z efektem obrotu osi.. Nie znam przypadku .
E-biker stosuje blaszkę na opaskę zaciskową i ludziska jeżdżą a taka blokada jest 300% solidniejsza niż blokady ebikera
E-biker stosuje blaszkę na opaskę zaciskową i ludziska jeżdżą a taka blokada jest 300% solidniejsza niż blokady ebikera
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Projekt Viper GTS 2600W
blokadę z blaszki nierdzewnej 3mm na opaskę z nexuna bardzo zgrabnie oś 9C (1500W ciągłej mocy) zaczęła sobie "rozpracowywać" mimo nie działającego regenu i szybciutko wyrzeźbiłem konkretne "imadełka" z pręta stalowego i PA9 grubości 12mm i teraz regen bez obaw odpaliłem . A ta blaszka z dziurka w kształcie fasolki robi teraz za podkładkę nakrętki... Na pewno kilka przypadków by się znalazło takich wypadków tylko kto pochwalić się zechce takim "osiągnięciem" ;P
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 148
- Rejestracja: 05 maja 2018, 22:42
- Lokalizacja: Myszków
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Vegasnight9 a pamiętasz z jaką prędkością wjeżdżałeś na Gubałówkę i czy jechałeś na samej manetce czy wspomagałeś silnik pedałowaniem ?
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ta bateria jest tak finalnie niczym nie zabezpieczona wewnątrz skrzynki ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Mateusz według mnie też prędzej pęknie cała rama niż cokolwiek się stanie z tą blokadą.MateuszSz pisze: ↑11 lip 2018, 11:53Blokada porządna mi się bardzo podoba,napiszcie mi proszę teoretycy komu taką blokadę z płaskownika rozwaliło z efektem obrotu osi.. Nie znam przypadku .
E-biker stosuje blaszkę na opaskę zaciskową i ludziska jeżdżą a taka blokada jest 300% solidniejsza niż blokady ebikera
Rama 19". Ja mam 180cm i 75kg wagi. Max jaki pokazuje mi watomierz to 41A. Więcej nie udało mi się uzyskać nawet jak przyspieszam pod górkę z manetką do oporu. Niby powinno być 45A, nie wiem z czego to wynika. Watomierz mam podłączony przez bocznik 50A. Jeżdżę zwykle około 30km/h ze wspomaganiem nogami ale ogólnie uwielbiam przyspieszenie tego silnika 7x9 w związku z czym często odkręcam do oporu dla czystego fun'u. Póki co wszystko hula. Mam nadzieję że rama wytrzyma kilka lat. Wagi ramy ani całego roweru nie znam. Nie ważyłem.djmarcin56 pisze: ↑10 lip 2018, 21:45Ile waży sama rama od tego rowerka? mam na oku taką i jaki to rozmiar? ile masz wzrostu?
Wyszło bardzo ładnie, kabli wogóle nie widze, masz ładnie pochowane, ważyłeś całość?
Sterownik do tego rowerka na ile przeważnie wykorzystujesz bo mocy dostepnej dużo na tą rame, tył dość cienkie ramki.
Wjeżdżałem około 25km/h od strony poronina cały czas pedałując. Watomierz pokazywał około 15-20A czyli moc w okolicach 1000W.
Tak. Finalnie. Kable są zabezpieczone wszystkie przed przetarciem. Akumulator zamocowany solidnie na piankę. Skrzynka od środka wyłożona matą. I szczelna. Nic więcej według mnie nie trzeba a w razie czego mam wszystko na wierzchu. Łatwy serwis.elektrotonus pisze: ↑11 lip 2018, 17:18Ta bateria jest tak finalnie niczym nie zabezpieczona wewnątrz skrzynki ?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
W planie mam nowe blokady ściskane śrubą i uruchomienie regena. Projekt pierwszej zrobiłem w Autodesk Fusion 360 na bazie profilowego zdjęcia ramy Polecam wszystkim. Każdy kto boi się tego programu zapewniam że wystarczą dwie , trzy opcje i projekt gotowy. Nie trzeba uczyć się wszystkiego
https://viewer.autodesk.com/id/dXJuOmFk ... Q4YzdmMjVl
https://viewer.autodesk.com/id/dXJuOmFk ... Q4YzdmMjVl
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ostatnio zmieniony 14 paź 2020, 18:09 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- andy101
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
- Lokalizacja: Krosno
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Super maszynka, widzę że również masz amortyzowana sztycę. Napisz jaki model siodełka używasz, wygląda na super wygodne
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Wygląda i jest super wygodne. Najlepsze siodełko jakie miałem w życiu. Kupiłem w Decathlon
https://www.decathlon.pl/siodo-city-900 ... s4QAvD_BwE
Polecam.
https://www.decathlon.pl/siodo-city-900 ... s4QAvD_BwE
Polecam.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Nowe LEDy do jazdy dziennej + światła mijania
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Co to za lampki dzienne, jakiś opis link?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
https://s.click.aliexpress.com/e/bE6XxGKM
Oprócz ringów świecą również bardzo mocno jako normalne światła. Ja podłączyłem je pod 12V.
Oprócz ringów świecą również bardzo mocno jako normalne światła. Ja podłączyłem je pod 12V.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Projekt Viper GTS 2600W
i wytrzymują 12v ?? producent podaje 8,4V zasilanie z pakietu li-ion pewne jest że na 12v jasniej swieca niz na 8,4V ale pewnie krócej pozyją
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
W lampkach jest sterownik i on ma tolerancję napięcia wejściowego zdaje się 7-14V z tego co czytałem. Mi zależało żeby to podłączyć pod instalacje 12V w rowerze. I działa te dwie lampki + duża z XHP 70.2 i mam 100% finalne oświetlenie na jakim mi zależało. Szeroko. Daleko. Mocno.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Projekt Viper GTS 2600W
a to zmienia postać rzeczy jeszcze gdybys mógł zapodac fote jak mocna dają "po oczach" te lampy vs duża
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ciężko to uchwycić aparatem z racji zmiany ekspozycji ale plus/minus różnica jest taka
małe lampki:
duża:
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 maja 2019, 23:01
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Co to za oponę tam wpakowałeś, też mam Vipera ale, że Smart Sam Plus 29x2.10 w tym rozmiarze tam zmieściłeś bez problemu, to się nie spodziewałem, Unibike zaleca max 1,75 przynajmniej z '17 roku. Masz ją tylko z tyłu, przód widzę dalej seryjne 1.6, 2.1 już nie weszła jest mniej miejsca czy chciałeś specjalnie taką dysproporcję zachować?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Przód i tył mam 29x2.1. Weszły bez problemu ale z tyłu fakt na styk
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 maja 2019, 22:47
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Standardowo myślę jak większość osób folią Carbon....
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 05 maja 2019, 22:47
Re: Projekt Viper GTS 2600W
a naklejałeś bezpośrednio na sklejkę czy coś z nią robiłeś przed nałożeniem folii?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Bezpośrednio. Jedynie pomalowana bejcą. Trzyma się dobrze
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 maja 2019, 23:01
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Bardzo fajny projekcik, też mam Vipera i planuję go zelektryfikować, ale na słabszym zestawie 1kW 48V 22A bateria bidonowa 17Ah, a w niej ukryty sterownik, taka własna podróba S1100 Rapida, podoba mi się po prostu taki typ rozwiązania, bardziej niż skrzyneczki
-
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 05 mar 2018, 10:44
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Cześć.Kupiłem też te lampki co masz Ty . Spodobały mi się. Ale powiedz mi, czy też u Ciebie pali się cały czas podświetlenie przycisków na zielono?
Bo u mnie się świecą cały czas nawet jak jak wyłączę światło.
Bo u mnie się świecą cały czas nawet jak jak wyłączę światło.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Te lampki tak mają. Też mnie to wkurzało dlatego przerobiłem je po swojemu.
Zakleiłem czarną taśmą przyciski i teraz to wygląda tak:
Zakleiłem czarną taśmą przyciski i teraz to wygląda tak:
Ostatnio zmieniony 14 paź 2020, 18:12 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 05 mar 2018, 10:44
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Też dobry patent Ja się zastanawiam czy przed lampkami nie dać wyłącznika jakiegoś.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 lip 2018, 23:21
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Jeżeli chodzi o nawigacje na rower, polecam open street map, z bocznymi drogami nie ma sobie równych, to nie tylko drogi ale także punkty piknikowe czy ciekawe miejsca a także trasy rowerowe czego mapy google jeszcze nie mają. Widać na ostatnim zdjeciu jak cię ładnie prowadzi
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Na codzień używam mapy.cz google map tylko z doskoku.
Skoro już piszę tego posta to pochwalę się co nieco bo właśnie stuknęło mi na liczniku pierwsze 10 tys. km piękne 400 godz wyrwane z życiorysu
Myślę że nieźle jak na pierwszy rok przygody z ebike.
W tym czasie zero awarii i śmieszna łączna cena 100zł za "paliwo" .
Reasumując jedyne czego żałuję to tylko tego że tak późno odkryłem ten świat. Ale lepiej późno niż wcale
Ostatnio zrobiłem też mały tuning i zlutowałem boczniki. Teraz równe 50A w piku dostaje biedny 30h 7x9
Skoro już piszę tego posta to pochwalę się co nieco bo właśnie stuknęło mi na liczniku pierwsze 10 tys. km piękne 400 godz wyrwane z życiorysu
Myślę że nieźle jak na pierwszy rok przygody z ebike.
W tym czasie zero awarii i śmieszna łączna cena 100zł za "paliwo" .
Reasumując jedyne czego żałuję to tylko tego że tak późno odkryłem ten świat. Ale lepiej późno niż wcale
Ostatnio zrobiłem też mały tuning i zlutowałem boczniki. Teraz równe 50A w piku dostaje biedny 30h 7x9
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- chudybws
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Jak wyświetlacz reaguje na zalutowane boczniki? Pokazuje poprawnie moc? Rozdziela ją równo na trybach? Przymierzam się do lutowania blokowca kt 30A tylko czeka mnie pierw wymiana bms 30 na 45/60A
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Moc odczuwalna na każdym trybie jest większa, natomiast wyświetlacz pokazuje parametry "po staremu" czyli zaniża względem autentycznego prądu. Dla mnie to nie problem od pomiarów mam watomierz + bms z bluetooth.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 09 lip 2018, 23:21
Re: Projekt Viper GTS 2600W
A jak bateria po tylu kilometrach? Mi po takim przebiegu wysiadł amortyzator, a nowy tylko ok. 700zł
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Póki co nie zauważyłem żadnej degradacji. Ładuje do 66V więc wychodzi około 4.12V na ogniwo.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Właśnie minęło 5lat od kiedy zbudowałem swego elektryka i stuknęło mi już 45tys km przebiegu 🫣 szok. Zero problemów i awarii. Jednak dobrze mówili że hub to bezawaryjny i bezobsługowy napęd na lata
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:49
- Lokalizacja: Łódź
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Taki przebieg? Wow, gratulacje.
Przy takim przebiegu jedno zdanie na podsumowanie to zdecydowanie za mało
Mam dużo pytań eksploatacyjnych:
- jak żyje akumulator? Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli)? Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych?
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył?
- ile klocków hamulcowych zużyłeś?
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy?
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu?
Przy takim przebiegu jedno zdanie na podsumowanie to zdecydowanie za mało
Mam dużo pytań eksploatacyjnych:
- jak żyje akumulator? Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli)? Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych?
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył?
- ile klocków hamulcowych zużyłeś?
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy?
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
- jak żyje akumulator? -bardzo dobrze
Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli) 95% cykli to rozładowanie w zakresie 66V-58V, ładowanie do 4.1V na ogniwo z BMS Bluetooth, cykli takich było około 500
Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? -są równe, nic nie robię ręcznie, tylko BMS
Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych? -stawiam że ma około 90% pojemności początkowej spadek niezauważalny, minimalny
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył? (dużo
- ile klocków hamulcowych zużyłeś? (dużo
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy? żadnych problemów, wszystko żyje i ma się dobrze
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu? żadnych wyczuwalnych oznak zużycia, zero luzów
Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli) 95% cykli to rozładowanie w zakresie 66V-58V, ładowanie do 4.1V na ogniwo z BMS Bluetooth, cykli takich było około 500
Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? -są równe, nic nie robię ręcznie, tylko BMS
Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych? -stawiam że ma około 90% pojemności początkowej spadek niezauważalny, minimalny
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył? (dużo
- ile klocków hamulcowych zużyłeś? (dużo
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy? żadnych problemów, wszystko żyje i ma się dobrze
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu? żadnych wyczuwalnych oznak zużycia, zero luzów
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 04 lip 2019, 9:00
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Ma luzy ale czuć je tylko na postoju. W czasie jazdy się niewyczuwalne
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 263
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Na słońcu bez szału niestety, ale ładny
-
- Forumowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: 20 cze 2020, 13:46
- Lokalizacja: Poznań
Re: Projekt Viper GTS 2600W
A jak z konfiguracją sterownika na tym wyświetlaczu - daje tyle możliwości co standardowy LCD3?
Pozdrawiam,
Michał
Michał
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: Projekt Viper GTS 2600W
https://a.aliexpress.com/_EzHB9IP
Wszystkie ustawienia tak samo jak w LCD3 ale na jednym ekranie i o wiele wygodniej.
Wszystkie ustawienia tak samo jak w LCD3 ale na jednym ekranie i o wiele wygodniej.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 29 sie 2023, 22:34
Re: Projekt Viper GTS 2600W
Czyli z doświadczenia Kolegi wychodzi że można w ten silnik pchać cięgiem tysiąc watów przez więcje niż kwadrans (vide podjazd pod Gubałówkę) nie uszkadzając go przez lata? W obliczu nowo budowanej baterii do Mocnego Fulla (10x6, 1,6kWh + 1.2kWh) to cieszy - oznaczałoby pokonanie połowy drogi dom<->praca z prędkością 55km/h i nieopłacalność odpalania spalinowego motocykla na tę okazję. W Trójmieście cztery kółka między 5:30 a 20:00 mają sens ujemny, nawet w deszczu - to już nie ruch drogowy tylko regularny obóz. Nawet zamulając regulaminowe 25km/h po DDR jestem szybszy, zużywając 70W. Po wyjechaniu na południe pakuję się na wspaniałą drogę niepubliczną i RURA!
Raport z użytkowania Vipera bardzo optymistycznie rzutuje na przyszłość Mocnego Fulla. Zwłaszcza potwierdzenie słuszności eksploatacji w zakresie do 4.1V/ogniwo.
Jednak cieszę się że wziąłem LCD3. Szkoda że nie ma już telefonów z mono.Na słońcu bez szału niestety, ale ładny
Raport z użytkowania Vipera bardzo optymistycznie rzutuje na przyszłość Mocnego Fulla. Zwłaszcza potwierdzenie słuszności eksploatacji w zakresie do 4.1V/ogniwo.
Nie mogłeś kupić fabrycznego zamiast rzeźbić? Nie mogłem.