Jaka waga całkowita i aku? Moj narazie wazy 24kg i dojdzie 12kg pakiet + skrzynka i przy tej wadze rwie na koło, więc myślę, ze jak dojdzie kolejna masa w ramę to się trochę uspokoi, bo przy lekkim nacisnieciu manetki idzie jak kogut w kurnik
QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
~35kg ebike + moje 96kg, nie ma szans na podniesienie koła
Nie będę chwalił ,że jest to jakiś kozak mocy bo watownica zabrania , jest to lepsza alternatywa dla starego poczciwego Nine Continenta.
Pytanie tez czy piszemy o tym samym silniku bo QS205 3000W to inna liga niz QS 1000W z tego tematu
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
O to sporo wieksza waga jak u w moim przypadku, około 20kg wiecej... Czas pokaze jak to bedzie chodzic, ale wydaje mi się, że przy tej wadze całości i zasilaniu 20S bedzie dobry odpał.Mitar pisze: ↑04 cze 2019, 12:13~35kg ebike + moje 96kg, nie ma szans na podniesienie koła
Nie będę chwalił ,że jest to jakiś kozak mocy bo watownica zabrania , jest to lepsza alternatywa dla starego poczciwego Nine Continenta.
Pytanie tez czy piszemy o tym samym silniku bo QS205 3000W to inna liga niz QS 1000W z tego tematu
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ma ktoś może porównanie który silnik jest zrywniejszy przy tym samym prądzie QS 35h 6t czy Mxus 3k turbo 16x4?
Zastanawiam się nad zmianą silnika w przyszłości, aktualnie mam QSa i i tak sobie myślę że 3k turbo chyba nie będzie zrywniejszy ze względu na szybszy nawój. To by było za różowo gdyby Mxus był nie dość że szybszy to jeszcze i zrywniejszy.
Zastanawiam się nad zmianą silnika w przyszłości, aktualnie mam QSa i i tak sobie myślę że 3k turbo chyba nie będzie zrywniejszy ze względu na szybszy nawój. To by było za różowo gdyby Mxus był nie dość że szybszy to jeszcze i zrywniejszy.
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Oczywiście, że mxus 3K jest zrywniejszy. 10mm szersze magnesy robią robotę.Trudno porównywać silnika 1000W do silnika o mocy 3000w...
Jak masz ten sam nawój QS i 3K, to 3K będzie mocniejszy znacznie. Jak masz tego pseudo 3K z ...poznania..., to może być porównywalny z QSem 35H.
Ja testowałem wersję 6T QSa i prędkość wygląda na ok 40km/h pod obciążeniem na 48V z sinusem. 60V to ok 50km/h średnio oczywiście na max naładowanym aku może 56 poleci...
Ciekawi mnie wersja 5T, bo ma ok 13% szybszy i wydaje mi się że będzie to idealny motor do zestawów na 48V 13S 52km/h na full naładowany i będzie schodził do 42km/h przy max rozładowanej baterii nie będzie się grzał zbytnio. Na 60V jak ktoś chce latać 60-65km/h to lepiej brać 5T. Jeżeli 6T to raczej 72V.
Zastanawiam się nad kontrolerem. Sabki są kompatybilne z tym czujnikiem temperatury kt83y, Sterowniki KT3 są 4x tańsze niż sabek 7280 przy czym motor QS205 nie wydaje mi się, aby przyjął więcej jak 60V 45A... Przydałoby się jakieś zabezpieczenie termiczne. Najptościej byłoby pootwierać silniki wywalić KT83Y i wpakować 10K do środka... Drugą opcją jest prosty wyświetlacz temperatury na arduino nano ch40 + wyświetlacz 1602 Byłoby 6 wejść analogowych więc można by zapodać 3 czujniki temp. (silnik, sterownik, bateria)
Jak masz ten sam nawój QS i 3K, to 3K będzie mocniejszy znacznie. Jak masz tego pseudo 3K z ...poznania..., to może być porównywalny z QSem 35H.
Ja testowałem wersję 6T QSa i prędkość wygląda na ok 40km/h pod obciążeniem na 48V z sinusem. 60V to ok 50km/h średnio oczywiście na max naładowanym aku może 56 poleci...
Ciekawi mnie wersja 5T, bo ma ok 13% szybszy i wydaje mi się że będzie to idealny motor do zestawów na 48V 13S 52km/h na full naładowany i będzie schodził do 42km/h przy max rozładowanej baterii nie będzie się grzał zbytnio. Na 60V jak ktoś chce latać 60-65km/h to lepiej brać 5T. Jeżeli 6T to raczej 72V.
Zastanawiam się nad kontrolerem. Sabki są kompatybilne z tym czujnikiem temperatury kt83y, Sterowniki KT3 są 4x tańsze niż sabek 7280 przy czym motor QS205 nie wydaje mi się, aby przyjął więcej jak 60V 45A... Przydałoby się jakieś zabezpieczenie termiczne. Najptościej byłoby pootwierać silniki wywalić KT83Y i wpakować 10K do środka... Drugą opcją jest prosty wyświetlacz temperatury na arduino nano ch40 + wyświetlacz 1602 Byłoby 6 wejść analogowych więc można by zapodać 3 czujniki temp. (silnik, sterownik, bateria)
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Najlepszy set z qs'em 35H to 6T na 20s plus sabek mini lub barmal. 5T fajnie szarpie ale w małym kółku, na 26 calach jakoś tak średnio wypada pod względem grzania
Co do porównania vs mxus 3k to wiadomo, że im większy silnik tym większa sprawność więc przy porwnywlanym kV wypadnie sporo lepiej plus można w niego załadować znacznie więcej
Co do porównania vs mxus 3k to wiadomo, że im większy silnik tym większa sprawność więc przy porwnywlanym kV wypadnie sporo lepiej plus można w niego załadować znacznie więcej
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cieszę się, że los ostatecznie sprawił , że nie mam QS'a 205, tylko właśnie Mxusa V3 z customowym nawojem od Szopenia
Co nie oznacza , że QS wogóle nie porządam. A jakże . Ale QS'a 205 lub 273 i też z magicznym , customowym nawojem
Co nie oznacza , że QS wogóle nie porządam. A jakże . Ale QS'a 205 lub 273 i też z magicznym , customowym nawojem
- krzychu666
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 lut 2018, 19:52
- Lokalizacja: wiskitki
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Czy możesz schować i przestać
elektryczna damka MXUS 3K 18S 35ah 50 A, MAXIM -MXUS 500W 14S 20ah 25A
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Za kilka dni będę testował 6t w 28 cali z sinusem 45A dam znać co jak. Qs się właśnie zaplata
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Zastanawiam się nad tym silnikiem w wersji 5T jako upgrade do mojego roweru, czy zasięg mocno zmniejszy się do porównania z bionxem? Sterownik by był ten sam.
KRAKÓW
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
czy ja wiem, czy zasięg się zmniejszy? Jak dasz wydajniejszy silnik, o większym momencie to co w bionxie idzie w ciepło w QSie pójdzie w napęd
Mariusz_P czekam na info
Moje 2 typy:
- QS205 6T zestrojony na 16S 60V + kontroller 60V45A od KT. Będzie to pomykać 50km/h i dobrze to będzie współgrało w górkach, prędkości 50km/h na rower są w zupełności wystarczające, a kopniak będzie bardzo satysfakcjonujący dla laika. Jedynie czujnik trzeba będzie wkleić 10K zamiast KT83Y Te silniki są znacznie lepsze od wszystkich innych.
QS6T jeszcze chce zobaczyć jak sabek 72045 na tym śmiga wraz z LCD i czy też są problemy z regenem, stąd właśnie zleciłem w serwisie budowę kony SINKTy na VTC5 20S6P 120 ogniwek i pójdzie do tego sabek 45A, zobaczymy, czy się nei spali podpinająć regena + LCD...
Sabek jest z wyświetlaczem jakieś 5-6 stówek droższy zassam jeden z chin kurierem zobaczymy jaka jest różnica. Podejrzewam, że w starcie będzie nie do przebicia, chyba, że sabek 72v45a ma też ten spiepszony start co wersja 72060?
Niestety w większości takie zestawy do samodzielnego montażu są przeznaczone dla laika, który nie wpadnie na to, że jak kabel sie wypnie od czujnika i damy w tyte na piachu przy 20S, to się zjara w kilka minut... Nie mówiąc o jeździe po plaży... dla tego pozostanę przy napięciach 13S i 16S max. Na max naładowanej baterii QS6T bujnie się ok 55km/h. Jak założymy kapcie 2,5 cala najszersze które wchodzą np. do carrery bansheeX, kony coiler dawg i stinky to mamy 27 cali i dodatkowe 2-3km/h wystarczy. Jak ja na swojej konie leciałem ostatnio 65km/h przyjemnie było nie powiem i chciało by się jeszcze...
Budowałem kapcie na feldze 25mm, piasta novatec QR9 na maszynach = tarcza shimano SLX203mm i przy ostrym hamowaniu w upał jak się opona zagrzała od bardzo rozgrzanego asfaltu, wywaliło mi balon z boku dętka wylazła, ścięła się o amortyzator zanim wyhamowałem do końca i... poza przebitą dętką nic się nie stało. Kapcie 2,5 napompowałem do 4,2 bara. Max co podawał producent, jak się rozgrzały od słońca w te upały po 35 stopni asfalt miał pewnie ze 60 to wywaliło od ciśnienia. Jak dobrze, że nie jechałem 60 wtedy, bo by sie skończyło konkretnym szlifem...
Mariusz_P czekam na info
Moje 2 typy:
- QS205 6T zestrojony na 16S 60V + kontroller 60V45A od KT. Będzie to pomykać 50km/h i dobrze to będzie współgrało w górkach, prędkości 50km/h na rower są w zupełności wystarczające, a kopniak będzie bardzo satysfakcjonujący dla laika. Jedynie czujnik trzeba będzie wkleić 10K zamiast KT83Y Te silniki są znacznie lepsze od wszystkich innych.
QS6T jeszcze chce zobaczyć jak sabek 72045 na tym śmiga wraz z LCD i czy też są problemy z regenem, stąd właśnie zleciłem w serwisie budowę kony SINKTy na VTC5 20S6P 120 ogniwek i pójdzie do tego sabek 45A, zobaczymy, czy się nei spali podpinająć regena + LCD...
Sabek jest z wyświetlaczem jakieś 5-6 stówek droższy zassam jeden z chin kurierem zobaczymy jaka jest różnica. Podejrzewam, że w starcie będzie nie do przebicia, chyba, że sabek 72v45a ma też ten spiepszony start co wersja 72060?
Niestety w większości takie zestawy do samodzielnego montażu są przeznaczone dla laika, który nie wpadnie na to, że jak kabel sie wypnie od czujnika i damy w tyte na piachu przy 20S, to się zjara w kilka minut... Nie mówiąc o jeździe po plaży... dla tego pozostanę przy napięciach 13S i 16S max. Na max naładowanej baterii QS6T bujnie się ok 55km/h. Jak założymy kapcie 2,5 cala najszersze które wchodzą np. do carrery bansheeX, kony coiler dawg i stinky to mamy 27 cali i dodatkowe 2-3km/h wystarczy. Jak ja na swojej konie leciałem ostatnio 65km/h przyjemnie było nie powiem i chciało by się jeszcze...
Budowałem kapcie na feldze 25mm, piasta novatec QR9 na maszynach = tarcza shimano SLX203mm i przy ostrym hamowaniu w upał jak się opona zagrzała od bardzo rozgrzanego asfaltu, wywaliło mi balon z boku dętka wylazła, ścięła się o amortyzator zanim wyhamowałem do końca i... poza przebitą dętką nic się nie stało. Kapcie 2,5 napompowałem do 4,2 bara. Max co podawał producent, jak się rozgrzały od słońca w te upały po 35 stopni asfalt miał pewnie ze 60 to wywaliło od ciśnienia. Jak dobrze, że nie jechałem 60 wtedy, bo by sie skończyło konkretnym szlifem...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 05 lip 2019, 15:31
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witam
Czym się różni ten silnik od tego zezdjec na pierwszej stronie? Tylko napisami czy czymś jeszcze?
https://allegro.pl/oferta/silnik-ebike- ... witemShare
Czym się różni ten silnik od tego zezdjec na pierwszej stronie? Tylko napisami czy czymś jeszcze?
https://allegro.pl/oferta/silnik-ebike- ... witemShare
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jakby ktoś miał qsa 5t to ja jestem bardzo chętny na zakup
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 04 maja 2018, 18:35
- Lokalizacja: Kartuzy / Gdańsk
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Moje typy i co mogę zaproponować (kontakt poniżej)
QS205 6T po przewinięciu przez CyklonEbike - Vmax 72km/h (przy masie całkowitej 170kg) - Przyśpieszenie - wyrywa plomby z zębów - praktycznie nie do utrzymnania bez opierania się na kierownicy
Sabek SVMC7245 - 45A w serii lub Unlock. 80A można walić smiało. W połączeniu z QS35H po przewinięciu przez CyklonEbike - 6000W znosi śmiało i jest plan na 120A - szczegóły tutaj
ogólnie - zdecydowanie polecam wkładanie tych silników już do obręczy motocyklowej. śmiało możecie ją upchać w ramę rowerową jak coś. pytania ? walcie śmiało do mnie na nr poniżej. wiedzą dzielę się zawsze i chętnie. pzdr!
QS205 6T po przewinięciu przez CyklonEbike - Vmax 72km/h (przy masie całkowitej 170kg) - Przyśpieszenie - wyrywa plomby z zębów - praktycznie nie do utrzymnania bez opierania się na kierownicy
Sabek SVMC7245 - 45A w serii lub Unlock. 80A można walić smiało. W połączeniu z QS35H po przewinięciu przez CyklonEbike - 6000W znosi śmiało i jest plan na 120A - szczegóły tutaj
ogólnie - zdecydowanie polecam wkładanie tych silników już do obręczy motocyklowej. śmiało możecie ją upchać w ramę rowerową jak coś. pytania ? walcie śmiało do mnie na nr poniżej. wiedzą dzielę się zawsze i chętnie. pzdr!
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
I jak testy? Bo bardzo jestem ciekawy
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Zasuwa świetnie jestem dość pozytywnie zaskoczony również tym na ile wystarcza taki bidon na VTC6 przy pałowaniu i ta cisza - tylko głuchy pęd powietrza.
Cały zestaw na naładowanym bidonie rozpędza się do 50km/h z jeźdźcem 90kg. Czuć moc ogólnie dobre połączenie.
Polecam
Cały zestaw na naładowanym bidonie rozpędza się do 50km/h z jeźdźcem 90kg. Czuć moc ogólnie dobre połączenie.
Polecam
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Bidon masz 14S? Nie dostają za mocno te ogniwa przy 45A? Jak jest moc to się chce przycisnąć...Mariusz_p pisze: ↑10 lip 2019, 11:10Zasuwa świetnie jestem dość pozytywnie zaskoczony również tym na ile wystarcza taki bidon na VTC6 przy pałowaniu i ta cisza - tylko głuchy pęd powietrza.
Cały zestaw na naładowanym bidonie rozpędza się do 50km/h z jeźdźcem 90kg. Czuć moc ogólnie dobre połączenie.
Polecam
Pytam o to bo ktoś pytał mnie czy bidon 13S przy 45A na vtc5 pociagnie i nie padnie po sezonie.
Wypowiesz się w tym temacie?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
https://www.olx.pl/oferta/rower-elektry ... 14619f4d34
W linku powyżej jest konstrukcja na 5P z Samsung INR18650-35 E pod sterownik 45-60A, ciekawe co tam się musi dziać
W linku powyżej jest konstrukcja na 5P z Samsung INR18650-35 E pod sterownik 45-60A, ciekawe co tam się musi dziać
Ostatnio zmieniony 10 lip 2019, 12:41 przez GrzegorzS, łącznie zmieniany 1 raz.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Nie chce nic mówić ale w popularnym sklepie jest bateria na ogniwach 29e pod sterów ik 35A...
Jak te baterie znoszą po 3A max na ogniwo...
Dobra bo się offtopic robi w temacie qsa...
Jak te baterie znoszą po 3A max na ogniwo...
Dobra bo się offtopic robi w temacie qsa...
Ostatnio zmieniony 10 lip 2019, 13:08 przez glebor, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Toto jest już igranie z losem, przeciez to w kazdej chwili może się zapalić. Trza zdjąć temu Panu ogłoszenie z olxa bo przecież nie sobie a komuś zrobi krzywde...GrzegorzS pisze: ↑10 lip 2019, 12:39https://www.olx.pl/oferta/rower-elektry ... 14619f4d34
W linku powyżej jest konstrukcja na 5P z Samsung INR18650-35 E pod sterownik 45-60A, ciekawe co tam się musi dziać
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Rower był robiony na płaskie tereny i szosę - wielkopolska. Ma gładkie opony. Max pokazuje 1950W na starcie i potem szybko maleje do 900W przy Vmax. Realne pobory ciągłe przy takim setupie i jeździe to średnio 10-30A. 35A -38A widzisz 3-4 sekundy po odkręceniu gazu, bo bardzo żwawo przyspiesza. Nie widzę powodów żeby miał nie działać. W góry bym takiej konfiguracji jednak nie polecał. Zresztą szybko skończyłoby się to przegrzaniem HUB-a.
Bardzo dużo zależy od tego gdzie taki sprzęt chce się użytkować.
Bardzo dużo zależy od tego gdzie taki sprzęt chce się użytkować.
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Pewnie; ja też robię na płasko i zestawy 2.5kw zależy jak się stroi. Silnik 12x5 leci na 14s 67kmh i leci cały czas 40A ciągły jak się nie pedałuje i manetka w opór... Dla tego wszystkie zestawy s2500c są dedykowane w skrzynki 14s8p to minimum.
Silnik qs 6t jak się stroi na 48v 13s5p to bez problemu sterownik 35A ciągnie średnia wychodzi 15 20A +/- w zależności od wagi. Także i na Sanyo GA da radę. Teren raczej 25A nie przekroczy chyba żeby się po bagnie jechało
Za to wersję 5t już pasuje przydusić na sofcie kt do 30A
Silnik qs 6t jak się stroi na 48v 13s5p to bez problemu sterownik 35A ciągnie średnia wychodzi 15 20A +/- w zależności od wagi. Także i na Sanyo GA da radę. Teren raczej 25A nie przekroczy chyba żeby się po bagnie jechało
Za to wersję 5t już pasuje przydusić na sofcie kt do 30A
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
masz jakieś odniesienie do 7x9 30H w tym samym kole?Mariusz_p pisze: ↑10 lip 2019, 11:10Zasuwa świetnie jestem dość pozytywnie zaskoczony również tym na ile wystarcza taki bidon na VTC6 przy pałowaniu i ta cisza - tylko głuchy pęd powietrza.
Cały zestaw na naładowanym bidonie rozpędza się do 50km/h z jeźdźcem 90kg. Czuć moc ogólnie dobre połączenie.
Polecam
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jest szybszy i odporniejszy na temperaturę
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
A można kupić nawój 7T ? Do koła 27.5" byłby idealny dla mnie:)
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Indywidualny nawoj w qsie zaczyna się od 50 sztuk zamówienia czyli palety. 6t to dość mocny silnik 7t raczej w pl nie kupisz...
Chyba żeby cyklon zrobić nawój pogadaj...
Chyba żeby cyklon zrobić nawój pogadaj...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cyklon buli za wszystko jak za zboże więc pewnie u nich ten qs przewinięty by kosztował ze 2k pln.
To prawda że ten silnik waży ponad 9kg?
To prawda że ten silnik waży ponad 9kg?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
8.6kg
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jak znajdę qs'a 35H w dobrej cenie to 7t mogę Ci zrobić, wszystko zależy od ceny bazowej silnikaVegasnight9 pisze: ↑11 lip 2019, 0:25A można kupić nawój 7T ? Do koła 27.5" byłby idealny dla mnie:)
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Na prośbę tooropka wrzucam pliki które zniknęły z forum z wymiarowaniem QS35H do zaplotu
Chwilę mi zajęło, żeby to ogarnąć, ale teraz bez problemu powinniście zapleść QSa w każdą obręcz
Chwilę mi zajęło, żeby to ogarnąć, ale teraz bez problemu powinniście zapleść QSa w każdą obręcz
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witam. Ma ktos schemat podlaczenia z sinus kt 30a? Walczylem z nim wczoraj. Albo kreci do przodu ale z mala moca albo dobrze plynnie do tylu
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dzięki wielkie Michał! Jak wspomniałem wcześniej przez telefon, masz ode mnie ogromne piwo!
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ogarniete. Po okolo 20 probach dziala jak bajeczka. Jest zauwazalnie cichszy od rapid m1000. Qs lepiej przyspiesza ale to ze wzgledu na obrecze wiec w sumie nie mam jak porownac ich realnych roznic w osiagach. Qs mam na 24" a rapid byl na 26". Zobacze jak bedzie na dluzsza mete. Pozdrawiammoonkagliwicee pisze: ↑28 lip 2019, 5:09Witam. Ma ktos schemat podlaczenia z sinus kt 30a? Walczylem z nim wczoraj. Albo kreci do przodu ale z mala moca albo dobrze plynnie do tylu
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Tak mam schemat połączenia qsa do kt
Hale laczysz kolorami zgodnie a fazy przepinasz żółty z niebieskim
Tzn żółty do niebieskiego niebieski do zoltego
Zielone zostawiasz razem. Sprawdź powinno śmigać.
Hale laczysz kolorami zgodnie a fazy przepinasz żółty z niebieskim
Tzn żółty do niebieskiego niebieski do zoltego
Zielone zostawiasz razem. Sprawdź powinno śmigać.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja też czekam na QSa 5T. 6t nadaje się świetnie pod koła 28 0 29" na 48V do 26" jest trochę za wolny (45km/h to max na pełnym aku).
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mi zadzialalo inne polaczenie. Zolte zostawiam a zielone spinam z niebieskimi. Dotyczy faz i hali. Twoje polaczenie sprawialo szarpanie do przodu. Jak widac co sterownik to inne kombinacje przewodow
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Hej, mam wreszcie podpięty silnik pod KT-LCD3 45A i nawet kręci "dobrze" (w odpowiednią stronę oraz ma kopyto), ale mam problem z lekką wibracją szczególnie na małej prędkości (później już nie czuć, ale nie wiem do końca czy dlatego, żę opony tłumią dając większe wibracje czy po prostu znika problem). Dodatkowo gdy trzymam koło w powietrzu i manetką daję pełny gaz, chwilę trzymam, puszczam na sekundę i dodaję natychmiast 100% to reakcja jest opóźniona o jakieś dwie sekundy tak, jakby "nie zauważył" że dodałem gazu.
Generalnie dziwnie to działa jakoś. Podejrzewam, że są takie możliwości:
1. Halle
2. Ustawienia parametrów KT
3. Wadliwy silnik
Podpowiecie jak diagnozować? Albo moźe od razu udać się do kogoś w W-wie kto może przynajmniej stwierdzić w czym problem?
PS. Halli nie podpinałem sam, a w sterowniku nic nie było ustawiane w zasadzie od nowości, więc pewnie nie jest to dobrze skonfigurowane
Generalnie dziwnie to działa jakoś. Podejrzewam, że są takie możliwości:
1. Halle
2. Ustawienia parametrów KT
3. Wadliwy silnik
Podpowiecie jak diagnozować? Albo moźe od razu udać się do kogoś w W-wie kto może przynajmniej stwierdzić w czym problem?
PS. Halli nie podpinałem sam, a w sterowniku nic nie było ustawiane w zasadzie od nowości, więc pewnie nie jest to dobrze skonfigurowane
- cyklista
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
- Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
opóźnienie na manetkę to soft start, specjalnie od razu nie daje pełnej mocy na koło, gdzieś tam to się ustawia
a wibracje to pewnie się na odległość nie da nic powiedzieć
a wibracje to pewnie się na odległość nie da nic powiedzieć
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
A gdzie podjechać w W-wie żeby z bliska zdiagnozować? A sam co mogę posprawdzać?
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Softstarta w KT nie wyłączysz w menu. To cecha tych sterowników. Pewnie są jakieś sposoby ale to już grube grzebanie w sterowniku i niewielu to ogarnie.
Chcesz pełen ogień od razu kup blokowca albo wektorowego
BTW też mnie to wkurza!
Chcesz pełen ogień od razu kup blokowca albo wektorowego
BTW też mnie to wkurza!
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Tak czytam i się zastanawiam czy warto wymienić mojego mxusa 30h 7x9 na qs'a 35h 6t i co mi to da... Zależy mi na lepszym przyspieszeniu a mam koła 29" i się boję że będzie mniej zrywny z racji szybszego nawoju. I nie wiem jaką max prędkość uzyskam na sinusie 16s 50A - 60km/h?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W kole 28 cali 6t szedł około 50 na 13s. To na Twoim poleci te spokojnie 60. Nie miałem okazji jechać 7x9, ale z 10x6 w 26 cali nie ma porównania. Zasuwa ostro. A może lepiej od razu iść w cos pokroju 3k turbo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wracając do problemu - nie ma on nic wspólnego z soft-startem (który daje się wyłączyć). Problem jest o tyle dziwny, że nie wiem czy to problem czy normalne wibracje sterownika "prawie sinus" (z tego co mi powiedziano, KT symuluje sinusa za pomocą wysokiej częstotliwości kwadratowej , ale to wskazywałoby, że jeśli wibracje miałby być z tego powodu to byłyby o wiele mniej basowe...?). Po zmianie parametru C2 na 1-5 sterownik potrafił zachowywać się podejrzanie bo:krzych pisze: ↑13 sie 2019, 9:58Hej, mam wreszcie podpięty silnik pod KT-LCD3 45A i nawet kręci "dobrze" (w odpowiednią stronę oraz ma kopyto), ale mam problem z lekką wibracją szczególnie na małej prędkości (później już nie czuć, ale nie wiem do końca czy dlatego, żę opony tłumią dając większe wibracje czy po prostu znika problem). Dodatkowo gdy trzymam koło w powietrzu i manetką daję pełny gaz, chwilę trzymam, puszczam na sekundę i dodaję natychmiast 100% to reakcja jest opóźniona o jakieś dwie sekundy tak, jakby "nie zauważył" że dodałem gazu.
Generalnie dziwnie to działa jakoś. Podejrzewam, że są takie możliwości:
1. Halle
2. Ustawienia parametrów KT
3. Wadliwy silnik
Podpowiecie jak diagnozować? Albo moźe od razu udać się do kogoś w W-wie kto może przynajmniej stwierdzić w czym problem?
PS. Halli nie podpinałem sam, a w sterowniku nic nie było ustawiane w zasadzie od nowości, więc pewnie nie jest to dobrze skonfigurowane
- udawało się uzyskiwać gładki w miarę przebieg na przykład na wartości 2, ale zaraz po drugim uruchomieniu nagle zaczęły się o wiele większe wibracje niż przed wyłączeniem mimo, że nie zmieniałem tej wartości - po powrocie na zero wibracje nie ustały więc zwiedziłem wszystkie inne wartości (do 5) i z przerażeniem stwierdziłem, że na żadnej nie jest dobrze, więc ustawiłem na "mocno wibrujące" wcześniej zero i okazało się... że nagle przestało wibrować mocno... takie trochę niedeterministyczne te ustawienia u mnie są...
Co ciekawsze, gdy ustawienie powodowało "duże wibracje", silnik na manetce przyspieszał do prędkości np. bliskiej maksymalnej i nagle odcinał całkowicie prąd (koło luźno sobie wyhamowywało, zero regeneracyjnego itp) i po około 3 sekundach nagle manetka ożywała ponownie i przy jakichś 10 km/h można było znów zacząć przyspieszać. Im większe były wibracje na danym ustawieniu C2, tym szybciej kontroler odcinał prąd (tak, jakby orientował się, że sterowanie mu nie wychodzi i awaryjnie ciął zasilanie).
Nadal nie bardzo wiem, czy problemem jest:
1. Jakość kontrolera (ten typ tak ma???? 8-O)
2. Połączenie halli/faz silnika z kontrolerem
3. Wadliwy kontroler
4. Wadliwy silnik
Gdzie pojechać po radę?
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Też u mnie to występuje. Sinusy tak mają więc nie przejmuj się.
Jak wyłączyłeś soft start?!
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Niestety nie. Tzn. nie do końca się zrozumieliśmy - u mnie opóźnienie miało ponad półtorej sekundy albo nawet dwie-trzy - nie pamiętam dokładnie, ale dało się ze dwa trzy trazy machnąć manetką próbując czy zadziała zanim faktycznie zadziałało. Teraz gdy już potestowałem parametr C2 i wiem jak może być gdy jest o wiele lepiej, wiem, że to co opisywałem było fatalne. Obecnie nie ma tego efektu w ogóle. Jakieś milisekundowe opóźnienie jest, ale jest kompletnie niezauważalne gdy koło jest w powietrzu, pewnie podczas jazdy będzie lekko odczuwalne, ale to są jakieś drobne bzdury które mnie nie interesują.Vegasnight9 pisze: ↑07 wrz 2019, 20:42Też u mnie to występuje. Sinusy tak mają więc nie przejmuj się.
Jak to jak? Manual się kłania - parametry P4 + C4 (opis np. tu: https://ebike.nexun.pl/kt-lcd3-i-sterowniki-sinus-kt/)
[edit] Przepraszam, pomyłka, P4 i C4 też przestawiałem, ale oczywiście chodzi o C5 [/edit]
- PiotrLL
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
- Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Czy ktos ma kontakt do Remigiusza tel/ mail? bo chłopak nic sie nie odzywa i nie wiem co robic dalej...
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
- PiotrLL
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
- Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 373
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Tego softstart nie wylaczysz całkowicie, ale z parametrem C5 przedstawionym z 3 na 10 jest zdecydowanie lepiej. Jest kag ake z pół sekundy, a nie poltorykrzych pisze: ↑08 wrz 2019, 15:07Niestety nie. Tzn. nie do końca się zrozumieliśmy - u mnie opóźnienie miało ponad półtorej sekundy albo nawet dwie-trzy - nie pamiętam dokładnie, ale dało się ze dwa trzy trazy machnąć manetką próbując czy zadziała zanim faktycznie zadziałało. Teraz gdy już potestowałem parametr C2 i wiem jak może być gdy jest o wiele lepiej, wiem, że to co opisywałem było fatalne. Obecnie nie ma tego efektu w ogóle. Jakieś milisekundowe opóźnienie jest, ale jest kompletnie niezauważalne gdy koło jest w powietrzu, pewnie podczas jazdy będzie lekko odczuwalne, ale to są jakieś drobne bzdury które mnie nie interesują.Vegasnight9 pisze: ↑07 wrz 2019, 20:42Też u mnie to występuje. Sinusy tak mają więc nie przejmuj się.
Jak to jak? Manual się kłania - parametry P4 + C4 (opis np. tu: https://ebike.nexun.pl/kt-lcd3-i-sterowniki-sinus-kt/)
[edit] Przepraszam, pomyłka, P4 i C4 też przestawiałem, ale oczywiście chodzi o C5 [/edit]