QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
majster, bierz QSa, albo 3K, na pewno nie brałbym silnika 30H, bo jest mniej odporny na temperature
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Gdzie kupie wiazke przewodow do tego silnika?
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- Majster
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
- Lokalizacja: Tychy
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ok glebor, przekonałeś mnie . Kupię w evracing qs 35h bez czujnika temperatury. Zamierzam wkleić bimetal na 120 st. w uzwojenia w zasilanie halli zamiast tego.
Moonka - ja bym samemu zrobił
Moonka - ja bym samemu zrobił
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Spoko zrobil bym ale... mieszkajac w Holandii a wlasciwie juz teraz w Niderlandach ciezko jest cokolwiek kupic co jest zwiazane z ebike a jak juz cos sie znajdzie to cena zabija Moze ktos wie czy przewody z mxus 3k przejda przez oske w qs205 35h?
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jak nie przejdą to wiertło 8mm i ogień
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Haa ja sie obawiam samej wymiany przewodow oraz wklejania termika a mial bym jeszcze kombinowac z rozwiercaniem osi
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lis 2019, 22:24
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cześć,
Szanowni mam z QS205 V1 (sterownik sinus KT 48V bateria 14s15p ogniwa li-ion samsung 103450, silnik zaplotłem w koło 700c) następujący problem - testy z kołem w górze wibracje przy przekroczeniu pewnej prędkości lub przy zwiększeniu obciążenia (np. przy łagodnym dojściu manetką do prędkości 25 km/h aktywuje tempomat "C" na wyświetlaczu - kiedy przyhamuję koło (ręką chwycę felgę) silnik zaczyna wibrować prędkość spada do 21 km/h a wskaźnik mocy na kt-lcd3 pokazuje różne szybko zmieniające się dane); wg mojej oceny to tak jakby silnik tracił synchronizację na jednej z faz. Eliminuję usterkę sterownika - testowałem na dwóch różnych KT sinus 48V o różnym mocach (różne ilości MOSFETów). Ten problem mam w zasadzie od początku czyli od końca października kiedy silnik przyjechał od Czecha - wówczas testowałem sam silnik bez felgi na prowizorycznie zgrzanej baterii 48V 4p z tych samych ogniw samsunga 103450, myślałem wówczas że bateria ma za słabą wydajność i stąd te wibracje (sterownik obciąża baterie a ta nie daje wystarczającej mocy) niestety na obecnej baterii 14s15p jest to samo. Co do samego podłączenia silnika to testowałem wszystkie możliwe kombinacje i nie sądzę żeby błąd podłączenia był powodem problemu - silnik startuje z manetki dość płynnie (chyba że od razu raptownie nacisnę max to wówczas od razu zaczyna wibrować), podobnie jest z PASem jak zakręcę pedałami to silnik natychmiast wpada w wibracje.
Bardzo proszę o Wasze sugestie/podpowiedzi, jak ten problem diagnozować - nie chcę bez konsultacji na forum z doświadczonymi konstruktorami pisać do Czecha ws reklamacji.
Pozdrawiam
Szanowni mam z QS205 V1 (sterownik sinus KT 48V bateria 14s15p ogniwa li-ion samsung 103450, silnik zaplotłem w koło 700c) następujący problem - testy z kołem w górze wibracje przy przekroczeniu pewnej prędkości lub przy zwiększeniu obciążenia (np. przy łagodnym dojściu manetką do prędkości 25 km/h aktywuje tempomat "C" na wyświetlaczu - kiedy przyhamuję koło (ręką chwycę felgę) silnik zaczyna wibrować prędkość spada do 21 km/h a wskaźnik mocy na kt-lcd3 pokazuje różne szybko zmieniające się dane); wg mojej oceny to tak jakby silnik tracił synchronizację na jednej z faz. Eliminuję usterkę sterownika - testowałem na dwóch różnych KT sinus 48V o różnym mocach (różne ilości MOSFETów). Ten problem mam w zasadzie od początku czyli od końca października kiedy silnik przyjechał od Czecha - wówczas testowałem sam silnik bez felgi na prowizorycznie zgrzanej baterii 48V 4p z tych samych ogniw samsunga 103450, myślałem wówczas że bateria ma za słabą wydajność i stąd te wibracje (sterownik obciąża baterie a ta nie daje wystarczającej mocy) niestety na obecnej baterii 14s15p jest to samo. Co do samego podłączenia silnika to testowałem wszystkie możliwe kombinacje i nie sądzę żeby błąd podłączenia był powodem problemu - silnik startuje z manetki dość płynnie (chyba że od razu raptownie nacisnę max to wówczas od razu zaczyna wibrować), podobnie jest z PASem jak zakręcę pedałami to silnik natychmiast wpada w wibracje.
Bardzo proszę o Wasze sugestie/podpowiedzi, jak ten problem diagnozować - nie chcę bez konsultacji na forum z doświadczonymi konstruktorami pisać do Czecha ws reklamacji.
Pozdrawiam
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
plpegaz64 nagraj filmik krótki z problemem i wrzuć tutaj
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Brak synchronizacji halli czy tez zmiana kolejnosci przewodow faz/halli.
Powiedz jeszcze czy bateria jest na tych ogniwach pryzmatycznych samsunga? Jesli dobrze widze w datasheet’cie jest podane, ze pojedyncze ogniwo ma max prad rozladowania 2000mA czyli 2A. W pakiecie jest to pewnie polowa tego zeby bylo bezpiecznie, co w Twoim przypadku (15P) daje max 30A a bezpiecznie 15A. Zobacz jaki jest spadek napiecia na baterii podczas przyspieszenia bo tu moze byc problem.
Załóz lepiej temat osobno bo wydaje mi sie, ze to nie w silniku problem a w baterii, nie wszyscy zagladaja do tego tematu tutaj.
Powiedz jeszcze czy bateria jest na tych ogniwach pryzmatycznych samsunga? Jesli dobrze widze w datasheet’cie jest podane, ze pojedyncze ogniwo ma max prad rozladowania 2000mA czyli 2A. W pakiecie jest to pewnie polowa tego zeby bylo bezpiecznie, co w Twoim przypadku (15P) daje max 30A a bezpiecznie 15A. Zobacz jaki jest spadek napiecia na baterii podczas przyspieszenia bo tu moze byc problem.
Załóz lepiej temat osobno bo wydaje mi sie, ze to nie w silniku problem a w baterii, nie wszyscy zagladaja do tego tematu tutaj.
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witajcie. Mam drobny kłopocik z qs205 z czujnikem kty83.
Podłączyłem go pod ev computer. Dziś podczas jazdy w dosłownie kilka sec pojawiło mi się 178 stopni i po puszczeniu gazu w dosłownie kilka sec temp spadła do 20 stopni. I tak jest cały czas. Silnik ogólnie jest lekko ciepły. Mam wklejony bimetal na chyba 120 stopni i ani razu zabezpiecze nie zadziałało. O co może chodzić?
Podłączyłem go pod ev computer. Dziś podczas jazdy w dosłownie kilka sec pojawiło mi się 178 stopni i po puszczeniu gazu w dosłownie kilka sec temp spadła do 20 stopni. I tak jest cały czas. Silnik ogólnie jest lekko ciepły. Mam wklejony bimetal na chyba 120 stopni i ani razu zabezpiecze nie zadziałało. O co może chodzić?
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Albo źle podłączone, albo słabe wykonanie, albo ekranowanie, wróżyć z fusów się nie da. Sprawdź czy nie przetarł się gdzieś przewód pod trytytką albo na zagięciach wiązki (mowa o wiązce z silnika do sterownika).
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Przewód od ev są nowe i dojść grube. Ale możliwe że to zakłucenia, bo jak ustawiłem zabezpieczenie termiczne na EV to odcinało i załączało. Czyli przy każdym odcięciu manetki spadała gwałtownie temp.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lis 2019, 22:24
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
(QS205 wibracje - 9-02-2020) dziękuję za odpowiedź Vegasnight9 - filmiki zrobię, mam nadzieję że da się ju tu "upchnąć"
- Załączniki
-
- QS205_wibracje.zip
- (108.76 MiB) Pobrany 191 razy
Ostatnio zmieniony 16 lut 2020, 20:50 przez plpegaz64, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lis 2019, 22:24
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dziękuję za zainteresowanie i wskazówki AST034, potwierdzam że ogniwa to te prostopadłościenne samsungi ICP103450S z wydajnością prądową 2A pojemność 2000mAh; zgrzałem pakiet 15p właśnie ze względu na tą dość niską wydajność prądową, pakiet zawiera 210 ogniw - każde przetestowane rozładowane i powtórnie naładowane do 3,75V (nie do oporu), wydajność 1A z ogniwa to jest minimum - takim prądem były rozładowywane i takie rozładowane trwało 3-4 godzin per ogniwo. Bateria w trakcie testów ma 52,8V takie tez napięcie pokazuje KT-LCD3 i podłaczony przed sterownikiem woltomierz, w trakcie rozpędzania silnika manetką (koło w górze) napięcie spada o 0,1V także spadek napięcia jest nieznaczny (pytanie czy sterownik gdy napięcie spadłoby poniżej progowego dla sterownika KT napiecia 40V nie wyłączyłby się ?); w trakcie testów wskaźnik mocy na wyświetlaczu pokazuje do 60W (koło w górze bez oporów)- gdy silnik pracuje płynnie to taka moc się utrzymuje w momencie pojawienia się wibracji (powyżej 36 km/h lub przy przyhamowaniu koła) zaczyna się szybko zmieniać w góre i dół. Absolutnie nie neguję wskazówki że problem może być spowodowany baterią - tak jak pisałem wcześniej niezależnie od tego czy pakiet był 14s4p (w trakcie pierwszych testów) czy teraz 14s15p wibracje silnika są identyczne.AST034 pisze: ↑09 lut 2020, 22:05Brak synchronizacji halli czy tez zmiana kolejnosci przewodow faz/halli.
Powiedz jeszcze czy bateria jest na tych ogniwach pryzmatycznych samsunga? Jesli dobrze widze w datasheet’cie jest podane, ze pojedyncze ogniwo ma max prad rozladowania 2000mA czyli 2A. W pakiecie jest to pewnie polowa tego zeby bylo bezpiecznie, co w Twoim przypadku (15P) daje max 30A a bezpiecznie 15A. Zobacz jaki jest spadek napiecia na baterii podczas przyspieszenia bo tu moze byc problem.
Załóz lepiej temat osobno bo wydaje mi sie, ze to nie w silniku problem a w baterii, nie wszyscy zagladaja do tego tematu tutaj.
Co do kolejności podłączenia faz i halli do sterownika to silnik "nie buntuje się" tylko kiedy mam jeden z kolorów np. zółty podłączony zgodnie a 2 pozostałe skrosowane i tak samo z hallami.
Może sprawdzić jak zachowuje się ten mój zestaw przy zasilaniu z zasilacza - mam 58,8V 4A (wcześniej tego nie próbowałem ponieważ mój sterownik KT jest na 48V i nie chciałem ryzykować zbyt dużego przekroczenia napięcia) - jak uważacie sprawdzić ? czy te 4A z zasilacza przy kole w górze wystarczą żeby sprawdzić czy moja bateria nie jest za słaba ?
Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:57
- Lokalizacja: Rzeszow
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ten "nowy" silnik bedzie minimlanie mocniejszy od Mxusa 30H , bo tu jest wersja 212 zamiast 205 , mam ten silnik rozlozony na stole.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Daj jakieś foto dla ciekawskich.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lis 2019, 22:24
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cześć,
filmiki dodane jako załacznik zip do mojego posta z 10 lut 2020, 12:35
Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witajcie. Mam drobny problem. Mój qs 205 piszczy. Nie ważne czy dodaje gazu czy leci na luzie , cały czas piszczy. Jak to naprawić? Sterownik sabvoton 72045.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lis 2019, 22:24
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cześć,AST034 pisze: ↑09 lut 2020, 22:05Brak synchronizacji halli czy tez zmiana kolejnosci przewodow faz/halli.
Powiedz jeszcze czy bateria jest na tych ogniwach pryzmatycznych samsunga? Jesli dobrze widze w datasheet’cie jest podane, ze pojedyncze ogniwo ma max prad rozladowania 2000mA czyli 2A. W pakiecie jest to pewnie polowa tego zeby bylo bezpiecznie, co w Twoim przypadku (15P) daje max 30A a bezpiecznie 15A. Zobacz jaki jest spadek napiecia na baterii podczas przyspieszenia bo tu moze byc problem.
Załóz lepiej temat osobno bo wydaje mi sie, ze to nie w silniku problem a w baterii, nie wszyscy zagladaja do tego tematu tutaj.
zrobiłem testy silnika z zasilaniem z zasilacza Eltek SMPS 1000 48V - wibracje są dokładnie w tych momentach co przy zasilaniu z baterii w związku z tym problem akumulatora wykluczam,
Napisałem do Czecha - zobaczymy jak zareaguje,
Może ktoś z mazowieckiego zechciałby ten mój silnik podłączyć do swojego systemu/sterownika ? - to chyba najprostszy sposób na weryfikację czy coś jeszcze w moim systemie poza silnikiem powoduje problem wibracji.
Pozdrawiam
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jesli to nie problem sterownika czyli zrobiona samonauka, sprawdzone i przepinane fazy i halle to jeszcze jest opcja, ze masz ukruszony magnes w silniku. Gdzies w tym temacie ktos wrzucal zdjecie QS35H z ukruszonym magnesem. I wtedy rzeczywiscie, jesli jest to po stronie czujnikow halla to pod obciazeniem sterownik zacznie sie gubić i silnik moze wpasc w takie drganiaplpegaz64 pisze: ↑19 lut 2020, 12:48Cześć,AST034 pisze: ↑09 lut 2020, 22:05Brak synchronizacji halli czy tez zmiana kolejnosci przewodow faz/halli.
Powiedz jeszcze czy bateria jest na tych ogniwach pryzmatycznych samsunga? Jesli dobrze widze w datasheet’cie jest podane, ze pojedyncze ogniwo ma max prad rozladowania 2000mA czyli 2A. W pakiecie jest to pewnie polowa tego zeby bylo bezpiecznie, co w Twoim przypadku (15P) daje max 30A a bezpiecznie 15A. Zobacz jaki jest spadek napiecia na baterii podczas przyspieszenia bo tu moze byc problem.
Załóz lepiej temat osobno bo wydaje mi sie, ze to nie w silniku problem a w baterii, nie wszyscy zagladaja do tego tematu tutaj.
zrobiłem testy silnika z zasilaniem z zasilacza Eltek SMPS 1000 48V - wibracje są dokładnie w tych momentach co przy zasilaniu z baterii w związku z tym problem akumulatora wykluczam,
Napisałem do Czecha - zobaczymy jak zareaguje,
Może ktoś z mazowieckiego zechciałby ten mój silnik podłączyć do swojego systemu/sterownika ? - to chyba najprostszy sposób na weryfikację czy coś jeszcze w moim systemie poza silnikiem powoduje problem wibracji.
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 lis 2019, 22:24
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W sterownikach KT48 sinus nie ma trybu samonauki - pokombinowałem/znalazłem właściwe połączenia i co do tego nie mam wątpliwości. Wg mnie to ten mój QS nie pracuje cicho nawet przy niskich prędkościach i bez obciążenia - możecie ocenić na załączonych filmikach. Zgłosiłem problem do Czecha http://evracing.cz/ , Czesi twierdza że jest problem z odpowiedzią z halli i stad wibracje - przesłali filmiki do diagnozy Chińczyków z fabryki QS; być może to kwestia uszkodzonych magnesów ale taką "lipę" to by raczej fabryczna kontrola jakości QC wykryła (jestem raczej dobrego zdania o Chińskich produktach) ja bardziej skłaniam się ku nieprawidłowemu nawojowi silnika - sprawdzałem impedancję między fazami i twierdzę że są różnice, niewielkie bo uzwojenia są dość grube ale pomiary omomierzem na różnych wyprowadzeniach międzyfazowych dają jednak różnicę na pierwszym miejscu po przecinku - powinno się to sprawdzić przy prądzie przemiennym i wówczas wynik byłby wiarygodny. Ponieważ nie mam za bardzo innych możliwości sprawdzenia tego silnika a rozbierać go nie mam zamiaru bo zakładam że w http://evracing.cz/ mam gwarancję to postanowiłem kupić na szybko jakiegoś Bionxa i przerobić go na zewnętrzny sterownik - zobaczymy jak silnik zrobiony przez Kanadyjczyków i przerobiony metodą garażową wg bikel.pl zadziała na moim systemie.AST034 pisze: ↑19 lut 2020, 14:34Jesli to nie problem sterownika czyli zrobiona samonauka, sprawdzone i przepinane fazy i halle to jeszcze jest opcja, ze masz ukruszony magnes w silniku. Gdzies w tym temacie ktos wrzucal zdjecie QS35H z ukruszonym magnesem. I wtedy rzeczywiscie, jesli jest to po stronie czujnikow halla to pod obciazeniem sterownik zacznie sie gubić i silnik moze wpasc w takie drganiaplpegaz64 pisze: ↑19 lut 2020, 12:48Cześć,
zrobiłem testy silnika z zasilaniem z zasilacza Eltek SMPS 1000 48V - wibracje są dokładnie w tych momentach co przy zasilaniu z baterii w związku z tym problem akumulatora wykluczam,
Napisałem do Czecha - zobaczymy jak zareaguje,
Może ktoś z mazowieckiego zechciałby ten mój silnik podłączyć do swojego systemu/sterownika ? - to chyba najprostszy sposób na weryfikację czy coś jeszcze w moim systemie poza silnikiem powoduje problem wibracji.
Pozdrawiam
- krzychu666
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 19 lut 2018, 19:52
- Lokalizacja: wiskitki
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
spróbuj bezczujnikowo na blokowcu
elektryczna damka MXUS 3K 18S 35ah 50 A, MAXIM -MXUS 500W 14S 20ah 25A
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witajcie. Mam pytanko. Mam qs205 35h 6T. Koła 28" ,sterownik 72045 unlock 55A i to maks dla bms. Czy przejście na 3k turbo dużo by dała czy raczej bezsens?
-
- Forumowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
- Lokalizacja: Lubliniec
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Moim zdaniem nie opłaca się kupować 35H w porównaniu do 3k turbo, różnica w mocach znamionowych jest kolosalna.
300zł oszczędności na 4k zł wydatku za elektryfikacje to tylko kilka % urwanych kosztów a 2x "słabszy" silnik
300zł oszczędności na 4k zł wydatku za elektryfikacje to tylko kilka % urwanych kosztów a 2x "słabszy" silnik
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Tu masz pewnie racje. Ale jak budowałem ebike wymagania ogólnie były mniejsze , watowica się pojawiła tym bardziej ,że jeżdżę tylko po mieście a z fluxem to na liczniku widzę nawet 57kmh. Lekki nie jestem więc myślę ,że to dobry wynik jak na 6t 35h. Nie wiem czy do miasta 3k turbo to już nie jest zbyt wiele. I czy w tym momencie przejście na 3k względem uzyskanej prędkości/mocy jest ekonomicznie ma sens. Oczywiście obręcz 28" zostaje. Rama alu trecking z przednim amortyzatorem. Tu druga sprawa ,czy taka zwykła alu rama ogarnie tak mocny silnik.
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Miasto, to głównie start-stopy, więc większy moment na pewno nie zaszkodzi, więcej kg w tylnym kole tym bardziej.
W Meridzie mam 30h 6t i chyba będę zmieniał właśnie na 3k turbo, 30h jakby to powiedzieć.. lekko juz zamula w miescie W szufladzie leży też Barmal X2+, więc myślę, ze do urban turlania na codzien, to bedzie idealne zestawienie.
W Meridzie mam 30h 6t i chyba będę zmieniał właśnie na 3k turbo, 30h jakby to powiedzieć.. lekko juz zamula w miescie W szufladzie leży też Barmal X2+, więc myślę, ze do urban turlania na codzien, to bedzie idealne zestawienie.
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ogólnie QS 205 ma fajne przyspieszenie. Na skrzyżowaniu żadne auto nie ma ze mną szans. Tak samo prędkość jest spora a w sumie mam raptem 4km do przejechania. Wymiana na 3k turbo to dodatkowa inwestycja okoł 600-700zł i to pod warunkiem ,że byłby ktoś chętny na mojego Qs205. Dlatego zastananawiam się czy jest sens dokładać kasy w zależności ile bym zyskał. Tym bardziej że mam instalację 13s i na takim napięciu różnica między tymi silnikami może nie być aż taka kolosalna. A silnik u mnie dostaje 55A chwilowego.PoulN pisze: ↑01 mar 2020, 11:54Miasto, to głównie start-stopy, więc większy moment na pewno nie zaszkodzi, więcej kg w tylnym kole tym bardziej.
W Meridzie mam 30h 6t i chyba będę zmieniał właśnie na 3k turbo, 30h jakby to powiedzieć.. lekko juz zamula w miescie W szufladzie leży też Barmal X2+, więc myślę, ze do urban turlania na codzien, to bedzie idealne zestawienie.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Davvvi skąd jesteś? Swego czasu też zastanawiałem się nad 3k turbo lub 35h 205 6t. Ostatecznie zostałem przy swoim 30h 7x9. Stwierdziłem że momentu obrotowego w kole 28" nie poprawie a tylko nie potrzebie zwiększe masę.
Moglibyśmy się spotkać i porównać konstrukcje
Moglibyśmy się spotkać i porównać konstrukcje
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Z Kutna jestem i coś obstawiam ,że cięrzko będzie się spotkać i porównać.Vegasnight9 pisze: ↑01 mar 2020, 20:18Davvvi skąd jesteś? Swego czasu też zastanawiałem się nad 3k turbo lub 35h 205 6t. Ostatecznie zostałem przy swoim 30h 7x9. Stwierdziłem że momentu obrotowego w kole 28" nie poprawie a tylko nie potrzebie zwiększe masę.
Moglibyśmy się spotkać i porównać konstrukcje
Co do masy to według wagi jakie znalazłem na temat tych silników to QS waży 8.6 kg a 3k turbo 9.2kg. Więc nie jest to jakas drastyczna różnica.
- Vegasnight9
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
- Lokalizacja: Żary
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Kutno - środek Polski Ty to masz wszędzie blisko a tak serio to może na zlocie w Żyrardowie.
Co do silników to ja porównywałem w stosunku do 30h a tu już jest +50% do masy
Co do silników to ja porównywałem w stosunku do 30h a tu już jest +50% do masy
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW viewtopic.php?f=30&t=1243
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Może te 30H to jest lżejszy. Ja tego nie wiem ,bo to mój pierwszy HUB. Ale cenowo to róźnica była między QS a 3K.. Za QS dałem około 650zł a 3k turbo wtedy chyba kosztował chyba około 1100 lub więcej. Wiem ,,że zbyt drogo wychodził zakup 3K.Poza tym nie miałem doczynienia nigdy z elektrykami więc opierałem się na info z neta. Pierwszy błąd to sterownik. Ml60 nie nadaje się pod koła 28". Brak fluxa sporo traci. Silnik ma moc ale prędkość szału nie robi.Vegasnight9 pisze: ↑01 mar 2020, 21:29Kutno - środek Polski Ty to masz wszędzie blisko a tak serio to może na zlocie w Żyrardowie.
Co do silników to ja porównywałem w stosunku do 30h a tu już jest +50% do masy
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dziś się cieplej zrobiło. Wiatr w oczy nie wiał to QS 205 pokazał pazurki. Prawie 60kmh, a ci co jeżdżą samochodami to tak wolno się rozpędzają. Takie mułowate te samochody. . Ja myślałem o zakupie 3k turbo a QS 205 do miasta to już jest aż nad to. Jednak w moim przypadku nie ma sensu dopłacać do 3k turbo.
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wiesz, jak się niespodziewają to Ich się odstawia, ale jak ktoś zatrybi i przydusi to przeciętnym rodzinnym wozidłem 30h czy 35h pogoni
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
- Perszing1800
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 03 sie 2018, 9:27
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
@Davvvi a ten qs 205 35h to która wersja z czujnikiem czy późniejsza bez czujnika?
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ten co ja mam to wersja z czujnikiem. Ale mam wklejone zabezpiezpieczenie termiczne i czujnik ntc10k, oryginalny został w silniku ale jest odcięty.Perszing1800 pisze: ↑04 mar 2020, 17:05@Davvvi a ten qs 205 35h to która wersja z czujnikiem czy późniejsza bez czujnika?
Ostatnio zmieniony 04 mar 2020, 18:01 przez Davvvi, łącznie zmieniany 1 raz.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
David masz 20S pakiet ? Ile A ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
OK jaki prąd ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Chodzi o prad sterownika, u Ciebie to chyba 55A, a nawoj 6T.
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
No tak. 55A tyle jest ustawione na sterowniku. A coś jest nie tak?
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Max 3 KW. Ja będę miał 20S 45A 3.7 KW. Tylko silnik po tuningu przewijany, dam znać jak będę w posiadaniu skończonego roweru jakie mam przyspieszenia dla porównania.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Nie za mało na samuraja taki silnik? Tam to chyba 3K minimum. Jaki bedzie nawój?elektrotonus pisze: ↑04 mar 2020, 20:34Max 3 KW. Ja będę miał 20S 45A 3.7 KW. Tylko silnik po tuningu przewijany, dam znać jak będę w posiadaniu skończonego roweru jakie mam przyspieszenia dla porównania.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Właśnie nie pamiętam, jakiś pośredni między szybki a wolny. Silnik został mi z niedokończonego projektu, sporo zainwestowałem w niego. Też nie chciałem by silnik był olbrzymi. Jakbym od początku budował samuraja to był by Mxus 3k oraz koła 24 cale zamiast QS 205 35h @ 26 cali.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ile płaciłeś za przewinięcie?elektrotonus pisze: ↑04 mar 2020, 20:34Max 3 KW. Ja będę miał 20S 45A 3.7 KW. Tylko silnik po tuningu przewijany, dam znać jak będę w posiadaniu skończonego roweru jakie mam przyspieszenia dla porównania.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
kilkaset PLN
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2018, 23:37
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Hej. Panowie mam pytanie. Mam silnik qs 1000w 6T i chciałbym zbudować rower. W jaki rozmiar koła iść? Mam do wyboru 27.5 lub 29 cali. Bateria w bidonie 13s7p na vtc5 i pytanie albo sterownik 30/35A z wyświetlaczem kt LCD 3. Odpowiednie jest to połączenie?
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Przy baterii na VTC5 to mozesz spokojnie wrzucic KT 45 Amper, bedziesz chcial mniej to ograniczysz przez wyswietlacz, ale majac takie aku to az zal brac z niego tylko 30A
-
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2018, 23:37