QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W hubie to im mniejsze tym lepsze, aczkolwiek licz, ze predkosc max przy tym aku i nawoju przy kole 27,5 to bedzie ok 35-40km/h.
-
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2018, 23:37
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wystarczy powiedz mi jak wygląda kwestia montażu czujnika temperatury w tym qs? Te motory z Czech ich nie mają.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Nie jestem posiadaczem takiego silnika, aczkolwiek zasada taka sama - dwa dodatkowe przewody jesli wrzucisz bimetal NC albo jeden przewod ktory bedzie podlaczony do bimetalu NO i zwieral do masy wyjscie klamki hamulca w sterowniku. Ja robie NC, bo jakby mi regen sie zalaczyl przy duzej predkosci to bym sie chyba rozbił
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Podłącz sygnał manetki przez bezpiecznik termiczny NC zamiast przez regena. Wtedy po prostu odetnie możliwość dalszej jazdy dopóki nie wystygnie silnik, zamiast powodować niebezpieczną sytuację. Oczywiście jeżeli jest tempomat, to oprócz tego obowiązkowo musi być hamowanie regeneracyjne na klamkach.AST034 pisze: ↑05 mar 2020, 11:23Nie jestem posiadaczem takiego silnika, aczkolwiek zasada taka sama - dwa dodatkowe przewody jesli wrzucisz bimetal NC albo jeden przewod ktory bedzie podlaczony do bimetalu NO i zwieral do masy wyjscie klamki hamulca w sterowniku. Ja robie NC, bo jakby mi regen sie zalaczyl przy duzej predkosci to bym sie chyba rozbił
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja mam zabezpieczenie termiczno NO rownolegle z czujnikiem temp. Na wyjściu zabezpieczenia mam przekaźnik 5V zasilany z zasialania czujników halki. Jak NO się załączy to wtedy przekaźnik się włączy i odcina sygnał z manetki. Ale mając przekaźnik można zastosować inne opcje rozłączenia zasilania.
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
a tyle się mówiło, żeby nic nie podpinać do zasilania hali i manetki....uwalenie sterownika to kwestia czasu lub braku szczęścia
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Przepraszam ,pomyliłem się , przekaźnik był zasilany z 12V z przetwornicy. Obecnie zabezpieczenie jest odłączone bo nie pracujący przekaźnik i tak zakłucał mi termistor z silnika i EV computer pokazywał -60°C. Narazie zabezpieczenie idzie przez właśnie EV Computer.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 mar 2020, 21:10
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witam serdecznie.
Czy ktoś spotkał się może z taką sytuacją? Mianowicie. Silnik qs205 35h100w zakupiony od czeskich kolegów. Kręci dobrze a po chwili zmienia kierunek obrotów. Za wszelkie sugestie jak rozwiązać problem z góry dziękuję.
Pozdrawiam i życzę zdrowia bo czasy zwariowane
Czy ktoś spotkał się może z taką sytuacją? Mianowicie. Silnik qs205 35h100w zakupiony od czeskich kolegów. Kręci dobrze a po chwili zmienia kierunek obrotów. Za wszelkie sugestie jak rozwiązać problem z góry dziękuję.
Pozdrawiam i życzę zdrowia bo czasy zwariowane
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Kabelkologia przy sterowniku jak wygląda? Luźno wszystko lata? Przejrzyj wiązkę przewodów bo taki objaw sugeruje, że przewód odpowiedzialny za wsteczny zwiera się do masy. Samonauka odpięta? Jak naciskasz manetkę to zmienia kierunek obrotów? Sprawdź te dwie możliwości. Ogólnie jaki masz sterownik? Daj filmik z objawami i ogólną prezentacją instalacji podłączonej pod silnik.SoapBubble pisze: ↑22 mar 2020, 14:48Witam serdecznie.
Czy ktoś spotkał się może z taką sytuacją? Mianowicie. Silnik qs205 35h100w zakupiony od czeskich kolegów. Kręci dobrze a po chwili zmienia kierunek obrotów. Za wszelkie sugestie jak rozwiązać problem z góry dziękuję.
Pozdrawiam i życzę zdrowia bo czasy zwariowane
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 mar 2020, 21:10
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dziękuję za szybką odpowiedź. Dzisiaj nie mam już możliwości umieszczenia filmiku i zdjęć bo nie mam dostępu do rowera. Jak tylko będzie taka możliwość to dodam pliki.
Ta zmiana wygląda tak, że naciskam manetkę. Silnik kręci przez chwilę prawidłowo po czym się zatrzymuje i zaczyna "jechać" w preciwnym kierunku.
Ta zmiana wygląda tak, że naciskam manetkę. Silnik kręci przez chwilę prawidłowo po czym się zatrzymuje i zaczyna "jechać" w preciwnym kierunku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 mar 2020, 21:10
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dziękuję za szybką odpowiedź. Dzisiaj nie mam już możliwości umieszczenia filmiku i zdjęć bo nie mam dostępu do rowera. Jak tylko będzie taka możliwość to dodam pliki.
Ta zmiana wygląda tak, że naciskam manetkę. Silnik kręci przez chwilę prawidłowo po czym się zatrzymuje i zaczyna "jechać" w preciwnym kierunku.
Sterownik z alli ex Ebike 45A 48V 1500 W/2000 W dc
18 mosfet.
Pozdrawiam
Ta zmiana wygląda tak, że naciskam manetkę. Silnik kręci przez chwilę prawidłowo po czym się zatrzymuje i zaczyna "jechać" w preciwnym kierunku.
Sterownik z alli ex Ebike 45A 48V 1500 W/2000 W dc
18 mosfet.
Pozdrawiam
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Dziwne bo nie ma ani samonauki, ani reversa. Źle podłączone halle i fazy. PiotrLL podłączał QSa do sterownika kt, więc zapytaj jego o poprawne podłączenie (który kolor trzeba zamienić) faz i halli.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- PiotrLL
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
- Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Polecam sprawdzic to ustawienie ktore u mnie zadziałało (tez miałem na poczatku kłopot z poprawnym obracaniem silnika ) QS 205 35H+ Sinus
Zielony - Zielony
Niebieski- Zólty
Zółty- Niebieski
Zamiana Halli
Zolty z Niebieskim
Ogolnie dziwny problem z ta zmianą kierunku bo ten sterownik tego nawet nie oferuje, polecam sprawdzic to ustawienie kabli powyzej
Zielony - Zielony
Niebieski- Zólty
Zółty- Niebieski
Zamiana Halli
Zolty z Niebieskim
Ogolnie dziwny problem z ta zmianą kierunku bo ten sterownik tego nawet nie oferuje, polecam sprawdzic to ustawienie kabli powyzej
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 mar 2020, 21:10
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 mar 2020, 21:10
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 mar 2020, 21:10
- PiotrLL
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
- Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Polecam wrzucic na youtube lub album google najszybciej
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 mar 2020, 21:10
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Heh. Zgadza się. Dziękuję bardzo za wszelką pomoc. Pomogło "pomieszanie" kabelkami. Silnik kręci już w oczekiwanym kierunku. Pozdrawiam wszystkich.
-
- Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 21:14
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mam 3k i ML 45 ( 70 A po modzie) i mam dolinę za mało mocy i max prędkość ~66 km/h. Już kombinuje nad mocniejszą ramą (spark) tylko to już koszta lecą w kosmosDavvvi pisze: ↑01 mar 2020, 13:11Ogólnie QS 205 ma fajne przyspieszenie. Na skrzyżowaniu żadne auto nie ma ze mną szans. Tak samo prędkość jest spora a w sumie mam raptem 4km do przejechania. Wymiana na 3k turbo to dodatkowa inwestycja okoł 600-700zł i to pod warunkiem ,że byłby ktoś chętny na mojego Qs205. Dlatego zastananawiam się czy jest sens dokładać kasy w zależności ile bym zyskał. Tym bardziej że mam instalację 13s i na takim napięciu różnica między tymi silnikami może nie być aż taka kolosalna. A silnik u mnie dostaje 55A chwilowego.PoulN pisze: ↑01 mar 2020, 11:54Miasto, to głównie start-stopy, więc większy moment na pewno nie zaszkodzi, więcej kg w tylnym kole tym bardziej.
W Meridzie mam 30h 6t i chyba będę zmieniał właśnie na 3k turbo, 30h jakby to powiedzieć.. lekko juz zamula w miescie W szufladzie leży też Barmal X2+, więc myślę, ze do urban turlania na codzien, to bedzie idealne zestawienie.
-
- Forumowicz
- Posty: 446
- Rejestracja: 04 paź 2019, 19:14
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cześć, jaki masz nawój tego silnika i jaka bateria, że idzie ponad 60kmh? Ja mam też Mxusa 3k nawoj 4t ,ale w fatbikeu tam mam mocne widelki , na pełnej baterii 14s idzie 55kmh.Rowerelektryczny pisze: ↑31 mar 2020, 12:56Mam 3k i ML 45 ( 70 A po modzie) i mam dolinę za mało mocy i max prędkość ~66 km/h. Już kombinuje nad mocniejszą ramą (spark) tylko to już koszta lecą w kosmosDavvvi pisze: ↑01 mar 2020, 13:11Ogólnie QS 205 ma fajne przyspieszenie. Na skrzyżowaniu żadne auto nie ma ze mną szans. Tak samo prędkość jest spora a w sumie mam raptem 4km do przejechania. Wymiana na 3k turbo to dodatkowa inwestycja okoł 600-700zł i to pod warunkiem ,że byłby ktoś chętny na mojego Qs205. Dlatego zastananawiam się czy jest sens dokładać kasy w zależności ile bym zyskał. Tym bardziej że mam instalację 13s i na takim napięciu różnica między tymi silnikami może nie być aż taka kolosalna. A silnik u mnie dostaje 55A chwilowego.
-
- Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 21:14
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cześć nawój 4t ale mam baterię 16s koła 28 cali. Tak więc jadę szybciej tylko dlatego, że mam wyższe napięcie.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Tez tak zrobilem, najlepiej od razu budowac falcona/sparka, wychodzi taniej...Rowerelektryczny pisze: ↑31 mar 2020, 12:56Mam 3k i ML 45 ( 70 A po modzie) i mam dolinę za mało mocy i max prędkość ~66 km/h. Już kombinuje nad mocniejszą ramą (spark) tylko to już koszta lecą w kosmosDavvvi pisze: ↑01 mar 2020, 13:11Ogólnie QS 205 ma fajne przyspieszenie. Na skrzyżowaniu żadne auto nie ma ze mną szans. Tak samo prędkość jest spora a w sumie mam raptem 4km do przejechania. Wymiana na 3k turbo to dodatkowa inwestycja okoł 600-700zł i to pod warunkiem ,że byłby ktoś chętny na mojego Qs205. Dlatego zastananawiam się czy jest sens dokładać kasy w zależności ile bym zyskał. Tym bardziej że mam instalację 13s i na takim napięciu różnica między tymi silnikami może nie być aż taka kolosalna. A silnik u mnie dostaje 55A chwilowego.
-
- Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 21:14
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
AST034 niby tak, ale jakbym żonie powiedział "potrzebuje 20 tys zł na rower elektryczny" to bym kwarantanne domową spędzał pod mostem
Stopniowo będzie musiała się jakoś przyzwyczaić, lub ja mam więcej czasu na szukanie lokum
Bardziej niż brak mocy doskwiera mi brak amortyzacji, a lubię jeździć po lasach. Na asfalt mam motocykl.
Stopniowo będzie musiała się jakoś przyzwyczaić, lub ja mam więcej czasu na szukanie lokum
Bardziej niż brak mocy doskwiera mi brak amortyzacji, a lubię jeździć po lasach. Na asfalt mam motocykl.
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wiem co czujesz, moja tez znalazla rachunki za czesci do sparka...Rowerelektryczny pisze: ↑31 mar 2020, 14:09AST034 niby tak, ale jakbym żonie powiedział "potrzebuje 20 tys zł na rower elektryczny" to bym kwarantanne domową spędzał pod mostem
Stopniowo będzie musiała się jakoś przyzwyczaić, lub ja mam więcej czasu na szukanie lokum
Bardziej niż brak mocy doskwiera mi brak amortyzacji, a lubię jeździć po lasach. Na asfalt mam motocykl.
- wojtek9300
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 mar 2019, 13:55
- Lokalizacja: Józefów k. Otwocka
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witam.
Kupiłem QS 205 u pepików i poniżej opiszę moje doświadczenia z dokładania zabezpieczenia termicznego i czujnika temperatury. Może się komuś przydadzą...
Miałem duże obawy, czy sobie poradzę z dołożeniem kabli, ale dałem radę (jestem początkującym majsterkowiczem). Jak dołożyć kable:
1. Otworzyć silnik. Potrzebne troxy gwiazdkowe z dziurką.
2. Obrać kabel z koszulki. Najbezpieczniej żeby nie przeciąć izolacji, ciągnąć pod kątem prostym za jeden z kabli fazowych, wtedy on wyłazi z koszulki rozcinając ją jednocześnie. Kabel jest grubi i się nie urwie.
3. Po dojechaniu do osi odciąć rozerwana koszulke kabla.
4. Wyciągać do wnętrza silnika wpierw kable fazowe a potem od hali.
5. Wyciągnąć z osi pusta koszulkę po fabrycznym kablu. Może iść ciężko bo jest zaklejona silikonem.
6. Oczyścić otwór w osi np. wiertłem.
7. Dołożyć dwa kable sygnałowe max 0,5mm linki miedziane.
8. Wszystkie kable włożyć w koszulkę termokurczliwą. Pomaga sklejenie wszystkich na końcu taśmą klejącą.
9. Obkurczyć termicznie koszulkę.
10. Wpychać od strony silnika do otworu w osi. Pomaga posmarowanie.
11. Po przeciągnięciu nowej wiązki uszczelnić silikonem z obu stron.
12. Gotowe.
Wklejanie zabezpieczenia termicznego pokazywał TAS na filmiku. Nie jest może zbyt łatwo ale daje sie radę
Może komuś się przyda. Jest to wykonalne. Potrzebne narzędzia to kombinerki, koszulka termokurczliwa 12mm, opalarka do koszulek, silikon, klej termoprzewodzący (do radiatorów).
Pozdrawiam
Kupiłem QS 205 u pepików i poniżej opiszę moje doświadczenia z dokładania zabezpieczenia termicznego i czujnika temperatury. Może się komuś przydadzą...
Miałem duże obawy, czy sobie poradzę z dołożeniem kabli, ale dałem radę (jestem początkującym majsterkowiczem). Jak dołożyć kable:
1. Otworzyć silnik. Potrzebne troxy gwiazdkowe z dziurką.
2. Obrać kabel z koszulki. Najbezpieczniej żeby nie przeciąć izolacji, ciągnąć pod kątem prostym za jeden z kabli fazowych, wtedy on wyłazi z koszulki rozcinając ją jednocześnie. Kabel jest grubi i się nie urwie.
3. Po dojechaniu do osi odciąć rozerwana koszulke kabla.
4. Wyciągać do wnętrza silnika wpierw kable fazowe a potem od hali.
5. Wyciągnąć z osi pusta koszulkę po fabrycznym kablu. Może iść ciężko bo jest zaklejona silikonem.
6. Oczyścić otwór w osi np. wiertłem.
7. Dołożyć dwa kable sygnałowe max 0,5mm linki miedziane.
8. Wszystkie kable włożyć w koszulkę termokurczliwą. Pomaga sklejenie wszystkich na końcu taśmą klejącą.
9. Obkurczyć termicznie koszulkę.
10. Wpychać od strony silnika do otworu w osi. Pomaga posmarowanie.
11. Po przeciągnięciu nowej wiązki uszczelnić silikonem z obu stron.
12. Gotowe.
Wklejanie zabezpieczenia termicznego pokazywał TAS na filmiku. Nie jest może zbyt łatwo ale daje sie radę
Może komuś się przyda. Jest to wykonalne. Potrzebne narzędzia to kombinerki, koszulka termokurczliwa 12mm, opalarka do koszulek, silikon, klej termoprzewodzący (do radiatorów).
Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 111
- Rejestracja: 28 lis 2019, 12:37
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
właśnie chodziło mi to po głowie -- jakiś czas temu obejrzałem filmik od @tas i on tam użył zwykłego silikonu.
czy on wytrzyma takie temperatury? nie powinniśmy tutaj używać specjalnych, odpornych na temperatury silikonów?
czy on wytrzyma takie temperatury? nie powinniśmy tutaj używać specjalnych, odpornych na temperatury silikonów?
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
A jakież to straszne temperatury są osiągane na deklach?
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 495
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- wojtek9300
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 mar 2019, 13:55
- Lokalizacja: Józefów k. Otwocka
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jak ktoś się obawia temperatur, to może użyć silikonu do kominów. Ja akurat jeszcze miałem taki wysokotemperaturowy silikon (czerwony) którym kiedyś uszczelniałem rurę kominową od kociołka gazowego. W marketach budowlanych jest bardzo duży wybór silikonów.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 kwie 2020, 13:37
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witam!
Kompletuję części do swojej pierwszej konstrukcji. Zamówiłem QS'a z http://evracing.cz/, nawój 6T, bez KTY. Wydaje mi się, że ten 'nowy' model różni się od starszych konstrukcji nie tylko brakiem czujnika temperatury. Nowe oznaczenia - napis po łuku, nie w linii prostej (przynajmniej porównując do wcześniejszych zdjęć z tego wątku), brak naklejki z trójkątem ostrzegawczym, delikatnie różni się miejsce w okolicy wzmocnienia pokrywy przy otworach pod tarczę hamulcową, najbardziej martwiące - waga - 7,76 kg.
Zdjęcia w linku poniżej (izolacja na końcówkach przewodów fazowych dodana przeze mnie).
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Kompletuję części do swojej pierwszej konstrukcji. Zamówiłem QS'a z http://evracing.cz/, nawój 6T, bez KTY. Wydaje mi się, że ten 'nowy' model różni się od starszych konstrukcji nie tylko brakiem czujnika temperatury. Nowe oznaczenia - napis po łuku, nie w linii prostej (przynajmniej porównując do wcześniejszych zdjęć z tego wątku), brak naklejki z trójkątem ostrzegawczym, delikatnie różni się miejsce w okolicy wzmocnienia pokrywy przy otworach pod tarczę hamulcową, najbardziej martwiące - waga - 7,76 kg.
Zdjęcia w linku poniżej (izolacja na końcówkach przewodów fazowych dodana przeze mnie).
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Nowe qsy mają inny drut nawojowy, inne magnesy 32h, brak czujnika, naklejki i grawer na obudowie to tylko deatale, które robi podwykonawca. Pewnien użytkownik forum wysyłał filmik jak chińczyk na prośbę klienta robi dowolny grawer na silniku Ogólnie do 1500W silnik w lekki rower jest okej, ale to, że nie ma wyprowadzonego jednego przewodu dla wyłącznika termicznego lub pomiaru temperatury to biada i lipa. Ja mam silnik z zeszłego roku i mam przewód i faktycznie 35h magnes, pcham w silnik chwilowo ponad 4kW i działa jak trzeba, jedyne co trzeba było w nim robić to podłączenie bimetala, a nie wymiana wiązki... Pozdrawiam
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- chudybws
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Zmniejszyli szerokość magnesów z 35 na 32mm? W sumie dla mnie dobrze bo już mi chodziła po głowie wymiana silnika a w takiej sytuacji go sobie odpuszczam
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
To co teraz? Albo 45h albo 50h?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Pany mam problemik, założylem do tego silinika Sinusa 60V 45A i kreci płynnie do przodu ale z bardzo mała mocą, koło podniesione do góry, moc max 50W, niezależnie od biegu, ustawień. Mam drugi rower w takiej samej konfiguracji i smiga aż miło.
Zrobiłem diagnoze zgodnie z filmem Tasem i mam przebicie miedzy plusem sterownika a kazda faza. Minusy ok.
Co moze byc przyczyną ? Sterownik nowy, podczas montażu nie było zadnego zwarcia itp.
Zrobiłem diagnoze zgodnie z filmem Tasem i mam przebicie miedzy plusem sterownika a kazda faza. Minusy ok.
Co moze byc przyczyną ? Sterownik nowy, podczas montażu nie było zadnego zwarcia itp.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wskazuje to na prawdopodobne uszkodzenie mosfetow. Musisz go otworzyć i pomierzyć już w środku jak to wyglada. Choć nie wiem czy w tym wypadku nie stracisz gwarancji.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Awaryjność sterowników z tym silnikiem jest bardzo duża.
Nie polecam kupowac tego silnika i próbować go sterować sinusem lub wektorowym sterownikiem
Nie polecam kupowac tego silnika i próbować go sterować sinusem lub wektorowym sterownikiem
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Czy ten zestaw na 60V bedzie ok z tym silnikiem ?
https://pl.aliexpress.com/item/40001559 ... 1a441GY32J
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2096
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Polecam sterowniki GT. Mój działa kilka miesięcy z qsem bez zarzutu, podpięte halle i zabezpieczenie ze wspólną masą, regen także uruchomiony. Z resztą możesz odkopać temat mojego ekrossa i tam są jakieś pobieżne informacje. Podkreślę, że mój qs śmiga w 20S.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Majster
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
- Lokalizacja: Tychy
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Tas, teraz to mnie zmartwiłeś. Buduję swoją "docelową" konstrukcję na bazie właśnie silnika QS 205 35 bez czujnika temperatury + sterownik sinus KT 60v 45A.
Proszę, napisz coś więcej o tych awariach.
Czy pojawiają się od razu po przy pierwszych kilometrach, czy losowo?
Słyszałem że dla sterownika sinus trzeba połączyć kable inaczej kolorami, może to jest przyczyna?
Masz podejrzenie jakiś potencjalnych przyczyn?
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
co tydzien ktos dzwoni ze mu sterownik wydymilo ma tym silniku
silnika w reku nie mialem, nie wiem dlaczemu, dzieje sie tak i juz
silnika w reku nie mialem, nie wiem dlaczemu, dzieje sie tak i juz
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Majster
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
- Lokalizacja: Tychy
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jakiś konkretny model sterownika czy wszystkie moce / rodzaje?
Może problem leży w sterownikach, a nie silniku. Albo skrajne parametry tych dwóch nie hulają. Ja zacznę od małej mocy i będę obserwować, mam nadzieję że mi nie padnie daleko od domu.
Może problem leży w sterownikach, a nie silniku. Albo skrajne parametry tych dwóch nie hulają. Ja zacznę od małej mocy i będę obserwować, mam nadzieję że mi nie padnie daleko od domu.
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
sinusy i wektorowe, czesto w ogole nie dzialaja prawidlowo na tym silniku
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Majster
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
- Lokalizacja: Tychy
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Może przyczyna tkwi w jakimś nietypowym sygnale z czujników halla? Sterowniki blokowe potrafią obyć się bez sygnały z halli.
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
- Marek
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 maja 2018, 19:40
- Lokalizacja: Gdynia
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mam ten silnik z sinusem KT 60V 45A zalutowanym na 60A i nie mam absolutnie żadnego problemu. Silnik zalany ferrofluidem z odcięciem termicznym na 130 stopni
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
U mnie qs205 35h gdy chodził na ML60 48V to nie było szału. Niskie prędkości tylko moc spora. Na sabku 72045 silnik miał znacznie lepsze prędkości a moc taka sama i rozładowanie aku takie samo. Sterownik nie padł ani jeden ani drugi.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 gru 2018, 19:45
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mowa o nowej wersji silnika z magnesami 32H, czy stara wersja również nie lubi tego typu sterowników?
- Majster
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
- Lokalizacja: Tychy
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja mam wersję z czech, tzn. bez czujnika temperatury. Jak sprawdzić czy to 32h czy czy 35h? Podłączyłem KT 60v 45A. Podłączyłem kable w konfiguracji jak ktoś wyżej pisał i jest problem ze startem od 0, to znaczy w niektórych pozycjach silnik w ogóle nie wystartuje, trzeba go przekręcić kawałek żeby ruszył. Słychać też wibracje. Podejrzewam że może to być problem z właściwym doborem kolorów faz i halli, można chińczyki losowe je lutują ?
EDIT: znalazłem przyczynę błędu, jedna z faz mi się wypiła na kostce
Myślę że gdybym miał kupować jeszcze raz, to bym dopłacił 400 zł i kupił mxusa 3k turbo. Wydawało mi się że oszczędze na wadze, a tu wychodzi że ten silnik też waży 9 kg.
EDIT: znalazłem przyczynę błędu, jedna z faz mi się wypiła na kostce
Myślę że gdybym miał kupować jeszcze raz, to bym dopłacił 400 zł i kupił mxusa 3k turbo. Wydawało mi się że oszczędze na wadze, a tu wychodzi że ten silnik też waży 9 kg.
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
raczej ta stara
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 gru 2018, 19:45
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
To jest kwestia przegrzewania, w sensie zamocowanie sterownika poza skrzynką + zabezpieczenie termiczne powinno załatwić sprawę? Mam starego QSa 205 35H i myślałem właśnie o sinusie jako sterowniku - dokładnie 60V 45A.
- Majster
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
- Lokalizacja: Tychy
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jest to prawdopodobne, w mojej poprzedniej konstrukcji nie mam zabezpieczonego sterownika bo zawsze silnik pierwszy odcinał, w tym przypadku moze być odwrotnie. Przykleiłem bezpiecznik 80 stopni na sterownik + dam sondę z BMS bluetooth żeby mieć podgląd od czasu do czasu.
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery