QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
-
- Forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 19 lut 2018, 16:28
- Lokalizacja: Kraków
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jaki termistor używacie w tym silniku? Takie coś będzie ok? https://allegro.pl/oferta/ntc-10k-1-ter ... 9120472671
I w którym dokładnie miejscu go wkleić oraz wyłącznik? Można jeden przy drugim?
I w którym dokładnie miejscu go wkleić oraz wyłącznik? Można jeden przy drugim?
- chudybws
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ważył ktoś ten silnik zapleciony z szeroką oponą? Jestem ciekaw jaka jest różnica w porównaniu do mojego 1000W z magnesami 28mm. (7,8kg z oponą 2.35 i dętka moto 21")
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
13,5kg 19" moto z dętka moto 19" obręczą od komarka 1,6" malowaną proszkowo i oponą kenda k262 szprychy 3,2mm
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Hej, jeszcze mam pytanko, bo w sumie się nie interesowałem specjalnie jako że zamierzam jeździć delikatnie - mam setup KT 60V 45A + QS 205 35H jak w temacie i nic nie robiłem odnośnie czujnika temperatury, po prostu podpiąłem silnik pod kontroler i tyle. Rozumiem, że w związku z tym, nie ma on w ogóle żadnego czujnika i dobrze byłoby jakiś zrobić? A skoro tak to zakładam, że żeby się nie bawić w dodatkowe kable, bimetal na jednym z halli byłby jedynym rozwiązaniem? (najmniej pracy, a skutek = error na wyświetlaczu po przegrzaniu?) Dobrze to wszystko rozumiem?
Swoją drogą, nie jeżdząc po górach, jest jakiś sens zakładać przy moim setupie? Wydaje mi się, że ten silnik nawet się za bardzo nie grzeje przy normalnej jeździe (nawet szybkiej, ale po płaskim w miarę)?
Swoją drogą, nie jeżdząc po górach, jest jakiś sens zakładać przy moim setupie? Wydaje mi się, że ten silnik nawet się za bardzo nie grzeje przy normalnej jeździe (nawet szybkiej, ale po płaskim w miarę)?
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Na obudowie tego nie czuć ale silnik się grzeje. Ja mając aku 48V i 53A z fluxem 30A to potrafił dobić do 120°C. Lepszym rozwiązaniem będzie zabezpieczenie termiczne biż czujnik. Jadąc 40-50kmh ciężkobędzie zauważyć err na wyświetlaczu. Lepiej jak coś fizycznie go odetnie.krzych pisze: ↑01 cze 2020, 15:19Hej, jeszcze mam pytanko, bo w sumie się nie interesowałem specjalnie jako że zamierzam jeździć delikatnie - mam setup KT 60V 45A + QS 205 35H jak w temacie i nic nie robiłem odnośnie czujnika temperatury, po prostu podpiąłem silnik pod kontroler i tyle. Rozumiem, że w związku z tym, nie ma on w ogóle żadnego czujnika i dobrze byłoby jakiś zrobić? A skoro tak to zakładam, że żeby się nie bawić w dodatkowe kable, bimetal na jednym z halli byłby jedynym rozwiązaniem? (najmniej pracy, a skutek = error na wyświetlaczu po przegrzaniu?) Dobrze to wszystko rozumiem?
Swoją drogą, nie jeżdząc po górach, jest jakiś sens zakładać przy moim setupie? Wydaje mi się, że ten silnik nawet się za bardzo nie grzeje przy normalnej jeździe (nawet szybkiej, ale po płaskim w miarę)?
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Raczej ciężko będzie. Raz sprawdziłem jak zachowa się silnik przy odcięciu zasilania halli i na ML60 koło dęba stanęło, test robiłem na luzie. Ale wydawało mi się to nie zbyt bezpieczne. Teraz mam sabka 7245 ale tu już testu nie robiłem. Ja w swoim qs miałem termistor to nie było problemu z wklejeniem zabezpieczenia.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ok, to jeśli się zdecyduję to i tak komuś dam do realizacji, bo sam się kabli dokładać nie podejmę.
Dzięki za info.
Dzięki za info.
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mam dokladnie taki sam setup z tym, ze z sabkiem mini na kolach 24". Rowerem jezdze codziennie do pracy 15km i czasami zdarza mi sie cisnac prawie cala droge max na manetce. Droga glownie plaska z kilkoma mostami. Temp max silnika jaka pokazalo MPe to 65°krzych pisze: ↑01 cze 2020, 15:19Hej, jeszcze mam pytanko, bo w sumie się nie interesowałem specjalnie jako że zamierzam jeździć delikatnie - mam setup KT 60V 45A + QS 205 35H jak w temacie i nic nie robiłem odnośnie czujnika temperatury, po prostu podpiąłem silnik pod kontroler i tyle. Rozumiem, że w związku z tym, nie ma on w ogóle żadnego czujnika i dobrze byłoby jakiś zrobić? A skoro tak to zakładam, że żeby się nie bawić w dodatkowe kable, bimetal na jednym z halli byłby jedynym rozwiązaniem? (najmniej pracy, a skutek = error na wyświetlaczu po przegrzaniu?) Dobrze to wszystko rozumiem?
Swoją drogą, nie jeżdząc po górach, jest jakiś sens zakładać przy moim setupie? Wydaje mi się, że ten silnik nawet się za bardzo nie grzeje przy normalnej jeździe (nawet szybkiej, ale po płaskim w miarę)?
Ostatnio zmieniony 02 cze 2020, 13:55 przez moonkagliwicee, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Super, dzięki wielkie . Zakładam że koła 26" + brak wektora mogą zwiększyć nieco temperaturę, ale pewnie nieznacznie, ze 20-30 stopni. Dopiero co uruchomiłem zabawkę i nadal nie mogę się nacieszyć .moonkagliwicee pisze: ↑02 cze 2020, 12:13Mam dokladnie taki sam setup z tym, ze z sabkiem mini na kolach 24". Rowerem jezdze codziennie do pracy 15km i czasami zdarza mi sie cisnac prawie cala droge max na manetce. Groda glownie plaska z kilkoma mostami. Temp max silnika jaka pokazalo MPe to 65°
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
U mnie na kołach 28" oraz moja waga i flux to 100°C przekraczał. Ustawiłem sobie odcięcie na ev computer przy 110°C i potrafiło odciąć. Zabezpieczenie wewnętrzne silnika zamontowałem bodajrze na 140°C i nie odcieło ani razu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Czyli teoretycznie przynajmniej jakiś czas póki nie szaleję jestem bezpieczny, dzięki chłopaki (póxniej zrobię zabezpiecznie, ale nie wiem czy to jest rower docelowy jeszcze)
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Rowniez mam ustawione odciecie na 110° ale na MPe. Nie zdarzylo mi sie jeszcze zagrzac silnika do tej temperatury. A moze poprostu za malo daje w palnik i to dla tego
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja dawałem mu prawie 3kw a flux ponoć potrafi troche podnieść temp silnika. No i ja jeźdźiłem na nim 53kmh tylko na manetce.moonkagliwicee pisze: ↑02 cze 2020, 15:37Rowniez mam ustawione odciecie na 110° ale na MPe. Nie zdarzylo mi sie jeszcze zagrzac silnika do tej temperatury. A moze poprostu za malo daje w palnik i to dla tego
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
No to czegos nie rozumiem. U siebie mam 16s i sabka mini ustawionego na max wiec 3000w jak sie nie patrzy. Predkosc max 52kmh na manetce i nigdy nie widzialem 70° na silnikuDavvvi pisze: ↑02 cze 2020, 16:24Ja dawałem mu prawie 3kw a flux ponoć potrafi troche podnieść temp silnika. No i ja jeźdźiłem na nim 53kmh tylko na manetce.moonkagliwicee pisze: ↑02 cze 2020, 15:37Rowniez mam ustawione odciecie na 110° ale na MPe. Nie zdarzylo mi sie jeszcze zagrzac silnika do tej temperatury. A moze poprostu za malo daje w palnik i to dla tego
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Możliwe ,że przy większych kołach i ciężarze kierowcy silnik ma cięrzej. Ale w sumie to mało ważne moim zdaniem. Zabezpieczenie termiczne mimo wszystko warto jest zamontować jeśli nie ma moźliwości podłączyć się elektronicznie. Co by kolega wyżej nie robił i tak musi dołożyć kabel aby założyć zabezpieczenie lub termistor. Niestety pokrywa silnika nie daje odwzorowania temp,stojana i dotykanie z zewnątrz i mówienie że silnik jest letni tu się nie sprawdza.moonkagliwicee pisze: ↑02 cze 2020, 16:56No to czegos nie rozumiem. U siebie mam 16s i sabka mini ustawionego na max wiec 3000w jak sie nie patrzy. Predkosc max 52kmh na manetce i nigdy nie widzialem 70° na silniku
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 cze 2020, 23:55
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Witam wszystkich, czy ma ktoś w.w silnik na sprzedaż lub zna źródło sprzedaży w Polsce? Pozdrawiam
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Po jakim czasie lub po ilu przejechanych kilometrach warto bylo by sie zainteresowac wymiana lozysk w tym silniku?
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- glebor
- Forumowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
jak zaczną chrobotać. Wersje V1 z czujnikiem łożyska miały bardzo dobre
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
-
- Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:57
- Lokalizacja: Rzeszow
-
- Forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 26 cze 2019, 8:14
- Lokalizacja: Wrocław
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Elektryfikowałem rower żony z tym silnikiem, kupiłem go w wersji jeszcze z czujnikiem temperatury na obręczy MTX39 od Glebora. Pożeniłem go ze sterownikiem ML45 60V, połączenie fazy/halle jest banalne bo łączymy kolorami, nawet wtyczka halli od silnika pasuje do sterownika tak samo oczka od faz silnika. Ten zestaw najeździł już prawie 200 km i chodzi doskonale, jak dla żony to aż nadto. Porównując do mojego elektryka na MXUS 3K Turbo z ML60, silnik QS jest dużo cichszy (nie mruczy tak jak 3K), QS na tej samej trasie zużywa mniej prądu (mniej Ah) ale jest między nami spora (30 kg) różnica wagi. Na pierwszej wyprawie 98 km i 2800m sumy przewyższeń zeszło ok 19 Ah, na drugiej 90km i 2100m sumy przewyższeń ok 14 Ah.
pozdrawiam
REmigiusz
pozdrawiam
REmigiusz
-
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2018, 23:37
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Panowie ktoś jest wstanie pomoc z konfiguracją hali z qs205 1000w wraz z sterownikiem kt? Jakie macie konfigurację? Robię według poradnika na nexunie i jest problem
-
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 mar 2018, 23:37
- PiotrLL
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
- Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Napisz chociaz ktorej konfiguracji uzyłes ?
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
- chudybws
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 sie 2020, 23:51
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
No nieźle. Jakie przełożenia? Zasilanie z jakiego pakietu? Jaki vmax osiagasz na najwyższym przełożeniu?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 sie 2020, 23:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Na silniku 16z > 41z, dalej 32z > 29z (pierwszy bieg) , 32z > 20z (drugi bieg) oraz 32z > 16z
(bieg trzeci który nie działa zbyt dobrze - łańcuch 415h nie jest tak giętki jak rowerowy...
Pakiet to 16s1p LiFePo4
Nie sprawdziłem jeszcze V-Max bo jeżdżę po górzystym terenie i ważne by potrafił "wdrapać się" pod bardzo strome wniesienia (radzi sobie wyśmienicie
Mam zamiar dołożyć 6s do pakietu (kilka dni temu podłączyłem "na krótko" dodatkowe 6 ogniw i przyznam że różnica kolosalna)
Sporo pracy trzeba włożyć jak człowiek pierwszy raz w życiu bez "wykształcenia mechanicznego" chce zrobić taki pojazd tak by się nie psuł ale po roku testowania wszystko staje się bardzo proste
(bieg trzeci który nie działa zbyt dobrze - łańcuch 415h nie jest tak giętki jak rowerowy...
Pakiet to 16s1p LiFePo4
Nie sprawdziłem jeszcze V-Max bo jeżdżę po górzystym terenie i ważne by potrafił "wdrapać się" pod bardzo strome wniesienia (radzi sobie wyśmienicie
Mam zamiar dołożyć 6s do pakietu (kilka dni temu podłączyłem "na krótko" dodatkowe 6 ogniw i przyznam że różnica kolosalna)
Sporo pracy trzeba włożyć jak człowiek pierwszy raz w życiu bez "wykształcenia mechanicznego" chce zrobić taki pojazd tak by się nie psuł ale po roku testowania wszystko staje się bardzo proste
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Rower trochę wygląda jak z filmu sci-fi ale fajnie, że coś innego niż wszyscy budują. Doceniam projekt bo widać, że nakład pracy był ogromny i czasochłonny, a po Twojej opinii śmiem twierdzić, że jesteś zadowolony z takiej formy middrive z hubem w roli głównej. Oby Ci służył jak najdłużej. Masz swój temat z budowy tego roweru?
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 sie 2020, 23:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Nic jeszcze nie wrzucałem Ale postaram się udostępnić "review" w najbliższym czasie ...
-
- Forumowicz
- Posty: 41
- Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:19
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 wrz 2019, 23:13
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Kt60 to u mnie wygląda żółty niebieski, niebieski żółty hale.reszta kolor kolor
fazowe żółty niebieski, niebieski żółty, zielony zielony
- PoulN
- Forumowicz
- Posty: 366
- Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
- Lokalizacja: Miasto Wież i Róż
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Pytanie odn. silnika z tematu, jest odczywalny skok w porownaiu z Mxus'em 30H?
Zamierzam podlać w Meridzie ml-45 i zmianic silnik, bo latem obecnemu jest juz ciezko (30H, 10x6) w upaly z po plaskim na mieście z używaniem regena, termik odcina
Tylko nie wiem, czy 35H, czy 45H V3, tego z koleii juz trzeba konkretnie nakarmić, a tu z bloluje mnie znów BMS - 50A..
Zamierzam podlać w Meridzie ml-45 i zmianic silnik, bo latem obecnemu jest juz ciezko (30H, 10x6) w upaly z po plaskim na mieście z używaniem regena, termik odcina
Tylko nie wiem, czy 35H, czy 45H V3, tego z koleii juz trzeba konkretnie nakarmić, a tu z bloluje mnie znów BMS - 50A..
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- moonkagliwicee
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mialem 30h 10x6, pozniej qs205 35h 6t a teraz 3kturbo 4t. Mxus 30h oraz qs chodzily u mnie na kt 35A i byla spora roznica na korzysc qs. Nastepnie qs wymienilem na 3k 4t i tutaj przy sabku mini lepiej sprawdzal sie qs ale chyba tylko ze wzgledu na obrecz i opone rowerowa. Po nakarmieniu 3k wiekszym pradem (okolo 85A) rower nabral drugiego zyciaPoulN pisze: ↑01 paź 2020, 13:24Pytanie odn. silnika z tematu, jest odczywalny skok w porownaiu z Mxus'em 30H?
Zamierzam podlać w Meridzie ml-45 i zmianic silnik, bo latem obecnemu jest juz ciezko (30H, 10x6) w upaly z po plaskim na mieście z używaniem regena, termik odcina
Tylko nie wiem, czy 35H, czy 45H V3, tego z koleii juz trzeba konkretnie nakarmić, a tu z bloluje mnie znów BMS - 50A..
Dark eCruiser - mxus xf08c, bidon 36v 13Ah, sterownik lishui 18A max
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
20S 55A na blokowcu pociągnął po płaskim z maszyną 55kg na kołach Moto 19x2,75 także na 13S 45A na kołach rowerowych spokojnie z zapasem.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Źle się wyraziłem, chodziło mi ile wyciągnie km/h. 40km/h da radę na 13S?.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Przy 6T 45km/h tak średnio pobieżnie.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 216
- Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
U mnie QS 205 na sabku mini unlocked oraz 13s 53A +flux i koła 28"szedł około 57kmh ale grzał się dojść mocno, lekko ponad 100°C potrafił osiągnąć. 3Kturbo na tych samych ustawieniach idzie 64kmh ale temp okolice 60°C więc różnica jest w temp.
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jako że nowe wersje nie mają dodatkowych przewodów do czujnika to planuje wymianę wiązki.
Jaką średnice ma otwór na przewód?. Gdzieś można kupić już gotowy?
Czy może da radę dodać dodatkowe 2-4 przewody do istniejącej wiązki po jej wyciągnięciu?.
Planuje wyłącznik termiczny 120 NO, i jak da radę to jeszcze czujnik temperatury.
Jaką średnice ma otwór na przewód?. Gdzieś można kupić już gotowy?
Czy może da radę dodać dodatkowe 2-4 przewody do istniejącej wiązki po jej wyciągnięciu?.
Planuje wyłącznik termiczny 120 NO, i jak da radę to jeszcze czujnik temperatury.
-
- Forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 19 lut 2018, 16:28
- Lokalizacja: Kraków
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Używa ktoś tego silnika ze sterownikiem Barmala? Będę go niedługo chciał podłączyć i chciałem dopytać jakie prądy fazowe ustawić. Wg tabelek jest tylko "Suggest Peak Phase Current: 89-112A (depend on the kV)". Jaki ustawić znamionowy prąd fazowy a jaki można maksymalny?
Podobnie co z regenem. Prąd regeneracyjny z aku powiedzmy że ustawię na 6A (16s8p SanyoGA) to ile można bezpiecznie ustawić prądu regeneracyjnego silnika? Dodam, że prąd z aku ustawię max na 35A ze względu na mój pakiet.
Mam wersję z nawojem 5T.
Znalazłem jeszcze tabelkę poniżej.
Podobnie co z regenem. Prąd regeneracyjny z aku powiedzmy że ustawię na 6A (16s8p SanyoGA) to ile można bezpiecznie ustawić prądu regeneracyjnego silnika? Dodam, że prąd z aku ustawię max na 35A ze względu na mój pakiet.
Mam wersję z nawojem 5T.
Znalazłem jeszcze tabelkę poniżej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 gru 2020, 19:54
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
To jak to jest z rozróżnianiem wersji, jak napis idzie po okręgu to jest 35h czy mniej?
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W tej wersji która kiedyś robiłem napis był prosty...
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W sterowniku Barmala masz opcje kontroli temperatury silnika i działa to płynnie. Możesz ustawić wartości prądu fazy z tabelki a potem patrzeć na temperaturę i odpowiednio korygować w górę lub w dół.sky pisze: ↑21 sty 2021, 19:23Używa ktoś tego silnika ze sterownikiem Barmala? Będę go niedługo chciał podłączyć i chciałem dopytać jakie prądy fazowe ustawić. Wg tabelek jest tylko "Suggest Peak Phase Current: 89-112A (depend on the kV)". Jaki ustawić znamionowy prąd fazowy a jaki można maksymalny?
Podobnie co z regenem. Prąd regeneracyjny z aku powiedzmy że ustawię na 6A (16s8p SanyoGA) to ile można bezpiecznie ustawić prądu regeneracyjnego silnika? Dodam, że prąd z aku ustawię max na 35A ze względu na mój pakiet.
Mam wersję z nawojem 5T.
Znalazłem jeszcze tabelkę poniżej.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- Camis
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 26 paź 2018, 16:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jak swój rozbiorę (kupiony w EVracing 2 tygodnie temu), to zobaczę czy są 35H czy mniej. Skurczysynki dali tam śruby TORX Security i nie mogę chwilowo odkręcić dekla.
Wie ktoś może czy jest to T20 czy T25?.
Będę wyciągał przewód żeby dodać 3 przewody do czujnika i zabezpieczenia.
Wie ktoś może czy jest to T20 czy T25?.
Będę wyciągał przewód żeby dodać 3 przewody do czujnika i zabezpieczenia.
- Majster
- Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
- Lokalizacja: Tychy
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Cześć. Rok temu też długo zastanawiałem się nad tym silnikiem. Z przyjemnością informuję że od roku zrobiłem około 3 tyś km na tym silniku, ze sterownikiem KT1500 i wszystko działa świetnie. Na początku otworzyłem silnik, i dodałem czujnik temperatury oraz wył. termiczny.
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
-
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 lis 2019, 0:43
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1292
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
nie, to jest poprawiona wersja, wyższa sprawność i więcej znosi, kilkanaście procent wg producenta. Niestety nie widać tego na wykresach, poniważ zmienilili procedurę testową. A tak spoko silnik jak na 35h. Tylko że szerokośc ma jak 3k...