QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jak by Ci się udało gdzieś dorwać to daj znac.
Pisałem do czech ale narazie cisza.
Pisałem do czech ale narazie cisza.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 kwie 2018, 13:09
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
5T ma kolo z tego sklepu https://megaenergy.com.ua/
750zl + przesylka. Jagby ktoś chciał wymienic na 6t mogę spròbować ściągnąć.
750zl + przesylka. Jagby ktoś chciał wymienic na 6t mogę spròbować ściągnąć.
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
realis czyli rozumiem, że jesteś wstanie ściągnąć silnik QS 1000 z nawojem 5T? No to dla mnie byłoby to super rozwiązanie.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Orientuje się ktoś jakiej długości szprychy są wymagane do tego silnika przy obręczy 26 cali ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
W niedzielę pośmigałem po górskich szlakach i jak to mój znajomy stwierdził , "Te nasze rowery to mieszczuchy".
Silniczek dawał radę ale do 110C doleciał dość szybko i po paru górkach mocy nie starczało (algorytm X2)
Mam jednak wrażenie że i tak grzeje się mniej jak 9c którego miał znajomy. Po jednym podjeździe u niego obudowa była dość gorąca a u mnie mimo 110C letnia.
Może być tak że obudowa słabiej odbiera temperaturę, ale dość szybko spadała jak stałem więc może to nie to.
Bardziej się nie dało nagrzać silnika bo X2 nie pozwalał skręcając znacznie moc.
Silniczek dawał radę ale do 110C doleciał dość szybko i po paru górkach mocy nie starczało (algorytm X2)
Mam jednak wrażenie że i tak grzeje się mniej jak 9c którego miał znajomy. Po jednym podjeździe u niego obudowa była dość gorąca a u mnie mimo 110C letnia.
Może być tak że obudowa słabiej odbiera temperaturę, ale dość szybko spadała jak stałem więc może to nie to.
Bardziej się nie dało nagrzać silnika bo X2 nie pozwalał skręcając znacznie moc.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 mar 2018, 12:11
- Lokalizacja: Toruń
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Czy twoim zdaniem bliżej mu do 9C czy mxus 3k? Gdzie według Ciebie ten silnik się kształtuje?
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Nie miałem do czynienia z mxus 3k ale po opiniach i filmikach z mxusa zdecydowanie bliżej mu do 9C.
Jak ktoś chce jeździć 16S przy max 45A to można spokojnie pakować się w 9C.
Ja nie brałem mxus ze względu na wagę bo muszę swój rower taszczyć na 4 piętro i każdy kg się liczy.
Jak ktoś chce jeździć 16S przy max 45A to można spokojnie pakować się w 9C.
Ja nie brałem mxus ze względu na wagę bo muszę swój rower taszczyć na 4 piętro i każdy kg się liczy.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja będę miał 4.5 T szybki z bateria 16S.Mitar pisze: ↑09 kwie 2018, 10:17Nie miałem do czynienia z mxus 3k ale po opiniach i filmikach z mxusa zdecydowanie bliżej mu do 9C.
Jak ktoś chce jeździć 16S przy max 45A to można spokojnie pakować się w 9C.
Ja nie brałem mxus ze względu na wagę bo muszę swój rower taszczyć na 4 piętro i każdy kg się liczy.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Skąd taki zakup? Też się piszę .
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
"Połówki" trochę szybciej się grzeją jak piszę sam QS w przypadku 205 ale spokojnie bedzie dobrze
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
TomaS a skąd masz ta tabelkę? Nie jest to czasem z innego modelu bo coś mi się parametry nie zgadzają z tym poprzednim.
4,5T na 16S to może być już szatan jeśli chodzi o prędkość jak 6T daję już dobrze radę.
4,5T na 16S to może być już szatan jeśli chodzi o prędkość jak 6T daję już dobrze radę.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
A nie będzie może ktoś zamawiał tego silnika ale z nawojem 5T? Może być nawet z długim czasem oczekiwania.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mitar to jest przykładowa tablela i zawiera opis jaki to model silnika. Nie mniej idea nawojów połówkowych tzn. np. 4,5T lub +,- jest taka sama w każdym silniku, trzeba trochę bardziej uważać na udarowe skoki ciepła/prądu ale zyskuje się na prędkość względem 5T.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2018, 14:12 przez TomaS, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
5T za jakiś dłuższy czas może, prędzej będą 4.5T co by na sinusie przy 16s była fajna prędkość
- Iceman
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Będziesz może takie zamawiał? Jeżeli tak to daj znać to z chęcią się dołączę. ja własnie celuję w sterownik sinus i 16S w następnym projekcie.
E-cruiser v2 - viewtopic.php?f=30&t=1421&sid=6bfcb3add ... 0df1bab511
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
BigHit electric - viewtopic.php?f=30&t=2828
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Zamówione już są, trochę potrwa zanim dojdą-
teoretycznie czerwiec
teoretycznie czerwiec
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 mar 2018, 12:11
- Lokalizacja: Toruń
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
4T i 5T masz od ręki tutaj https://megaenergy.com.ua/index.php?route=common/home.
-
- Forumowicz
- Posty: 266
- Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Jesli chodzi o ten silnik, to lubi się on ze sterownikami serii KT? bo o ile blokowiec, czy barmal juz wytestowany to fajnie jakby się ktoś wypowiedział kto jeździ na sinusie.
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
A czemu ma się nie lubić? Tylko mniejsza prędkość będzie na sinusie
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ale same, czy w zestawach? Bo samych QS 1000W 5T jakoś nie widzę?Filip pisze: ↑12 kwie 2018, 7:594T i 5T masz od ręki tutaj https://megaenergy.com.ua/index.php?route=common/home.
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 mar 2018, 12:11
- Lokalizacja: Toruń
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Pewnie. Bedzie V1 4t 5t oraz 6t . 205V3 2734000W i inne cukiereczki
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
I obręcz jak w Nexunie MAD Mach 1 i szprychy super mocne czarne po Tasowej cenie? Od Tasa byś wziął po forumowej zniżce, czy masz swoje i obręcze i szprychy?
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
I dobrze, że ktoś chce tym handlować w kraju bo silniki są fajne i do ~3400W dają radę.
Ja polecam właśnie grubsze szprychy do niego.
Ja polecam właśnie grubsze szprychy do niego.
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
To było wiadome, że jak ja jednego ściągnę to się zaraz pojawią te silniki na rynku
Mam jeszcze inne ciekawy rzeczy, ale póki co to tajemnica
Mam jeszcze inne ciekawy rzeczy, ale póki co to tajemnica
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Te co masz są za słabe ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Miałem wcześniej 9C na szprychach 2.2 i ciągle coś było nie tak mimo dociągania w serwisie.
Teraz mam QS na 2,5 albo 2,6 (nie pamiętam co tam Sietas ostatecznie zamontował) i zero problemów.
Teraz mam QS na 2,5 albo 2,6 (nie pamiętam co tam Sietas ostatecznie zamontował) i zero problemów.
Powiedz cicho nikt nie usłyszy
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
-
- Forumowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 08 mar 2018, 9:22
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ja na zlocie rowerowym w Berlinie widziałem rower z QSem 4t o mocy 11kv. Reportaż z tej wycieczki zamieszcze już nie dlugo.
- EV-Maniak
- Forumowicz
- Posty: 3031
- Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
- Lokalizacja: Lublin
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Bardzo dobre silniki. Z chęcią bym został twarzą reklamową tej firmy
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Szprychy 2.5 są już spoko, też miałem problemy z tymi 2.2 na silniku 9C a tam trochę się jakoś na rowerach znam i wiem że trzeba dociągać
Tak dla przykładu będę testować mxusa 18x4 (to nie pomyłka w cyferkach) na nowym sprzęcie bo znowu ramę złamałem. Na szczęście Trek to solidna i bezproblemowa firma w kwestii reklamacji
QS 35H i 11kw. Hmmm... To przecież kupa energii idzie w ciepło. Większość użytkowników nie wie o czymś takim jak wysycenie pola - dla przykładu pakowanie 6kw w 9C I mxusa to dwie zupełnie inne maszyny
Tak dla przykładu będę testować mxusa 18x4 (to nie pomyłka w cyferkach) na nowym sprzęcie bo znowu ramę złamałem. Na szczęście Trek to solidna i bezproblemowa firma w kwestii reklamacji
QS 35H i 11kw. Hmmm... To przecież kupa energii idzie w ciepło. Większość użytkowników nie wie o czymś takim jak wysycenie pola - dla przykładu pakowanie 6kw w 9C I mxusa to dwie zupełnie inne maszyny
- Mitar
- Forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
- Lokalizacja: Gliwice
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ale on chyba miał na myśli jakiegoś mocniejszego QSa bo nie wierzę ,że ktoś w to maleństwo pchał 11kw. Powyżej 4-5K to się już robi pewnie frytkownica.
A co się stało dokładnie?
Moje aktualne wozidło: http://pojazdyelektryczne.org/viewtopic.php?f=30&t=265
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mitar nie takie cuda widywałem
Czwarta rama dla odmiany pękła w okół supportu, ja na tym jeździłem ale właśnie ją rozbieram i leci na wymianę. Dużo ważę i mam sporo siły w nogach. O ironio to nie elektryfikacja zniszczyła ramę tylko delektryfikacja - choć Tas mówi, że się nie wraca do roweru bez prądu :p
Czwarta rama dla odmiany pękła w okół supportu, ja na tym jeździłem ale właśnie ją rozbieram i leci na wymianę. Dużo ważę i mam sporo siły w nogach. O ironio to nie elektryfikacja zniszczyła ramę tylko delektryfikacja - choć Tas mówi, że się nie wraca do roweru bez prądu :p
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Sietas, chyba jesteś za ciężki na te rowerowe ramy
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
To nie to.Ten który wymyślił rower,nie wziął pod uwagę,że na świat przyjdzie Sietas
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Wymyślił ale nie wpadł na pomysł, że będzie te rowery elektryczne budował
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 408
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Bez przesady, jak coś jest mocno eksploatowane to musi się prędzej czy później zużyć. To jest oczywiste, że to nie ostatnia złamana rama
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ciekawe, czy ramy full też są tak podatne na złamania jak hardtail ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Zależy jak były i gdzie były użytkowane, tak jak samochody. Teoretycznie są mniej narażone bo duża część udaru idzie w sprężyne / powietrze.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Są różne,różniaste ramy,nie da się tego generalizować/klasa roweru/. Stan wizualny ramy/zadrapania,otarcia/ już wiele mówi,reszta czasami sprawia niespodzianki po umyciu i oczyszczeniu jej elementów składowych/punkty mocowań,łożyska,również gwinty/
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
- Lokalizacja: Poznań
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mam a w zasadzie miałem Trek Fuel SLR. Starszy model. Rower wybitnie odchudzony. Cały rower ważył niewiele ponad 10kg. Może kusić do elektryfikacji wielkim trójkątem. Ale to pułapka. Dwukrotnie pękł mi tylny wahacz. W różnych miejscach. Rower wyłącznie analogowy. Po drugiej naprawie już nic się nie działo ale traumę miałem taką, że przy pierwszej okazji zmieniłem ramę na Simplon Lexx a Trek wylądował na strychu. Tak więc full nie chroni wcale przed uszkodzeniami. Wiele czynników ma wpływ.elektrotonus pisze: ↑20 kwie 2018, 23:09Ciekawe, czy ramy full też są tak podatne na złamania jak hardtail ?
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Mocny full typu kona stinky czy coiler lub inny downhill raczej daje margines bezpieczeństwa. By nie odbiegać od tematu silnika. Zastanawiam się czy naprężenia pojawiające się podczas pracy silnika 3kw nie wykończą szybko tylnego zawieszenia? Konstrukcja jest przystosowana do przekazywana napędu poprzez łańcuch. Wtedy siły na tylną oś innaczej się rozkładają niż jak ciężki silnik kręci kołem.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 266
- Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Ciężkie koło przyspiesza zużycie łożysk wahacza, dużo bardziej dostają po dupie. Ale takie konsekwencje elektryfikacji:) trzeba dorzucić parę zł i cieszyc się dalej jazdą
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
I własnie tu tkwi pułapka ramy typu full.Właśnie wahacz i jego budowa,a nie wielki trójkąt na baterie!Ciężar silnika i jego moc wielokrotnie większa od momentu przekazywanego przez cyklistę destrukcyjnie działa na trwałość samego wahacza jak również na punkty mocowania w ramie.Można to porównać z bieganiem po górkach ,lużno ,w dresiku,a biegiem po górach z 12-14 kilowym obciążeniem.Czyli, że nie będzie to wartość obciążenia stała/statyczna/a zmienna, w zależności od momentu i masy działających na ramiona i punkty mocowań.Dlatego bardzo ostrożnie podchodził bym do wyboru ramy rowerowej full zakładając ciężki i mocny silnik szczególnie ,gdy z samego wyglądu,bądż skomplikowanej budowy wahacz nie rokuje trwałości.Nie obiecujmy sobie-będę jeżdził ostrożnie-to się nie uda i nie sprawdzi,bo w każdym drzemie ułańska fantazja,a i mocny silnik skusi/te 12-14 kg. to silnik+bateria+osprzęt+czasami zeeltomowy bidon/
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm
Silnik to masa nie amortyzowana
Problemem jest używanie delikatnych ram z delikatnymi wahaczami w połączeniu z niedorzecznymi mocami kompletnie nie dostosowanymi do wytrzymałości. Moment wszystkim gnie, osłabia spawy, wyrabia przeguby i delikatne łożyska.
Problemem jest używanie delikatnych ram z delikatnymi wahaczami w połączeniu z niedorzecznymi mocami kompletnie nie dostosowanymi do wytrzymałości. Moment wszystkim gnie, osłabia spawy, wyrabia przeguby i delikatne łożyska.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl