Poprawa fabryki/chińczyka SKYMASTER RAPTOR
: 29 sty 2020, 13:19
Witam ponownie wszystkich. To mój drugi post na forum także proszę o wyrozumiałość. Temat wygląda tak:
Pacjent/baza ebike Skymaster Raptor
Dolegliwość: standardowa bolączką fabrycznych ebików z niższej półki cenowej: blokada 25km/h 250W, mała bateria 10,4ah 36V, przeciętne wyposażenie
Chciałbym poprzez modyfikację/wymianę osprzętu pozbawić go chodź części jego fabrycznych ułomności.
Proszę o rady w tym temacie co można by w nim zmienić, żeby nie było wstydu. Modyfikacją baterii myślę zająć się na samym końcu.
Specyfikacja:
DANE TECHNICZNE
Rama: Aluminum
Rozmiary ramy: 1100 mm x 210 mm 480 mm
Materiał: Aluminium Waga: 30 kg / 27 kg A
mortyzator przedni: MOZO FATMAN ML26
Stery: PROMAX HB305
Mostek: NECO MA-525
Manetki: SHIMANO LEFT-ALIVIO ASLM4000LB, RIGHT-ALIVIO ASL4000RC
Hamulce: Hydraulic disc Tektro
Dźwignie hamulców: TEKTRO
Siodło: VELo 4218
Sztyca: PROMAX SP – 222, 30, 4x300
Kierownica: Aluminium
Motor: LIPENG 36V/250 W, 190 mm, line 180 mm+460 mm J
ednostka sterująca: LANDIAN, 36V M20 MPH
Oświetlenie: odblask, światło przednie
Przerzutka przednia: SHIMANO DEORE KFDM611D6L
Przerzutka tylna: SHIMANO ALIVIO ARDM4000SGS
Support: GAK024_295 mm
Mechanizm korbowy: PROWHEEL ZEPHYR-601 tooth24/32/42T-170 MM
Łańcuch: KMC-x9/NP./GY/120L/RO/CL566R
Kaseta / wolnobieg: SHIMANO KCSHG4009132
Pedały: WELLGO 249DU
Piasta przednia: KT-SL4F 13G*36H M10*135W*145 mm
Piasta tylna: Z silnikiem 250W
Rozmiar koła: 26”
Opony: CST26*4.0
Obręcze: DS75G 26” 36H 12G
Pierwsze pytanie- jak go odblokować? Zmiana ustawień limitu na fabrycznym wyświetlaczu TK-LCD2 nie przyniosła rezultatu- to by było zbyt łatwe. Rozumiem, że przy zdjęciu blokady i fabrycznych 36V mógłbym się spodziewać vmax ok 35km/h wspomagania co by mi na początek wystarczyło chociaż docelowo i tak chciałbym przejść na 48V wraz ze zmianą baterii.
Silnik to jakiś nieznany Lipeng a sterownik Landian? Dosyć egzotyczne marki
Co z elektryki można zostawić, co wywalić?
Chciałbym mieć możliwość użytkowania manetki...
Druga sprawa, które z elementów wyposażenia są coś warte a które z automatu nadają się do wymiany.?
Rower byłby wykorzystywany na krótkie trasy w tygodniu codziennie po 30km plus w weekendy dłuższe trasy 50-100km górki, pagórki, las, asfalt mix możliwości także chciałbym uzyskać efekt w miarę uniwersalny.
Dodam jeszcze, że nic w przyrodzie nie ginie i fanty, które zostałyby mi po modyfikacji Raptora w miarę możliwości chciałbym użyć w modernizacji roweru mojej mniej wymagającej drugiej połówki - podstawowy szosowy rowerek marki Kross zakupiony parę lat wstecz jako nowy ze sklepu w kwocie niedużo przekraczającej 1 tys zł
Pacjent/baza ebike Skymaster Raptor
Dolegliwość: standardowa bolączką fabrycznych ebików z niższej półki cenowej: blokada 25km/h 250W, mała bateria 10,4ah 36V, przeciętne wyposażenie
Chciałbym poprzez modyfikację/wymianę osprzętu pozbawić go chodź części jego fabrycznych ułomności.
Proszę o rady w tym temacie co można by w nim zmienić, żeby nie było wstydu. Modyfikacją baterii myślę zająć się na samym końcu.
Specyfikacja:
DANE TECHNICZNE
Rama: Aluminum
Rozmiary ramy: 1100 mm x 210 mm 480 mm
Materiał: Aluminium Waga: 30 kg / 27 kg A
mortyzator przedni: MOZO FATMAN ML26
Stery: PROMAX HB305
Mostek: NECO MA-525
Manetki: SHIMANO LEFT-ALIVIO ASLM4000LB, RIGHT-ALIVIO ASL4000RC
Hamulce: Hydraulic disc Tektro
Dźwignie hamulców: TEKTRO
Siodło: VELo 4218
Sztyca: PROMAX SP – 222, 30, 4x300
Kierownica: Aluminium
Motor: LIPENG 36V/250 W, 190 mm, line 180 mm+460 mm J
ednostka sterująca: LANDIAN, 36V M20 MPH
Oświetlenie: odblask, światło przednie
Przerzutka przednia: SHIMANO DEORE KFDM611D6L
Przerzutka tylna: SHIMANO ALIVIO ARDM4000SGS
Support: GAK024_295 mm
Mechanizm korbowy: PROWHEEL ZEPHYR-601 tooth24/32/42T-170 MM
Łańcuch: KMC-x9/NP./GY/120L/RO/CL566R
Kaseta / wolnobieg: SHIMANO KCSHG4009132
Pedały: WELLGO 249DU
Piasta przednia: KT-SL4F 13G*36H M10*135W*145 mm
Piasta tylna: Z silnikiem 250W
Rozmiar koła: 26”
Opony: CST26*4.0
Obręcze: DS75G 26” 36H 12G
Pierwsze pytanie- jak go odblokować? Zmiana ustawień limitu na fabrycznym wyświetlaczu TK-LCD2 nie przyniosła rezultatu- to by było zbyt łatwe. Rozumiem, że przy zdjęciu blokady i fabrycznych 36V mógłbym się spodziewać vmax ok 35km/h wspomagania co by mi na początek wystarczyło chociaż docelowo i tak chciałbym przejść na 48V wraz ze zmianą baterii.
Silnik to jakiś nieznany Lipeng a sterownik Landian? Dosyć egzotyczne marki
Co z elektryki można zostawić, co wywalić?
Chciałbym mieć możliwość użytkowania manetki...
Druga sprawa, które z elementów wyposażenia są coś warte a które z automatu nadają się do wymiany.?
Rower byłby wykorzystywany na krótkie trasy w tygodniu codziennie po 30km plus w weekendy dłuższe trasy 50-100km górki, pagórki, las, asfalt mix możliwości także chciałbym uzyskać efekt w miarę uniwersalny.
Dodam jeszcze, że nic w przyrodzie nie ginie i fanty, które zostałyby mi po modyfikacji Raptora w miarę możliwości chciałbym użyć w modernizacji roweru mojej mniej wymagającej drugiej połówki - podstawowy szosowy rowerek marki Kross zakupiony parę lat wstecz jako nowy ze sklepu w kwocie niedużo przekraczającej 1 tys zł