Strona 2 z 2

Re: Mxus xf 08 predkosc.

: 05 mar 2022, 15:52
autor: j0n45h
Aha, zapomniałem napisać, ważę 80 kg i chodzi o prędkość na "świeżej" baterii 13s5p

Re: Mxus xf 08 predkosc.

: 30 sie 2022, 13:37
autor: piotrekw
Ja mam mxusa mx03. Jest podobnie, są to silniki z małymi prędkościami obrotowymi i małym współczynnikiem redukcji. U mnie czy na wolnym kole czy w ruchu jedzie do 35-37km/h przy pakiecie 10s (36v). Ale za to mam silnik przekładniowy z Kogi bez sprzęgła Compact Hub Motor Sanyo (odzysk energii) też niby około 250W ale na wolnym kole na pakiecie 10s daje maxa powyżej 72 km/h, ogranicza go tylko ustawienie wyświetlacza KT (78km/h) w trakcie jazdy na manetce około 42km/h i cały czas wspomaga. Jest to silnik wysokoobrotowy z redukcją około 1:16. Jakby przejść na 13s i mocniejszy kontroler (ten mam 17a) pewnie byłoby pod 55km/h a może i 60km/h. Oba silniki w przednim kole i powyżej 600W w szczycie nie było przekroczone dla obu silników (u mnie pewnie BMS nie dał rady ze starej baterii)

Re: Mxus xf 08 predkosc.

: 27 lis 2023, 11:08
autor: mitusm
piotrekw pisze:
30 sie 2022, 13:37
Ja mam mxusa mx03. Jest podobnie, są to silniki z małymi prędkościami obrotowymi i małym współczynnikiem redukcji. U mnie czy na wolnym kole czy w ruchu jedzie do 35-37km/h przy pakiecie 10s (36v). Ale za to mam silnik przekładniowy z Kogi bez sprzęgła Compact Hub Motor Sanyo (odzysk energii) też niby około 250W ale na wolnym kole na pakiecie 10s daje maxa powyżej 72 km/h, ogranicza go tylko ustawienie wyświetlacza KT (78km/h) w trakcie jazdy na manetce około 42km/h i cały czas wspomaga. Jest to silnik wysokoobrotowy z redukcją około 1:16. Jakby przejść na 13s i mocniejszy kontroler (ten mam 17a) pewnie byłoby pod 55km/h a może i 60km/h. Oba silniki w przednim kole i powyżej 600W w szczycie nie było przekroczone dla obu silników (u mnie pewnie BMS nie dał rady ze starej baterii)
600W można im dawać bezpiecznie ? Jak się spisuje silnik w dłuższym okresie czasu ?