13S4P czy 10S5P do silnika 250W
: 01 paź 2022, 20:19
Witam szanowne grono.
Myślę nad dodatkową "awaryjną" baterią do swojego roweru i tu mam dylemat czy zlecić złożenie ponownie 13S4P (bo taką mam na LG MG1) czy raczej pójść w 10S5P przy sterowniku KT 7/15A. Zastanawia mnie czy pakiet 10S z tym sterownikiem znacznie ograniczy moc "pompowaną" do silnika. Obecnie przy w pełni naładowanej baterii LCD3 na 5 biegu wspomagania potrafi pokazywać nawet 650W ale podpierając się wzorem na moc (P=U * I) wynika że gdy tak znacząco zmniejszę napięcie na pakiecie a sterownik ograniczy prąd do 15A to automatycznie też spadnie moc "pompowana" do silnika. No chyba że to działa jakoś inaczej i ktoś mnie oświeci
Pozdrawiam.
Myślę nad dodatkową "awaryjną" baterią do swojego roweru i tu mam dylemat czy zlecić złożenie ponownie 13S4P (bo taką mam na LG MG1) czy raczej pójść w 10S5P przy sterowniku KT 7/15A. Zastanawia mnie czy pakiet 10S z tym sterownikiem znacznie ograniczy moc "pompowaną" do silnika. Obecnie przy w pełni naładowanej baterii LCD3 na 5 biegu wspomagania potrafi pokazywać nawet 650W ale podpierając się wzorem na moc (P=U * I) wynika że gdy tak znacząco zmniejszę napięcie na pakiecie a sterownik ograniczy prąd do 15A to automatycznie też spadnie moc "pompowana" do silnika. No chyba że to działa jakoś inaczej i ktoś mnie oświeci
Pozdrawiam.