przeróbka GT Transeo Comp 1 czy 1,5KW ?
: 21 sty 2023, 12:27
Dzień dobry.
Przymierzam się do przerobienia na prund swojego rowerka. Rower to GT transeo comp w rozmiarze XL na 28 calowych kołach.
Jeżdżę obecnie hulajnogą elektryczną, robię ok 3000 km rocznie. Pomyślałem aby przesiąść się na rower, jednak chciałbym zachować banana na gębie - czyli musi być w miarę szybko.
Moja hulajnoga rozwija po płaskim ok 40 - 45 km/h. Używam tego całorocznie (poza okresami jak nawali śniegu). Dziennie mam do pokonania ok 25 km. W 100% droga rowerowa, Jest kilka sporych podjazdów, pod jeden bez prądu rower wprowadzam (ok 30 metrów), hulajnoga z małym nożnym wspomaganiem pod niego wjeżdża (Joyor y6-s) Praktycznie nie jeżdżę po lasach, nie skaczę, nie planuję katować się ani roweru w górach.
No i tu pytania/problemy. Upatrzyłem sobie zestaw do konwersji z chińskiego sklepu "esoul" silnikiem bezprzekładniowym w tylne koło o mocy wg opisu 1,5KW. Do tego upatrzyłem sobie również na oleiksie baterię 48V (chciłałbym przy tym napięciu zostać) niby 20Ah na ogniwach LG M50LT za tysiąc trzysta peelenów.
Czy może ten silnik jest za mocny, może wystarczy 1 kw, przekładniowy (jest lżejszy), może inna bateria ?
Czy dobrze kombinuję? Jeśli źle to dlaczego ? Zna ktoś te zestawy z "esoul" - kusi cena nie ukrywam... zna ktoś te baterie ? czy to faktycznie jest 20Ah ?
no i ostatnie pytanie czy to poleci te minimum 40 km/h , bo na tym mi bardzo zależy.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Przymierzam się do przerobienia na prund swojego rowerka. Rower to GT transeo comp w rozmiarze XL na 28 calowych kołach.
Jeżdżę obecnie hulajnogą elektryczną, robię ok 3000 km rocznie. Pomyślałem aby przesiąść się na rower, jednak chciałbym zachować banana na gębie - czyli musi być w miarę szybko.
Moja hulajnoga rozwija po płaskim ok 40 - 45 km/h. Używam tego całorocznie (poza okresami jak nawali śniegu). Dziennie mam do pokonania ok 25 km. W 100% droga rowerowa, Jest kilka sporych podjazdów, pod jeden bez prądu rower wprowadzam (ok 30 metrów), hulajnoga z małym nożnym wspomaganiem pod niego wjeżdża (Joyor y6-s) Praktycznie nie jeżdżę po lasach, nie skaczę, nie planuję katować się ani roweru w górach.
No i tu pytania/problemy. Upatrzyłem sobie zestaw do konwersji z chińskiego sklepu "esoul" silnikiem bezprzekładniowym w tylne koło o mocy wg opisu 1,5KW. Do tego upatrzyłem sobie również na oleiksie baterię 48V (chciłałbym przy tym napięciu zostać) niby 20Ah na ogniwach LG M50LT za tysiąc trzysta peelenów.
Czy może ten silnik jest za mocny, może wystarczy 1 kw, przekładniowy (jest lżejszy), może inna bateria ?
Czy dobrze kombinuję? Jeśli źle to dlaczego ? Zna ktoś te zestawy z "esoul" - kusi cena nie ukrywam... zna ktoś te baterie ? czy to faktycznie jest 20Ah ?
no i ostatnie pytanie czy to poleci te minimum 40 km/h , bo na tym mi bardzo zależy.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.