Ciekawe czy coś z tego będzie, szukałem więcej informacji na ten temat ale inne linki nie działają.Chętnie bym z nimi podyskutował na ten temat.
http://www.geekweek.pl/news/2019-01-26/ ... ktrycznym/
Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska
-
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 lut 2018, 10:26
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Mel48
- Forumowicz
- Posty: 235
- Rejestracja: 22 lis 2018, 9:17
- Lokalizacja: kotlina kłodzka
Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska
zapowiada się ciekawiehttps://v-nocdn.iplsc.com/-/0007W6PWEYOIJ8J1-V1.mp4
budowa jak prądnica amerykanka bez zaczepów magnetycznych
budowa jak prądnica amerykanka bez zaczepów magnetycznych
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forumowicz
- Posty: 632
- Rejestracja: 19 lut 2018, 22:37
- Lokalizacja: Kraków
Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska
Silniki bezrdzeniowe nie są niczym nowym (w garażu mam ze dwa wyprodukowane w latach 70 zeszłego wieku przez Wamel, tylko na szczotkach). Silnik taki ma taką wadę że ma stosunkowo mały moment. Moc można nadrobić obrotami. Jego sprawność jest rzeczywiście troszeczkę większa, bo nie ma strat w żelazie, ale trzeba dać przekładnię i cały zysk diabli wezmą. Jednak w zastosowaniach szybkoobrotowech ok.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska
Też wydaje mi się ,że to odgrzewany kotlet nagłośniony z jakiegoś powodu /dotacja na badania?/ i zaprezentowany przez dwóch w sumie laików
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska
W bezrdzeniowych jest duża szczelina powietrzna i jak ją zmniejszyć, aby zwiększyć moment ?
warsztatmotocykli.pl