Strona 1 z 1

Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska

: 27 sty 2019, 9:09
autor: elektro-bikes
Ciekawe czy coś z tego będzie, szukałem więcej informacji na ten temat ale inne linki nie działają.Chętnie bym z nimi podyskutował na ten temat.
http://www.geekweek.pl/news/2019-01-26/ ... ktrycznym/

Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska

: 27 sty 2019, 9:29
autor: Mel48
zapowiada się ciekawiehttps://v-nocdn.iplsc.com/-/0007W6PWEYOIJ8J1-V1.mp4
budowa jak prądnica amerykanka bez zaczepów magnetycznych

Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska

: 27 sty 2019, 10:31
autor: tatar

Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska

: 27 sty 2019, 10:45
autor: gienek333
Silniki bezrdzeniowe nie są niczym nowym (w garażu mam ze dwa wyprodukowane w latach 70 zeszłego wieku przez Wamel, tylko na szczotkach). Silnik taki ma taką wadę że ma stosunkowo mały moment. Moc można nadrobić obrotami. Jego sprawność jest rzeczywiście troszeczkę większa, bo nie ma strat w żelazie, ale trzeba dać przekładnię i cały zysk diabli wezmą. Jednak w zastosowaniach szybkoobrotowech ok.

Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska

: 27 sty 2019, 11:00
autor: tatar
Też wydaje mi się ,że to odgrzewany kotlet nagłośniony z jakiegoś powodu /dotacja na badania?/ i zaprezentowany przez dwóch w sumie laików :)

Re: Silnik CLBLDC Politechnika Lubelska

: 27 sty 2019, 11:04
autor: radasss
W bezrdzeniowych jest duża szczelina powietrzna i jak ją zmniejszyć, aby zwiększyć moment ?