Chyba cos Ty nie nadążasz. Przypominam ze mamy 2019 rok a Ty ciągłe porównania do stanu prawnego sprzed 20 czy 30 latach, SAM-ow itp.
Zrob cos teraz i zarejestruj gdziekolwiek a potem opisz, to będzie konstruktywniej.
Re: Urządzenia Transportu Osobistego
: 20 sie 2019, 7:30
autor: tatar
[quote=WojtekErnest post_id=51623 time=1566266807 user_id=59]
Chyba cos Ty nie nadarzasz. Przypominam ze mamy 2019 rok a Ty ciągłe porównania do stanu prawnego sprzed 20 czy 30 latach, SAM-ow itp.
Zrob cos teraz i zarejestruj gdziekolwiek a potem opisz, to będzie konstruktywniej.
[/quotwychodzi na to ,że nie tylko ustawodawcy nia nadążaja za życiem/nowelizacjami/ :
Nowelizacje kodeksu i prrzeepisów wszelkiej maści odbywają sie w sposód ciągły i płynnny,więc tu trzeba być po prostu na bieżąco
Re: Urządzenia Transportu Osobistego
: 20 sie 2019, 13:21
autor: PoulN
A co za różnica gdzie skonstruowany jest pojazd? jesli spełniałyby wymogi?
Pewnie każdy sobie zdaje sprawę, ze wszelkiej masci Chińskie UTO są dalekie od tego, co powinmy gwarantować jeśli chodzi o bezpieczeństwo, a jakoś ulice jak na razie trupami usłane nie są.
Np. Taka moja zelektryfikowana Merida z racji, ze to przeciez zwykly rower wg. mądrych EUrokołchozowych głów dawno powinna sie rozlecić zabierając na tamten świat mnie i tuzin imnych niewinnych duszyczek, tak sie jednak nie stało podobnie, jak w przypadku większości? to malo powiedziane chyba konstrukcji na tym forum, prawda?
Chyba cos Ty nie nadążasz. Przypominam ze mamy 2019 rok a Ty ciągłe porównania do stanu prawnego sprzed 20 czy 30 latach, SAM-ow itp.
Chyba sam zapomniałeś o co co pytałeś, więc przeczytaj jeszcze raz powoli i ze zrozumieniem to i resztę dyskusji, to może faktycznie będzie konstruktywniej. Liczyć też poćwicz, bo nawet 10 lat od nowelizacji nie minęło, a ty o 20-30 piszesz, a artykuł jest z 2016... A porównanie było OBU stanów prawnych, tam gdzie miało to sens.
Nowelizacje kodeksu i prrzeepisów wszelkiej maści odbywają sie w sposód ciągły i płynnny
Bardzo ciągły i płynny
Re: Urządzenia Transportu Osobistego
: 22 sie 2019, 4:32
autor: tatar
zawsze mozna coś wykpiic,ośmieszyc,w zaleznosci komu jaki humor czy opcja polityczna w danym momencje puści wodze,ale pisząc o nowelizacjach np.kodeksu drogowego miałem tyko i wyłacznie na mysli zmieniające się prawo s nawet z dnia na dzień ,różnorakie jego przepisy np.nowe znaki drogowe czy zasady ruchu/sławetne hulajnogi na ścieżkach/ipolecam jednak być na biażąco z przepisai czyli jednak śledzic te zmiany dla własnego i innnych dobra.krytyka urzedniczego bełkotu jest znana powszechnie ,ale w zderzeniu z rzeczywistością skutkuje niekorzystnie dla uczestnika ruchu ,a nie tworzacego daną nowelizacje,czy przepis.zatem czytajmy i bądzmy jednak świadomi tych zmian.
Ależ zupełnie nie o to chodziło To jest bardziej dla tych co myślą że zmiany są przemyślane i regulacje są dla naszego dobra. Sam jestem zwolennikiem zdrowego rozsądku, braku regulacji i ograniczeń narzucanych urzęndowo i minimalistycznego prawa.
polecam jednak być na biażąco z przepisai czyli jednak śledzic te zmiany dla własnego i innnych dobra...zatem czytajmy i bądzmy jednak świadomi tych zmian.
Dokładnie tak, a po za tym czerpmy wiedzę o świecie z rożnych źródeł.
Od soboty hulajnogi elektryczne stają się we Francji środkami lokomocji, które podlegają specjalnym przepisom wprowadzonym do kodeksu drogowego. Szczególnie ciężkie przypadki jego łamania będą karane mandatami nawet do 3 tys. euro.
Elektryczne hulajnogi będą mogły poruszać się jedynie ścieżkami rowerowymi i specjalnymi tzw. zielonymi ścieżkami. W przypadku korzystania z jezdni mandat wyniesie 135 euro.
Czyli po chodniku max 4-6km/h, tylko ciekawe kto to wyegzekwuje .
poczekaj aż będziesz musiał nosić w kieszeni certyfikat na maskę którą masz właśnie na pysku...
jest jeszcze metoda "było wziuuuu a miało być pyr pyr pyr ..."