Roadster posiada baterię 200kWh, co daje mu 620mil=1000km zasięgu Moment na kole podawany przez teslę to 10k Nm xDD
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 28 lut 2018, 7:32
autor: TomaS
Po przejażdżce Teslą P85 po torze na Zlocie w Żyrardowie to powiem szczerze że miałem miękkie nogi jak z niego wysiadłem Musiałem aż się piwa napić żeby dojść do siebie.
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 06 mar 2018, 16:51
autor: maxev
Tor to pikuś. Nic nie jest w stanie oddać uczucia podczas wyprzedzania innych aut na drodze
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 22 mar 2018, 11:22
autor: tas
[youtube][/youtube]
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 20 kwie 2018, 14:27
autor: tatar
A ile ogniw ,by można odzyskać,ile pakietów zrobić...
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 10 paź 2018, 16:03
autor: Maran_hand
Dziś kolega powiedział mi, że oglądał jakiś program o Tesli. Zdziwiło go, że w umowie kupna-sprzedaży samochodu jest zapis mówiący o tym, że w razie naprawy w nieautoryzowanym serwisie producent w pierwszej kolejności odetnie szybkie ładowanie następnie kolejne funkcje. Brzmi to dość niewiarygodnie. Lecz jeśli to prawda to producent pokazuje bardzo niebezpieczny trend w stosunku do klienta. Takie praktyki powinny pogrążyć producenta bo nikt normalny nie powinien kupić Tesli.
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 10 paź 2018, 17:06
autor: WojtekErnest
Producent odpowie ze z uwagi na zagrozenie ktore moze spowodowac nieautoryzowany serwis, a w tym zagrozenie pozarowe, wylacza te czesci systemu ktore uzna za krytycxne, niebezpieczne przy serwisie amatorskim.
Takie sztuki sa na wszelki wypadek, bo jesli cos sie stanie to Tesla bylaby oskarżona o to ze SAMOCHOD spowodowal pozar,..
Ps. Slyszalem juz o tym ale 3 lata temu jeszcze takiego zapisu nie bylo.
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 10 paź 2018, 17:55
autor: Maran_hand
Tak w przyszłości może się tłumaczyć każdy producent samochodów. Dla klientów jest / będzie to mocne odciążenie portfela. Bo jak nie ma konkurencji a jeśli by jej klient szukał to zawsze można go "ukarać" to czemu coś liczyć x razy 1 jak można x razy 2? Klient i tak nie ma wyboru..
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 10 paź 2018, 19:44
autor: WojtekErnest
W jakimś sensie zabezpieczenia (blokujące) przed nieautoryzowanym serwisem są od wielu lat, szczególnie tam gdzie sa ogniwa li-ion. Aku wielu notebooków, niektórych elektronarzędzi, pakietów lub częsci ebajków. Wszedzie gdzie jest oprogramowanie, elementy kryptografii softwarowej lub sprzetowej, są 'jakieś' zabezpieczenia, które często go wręcz unieruchomią..
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 13 paź 2018, 0:26
autor: wit
zdaje się, że to szybkie ładowanie które producent/Tesla ma odcinać przy nieautoryzowanym serwisie to odbywa się na ładowarkach Tesli -Superchargerach? Czyli ktoś serwisuje samochód na dziko u konkurencji a tesla nie chce go nadal u siebie ładować ?
jak coś dziki serwis spier to np ładowanie uszkodzi supercharger ? lub spowoduje pożar - Wcale się nie dziwię, że nie chcą dalej ładować na swoim sprzęcie... ryzykować i ponosić odpowiedzialności
Przecież to normalne i powszechne podejście...
Montując prawie dowolne urządzenia -zazwyczaj warunkiem gwarancji są coroczne (półroczne) płatne serwisy -tylko przez firmę montująca lub autoryzowaną przez producenta.
jeśli w czasie gwarancji ktoś nieautoryzowany grzebie w urządzeniach -gwarancję się traci ...
jeśli jakieś usługi -np konserwacja, uaktualnienia są w gratisie po sprzedaży -to jakakolwiek ingerencja nieautoryzowanych firm zazwyczaj powoduje zaprzestanie darmowego wsparcia. Dajesz zarobić na serwisach -producent/serwis daje gratisy. Idziesz do konkurencji -gratisów nie ma.
Grzebanie przez nie wiadomo kogo jest traktowane jak sabotaż/uszkodzenie urządzenia przez osoby/firmy trzecie.
Dlaczego Tesla miałaby postępować inaczej... ?
Re: Tesla semi i tesla roadster
: 22 paź 2018, 13:35
autor: Maran_hand
Miałem na myśli samochód na który gwarancja już się skończyła. A klient nie ma wyboru, serwisujesz u nas albo nie jeździsz.