Strona 1 z 1

Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 14:43
autor: leszcz

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 14:49
autor: Goliath
Ciekawe kto to kupuje :?: :shock: :? :mrgreen:

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 15:01
autor: leszcz
Chyba Niemcy i Szwajcarzy, którzy przeprowadzili się do PL :) A! I ten kolo co merolem GL wozi psy.

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 18:06
autor: Umbur
Ale jest dedykowane do e-bike'a. :D

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 18:31
autor: Mel48
może to z tytanu czy coś ,ze taka cena :D

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 19:19
autor: Inc0
żaden tytan , ...stal narzędziowa :P a cena taka bo "handmejdekraftedinjuesej" (cła i takie tam jak robocizna i przerwy na lunch :P)
i co sie dziwic jak kolo dla lansu kupi e-bike spcialized za 40k pln to marne 2 na trybik jak firanka dla niego jak drobne za bułke w biedronce

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 19:52
autor: Yin
A to nie jest pod mocne midy przypadkiem? O ile obstawiam że powstanie ultrapancernych kaset pod midy to kwestia czasu to przerzutki spokojnie dają radę. Chyba że przy okazji zrobić jakieś szersze pancerne łańcuchy to wtedy zmiana przerzutki była by uzasadniona. Tak czy owak cena i tak mocno z kosmosu :)

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 20:19
autor: TomaS
Dorzucić korbę i łańcuch z tytanu i można 3kw w mida w klasycznym rowerze pchnąć 😁

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 20:46
autor: EV-Maniak
Racja, ale niektórzy z nas kupują amortyzatory dwupółkowe za ponad 3000 PLN i z innej perspektywy na to patrząc , to też szaleństwo .
A tak na marginesie : nie lepiej przystosować główkę w customie do amortyzatora od lekkiego moto?

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 20:51
autor: grafffik
EV-Maniak pisze:
19 cze 2019, 20:46
A tak na marginesie : nie lepiej przystosować główkę w customie do amortyzatora od lekkiego moto?
potem przystosuj jeszcze układ hamulcowy, zakuj przewody w oplocie i wymień kierownice na motocyklową z osadzeniem rowerowym :x :x

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 21:04
autor: EV-Maniak
No wiadomo, hamulce i kierownica też od lekkiego moto - zdecydowanie taniej i chyba mocniejsze .
Jak da się amor i hamulce , to będzie kompatybilne 😉

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 21:34
autor: Inc0
to by tłumaczyło cene kaseta super-extra-ultra-hiper-mega wzmocniona pod 250watowy mid pewnie wytrzyma 5x dłuzej niz zwykła hg -class a że kosztuje 20x drożej to dalej szczególik dla kogoś kto 4 k pln za e-bike wyłożył ;P... henio po całości po całości rama + wszystko od moto tylko sinik i instalacja od e-bike..btw henio ma w oplocie stalowym przewody w naqrwiaczu jesli sie nie myle

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 21:38
autor: tas
8s, historia zatacza wielkie koło po nasze pieniądze :)

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 22:02
autor: Mariusz_p
A do qs 205 zaraz będzie 5s po 1500 ;)

Re: Leżę i kwiczę

: 19 cze 2019, 23:38
autor: TomaS
EV-Maniak pisze:
19 cze 2019, 20:46
Racja, ale niektórzy z nas kupują amortyzatory dwupółkowe za ponad 3000 PLN i z innej perspektywy na to patrząc , to też szaleństwo .
Pewnie. A jak się ma kaseta do Amora w podobnej cenie jeśli chodzi o skomplikowanie konstrukcji, ilość i rodzaj materiałów ? To jest dopiero szaleństwo 😉
EV-Maniak pisze:
19 cze 2019, 20:46
tak na marginesie : nie lepiej przystosować główkę w customie do amortyzatora od lekkiego moto?
Połowa części moto w rowerze ? Nie szkoda zachodu ? Nie lepiej odrazu pełne moto tylko poprostu EV z homologacją i wszystkimi papierami i spokój ? Henio chyba w tą stronę musisz iść bo widzę ze Cię ciągnie na maxa.
P.S - Jak coś jest od / do wszystkiego to jest do niczego 😉

Re: Leżę i kwiczę

: 20 cze 2019, 8:06
autor: EV-Maniak
Oj ciągnie 😉 Marzy mi się potwór o zasięgu kilku województw i mocą co upokorzy nie jedną bmkę.

A tu nasz forumowy kolega połączył ogień z wodą i bardzo fajnie mu to wyszło . Custom z częściami od lekkiego moto :

Re: Leżę i kwiczę

: 20 cze 2019, 9:26
autor: TomaS
Taki "rower" z masywnymi częściami od moto na ścieżce rowerowej to bankowa kontrola służb, wcześniej czy później. Albo jazda w cywilizacji albo poza nią, albo dwie różne maszyny zależnie od przestrzeni w której sie poruszamy. Kompromisów nie ma 😉

Re: Leżę i kwiczę

: 20 cze 2019, 10:05
autor: mr_x
EV-Maniak pisze:
20 cze 2019, 8:06
Oj ciągnie 😉 Marzy mi się potwór o zasięgu kilku województw i mocą co upokorzy nie jedną bmkę.
I jeszcze może chciałbyś tym po ścieżkach rowerowych jeździć?

Re: Leżę i kwiczę

: 20 cze 2019, 11:09
autor: radasss
Że się pochwalę. Przedni amor z piastą, hamulcem, itd. już dawno temu zastosowałem w swoim sprzęcie. Chyba byłem jednym z pierwszych, jak nie pierwszy.

Re: Leżę i kwiczę

: 20 cze 2019, 12:23
autor: Yin
TomaS pisze:
20 cze 2019, 9:26
Taki "rower" z masywnymi częściami od moto na ścieżce rowerowej to bankowa kontrola służb, wcześniej czy później.
Tak bo Falcon albo Kariwa to w 100% na rower wygląda :) Sam jeżdżę na rowerze który jest większy od niektórych moto, kontroli za wygląd 0, kontrole na trzeźwość wyglądają tak: podjeżdżam mowie dzień dobry , dmucham, pada pytanie : To rower? -Tak, elektryczny. Samoróbka? -Tak. Fajny. -Dziękuję.
Po czym życzymy sobie miłego dnia i spokojnej służby i tyle.
mr_x pisze:
20 cze 2019, 10:05
EV-Maniak pisze:
20 cze 2019, 8:06
Oj ciągnie 😉 Marzy mi się potwór o zasięgu kilku województw i mocą co upokorzy nie jedną bmkę.
I jeszcze może chciałbyś tym po ścieżkach rowerowych jeździć?
Jeśli dostosował by prędkość do warunków panujących na ścieżce to w czym problem?

Re: Leżę i kwiczę

: 20 cze 2019, 12:51
autor: equid
Czesci moto są strasznie ciężkie, taki zestaw przedni wazy jakies 3 razy więcej niz jego rowerowy odpowiednik ;)

Re: Leżę i kwiczę

: 20 cze 2019, 12:56
autor: Inc0
o ile takie cuda jak firanko-podobne kasety i ultra lekkie i wytrzymałe o gigantycznym skoku amory o masie kilku kg maja sens w rowerach analogowych gdzie masa ma znaczenie a w zastosowaniu profesjonalnym równie ważna jest niezawodność . efekt tego jest tami że podzespoły staja sie coraz lżejsze za sprawa extremalnego odchudzania i coraz wytrzymalsze ze wzgledu na zastosowane coraz bardziej zaawansowane materiały a mariaz tych dwóch czynników skutkuje że podzespoły te maja coraz wieksza wytrzymałośc, coraz mniejszą mase przy coraz wyższej cenie i corazmniejszym zapasie wytrzymałosci , to nie ma co się dziwić że ceny wyczynowych podzespołów rowerowych sa kosmiczne z punktu widzenia zwykłego rowerzysty. Jednocześnie te same czesci traca czesc jesli nie całkowicie swój mandat do wystepowania w e-bike dużych mocy tu masa podzespołów ma drugo-rzedne jesli nie 3-cio lub 4-rzedne znaczenie a liczy sie wytrzymałość bo masa pojazdu jest kilkukrotnie większa dlatego mając do wyboru do mojego hipotetycznego falcona 10kW przedni amor rowerowy za 3k i urzywany od lekkiego enduro moto 50cc biore ten drugi bo w przeciwieństwie do rowerowego konkurenta był zaprojektowany do większej masy pojazdu