Re: Próba naciągnięcia klienta - kurier?
: 17 maja 2018, 9:35
Zdarzają się niestety kombinatorzy i naciągacze, no ale jakoś trzeba się przed tym bronić...nic nie reagować to już w ogóle dziki zachód..
Forum poświęcone tematyce rowerów i innych pojazdów elektrycznych
https://pojazdyelektryczne.org/
zeeltom pisze: ↑17 maja 2018, 7:15Jeden z wielu maili wysłanych do tnb.pl:
Wasz regulamin:
§6 REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu należy zgłaszać przez formularz kontaktowy ».
2. Reklamacja dotycząca funkcjonowania Serwisu będzie rozpatrzona w terminie 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia.
3. Reklamacje dotyczące niewłaściwie wykonanej usługi lub jej kosztów należy zgłaszać przez formularz kontaktowy ».
Zgłosiłem to ponad 3 tygodnie temu na Waszym formularzu. Nie przestrzegacie własnego regulaminu? Sprawa jest już u adwokata.
Z poważaniem Tomasz Wierzchoń.
Zeeltom, oni swoją robotę zrealizowali, (zamówili kuriera który przewiózł paczkę), i dla mnie powoływanie się na dwa pierwsze punkty jest bez sensu. (ale ja nie jestem prawnikiem )zeeltom pisze: ↑17 maja 2018, 17:14Na maila zacytowanego wcześniej dostałem bardzo rzeczową i konkretną odpowiedź:
"Dziękuję za informację. Niestety do tej pory nie mamy odpowiedzi na reklamację.
Pozdrawiamy
Dział rozliczeń"
Czyżby nie wiedzieli, że mają taki zapis w regulaminie, że dziękują mi za tą informację?
Kpią sobie w żywe oczy.
Dostałem dzisiaj decyzję (pozytywną ) w mojej sprawie, i ciekaw jestem jak Tobie przebiega sprawa.tkoko pisze: ↑17 maja 2018, 21:48Zeeltom, bardzo się mylisz. Jak pisałem wyżej, sam ścigam takich "cwaniaków". Nawet aktualnie, od ośmiu miesięcy, czekam na wynik kolejnej rozprawy, wobec osoby która mnie oszukała, i mam nadzieję się nie "przeliczyłem" (w grze jest 2 500zł). Życzę Ci powodzenia, a ponieważ masz odpowiednią osobę która poprowadzi sprawę, więc moje uwagi już są zbyteczne