Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Omówienie modeli silników. Ich dane techniczne, zastosowanie, moc, napięcie itp.
ODPOWIEDZ
Gienadimon
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 25 lip 2018, 19:06

Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: Gienadimon »

Cześć :)
Interesuje mnie, czy dwa silniki, czyli z przodu i z tyłu po jednym, mogą być sterowane np. z jednego sabvotona i zasilane z baterii 18s17p???

Widziałem konstrukcje, która funkcjonowała na dwóch osobnych kompletach, jednak trochę to nie ciekawie wyglondało... No i rama była zawalona na maksa! To trochę waży... Dla tego tak interesuje mnie to pytanie u gory ;)
Gienadimon, pozdrawiam.
Awatar użytkownika
leszcz
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
Lokalizacja: Rumia

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: leszcz »

Dołączam do pytania. Ktoś ostatnio mnie pytał o rower z napędem na oba koła.

Gdzieś ktoś nie robił już tego? Na starym forum chyba. Kojarzycie wątek?
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2580
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: tas »

Nie może bo silniki są komutowane osobno (elektronicznie)
Minimalna instalacja to:
2 silniki, 2 sterowniki, 1 manetka i 1 aku
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: 792-304-416
Tanie akumulatory i ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
MateuszSz
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
Lokalizacja: Koniaków

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: MateuszSz »

Tas co powiesz na ten temat ? :D
http://www.szktdz.com/news_show.php?article_id=522

Obrazek
Model:
KT Controller Series - Podwójny bezdotykowy sterownik napędu (09S2)
Wielkość produktu:
167 (długa) * 52 (szerokość) * 31 (wysokość), obudowa aluminiowa 09S2.
Parametry techniczne:
dopasowanie napięcia akumulatora 24-48V, maksymalny prąd roboczy 17 * 2A, maksymalna moc 816 * 2W.
Cechy produktu:
Zastosowano tryb sterowania imitacją momentu obrotowego w celu zapewnienia płynnego rozruchu pojazdu oraz płynnej i naturalnej jazdy.
Moc elektryczna zapewnia szybką reakcję, zawsze zgodną z działaniem pedałowania rowerzysty i osiąga efekt zwiększenia momentu obrotowego.
Posiada wiele funkcji zabezpieczających, takich jak blokowanie, nadmierne natężenie prądu, nadmierna temperatura, niedostateczne napięcie, latanie, zanik fazy, zwarcie na wyjściu itp., W celu ochrony elektronicznego systemu sterowania pojazdu i bezpieczeństwa jazdy.
Dostępne są napędy silnikowe Hall lub No Hall, odpowiednie dla wszystkich typów silników o wysokiej i niskiej prędkości.
Istnieją dwa tryby sterowania falą prostokątną i sinusoidalną.
Różne kontrolery mogą być dostosowane do użytkownika.
Ale to nie falcon ani sabvoton . Idealne 2x przekładniówka dla mamy albo taty ;)
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2580
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: tas »

Klient nasz Pan, wszystko się da :)
IMG_20180822_130400.jpg
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: 792-304-416
Tanie akumulatory i ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Awatar użytkownika
MateuszSz
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
Lokalizacja: Koniaków

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: MateuszSz »

Haha no faktycznie :D Tam są dwa sterowniki w jednej obudowie a u Ciebie są dwa sterowniki z sztywnym połączeniem . To samo. 8-) :lol:
Awatar użytkownika
Yin
Forumowicz
Posty: 862
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: Yin »

tas pisze:
22 sie 2018, 13:06
Klient nasz Pan, wszystko się da :)
Dobre! Proponuję to samo tylko z dwoma sabvotonami, mam nawet nazwę patentu: watowica hyperdrive dual channel :D
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
Rugos
Forumowicz
Posty: 415
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: Rugos »

Tylko jaki amor by wytrzymał kilka kW? Pewnie trzeba by jakiegoś custom amora robić.
gienek333
Forumowicz
Posty: 592
Rejestracja: 19 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: gienek333 »

Gienadimon
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 25 lip 2018, 19:06

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: Gienadimon »

Gienek. Fajny link. Jest coś po polsku?
Gienadimon
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 25 lip 2018, 19:06

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: Gienadimon »

Dzięki za info :D
Ale jeszcze mnie interesuje cosik!
Jeżeli silniki prądu stałego nie posiada komutatora a jego zasilanie przebiega na drodze elektronicznej ?
Są wogule takie silniki do napędów piastowych?
Też mnie interesuje zdanie Tasa.
Pozdro:)
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2580
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: tas »

Dawno dawno temu były silniki DC w piaście, dzisiaj już to sprzęt archiwalny i raczej ciężki do dostania. Moce to miało chyba nie większe jak 200W :)
Ale mógłbyś to to zasilać z legitnie jednego sterownika :D
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: 792-304-416
Tanie akumulatory i ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
gienek333
Forumowicz
Posty: 592
Rejestracja: 19 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: gienek333 »

Jedyny znany mi silnik DC bez komutatora to "dysk Faradaya", ale tego nie było w rowerach (jeszcze).
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2572
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: tatar »

Jako ciekawostka;Silnik DC Sachs,który posiadam ma moc 440W i jest to typowy silnik,, w piaście''. :D
Gienadimon
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 25 lip 2018, 19:06

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: Gienadimon »

tatar, siemka.
Masz może jakieś linki?
Tylko nie po angielsku.
Coś tam po niemiecku kumam.
Ogólnie jakie masz z nim doświadczenia?
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2572
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: tatar »

Silnik- mam,linki- nie.Wpisz ,,rower Sachs'',albo ,,Rower z silnikiem Sachs''/tylko elektryczny/i znajdziesz.Silnik potęga,straszył Cię będzie po nocach :D
Gienadimon
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 25 lip 2018, 19:06

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: Gienadimon »

Siema tatar. Wyświetlają się same spalinowki.
Na germańskich str. ale znalazłem. Jednak, żadnych szczegółów, czy danych tech.. :(
Jest tani ale oferują go z starymi odpowiednio radami itd..
Gdzieś go wychaczył?
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2572
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dwa silniki! Jeden sterownik i bateria???

Post autor: tatar »

Bo to jest stary silnik DC. Sachs został sprzedany/cały dział rowerowy/ firmie SRAM=USA i nic nie produkuje,jedynie z patentów Sachsa korzystają amerykańcy.Kupiłem go na giełdzie Słomczyn,albo Allegro.
ODPOWIEDZ