QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Omówienie modeli silników. Ich dane techniczne, zastosowanie, moc, napięcie itp.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 1623
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: tas »

raczej ta stara
Silniki, sterowniki, BMSy: SKLEP tel: 792-304-416
Kod rabatowy dla forumowiczów: "FORUM"
Tanie akumulatory i ogniwa: SKLEP
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: BLOG
Razor1996
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 01 gru 2018, 19:45

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Razor1996 »

tas pisze:
26 kwie 2020, 16:15
raczej ta stara
To jest kwestia przegrzewania, w sensie zamocowanie sterownika poza skrzynką + zabezpieczenie termiczne powinno załatwić sprawę? Mam starego QSa 205 35H i myślałem właśnie o sinusie jako sterowniku - dokładnie 60V 45A.
Awatar użytkownika
Majster
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Majster »

Razor1996 pisze:
26 kwie 2020, 17:33
tas pisze:
26 kwie 2020, 16:15
raczej ta stara
To jest kwestia przegrzewania, w sensie zamocowanie sterownika poza skrzynką + zabezpieczenie termiczne powinno załatwić sprawę? Mam starego QSa 205 35H i myślałem właśnie o sinusie jako sterowniku - dokładnie 60V 45A.
Jest to prawdopodobne, w mojej poprzedniej konstrukcji nie mam zabezpieczonego sterownika bo zawsze silnik pierwszy odcinał, w tym przypadku moze być odwrotnie. Przykleiłem bezpiecznik 80 stopni na sterownik + dam sondę z BMS bluetooth żeby mieć podgląd od czasu do czasu.
Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
sky
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 19 lut 2018, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: sky »

Jaki termistor używacie w tym silniku? Takie coś będzie ok? https://allegro.pl/oferta/ntc-10k-1-ter ... 9120472671
I w którym dokładnie miejscu go wkleić oraz wyłącznik? Można jeden przy drugim?
Awatar użytkownika
chudybws
Forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: chudybws »

Ważył ktoś ten silnik zapleciony z szeroką oponą? Jestem ciekaw jaka jest różnica w porównaniu do mojego 1000W z magnesami 28mm. (7,8kg z oponą 2.35 i dętka moto 21")
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 886
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Lokalizacja: Siedlce

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

13,5kg 19" moto z dętka moto 19" obręczą od komarka 1,6" malowaną proszkowo i oponą kenda k262 szprychy 3,2mm
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

Hej, jeszcze mam pytanko, bo w sumie się nie interesowałem specjalnie jako że zamierzam jeździć delikatnie - mam setup KT 60V 45A + QS 205 35H jak w temacie i nic nie robiłem odnośnie czujnika temperatury, po prostu podpiąłem silnik pod kontroler i tyle. Rozumiem, że w związku z tym, nie ma on w ogóle żadnego czujnika i dobrze byłoby jakiś zrobić? A skoro tak to zakładam, że żeby się nie bawić w dodatkowe kable, bimetal na jednym z halli byłby jedynym rozwiązaniem? (najmniej pracy, a skutek = error na wyświetlaczu po przegrzaniu?) Dobrze to wszystko rozumiem?

Swoją drogą, nie jeżdząc po górach, jest jakiś sens zakładać przy moim setupie? Wydaje mi się, że ten silnik nawet się za bardzo nie grzeje przy normalnej jeździe (nawet szybkiej, ale po płaskim w miarę)?
Davvvi
Forumowicz
Posty: 139
Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Davvvi »

krzych pisze:
01 cze 2020, 15:19
Hej, jeszcze mam pytanko, bo w sumie się nie interesowałem specjalnie jako że zamierzam jeździć delikatnie - mam setup KT 60V 45A + QS 205 35H jak w temacie i nic nie robiłem odnośnie czujnika temperatury, po prostu podpiąłem silnik pod kontroler i tyle. Rozumiem, że w związku z tym, nie ma on w ogóle żadnego czujnika i dobrze byłoby jakiś zrobić? A skoro tak to zakładam, że żeby się nie bawić w dodatkowe kable, bimetal na jednym z halli byłby jedynym rozwiązaniem? (najmniej pracy, a skutek = error na wyświetlaczu po przegrzaniu?) Dobrze to wszystko rozumiem?

Swoją drogą, nie jeżdząc po górach, jest jakiś sens zakładać przy moim setupie? Wydaje mi się, że ten silnik nawet się za bardzo nie grzeje przy normalnej jeździe (nawet szybkiej, ale po płaskim w miarę)?
Na obudowie tego nie czuć ale silnik się grzeje. Ja mając aku 48V i 53A z fluxem 30A to potrafił dobić do 120°C. Lepszym rozwiązaniem będzie zabezpieczenie termiczne biż czujnik. Jadąc 40-50kmh ciężkobędzie zauważyć err na wyświetlaczu. Lepiej jak coś fizycznie go odetnie.
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

A jest jakaś opcja bez "dokablowywania"?
Davvvi
Forumowicz
Posty: 139
Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Davvvi »

krzych pisze:
01 cze 2020, 15:52
A jest jakaś opcja bez "dokablowywania"?
Raczej ciężko będzie. Raz sprawdziłem jak zachowa się silnik przy odcięciu zasilania halli i na ML60 koło dęba stanęło, test robiłem na luzie. Ale wydawało mi się to nie zbyt bezpieczne. Teraz mam sabka 7245 ale tu już testu nie robiłem. Ja w swoim qs miałem termistor to nie było problemu z wklejeniem zabezpieczenia.
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

Ok, to jeśli się zdecyduję to i tak komuś dam do realizacji, bo sam się kabli dokładać nie podejmę.

Dzięki za info.
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 123
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: moonkagliwicee »

krzych pisze:
01 cze 2020, 15:19
Hej, jeszcze mam pytanko, bo w sumie się nie interesowałem specjalnie jako że zamierzam jeździć delikatnie - mam setup KT 60V 45A + QS 205 35H jak w temacie i nic nie robiłem odnośnie czujnika temperatury, po prostu podpiąłem silnik pod kontroler i tyle. Rozumiem, że w związku z tym, nie ma on w ogóle żadnego czujnika i dobrze byłoby jakiś zrobić? A skoro tak to zakładam, że żeby się nie bawić w dodatkowe kable, bimetal na jednym z halli byłby jedynym rozwiązaniem? (najmniej pracy, a skutek = error na wyświetlaczu po przegrzaniu?) Dobrze to wszystko rozumiem?

Swoją drogą, nie jeżdząc po górach, jest jakiś sens zakładać przy moim setupie? Wydaje mi się, że ten silnik nawet się za bardzo nie grzeje przy normalnej jeździe (nawet szybkiej, ale po płaskim w miarę)?
Mam dokladnie taki sam setup z tym, ze z sabkiem mini na kolach 24". Rowerem jezdze codziennie do pracy 15km i czasami zdarza mi sie cisnac prawie cala droge max na manetce. Droga glownie plaska z kilkoma mostami. Temp max silnika jaka pokazalo MPe to 65°
Ostatnio zmieniony 02 cze 2020, 13:55 przez moonkagliwicee, łącznie zmieniany 1 raz.
Kona eCoiler mxus 3kturbo 4t, 16s8p, kelly kls7218s + MPe
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

moonkagliwicee pisze:
02 cze 2020, 12:13
Mam dokladnie taki sam setup z tym, ze z sabkiem mini na kolach 24". Rowerem jezdze codziennie do pracy 15km i czasami zdarza mi sie cisnac prawie cala droge max na manetce. Groda glownie plaska z kilkoma mostami. Temp max silnika jaka pokazalo MPe to 65°
Super, dzięki wielkie :). Zakładam że koła 26" + brak wektora mogą zwiększyć nieco temperaturę, ale pewnie nieznacznie, ze 20-30 stopni. Dopiero co uruchomiłem zabawkę i nadal nie mogę się nacieszyć :-D.
Davvvi
Forumowicz
Posty: 139
Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Davvvi »

U mnie na kołach 28" oraz moja waga i flux to 100°C przekraczał. Ustawiłem sobie odcięcie na ev computer przy 110°C i potrafiło odciąć. Zabezpieczenie wewnętrzne silnika zamontowałem bodajrze na 140°C i nie odcieło ani razu.
krzych
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 08 lis 2018, 21:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: krzych »

Czyli teoretycznie przynajmniej jakiś czas póki nie szaleję jestem bezpieczny, dzięki chłopaki :) (póxniej zrobię zabezpiecznie, ale nie wiem czy to jest rower docelowy jeszcze)
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 123
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: moonkagliwicee »

Rowniez mam ustawione odciecie na 110° ale na MPe. Nie zdarzylo mi sie jeszcze zagrzac silnika do tej temperatury. A moze poprostu za malo daje w palnik i to dla tego 😂
Kona eCoiler mxus 3kturbo 4t, 16s8p, kelly kls7218s + MPe
Davvvi
Forumowicz
Posty: 139
Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Davvvi »

moonkagliwicee pisze:
02 cze 2020, 15:37
Rowniez mam ustawione odciecie na 110° ale na MPe. Nie zdarzylo mi sie jeszcze zagrzac silnika do tej temperatury. A moze poprostu za malo daje w palnik i to dla tego 😂
Ja dawałem mu prawie 3kw a flux ponoć potrafi troche podnieść temp silnika. No i ja jeźdźiłem na nim 53kmh tylko na manetce.
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 123
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: moonkagliwicee »

Davvvi pisze:
02 cze 2020, 16:24
moonkagliwicee pisze:
02 cze 2020, 15:37
Rowniez mam ustawione odciecie na 110° ale na MPe. Nie zdarzylo mi sie jeszcze zagrzac silnika do tej temperatury. A moze poprostu za malo daje w palnik i to dla tego 😂
Ja dawałem mu prawie 3kw a flux ponoć potrafi troche podnieść temp silnika. No i ja jeźdźiłem na nim 53kmh tylko na manetce.
No to czegos nie rozumiem. U siebie mam 16s i sabka mini ustawionego na max wiec 3000w jak sie nie patrzy. Predkosc max 52kmh na manetce i nigdy nie widzialem 70° na silniku
Kona eCoiler mxus 3kturbo 4t, 16s8p, kelly kls7218s + MPe
Davvvi
Forumowicz
Posty: 139
Rejestracja: 08 lis 2019, 20:19

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Davvvi »

moonkagliwicee pisze:
02 cze 2020, 16:56
Davvvi pisze:
02 cze 2020, 16:24
Ja dawałem mu prawie 3kw a flux ponoć potrafi troche podnieść temp silnika. No i ja jeźdźiłem na nim 53kmh tylko na manetce.
No to czegos nie rozumiem. U siebie mam 16s i sabka mini ustawionego na max wiec 3000w jak sie nie patrzy. Predkosc max 52kmh na manetce i nigdy nie widzialem 70° na silniku
Możliwe ,że przy większych kołach i ciężarze kierowcy silnik ma cięrzej. Ale w sumie to mało ważne moim zdaniem. Zabezpieczenie termiczne mimo wszystko warto jest zamontować jeśli nie ma moźliwości podłączyć się elektronicznie. Co by kolega wyżej nie robił i tak musi dołożyć kabel aby założyć zabezpieczenie lub termistor. Niestety pokrywa silnika nie daje odwzorowania temp,stojana i dotykanie z zewnątrz i mówienie że silnik jest letni tu się nie sprawdza.
ochen
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 06 cze 2020, 23:55

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: ochen »

Witam wszystkich, czy ma ktoś w.w silnik na sprzedaż lub zna źródło sprzedaży w Polsce? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
moonkagliwicee
Forumowicz
Posty: 123
Rejestracja: 21 cze 2019, 9:42

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: moonkagliwicee »

Po jakim czasie lub po ilu przejechanych kilometrach warto bylo by sie zainteresowac wymiana lozysk w tym silniku?
Kona eCoiler mxus 3kturbo 4t, 16s8p, kelly kls7218s + MPe
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 643
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

jak zaczną chrobotać. Wersje V1 z czujnikiem łożyska miały bardzo dobre ;)
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
sunman
Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:57
Lokalizacja: Rzeszow

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: sunman »

Wciaz kilka Jeszcze mam
roland
Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 26 cze 2019, 8:14

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: roland »

Elektryfikowałem rower żony z tym silnikiem, kupiłem go w wersji jeszcze z czujnikiem temperatury na obręczy MTX39 od Glebora. Pożeniłem go ze sterownikiem ML45 60V, połączenie fazy/halle jest banalne bo łączymy kolorami, nawet wtyczka halli od silnika pasuje do sterownika tak samo oczka od faz silnika. Ten zestaw najeździł już prawie 200 km i chodzi doskonale, jak dla żony to aż nadto. Porównując do mojego elektryka na MXUS 3K Turbo z ML60, silnik QS jest dużo cichszy (nie mruczy tak jak 3K), QS na tej samej trasie zużywa mniej prądu (mniej Ah) ale jest między nami spora (30 kg) różnica wagi. Na pierwszej wyprawie 98 km i 2800m sumy przewyższeń zeszło ok 19 Ah, na drugiej 90km i 2100m sumy przewyższeń ok 14 Ah.

pozdrawiam

REmigiusz
geodeta
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 31 mar 2018, 23:37

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: geodeta »

Panowie ktoś jest wstanie pomoc z konfiguracją hali z qs205 1000w wraz z sterownikiem kt? Jakie macie konfigurację? Robię według poradnika na nexunie i jest problem
geodeta
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 31 mar 2018, 23:37

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: geodeta »

Przepraszam. Temat ogarnięty
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

Napisz chociaz ktorej konfiguracji uzyłes :)?
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
chudybws
Forumowicz
Posty: 189
Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: chudybws »

Typowe forum :mrgreen:
Załączniki
IIG4arVa37xI5A3vkmxh4t18YsGqiwAv.jpg
Lucjan
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2020, 23:51

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Lucjan »

205 35H
Załączniki
Fajnie że jest cichy ;)
Fajnie że jest cichy ;)
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 886
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Lokalizacja: Siedlce

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

Lucjan pisze:
14 sie 2020, 0:12
205 35H
No nieźle. Jakie przełożenia? Zasilanie z jakiego pakietu? Jaki vmax osiagasz na najwyższym przełożeniu?
Lucjan
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2020, 23:51

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Lucjan »

Na silniku 16z > 41z, dalej 32z > 29z (pierwszy bieg) , 32z > 20z (drugi bieg) oraz 32z > 16z
(bieg trzeci który nie działa zbyt dobrze - łańcuch 415h nie jest tak giętki jak rowerowy... ;)
Pakiet to 16s1p LiFePo4
Nie sprawdziłem jeszcze V-Max bo jeżdżę po górzystym terenie i ważne by potrafił "wdrapać się" pod bardzo strome wniesienia (radzi sobie wyśmienicie :)
Mam zamiar dołożyć 6s do pakietu (kilka dni temu podłączyłem "na krótko" dodatkowe 6 ogniw i przyznam że różnica kolosalna)
Sporo pracy trzeba włożyć jak człowiek pierwszy raz w życiu bez "wykształcenia mechanicznego" chce zrobić taki pojazd tak by się nie psuł ale po roku testowania wszystko staje się bardzo proste :)
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 886
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Lokalizacja: Siedlce

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

Rower trochę wygląda jak z filmu sci-fi ale fajnie, że coś innego niż wszyscy budują. Doceniam projekt bo widać, że nakład pracy był ogromny i czasochłonny, a po Twojej opinii śmiem twierdzić, że jesteś zadowolony z takiej formy middrive z hubem w roli głównej. Oby Ci służył jak najdłużej. Masz swój temat z budowy tego roweru?
Lucjan
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2020, 23:51

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Lucjan »

Nic jeszcze nie wrzucałem Ale postaram się udostępnić "review" w najbliższym czasie ...
Piotrek7231
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:19

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Piotrek7231 »

Masz jakiś filmik jak działaja te przełożenia?
Lucjan pisze:
14 sie 2020, 0:12
205 35H
ODPOWIEDZ