QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Omówienie modeli silników. Ich dane techniczne, zastosowanie, moc, napięcie itp.
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 21 lut 2018, 18:33

1. QS Motor Specification
Motor Type: BLDC Permanent Magnet Outer Rotor In-Wheel Hub Motor With Hall Sensor
Brand: QS Motor,QSMOTOR
Motor Design: Double axle without rim (not integrated), 36 spoke holes, OD 3.4mm
Matching Rim size: 24inch, 26inch E-Bike Wheel, 17inch, 18inch, 19inch moped wheel.
Magnet Height: 35mm, 23 pole pairs
Stator: Steel Core
Rated Power: 1000W (2000W peak in few seconds)
Rated Voltage: 60V as default (48V-96V, optional)
Speed: 45KPH as default (24-120KPH, optional)
kV: 7.3/8.5(as default)/9.2/10.4/11.9/12.9/18.8
Max Torque: approx 100N.m
Max Efficiency: above 87.3%
Continuous Battery Current: 20.8A (60V)
Peak Battery Current: 41.5A (60V)
Suggest Peak Phase Current: 89-112A (depend on the kV)
Thermic Probe: KTY83/122 (as default, optional)
Working Temperature: 70-120℃ , peak 150 ℃
Brake type: Disc Brake, PCD6*44mm for bicycle
Drop-outs/Rear Fork Width for installation: 135mm
37.5mm english thread length for 7 speed freewheel
10mm axle flats
One Hall Set with waterproof connectors
3mm² Cross Section of Phase Wire (not include insulation layer)
Hall Sensor Phasing angle: 120 degree
Waterproof Grade: IP54
Color: Black (as default)
N.W./G.W.: 8.04kg/9.45kg
Package Dimension: 34cm*34cm*33cm/piece
Załączniki
migawka_002.jpg
migawka_002.jpg (61.19 KiB) Przejrzano 4268 razy
migawka_003.jpg
migawka_003.jpg (93.4 KiB) Przejrzano 4268 razy
migawka_001.jpg
migawka_001.jpg (100.25 KiB) Przejrzano 4268 razy
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 21 lut 2018, 18:40

Jeszcze real-foto od Areckiego:
Załączniki
a.jpg
a.jpg (46.07 KiB) Przejrzano 4262 razy
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 2563
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: zeeltom » 22 lut 2018, 4:03

No fajnie, ale czemu ma służyć ten temat?

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 329
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman » 22 lut 2018, 7:55

Henio, zestaw może parametry tego silnika z podobnymi z firmy 9C i Mxus i temat nabierze pewnej wartości.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 22 lut 2018, 8:47

Panowie nie ma co się burzyć, Henio przeniósł watek o tym silniku z poprzedniego forum z nadzieją że będzie tu dalej dyskusja.
I tak dał tu dużo więcej informacji niż założyciel tamtego tematu ;)

Ja będę go niedługo zakładał to coś więcej napiszę w temacie.
Na razie z parametrów i wstępnych testów wydaje się trochę lepszą wersja 9C pozostając dalej w klasie średniej mocnych budżetówek.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
MateuszSz
Posty: 169
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
Lokalizacja: Skoczów

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: MateuszSz » 23 lut 2018, 9:07

Ja również kupiłem taki silniczek z nawojem 11x6t wolnym i będę budował lekkiego elektryka dla narzeczonej :)
Musi generować te maleństwo 2-2,5 kw żeby na wycieczkach nie odstawała z tyłu za moim falconem :D
Może wrzucę również relację z budowy ,na razie jest etap skrzynki ,
(zamówiony bms z bluetooth , półmanetka z wyświetlaczem napięcia i stacyjką na kluczyk).
Zastanawiam się jaki sterownik z nexuna do 300zł w niego włożyć .
Napięcie,pojemność najlepiej 18s 8p lub 16s 9p i takie 40-45a lub 30a .Sterownik musi mieć hamowanie silnikiem.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 23 lut 2018, 9:47

Kiedyś nie było problemu, kupowało się GT 1500 i do silników pokroju 9c na 16S nadawało się super.
Teraz w sklepach jest większy wybór i trzeba się nagłowić :)

Możesz wybrać zwykły GT/LH 1500 i 18S, myślę że silnik wytrzyma bez częstego przegrzewania. 120% da wystarczającą prędkość a 45A zapewni dobrą dynamikę.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 23 lut 2018, 10:13

zeeltom pisze:
22 lut 2018, 4:03
No fajnie, ale czemu ma służyć ten temat?
No jak to czemu? Zbiorowej dyskusji na jego temat :)
Wstawiłem go w odpowiednim dziale "Silniki BLDC" i gadamy o wrażeniach, plusach i minusach, testach z jazdy, gdzie go można kopić itp. Tak by potem, jak ktoś nowy zajrzy, żeby miał esencjonalną lekturkę na temat silnika QS MOTOR 1000W, a i dla starych userów, żeby było dla przypomnienia.

Myślę, że tak powinno być z każdym silnikiem używanym do elektryfikacji, czy też innym komponentem - ulokować w odpowiednim dziale i zebrać maksimum informacji o danym produkcie w jednym miejscu. Od razu jest wiedza uporządkowana, a nie rozwalona chaotycznie po wszystkich tematach, jak było na wcześniejszym forum.
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
MateuszSz
Posty: 169
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
Lokalizacja: Skoczów

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: MateuszSz » 23 lut 2018, 11:09

Mitar pisze:
23 lut 2018, 9:47
Kiedyś nie było problemu, kupowało się GT 1500 i do silników pokroju 9c na 16S nadawało się super.
Teraz w sklepach jest większy wybór i trzeba się nagłowić :)

Możesz wybrać zwykły GT/LH 1500 i 18S, myślę że silnik wytrzyma bez częstego przegrzewania. 120% da wystarczającą prędkość a 45A zapewni dobrą dynamikę.
Dokładnie ! :lol: Teraz jest za duży wybór ,muszę z Tasem pogadać co o tym myśli . \
Mi się wydaje że ten silnik potrafi przyjąć max 2,5 kw a później będzie się przegrzewał . \
Czy ktoś wie do jakich prądów można katować przedowy fazowe 3mm2 które są w tym Qs 1000w ?

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 23 lut 2018, 12:32

Ja dawałem w 9c 3600W :roll:
Owszem silnik lubił się przegrzać do 150C przy dawaniu w palnik przez dłuższy fragment trasy. Ale taka jazda bez czestego przyśpieszania i hamowania nie była problemem.

Ten silnik powinien lepiej sobie radzić niz 9c pod względem grzania, ja w niego będę teraz pakował jakieś ~3200W MAX
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
MateuszSz
Posty: 169
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
Lokalizacja: Skoczów

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: MateuszSz » 23 lut 2018, 12:51

Jak załaduje 45a na 18s to też będę miał ok 3000w ;D
Miał nie być mocny.. wyszło jak zawsze ,by watowica szybko nie dopadła :D

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 23 lut 2018, 16:45

A jak myślicie, trzeba będzie w nim dawać drugie zabezpieczenie obrotu osi silnika? Czy to fabryczne wystarczy? Zobaczcie na fotkę.
I teraz henio zada głupie pytanie, także uwaga: czy zabezpieczenie osi silnika, to jest to samo co Torque Arm, czy to ostatnie ma również na celu wzmocnienie wahacza? Bo niektóre blokady są tak rozbudowane, że wyglądają jak dodatkowy element do wzmocnienie konstrukcji.
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 23 lut 2018, 16:55

Zależy od mocy jaką chcesz w niego wciskać, jak będziesz go używał w jego mocy znamionowej zdaje się 1000W to pewnie ta z zestawu wystarczy.
Ale nie oszukujmy się , mało kto kupuje taki silnik aby pchać tak mało W :D
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 23 lut 2018, 16:56

Będę z niego pobierał jak najwięcej mocy aby tylko nie ufajczyć :D
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

GrzegorzS
Posty: 202
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: GrzegorzS » 23 lut 2018, 17:17

Czeka Cię przygoda z dorabianiem solidnego torque arm-a.

atomek1000
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2018, 21:59

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: atomek1000 » 26 lut 2018, 23:09

Daj dwa zwykłe kupne torqarmy i będzie spoko. Mi do 7kw wystarczyły

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 28 lut 2018, 11:10

atomek1000 pisze:
26 lut 2018, 23:09
Daj dwa zwykłe kupne torqarmy i będzie spoko. Mi do 7kw wystarczyły
No i dobra. Jeden do przodu, drugi do tyłu ( jak do wstecznego? ), czy oba skierowane do przodu? - nie mam wstecznego.
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

scuda
Posty: 468
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: scuda » 02 mar 2018, 7:18

Z lewej i prawej strony silnika. Nieważne jak dasz blokadę, zbuduj ją tak by oś silnika nie mogła się obrócić w widełkach ramy. Ważne jest to by blokada jak najciaśniej dolegała do osi silnika i miała dobry punkt oparcia na ramię. Grubość blokady zrób przynajmniej z 4-5 mm by nie wyrabiała ośki.

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 02 mar 2018, 12:55

Dzięki Scuda,
@ Mitar,
A po co Barmal zaleca do niego dać KONDENSATOR? Widziałem, że Ty tak zrobiłeś.
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 2563
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: zeeltom » 02 mar 2018, 12:56

Ma wygładzać zasilanie hallotronów.

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 02 mar 2018, 13:02

zeeltom pisze:
02 mar 2018, 12:56
Ma wygładzać zasilanie hallotronów.
Dzięki. I co przez to? Szybszy, mocniejszy, żywotniejszy? Na bank zrobię tak samo :)
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 2563
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: zeeltom » 02 mar 2018, 13:10

Barmal to zaleca do swoich sterowników. W innych sterownikach nie wymaga się dodatkowego kondensatora do zasilania hallotronów.

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 02 mar 2018, 15:11

Henio, na poprzednim forum był temat o tym na chyba 20 stron z czego wybuchła wojna, ludzie się pokłócili i chyba nawet bany poleciały :P

Nie ma co wnikać, barmal radzi trzeba dodać ;)
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 10 mar 2018, 19:52

Dziś były pierwszy test i jest wow!

Nie spodziewałem się takiego wyniku.

20S
barmal,
koła 26" (obwód 209mm),
waga ja z rowerem (~120kg),
Nawój 6T

rower rozpędził się do 67km/h przy 81V (wliczając -2V spadek napięcia)

Na GT1500 w 120% na 9c 7x9 miałem przy tym napięciu 57km/h

Co do zrywności ciężko coś powiedzieć bo nie chciałem katować sterownika i miałem max 30A/60A
Mam wrażenie że GT1500 się lekko lepiej zbierał no ale tam było 45A.

Silnik przy 30A (~2500W) nie grzeje się w ogóle, max po katowaniu było 50 stopni (obudowa lekko wyczuwalne ciepło)
To już sterownik był cieplejszy i miał 60C

Na razie jestem zadowolony ale to dopiero pierwsze testy.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2018, 19:54 przez Mitar, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Rugos
Posty: 419
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Rugos » 10 mar 2018, 19:54

Sterownik masz w skrzynce czy na zewnątrz?

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 10 mar 2018, 20:03

Skrzynka.
Przy spokojniej jeździe było max 40C na sterowniku ale jak pocisnełem pod górkę i dłużej na ekranie było 2500W to podskoczyło do 60C
Natomiast silnik sobie z tego nic nie zrobił, może z 5C skoczyło.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

wwojciech
Posty: 261
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wwojciech » 11 mar 2018, 7:24

Chyba każdy czekał na tak dobre wiadomości:) jednak ten silnik to nie tylko wieksza masa ale i wieksza moc znamionowa. Na blokowcu pójdzie więcej niż 70km/h. Mialem nadzieję że będzie odrobinę wolniejszy:) mogłem zamówić wolniejszy nawój

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 11 mar 2018, 9:22

To były na razie wstępne testy i pewnie jak pojeżdżę dłużnej to się to zweryfikuje, ja jestem na razie zadowolony z uzyskanego Vmax.

Oczywiście powinienem podać odczyt na napięciu znamionowym ale nie miałem takiej możliwości. Trzeba zatem od tej prędkości odjąć te parę kilometrów. Ale myślałem ,że nie da rady na X2 wiecej jak 55km/h.

Nie używałem regena a z nim pewnie jeszcze bardziej by się grzał.

Na razie testy wstrzymane na ~1-2tyg bo bateria idzie do serwisu :/
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 12 mar 2018, 11:54

Wow! No to super wyszedł test! Gratuluję :)

Podpowiedz mi proszę:

Jak ja już się raczej zdecydowałem na 16S/10P i też mam Barmala x-2, to może nawój 6T wziąć, a nie 5T? Bym miał moment większy i przez to kopa. Nie zależy mi aż tak bardzo na prędkości. No z 50 km/h żeby poleciał to już będzie dobrze. To jak robić? Ważę około 90kg. Czy poczekać na dalsze testy. Nie mam napinki.
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 12 mar 2018, 12:09

Jeśli możesz poczekać to poczekaj, ale myślę że 6T to dobry wybór.
Ponad 50km/h to już wystarczająca prędkość.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
elektrotonus
Posty: 784
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus » 12 mar 2018, 12:48

Też mam te dylematy, jaki silnik 5T czy 6T 16S czy 18S, niewielka skrzynka. Coś ten mój projekt się będzie ślimaczył ;-(
Obrazek

Łukasz :mrgreen: => elektrotonus <= eWheller 250W

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 12 mar 2018, 12:56

Nie ma co się spieszyć, bo można spartolić, albo potem czegoś żałować.

Mi podpowiadają, że 18S to jest wynalazek i ciężko dobrać BMS i ładowarkę.
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
elektrotonus
Posty: 784
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus » 12 mar 2018, 14:53

No musisz kupić BMS 20S i wykorzysta 18 cel. Z ładowarką trzeba kupić 20S i zmniejszyć napięcie. Zawsze to kombinowanie. Mój aktualny ebike wyciąga max 37 km/h i chciałbym móc jechać do 50 k/ h zaś max 55-60 okazjonalnie (taki zapas ). Tylko z 16 S chyba nie zadziała.
Obrazek

Łukasz :mrgreen: => elektrotonus <= eWheller 250W

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 12 mar 2018, 16:46

Na blokowcu zadziała na X2 może być 50-55 gdzieś
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

Awatar użytkownika
EV-Maniak
Posty: 2398
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: prosto ze wsi

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak » 12 mar 2018, 16:53

Mitar pisze:
12 mar 2018, 16:46
Na blokowcu zadziała na X2 może być 50-55 gdzieś
Przy 6T, czy 5T?
elektrotonus pisze:
12 mar 2018, 14:53
No musisz kupić BMS 20S i wykorzysta 18 cel. Z ładowarką trzeba kupić 20S i zmniejszyć napięcie. Zawsze to kombinowanie. Mój aktualny ebike wyciąga max 37 km/h i chciałbym móc jechać do 50 k/ h zaś max 55-60 okazjonalnie (taki zapas ). Tylko z 16 S chyba nie zadziała.
A jak zmniejszyć napięcie na ładowarce?
NAQURWIACZ 4kW / Ferrari / Mxus V4 Custom 45H 15x5 / Barmal X2d na radiatorach 50A Max Motor 100A / 20s8p Sony VTC6 / BMS Xsiaoxiang / ładowanie 90% / w 5s do 60 km/h / 44 kg w pełnym rynsztunku 😉

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 329
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman » 13 mar 2018, 14:36

Czy będzie ktoś organizował jakiś zakup grupowy tego silnika?

wwojciech
Posty: 261
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wwojciech » 13 mar 2018, 14:40

Były zakupy indywidualne z Czech:) moje silniczki przyjadą w połowie kwietnia, nie wiem czy jeszcze można domówic bo mieli juz wysłać z chin, ale warto zapytać.

GrzegorzS
Posty: 202
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: GrzegorzS » 13 mar 2018, 14:48

Ice pisze:
13 mar 2018, 14:36
Czy będzie ktoś organizował jakiś zakup grupowy tego silnika?
U mnie będzie będzie można zrobić preordera, więcej na priv.

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 329
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman » 13 mar 2018, 14:55

wwojciech pisze:
13 mar 2018, 14:40
Były zakupy indywidualne z Czech:) moje silniczki przyjadą w połowie kwietnia, nie wiem czy jeszcze można domówic bo mieli juz wysłać z chin, ale warto zapytać.
hmm... musiałem coś przegapić

GrzegorzS poszło PW

wwojciech
Posty: 261
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wwojciech » 13 mar 2018, 17:22

Nie śledziles szczegółowo tematu na poprzednim forum:) nie opłaca się zbiorowego zamówienia bo przez czechy i tak wyjdzie taniej.

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 329
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman » 15 mar 2018, 8:25

A czy tego typu silnik, można zapleść bezpiecznie w obręcz o poniższym profilu (26")? I czy lepiej kupić kapslowaną czy zwykłą?
Załączniki
Saiko 50 cruiser.jpg
Saiko 50 cruiser.jpg (12.88 KiB) Przejrzano 3175 razy

Sietas
Posty: 371
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas » 27 mar 2018, 12:37

Jak najbardziej można zapleść w taką obręcz. 50-tka fajnie wygląda I poszerza każdą standardową oponę. Co do kapsli to zależy. Na szprychach 2.5 będzie z nimi ok, ale trzeba je ciut rozwiercić. 2.6 od maxev maja już na tyle duży nyple żeby chyba kupował nie kapslowaną ale pewnie dorzuciłbym podkładki jak bike ma być mocniej katowany. Na szprychach moto tylko nie kapslowana

Mitar - dalsze testy były czy aku dalej w remoncie?

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 27 mar 2018, 17:35

Aku będzie jutro i w najbliższych dniach zaczną się testy właściwe :D
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

djmarcin56
Posty: 258
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: djmarcin56 » 27 mar 2018, 18:28

Mówią deszcz i przelotny śnieg na najbliższe dni, dopiero po wekendzie ma być ładnie na testy :)
Ale szykuj machine, pod wieczór jest ładnie ostatnio :P

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 29 mar 2018, 21:57

Dziś udało się trochę pojeździć.

Robiłem miedzy innymi test GT1500 - NC 7x9 vs X2 - QS MOTOR 1000W

Ustawiliśmy ze znajomym podobne parametry mocy.

QS ze standardowym nawojem zbierał się trochę wolniej niż NC ale to może być wina złych ustawień na X2.

Natomiast prędkość max zdecydowanie na korzyść QS (te same napięcie ~81V)
9c ~56km/h (tryb 120%)
QS ~62km/h

Podejrzewam ,że QS na blokowcu w trybie 120 pojedzie jeszcze szybciej.

Co do grzania to udało mi się QSa dogrzać do 90C (wskazanie X2) przy czym obudowa była lekko ciepła.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

wwojciech
Posty: 261
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wwojciech » 30 mar 2018, 13:08

To teraz zamieńcie się sterownikami:P

Awatar użytkownika
Iceman
Posty: 329
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman » 06 kwie 2018, 8:58

Czy jeździł może ktoś rowerem z tym silnikiem na napięciu 16S? Przymierzam się do nowego projektu ale max wejdzie mi 160 ogniw, a bardziej od prędkości zależny mi na dystansie i większym momencie niż 9C. Dlatego planuję 16S10P.

Awatar użytkownika
elektrotonus
Posty: 784
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus » 06 kwie 2018, 9:53

Przyłączam się do pytania :)
Obrazek

Łukasz :mrgreen: => elektrotonus <= eWheller 250W

Awatar użytkownika
Mitar
Posty: 671
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar » 06 kwie 2018, 10:42

Z tego co piszą na arbitrze 16S to 50km/h + 7km (120%) do tego powinien dać radę do 60A.
20S 60A może mu dać już za bardzo w kość.
Moje aktualne wozidło: viewtopic.php?f=30&t=265

wwojciech
Posty: 261
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wwojciech » 06 kwie 2018, 12:00

Użytkownik z arbitra:
"Dopiero udało mi się złożyć rowerek oparty na silniku z tematu w wersja ze standardowym nawojem 8.5kV. GT1500 45A, bateria 16s 60v. Jeżeli chodzi o predkość max. to wychodzi 50 km/h plus te 7 km/h na opcji 120%. Różnica co do 9c 10x06 jest spora, głównie jeżeli chodzi o moment obrotowy to ciągnie bardzo dobrze od samego dołu. Górki leśne które 9c nie dawał rady ten QS podjeżdza bez kłopotu. Zasadnicza różnica również w grzaniu, tam gdzie 9C się gotował, QS jest lekko ciepły. Ogólnie jestem zadowolony :) "

ODPOWIEDZ