QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Gregory »

Ano w domowych, prosty temat, zobacz film Tasa i tak zrób, żadnych problemów ;)
Nie ma żadnych segerów odkrecasz śruby od dekli i ładujesz ośką w deskę :D
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Gregory »

Koło zmontowane i sprawdzone, nic nie ociera i brak zwarć, misja zakończona powodzeniem :mrgreen:
Zamontowałem wolnobieg Sunrace 7rz i idealnie się mieści używając tylko podkładki z zestawu :)
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
sunman
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:57
Lokalizacja: Rzeszow

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: sunman »

Co do zabezpieczenie QS 205 , z powodzeniem stosuje 140NO na klamki i dziala bez zarzutu , w innych rowerach z powodzeniem stosuje 150 temrik na stacyjce wybijał wielokrotnie .Samo miejsce jest istotne zaś sam klej nie może odprowadzać ciepła na stojan a jedynie zbierać temperaturę między 2 fazami. Silniki nie są katowate gigantycznym pradem.

Z ciekawostek KT 72v przekręcony na 75A wygrzewa mi mxusa 3k przy prędkości maksymalnej do 141 stopni (więcej nie pokazuje wyswietlacz) w 20 minut , termik 150 wybija po następnych 20 minutach. NTC10K w charakterystyce pokazuje temp względnie dobrze jedynie do 110 stopni poniżej to już "szacunki". Następna kwestia że termik 150 nie wybija przy 150 stopniach :).
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Gregory »

Zabezpieczenie wkleiłem właśnie w takim miejscu, widać na fotce wyżej.
W tym silniku jest pierścień z tworzywa uniemożliwiający przyklejenie bimetala na granicy stojana więc siłą rzeczy musi być bezpośrednio na uzwojeniu.

Też już prawie szedłem w NO 140 pod klamki ale chcę wiedzieć jakie będą temperatury w danym terenie.
Ja mojego będę delikatnie traktował 45A max, zobaczę jak będzie w praktyce.
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Sunman jaki bimetal stosujesz?
Ja zauważyłem że co by nie robić to bezwladnosc termiczna jest 10-20stopni. Qs ma cienki lakier na uzwojeniach. Jak robiłem testy to równość uzwojen jest 5% miedzy fazami. Dla tego ja upieram sie6na termiki o obniżonej temperaturze do130 stopni. Uzwojenia wtedy będzie miało max 150.

Z resztą miałem okazję serwisowac mxusa 3k turbo przy terminu na 140 stopni zasilane z sabvotonem 72080 po rozkręceniu i prubie wymiany zgrzanych kabli fazowych kable wyszły z kawałkami uzwojeń. Środek smierdzacy uzwojenia były już czarne. Pytałem czym wklejony czujnik (był do uzwojenia bezpośrednio) klejem loctite termo.

I cóż silnik był praktycznie do przewinienia i jeszcze pretensje pod moim adresem że nie naprawione...

Pamiętam co było w bionxie na regenie. Silnik miał 120 stopni po hamowaniu z górki temperatura rosła 2 minuty po zakończeniu hamowania do 145 stopni podejrzewam że na uzwojeniach w momencie hamowania było że 170...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Glebor ja się zastosuje do Twoich wskazówek. Takie rady z doświadczenia są bezcenne.
Do zaplotu 35h w obręcz 28" jaka długość szprych powinna być? Bo te zdemontowane z Mxua 30H chyba za krótkie będą....
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Wejdź na maxev.pl tam w zakledce szprychy jest bdb. Kalkulator. Długość szprych liczy się do wysokości stożka obręczy. Każda obręcz wymaga innych szprych
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Taki zaplot to standard w nowym QS 35h ? Kolega PiotrLL opisał sprawę na chcacie
PiotrLL pisze:
06 paź 2019, 18:42
Nowy silnik
PiotrLL pisze:
06 paź 2019, 18:49
Ale nowy zeby taki zakurzony :P az dziwne

PiotrLL pisze:
06 paź 2019, 19:29
Druty luzno lataja az za bardzo
PiotrLL pisze:
06 paź 2019, 19:37
Wstawiam Bimetal na +5V halli czyli tak jak Tas odrazał
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

Przecież to nawet naklejek nie ma, to podróbka, jak nie macie pomiaru temperatury to tym bardziej, bo qs daje w standardzie czujnik kty83. Jaka waga silnika? Może to wam coś wyjasni. Sunman podaj źródło silników i wyjaśnij te buble. Jednakże warto brać z pewnych źródeł a nie po kosztach.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Gregory »

No całkiem to inne niż mój, ja nie mam halli na płytce tylko każdy osobno i czujnik KTY83 też był na pokładzie.
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
sunman
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:57
Lokalizacja: Rzeszow

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: sunman »

Może niech wypowiedzą się osoby które ten silnik mają Piotr?

W kartonie jakiem przyszedł ? Qsa .... Może ?
Nawinięcie jest MASZYNOWE nie robi tego czlowiek.

Każda firma ma serie i zmiany ten wyszedł bez KTY , który najwidoczniej nie jest już standardem w Qs. KTY83 jeśli ktoś bazuje na tym pomiarze jako zabezpieczenie termiczne i upali silnik reklamacja idzie do kogo? Qsa więc (to tylko moje zdanie) odcina się od takiej możliwości , również odmawiali nawoi 4T i 3T twierdząc że się paliły i nie mogą dać na nie gwarancji.
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

Karton QSMOTOR + nalepka na obudowie silnika jest :)- Zabezpieczam silnik termikiem i przy okazji zdjecia porobiłem :)

Na pomiarach temperatury lepiej nie polegać i dać odcięcie termiczne 120-140 stopni :)
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Tooropek pisze:
06 paź 2019, 21:08
Przecież to nawet naklejek nie ma, to podróbka, jak nie macie pomiaru temperatury to tym bardziej, bo qs daje w standardzie czujnik kty83. Jaka waga silnika? Może to wam coś wyjasni. Sunman podaj źródło silników i wyjaśnij te buble. Jednakże warto brać z pewnych źródeł a nie po kosztach.
Glebor jednak twierdzi że tak właśnie wyglądają QS'y 35H
glebor pisze:
06 paź 2019, 22:11
A co do nawoju to tak właśnie jest nawinięty QS oryginalnie (bardzo niechlujnie) długie kawałki miedzi idą sobie luźno po korpusie, może nie aż tak jak tutaj (trafiłeś na jeden z gorszych egzemplarzy, ale są dość niechlujnie nawinięte).
glebor pisze:
06 paź 2019, 22:13
Stąd właśnie QS zaleca odcinkę na 120 stopni i strach tak ponawijane uzwojenia traktować większą temperaturą. Co fakt przez szerokie magnesy uzwojenia nawiniętego jest dość sporo i trudniej je rozgrzać niż w 9C, aczkolwiek po kilku zagrzaniach do 150 stopni tj. pisałem kabel fazowy wychodzi z kawałkami odkruszającego się uzwojenia.
glebor pisze:
06 paź 2019, 22:14
Są to dość tanie silniki przy zamówieniach hurtowych cena 1:1 jak MXUS 30h, czy nine continent 9c, z resztą nine continent od 3 lat nie robi silników. Robi dla nich firma zewnętrzna, podobnie jak dla MXUSa. MXUS branduje tylko silniki swoim logiem a dostawców jest dwóch.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
sunman
Forumowicz
Posty: 44
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:57
Lokalizacja: Rzeszow

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: sunman »

Mam również na stole T6 , z serii z lata były upackane czymś fioletowym , uzwojenie wygląda 1:1 z takimi właśnie "przeskokami" , które niestety muszę zmartwić wielu również stosuje się w mxusaxh V3 , to nawój T5 i T6 w tych formach "przeskok" fazy bywa wymuszony z samego wzoru uzwojenia. Co nie zmienia faktu ze zalakierowanie silnika (każdego) zabezpieczy przed drganiem uzwojen.

Jeśli ktoś miał porównanie NC , mxus 30H vs QS205 35H to te "pozorne niechlujstwo" względem wad które uniemożliwiają normalne eksploatowanie silnika jest kropelka w morzu.
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

też uważam, że QS ma dużo pozytywnych aspektów:
- większa moc
- większy moment
- szersze magnesy
- wymienne pokrywy które można bez jakiś gigantycznych problemów dokupić
- dodatkowo gwint na wolnobieg i zdejmowana przekładnia w razie awarii to atut, a w różnych silnikach kasetowych niektóre egzemplarze miały z kasetami problem... wadą jest krótki gwint, ale wolę wymienić już całą pokrywę niż cały silnik od konkurencji w razie popsucia kasety.
- oś ma twardszy gwint i głębszy bo to M16
- większa powierzchnia chroniąca przed samoobrotem w ramie
- twardsze korpusy, lepsze śruby od dekli
- względem silników 30h wydaje się, że mają nieco grubsze kable fazowe, przepaści nie ma ale różnica jest odczuwalna.

Jakość wykonania QSa jest niedościgniona innym markom. A tak jak sunman pisze, uzwojenie wygląda trochę niechlujnie może dla tego, że maszyna jednak nie zrobi tak ładnie jak człowiek, za to nie znam na razie przypadków żeby coś sie samo z siebie działo, np. mocno nierówne fazy jak w MXUS 3K turbo... CHińczyk nawija ręcznie silniki mxus w 8,5 minuty i nikt tam się nmie przejmuje, że jest jeden, czy dwa zwoje mniej w niektórych miejscach. Gdybyśmy nie katowali MXUSa na sabvotonach 80A, to takie kwiatki by nie wychodziły, bo mxus 3K przy mocy nominalnej 60V 45A działa równie poprawnie, jak QS przy mocy 60V 35A do 1800W jest je bardzo optymalnie stroić bez obaw a wyższe moce też można, tylko trzeba się liczyć z mniejszą bezawaryjnością sprzęta :)

Obrazek

Ja zdecydowanie polecam silniki QS 35h.
Na dodatek mały smaczek tam są łożyska 6004 :) lepsze większej średnicy niż popularne 6002/6003 w innych silnikach.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

PiotrLL pisze:
06 paź 2019, 22:18
Karton QSMOTOR + nalepka na obudowie silnika jest :)- Zabezpieczam silnik termikiem i przy okazji zdjecia porobiłem :)

Na pomiarach temperatury lepiej nie polegać i dać odcięcie termiczne 120-140 stopni :)
Nalepka z jednej strony qsmotor "hologram" a z drugiej w żółtym trójkącie piorun? Do tego numer seryjny, napięcie i moc? Daj widoczne zdjęcia po obu stronach dekli.

Jesli to nie podróbka to najuboższa wersja z przed kilku lat, skoro w środku była ogromna warstwa kurzu.

Ja dałem 60zł więcej za silnik ale jest z czujnikiem i wszystkimi grawerami/opisami/nalepkami - 100% z farbryki a nie od taniej dystrubucji okrojonej w jeden a jakże ważny przewód.

Pozdrawiam serdecznie.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

glebor pisze:
06 paź 2019, 23:11
CHińczyk nawija ręcznie silniki mxus w 8,5 minuty


:D
Tooropek pisze:
06 paź 2019, 23:22
PiotrLL pisze:
06 paź 2019, 22:18
Karton QSMOTOR + nalepka na obudowie silnika jest :)- Zabezpieczam silnik termikiem i przy okazji zdjecia porobiłem :)

Na pomiarach temperatury lepiej nie polegać i dać odcięcie termiczne 120-140 stopni :)
Nalepka z jednej strony qsmotor "hologram" a z drugiej w żółtym trójkącie piorun? Do tego numer seryjny, napięcie i moc? Daj widoczne zdjęcia po obu stronach dekli.

Jesli to nie podróbka to najuboższa wersja z przed kilku lat, skoro w środku była ogromna warstwa kurzu.

Ja dałem 60zł więcej za silnik ale jest z czujnikiem i wszystkimi grawerami/opisami/nalepkami - 100% z farbryki a nie od taniej dystrubucji okrojonej w jeden a jakże ważny przewód.

Pozdrawiam serdecznie.
Gdzie kupiłeś?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Mattek500e
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 07 paź 2019, 23:08

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mattek500e »

Witam kupiłem silnik QS 1000W 205 35H V1 135mm w evracing.cz a tak wygląda .


Czy Ta obręcz po rozwierceniu na szprychę 2,6 mm nada sie do tego silnika ??

I czy muszę kupić dwa rodzaje szprych w tym wypadku kalkulator wskazał 160mm i 158 mm . ?
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

weź 159 szprychy. Zarówno da się trochę naciągnąć mocniej a z drugiej strony gwint nie będzie wystawał.
Obręcz raczej bardzo przeciętna (wartość nowej to 30zł) jak dajesz QS6t na 60V ok 35-40A szprychy 2,6 i od biedy obręcz na dobrym balonie raczej wytrzyma. A jak chcesz sabka mini i na 72V pocisnąć go 45A na 3kw, to bierz zarówno obręcz dartmor fortress v2, jumbo RMX, MTX33/39 jak i wzmocnione szprychy 2,9. Ja zdecydowanie polecam, bo 2,6 są raczej na styk do mxusa 30h starczają ale do QS +25Nm mogą się poddawać :D

Jak weźmiesz 2.6 od sapim to będą ok.
Jak weźmiesz 2,6 zwykłe ocynkowane czy nierdzewne firmy no/name to będą pękać jak wykałaczki...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

Podpowie ktoś jaka ma byc grubosc podkładki pod wolnobieg :)?
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

Do własnego roweru dostosowujesz a konkretniej do wolnobiegu i zacisku hamulca. Kup podkładki 2mm z 6sztuk i dobierz odpowiednio do dropout'u. Ale ja mam 2mm i 7 rzędów najtańszy wolnobieg shimano, będę zmieniał na 5 albo 3 rzędy, a podkładka będzie ta sama albo dwie.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Gregory »

PiotrLL pisze:
25 paź 2019, 9:38
Podpowie ktoś jaka ma byc grubosc podkładki pod wolnobieg :)?
Ja kupiłem w Nexunie grubość 2mm i wystarcza ale to zależy jaki wolnobieg montujesz / jaką masz przerzutkę, ja mam zwykłego Sunrace 7rz.
Brakuje mi w nim przełożenia bo najmniejsza zębatka jest 13t więc leci już do mnie z dalekiego kraju DNP z 11T i tam może obyć się bez podkładki bo ma inaczej zrobione mocowanie.
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

U mnie sunrace 11t jest w zestawie z qsem sabkiem i bt :P
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

U mnie teraz mierzyłem wychodzi 4 mm dziwne ^^ Sunrace 7rz
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Gregory »

Pytałeś o podkładkę pod wolnobieg czyli na gwint na deklu silnika, opisałem właśnie tą, na oś dałem najpierw tą z zestawu a po założeniu podkładki pod wolnobieg musiałem dodać zwykłą podkładkę m16 ze sklepu metalowego za ??? grosze i też pasuje, jej grubość to bodaj 3mm.
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

Obrazek


Obrazek

Obrazek
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

Gregory podkładke pod os z metalowego sklepu dawałes na jedna strone czy na dwie :)?
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Umbur »

Im mniej podkładek tym lepiej. Jeżeli koło nie jest w osi, należy go skorygować na zaplocie.
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Gregory »

Od strony wolnobiegu ale jak pisałem dla tego, że musiałem zdystansować wolnobieg bo ocierał o obudowę silnika, bez podkładki pod wolnobiegiem wystarczała mi sama oryginalna podkładka z zestawu.
Od strony tarczy musiałem kombinować inaczej ale to ze względu na specyfikę mojej ramy i mocowanie dampera.
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Umbur pisze:
25 paź 2019, 12:37
Im mniej podkładek tym lepiej. Jeżeli koło nie jest w osi, należy go skorygować na zaplocie.
Dokładnie to samo pówiłem piotrkowi przez telefon :D
Jak hardtrail, to walić podkładek można ile wlezie a jak obręcz poukłada się już pod nyple, wyjąć podkładki i naciągnąć na szprychach.

Jak mamy fula, podkładek nie podkładamy, bo padną połączenia ślizgowe i szprychy od razu trzeba korygować, co się zdarza...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: PiotrLL »

Ulozenie Kabli Pod Sinus Kt 60V 45A

Zielony - Zielony
Niebieski- Zólty
Zółty- Niebieski

Zamiana Halli
Zolty z Niebieskim

QS 205 35H
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Jakby ktoś był ciekaw to wersja qs 35h 7T w tuningu leci 46km/h z 16s w kole 26 na sinusie. W tym samym bike'u na 6t jechał 54km/h
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

7t to 7x9 w odniesieniu do 9c 5t to 10x6
6t to 8x8 najlepszy uniwersalny silnik od 48-72v...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Sietas pisze:
07 lis 2019, 17:13
Jakby ktoś był ciekaw to wersja qs 35h 7T w tuningu leci 46km/h z 16s w kole 26 na sinusie. W tym samym bike'u na 6t jechał 54km/h
Duża jest różnica w przyspieszeniu między 6t a 7t?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Niestety nie miałem okazji osobiście go sprawdzić. Tu zmiana na 7t była podyktowana tym, że 6t się upalił bo brakowało mu trochę momentu w ciężkim terenie. Jak będę miał jakąś recenzję to napiszę
Tomekslubice
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 10 cze 2019, 21:44

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tomekslubice »

Sietas pisze:
07 lis 2019, 17:13
Jakby ktoś był ciekaw to wersja qs 35h 7T w tuningu leci 46km/h z 16s w kole 26 na sinusie. W tym samym bike'u na 6t jechał 54km/h
Mi voilamart w kole 28 leci 54 przy pelni naladowanej baterii 13s i ze sterownika max 27a idzie. Problem w tym ze nie wiem co to za silnik, jakie ma magnesy grube i nawój...
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Vegasnight9 »

Będzie różnica w szerokości między kaseciakiem 30h a qs 35h z wolnobiegiem 11-28?
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Nie będzie. 30h ma drop 146 realnie qs ma podobnie.
Mówię tutaj o realny rozstawie z dystansowaniem zacisku osi itp.
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

Słyszałem, że coś się psuje w QS motor. Podobno wykonanie tych silników 35h jest zbyt drogie i QS już wprowadził serię tańszych silników importowanych od zewnętrznej firmy, tak samo jak zrobił to nine continent. Można kupić oryginalne produkty RH205 i RH212 i nowszą serię z okrągłymi pokrywamy, które prawdopodobnie dostarcza ta sama firma co dla MXUS. Wracając do QSów:

I będzie zabawa:
* Śruby z ryżu z porowatej nierdzewki
* łożyska z gówna
* oś z plasteliny...

Chciałem zamówić 4 europalety, to QS odpisał mi wiadomość, że silniki 35h 1000W V1 nie są już produkowane i nie ma możliwości zamówienia w obecnej chwili. Wiadomość ponowiłem dla dystrybutora od alibaby, niestety dostałem również wiadomość, że hurtowe zamówienia tych silników nie są już możliwe i można kupować tylko pozostałosci z magazynu od firm dystrybuujących.

Wie ktoś, co jest grane?!!!
a8b21b71bfc00cf2565802e8c4ef97c0.jpg
3e976b0021ee5ad7795103214c3227c8.jpg
Dostałem wiadomość, że seria starych silników QS V1 1000W 35H została zastąpiona silnikami QS 48V V2 1500W 30H (widzę tutaj tak 35H < 30H :D ) To sie kupy nie trzyma. Albo dystrybutor mnie robi w balona, albo coś się popiepszyło? Jak ktoś ma większą wiedzę w tym zakresie, proszę o info.

Nie wiem, czy to są faktycznie oryginalne produkty, czy to jest jakaś tańsza seria, czy to są podróby?
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
eMdzeJ
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 sie 2019, 15:32
Lokalizacja: podwarszawie

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: eMdzeJ »

Ja dostałem info od evracing, że w tych co teraz są nie ma już czujnika temperatury, wiec coś może być na rzeczy że robią oszczędności.

BTW ma ktoś ten silnik bez czujnika? Reszta konstrukcji jest taka sama?
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

W sumie to fajnie, mój jeszcze oryginalny silnk QS 205 35H po przewinięciu, z dwoma zestawami hali, czujnikiem temperatury będzie najlepsza jednostka na forum ;-)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Tooropek »

elektrotonus pisze:
22 sty 2020, 14:55
W sumie to fajnie, mój jeszcze oryginalny silnk QS 205 35H po przewinięciu, z dwoma zestawami hali, czujnikiem temperatury będzie najlepsza jednostka na forum ;-)
Będzie taki sam jak mój tylko Ty zapłaciłeś 1500 a ja 700 😁 to nie wiem który będzie lepszy 😁 Jak nazwiesz swój silnik? 35h v1.1 tuning + revive + 2 sets of hall? 😁
Zadziwiające
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Masz przewijany ?? Samodzielnie ? Ja musiałem zlecić komuś, stąd wyższe koszty finalne.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Majster
Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
Lokalizacja: Tychy

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Majster »

Cześć,

Również jestem zainteresowany silnikiem QS, bo z tego co rozumiem jest on mocniejszy od Mxus 30H.

Zapytałem w evracing.cz o dostępność silnika i dostałem taką infromację:

yes we have this motor in stock (V1 version, without temp sensor KTY -they do not put it there anymore for V1 version)

Czy ktoś wie czy ta wersja bez czujnika temperatury to będzie jakaś podróba? Postaram się zdobyć zdjęcia.

I informacja od dostawcy:
"The 1000w spoke hub motor made before Augest included temp sensors,
and the later motors removed temp sensors.
It because the shaft updated, the before shaft with some problem, so
it improved with small hole inside for through the wirings, so that
the bigger diameter of whole wiring unavailable.
So we cannot add the temp sensor wiring. And in the future, temp
sensor will not available all the time. Hope you could understanding
it."
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.

Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: glebor »

nie sądzę, żeby EV racing miał podróbki, aczkolwiek brak tego kabelka sporo zmienia. Żeby mieć zabezpieczenie, trzeba wymienić wiązkę, jeżeli ktoś będzie przeplatał kabel przez 2-3 godziny to czas za robotę wyjdzie 2x większy niż zakup wiązki + demontaż dekli, uszczelnienie specjalnym sylikonem o zmniejszonej lepkości rozpływającym się do warstwy 0,1mm nie jest wcale tanie, a po złożeniu należało by koło wycentrować i suma sumarum oszczędności 2zł w fabryce = 200zł straty lub 3h pracy + części jak kto woli :/

Jak się okażę, że kolejna wersja oszczędności, to nowa partia którą wrzuciłem, QS zrezygnuje nie tylko z czujników, ale także z największej zalety statoru 35H, zastąpią go 30H, a wtedy będzie to 1:1 mxus 30h i do oszczędności w zabezpieczeniu termicznym dostaniemy oszczędności w postaci mniejszej mocy i gorszego momentu :(

Bardzo; bardzo źle się cokolwiek załatwia u dystrybutora QS w taizhou, obsługa klienta dno, czas realizacji próbka była szykowana od listopada i w styczniu została wysłana jeszcze jej nie mam... Ogólnie to gdyby nie wysoka jakość to gra nie warta zachodu... jak ktokolwiek myśli o kontenerze to załatwiając w styczniu może we wrześniu dostanie towar :P
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Karol2004
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 19 gru 2019, 20:37

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Karol2004 »

Niedawno kupiłem ten silnik bez czujnika temperatury, rzeczywiście jest jakiś otwór w środku. Chyba jest to samo co starsze tylko bez tego czujnika temp. Szczerze nie wiem jak się za to zabrać bo nigdy nie miałem tego silnika w rekach.
Regeneracja baterii (bosch, bionx, qwic, samsung, shimano) po niskich cenach! Budowa baterii litowo jonowych!
Przeróbka rowerów na elektryczny i zestawy na sprzedaż! Naprawa fabrycznych rowerów i ich przeróbka!
mail : karolmaster127@onet.pl
eMdzeJ
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 sie 2019, 15:32
Lokalizacja: podwarszawie

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: eMdzeJ »

glebor pisze:
25 sty 2020, 21:32
Żeby mieć zabezpieczenie, trzeba wymienić wiązkę, jeżeli ktoś
można zrobić na + halli jak ktoś ma sterownik, który nie działa bez czujników to będzie działać. Może nie będzie super zgodnie ze sztuką ale zadziała.

Swój będę miał w poniedziałek, zobaczę jak to wygląda i może jakieś fotki porobię.
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: radasss »

Coś ta elektryfikacja idzie na lewe tory. Czytam, że silniki coraz oszczędniejsze konstrukcyjnie. Czyli kończą się duże moce na kole, zaczynają się podgrzewacze atmosfery. :cry:
warsztatmotocykli.pl
Awatar użytkownika
Majster
Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
Lokalizacja: Tychy

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Majster »

Cześć, tak wygląda zdjęcie pokrywy z nowej serii bez czujnika temperatury:

Obrazek

Zastanawiam się czy ryzykowac i brać ten, czy lepiej Mxusa ze sklepu nexun :)
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.

Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
Karol2004
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 19 gru 2019, 20:37

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Karol2004 »

Lepiej według mnie qs bo są szerokie 35h, wymiary są identyczne jak starsze-mierzyłem. Za chwile pewno będą 30h więc się nie opyla
Regeneracja baterii (bosch, bionx, qwic, samsung, shimano) po niskich cenach! Budowa baterii litowo jonowych!
Przeróbka rowerów na elektryczny i zestawy na sprzedaż! Naprawa fabrycznych rowerów i ich przeróbka!
mail : karolmaster127@onet.pl
ODPOWIEDZ