QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
piwko7
Forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: piwko7 »

Jak by Ci się udało gdzieś dorwać to daj znac.
Pisałem do czech ale narazie cisza.
realis
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 03 kwie 2018, 13:09

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: realis »

5T ma kolo z tego sklepu https://megaenergy.com.ua/
750zl + przesylka. Jagby ktoś chciał wymienic na 6t mogę spròbować ściągnąć.
Awatar użytkownika
Iceman
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman »

realis czyli rozumiem, że jesteś wstanie ściągnąć silnik QS 1000 z nawojem 5T? No to dla mnie byłoby to super rozwiązanie.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Orientuje się ktoś jakiej długości szprychy są wymagane do tego silnika przy obręczy 26 cali ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar »

W niedzielę pośmigałem po górskich szlakach i jak to mój znajomy stwierdził , "Te nasze rowery to mieszczuchy".
Silniczek dawał radę ale do 110C doleciał dość szybko i po paru górkach mocy nie starczało (algorytm X2)
Mam jednak wrażenie że i tak grzeje się mniej jak 9c którego miał znajomy. Po jednym podjeździe u niego obudowa była dość gorąca a u mnie mimo 110C letnia.
Może być tak że obudowa słabiej odbiera temperaturę, ale dość szybko spadała jak stałem więc może to nie to.
Bardziej się nie dało nagrzać silnika bo X2 nie pozwalał skręcając znacznie moc.
Filip
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 18 mar 2018, 12:11
Lokalizacja: Toruń

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Filip »

Czy twoim zdaniem bliżej mu do 9C czy mxus 3k? Gdzie według Ciebie ten silnik się kształtuje?
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar »

Nie miałem do czynienia z mxus 3k ale po opiniach i filmikach z mxusa zdecydowanie bliżej mu do 9C.
Jak ktoś chce jeździć 16S przy max 45A to można spokojnie pakować się w 9C.

Ja nie brałem mxus ze względu na wagę bo muszę swój rower taszczyć na 4 piętro i każdy kg się liczy.
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 932
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: TomaS »

A jaka jest realna różnica w wadze między mxusem a tym qs ?
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Mitar pisze:
09 kwie 2018, 10:17
Nie miałem do czynienia z mxus 3k ale po opiniach i filmikach z mxusa zdecydowanie bliżej mu do 9C.
Jak ktoś chce jeździć 16S przy max 45A to można spokojnie pakować się w 9C.

Ja nie brałem mxus ze względu na wagę bo muszę swój rower taszczyć na 4 piętro i każdy kg się liczy.
Ja będę miał 4.5 T szybki z bateria 16S.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Iceman
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman »

elektrotonus pisze:
10 kwie 2018, 13:05
Ja będę miał 4.5 T szybki z bateria 16S.
Skąd taki zakup? Też się piszę :).
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 932
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: TomaS »

"Połówki" trochę szybciej się grzeją jak piszę sam QS w przypadku 205 ale spokojnie bedzie dobrze :)
Załączniki
11.jpg
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar »

TomaS a skąd masz ta tabelkę? Nie jest to czasem z innego modelu bo coś mi się parametry nie zgadzają z tym poprzednim.

4,5T na 16S to może być już szatan jeśli chodzi o prędkość jak 6T daję już dobrze radę.
Awatar użytkownika
Iceman
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman »

A nie będzie może ktoś zamawiał tego silnika ale z nawojem 5T? Może być nawet z długim czasem oczekiwania.
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 932
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: TomaS »

Mitar pisze:
10 kwie 2018, 13:45
TomaS a skąd masz ta tabelkę? Nie jest to czasem z innego modelu bo coś mi się parametry nie zgadzają z tym poprzednim.
Mitar to jest przykładowa tablela i zawiera opis jaki to model silnika. Nie mniej idea nawojów połówkowych tzn. np. 4,5T lub +,- jest taka sama w każdym silniku, trzeba trochę bardziej uważać na udarowe skoki ciepła/prądu ale zyskuje się na prędkość względem 5T.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2018, 14:12 przez TomaS, łącznie zmieniany 4 razy.
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

5T za jakiś dłuższy czas może, prędzej będą 4.5T co by na sinusie przy 16s była fajna prędkość
Awatar użytkownika
Iceman
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:28

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Iceman »

Sietas pisze:
10 kwie 2018, 14:01
5T za jakiś dłuższy czas może, prędzej będą 4.5T co by na sinusie przy 16s była fajna prędkość
Będziesz może takie zamawiał? Jeżeli tak to daj znać to z chęcią się dołączę. ja własnie celuję w sterownik sinus i 16S w następnym projekcie.
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Zamówione już są, trochę potrwa zanim dojdą-
teoretycznie czerwiec
Filip
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 18 mar 2018, 12:11
Lokalizacja: Toruń

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Filip »

wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wwojciech »

Jesli chodzi o ten silnik, to lubi się on ze sterownikami serii KT? bo o ile blokowiec, czy barmal juz wytestowany to fajnie jakby się ktoś wypowiedział kto jeździ na sinusie.
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

A czemu ma się nie lubić? Tylko mniejsza prędkość będzie na sinusie
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak »

Filip pisze:
12 kwie 2018, 7:59
4T i 5T masz od ręki tutaj https://megaenergy.com.ua/index.php?route=common/home.
Ale same, czy w zestawach? Bo samych QS 1000W 5T jakoś nie widzę?
Filip
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 18 mar 2018, 12:11
Lokalizacja: Toruń

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Filip »

Ja zamówiłem zapleciony na obęczy mtx39.
spark
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: spark »

Panowie Qs będą nie długo dostępne w Polsce.
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak »

Po ile i u kogo?
spark
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: spark »

U mnie po ile to wam powiem jak już przypłyną.
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak »

I zaplatasz w koło?
spark
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 07 mar 2018, 22:46

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: spark »

Pewnie. Bedzie V1 4t 5t oraz 6t . 205V3 2734000W i inne cukiereczki :D
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak »

I obręcz jak w Nexunie MAD Mach 1 i szprychy super mocne czarne po Tasowej cenie? Od Tasa byś wziął po forumowej zniżce, czy masz swoje i obręcze i szprychy?
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar »

I dobrze, że ktoś chce tym handlować w kraju bo silniki są fajne i do ~3400W dają radę.
Ja polecam właśnie grubsze szprychy do niego.
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

To było wiadome, że jak ja jednego ściągnę to się zaraz pojawią te silniki na rynku :D

Mam jeszcze inne ciekawy rzeczy, ale póki co to tajemnica
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Mitar pisze:
18 kwie 2018, 12:05
I dobrze, że ktoś chce tym handlować w kraju bo silniki są fajne i do ~3400W dają radę.
Ja polecam właśnie grubsze szprychy do niego.

Te co masz są za słabe ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar »

Miałem wcześniej 9C na szprychach 2.2 i ciągle coś było nie tak mimo dociągania w serwisie.
Teraz mam QS na 2,5 albo 2,6 (nie pamiętam co tam Sietas ostatecznie zamontował) i zero problemów.
Sietas pisze:
19 kwie 2018, 19:15
Mam jeszcze inne ciekawy rzeczy, ale póki co to tajemnica
Powiedz cicho nikt nie usłyszy :twisted:
Olo
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 08 mar 2018, 9:22

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Olo »

Ja na zlocie rowerowym w Berlinie widziałem rower z QSem 4t o mocy 11kv. Reportaż z tej wycieczki zamieszcze już nie dlugo.😀
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: EV-Maniak »

Bardzo dobre silniki. Z chęcią bym został twarzą reklamową tej firmy :)
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 932
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: TomaS »

Olo pisze:
20 kwie 2018, 10:28
Ja na zlocie rowerowym w Berlinie widziałem rower z QSem 4t o mocy 11kv. Reportaż z tej wycieczki zamieszcze już nie dlugo.😀
Czekamy :)
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Szprychy 2.5 są już spoko, też miałem problemy z tymi 2.2 na silniku 9C a tam trochę się jakoś na rowerach znam i wiem że trzeba dociągać

Tak dla przykładu będę testować mxusa 18x4 (to nie pomyłka w cyferkach) na nowym sprzęcie bo znowu ramę złamałem. Na szczęście Trek to solidna i bezproblemowa firma w kwestii reklamacji

QS 35H i 11kw. Hmmm... To przecież kupa energii idzie w ciepło. Większość użytkowników nie wie o czymś takim jak wysycenie pola - dla przykładu pakowanie 6kw w 9C I mxusa to dwie zupełnie inne maszyny
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Mitar »

Ale on chyba miał na myśli jakiegoś mocniejszego QSa bo nie wierzę ,że ktoś w to maleństwo pchał 11kw. Powyżej 4-5K to się już robi pewnie frytkownica.
Sietas pisze:
20 kwie 2018, 11:59
...bo znowu ramę złamałem.
A co się stało dokładnie?
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Mitar nie takie cuda widywałem :)

Czwarta rama dla odmiany pękła w okół supportu, ja na tym jeździłem ale właśnie ją rozbieram i leci na wymianę. Dużo ważę i mam sporo siły w nogach. O ironio to nie elektryfikacja zniszczyła ramę tylko delektryfikacja - choć Tas mówi, że się nie wraca do roweru bez prądu :p
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Sietas, chyba jesteś za ciężki na te rowerowe ramy :-)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: tatar »

To nie to.Ten który wymyślił rower,nie wziął pod uwagę,że na świat przyjdzie Sietas :D
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Wymyślił ale nie wpadł na pomysł, że będzie te rowery elektryczne budował :)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Sietas
Forumowicz
Posty: 408
Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Sietas »

Bez przesady, jak coś jest mocno eksploatowane to musi się prędzej czy później zużyć. To jest oczywiste, że to nie ostatnia złamana rama
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Ciekawe, czy ramy full też są tak podatne na złamania jak hardtail ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 932
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: TomaS »

Zależy jak były i gdzie były użytkowane, tak jak samochody. Teoretycznie są mniej narażone bo duża część udaru idzie w sprężyne / powietrze.
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: tatar »

Są różne,różniaste ramy,nie da się tego generalizować/klasa roweru/. Stan wizualny ramy/zadrapania,otarcia/ już wiele mówi,reszta czasami sprawia niespodzianki po umyciu i oczyszczeniu jej elementów składowych/punkty mocowań,łożyska,również gwinty/ ;)
Paff
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
Lokalizacja: Poznań

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: Paff »

elektrotonus pisze:
20 kwie 2018, 23:09
Ciekawe, czy ramy full też są tak podatne na złamania jak hardtail ?
Mam a w zasadzie miałem Trek Fuel SLR. Starszy model. Rower wybitnie odchudzony. Cały rower ważył niewiele ponad 10kg. Może kusić do elektryfikacji wielkim trójkątem. Ale to pułapka. Dwukrotnie pękł mi tylny wahacz. W różnych miejscach. Rower wyłącznie analogowy. Po drugiej naprawie już nic się nie działo ale traumę miałem taką, że przy pierwszej okazji zmieniłem ramę na Simplon Lexx a Trek wylądował na strychu. Tak więc full nie chroni wcale przed uszkodzeniami. Wiele czynników ma wpływ.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: elektrotonus »

Mocny full typu kona stinky czy coiler lub inny downhill raczej daje margines bezpieczeństwa. By nie odbiegać od tematu silnika. Zastanawiam się czy naprężenia pojawiające się podczas pracy silnika 3kw nie wykończą szybko tylnego zawieszenia? Konstrukcja jest przystosowana do przekazywana napędu poprzez łańcuch. Wtedy siły na tylną oś innaczej się rozkładają niż jak ciężki silnik kręci kołem.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: wwojciech »

Ciężkie koło przyspiesza zużycie łożysk wahacza, dużo bardziej dostają po dupie. Ale takie konsekwencje elektryfikacji:) trzeba dorzucić parę zł i cieszyc się dalej jazdą
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: tatar »

I własnie tu tkwi pułapka ramy typu full.Właśnie wahacz i jego budowa,a nie wielki trójkąt na baterie!Ciężar silnika i jego moc wielokrotnie większa od momentu przekazywanego przez cyklistę destrukcyjnie działa na trwałość samego wahacza jak również na punkty mocowania w ramie.Można to porównać z bieganiem po górkach ,lużno ,w dresiku,a biegiem po górach z 12-14 kilowym obciążeniem.Czyli, że nie będzie to wartość obciążenia stała/statyczna/a zmienna, w zależności od momentu i masy działających na ramiona i punkty mocowań.Dlatego bardzo ostrożnie podchodził bym do wyboru ramy rowerowej full zakładając ciężki i mocny silnik szczególnie ,gdy z samego wyglądu,bądż skomplikowanej budowy wahacz nie rokuje trwałości.Nie obiecujmy sobie-będę jeżdził ostrożnie-to się nie uda i nie sprawdzi,bo w każdym drzemie ułańska fantazja,a i mocny silnik skusi/te 12-14 kg. to silnik+bateria+osprzęt+czasami zeeltomowy bidon/
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2992
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: QS MOTOR 1000W 205 35H V1 135mm

Post autor: tas »

Silnik to masa nie amortyzowana :P
Problemem jest używanie delikatnych ram z delikatnymi wahaczami w połączeniu z niedorzecznymi mocami kompletnie nie dostosowanymi do wytrzymałości. Moment wszystkim gnie, osłabia spawy, wyrabia przeguby i delikatne łożyska.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
ODPOWIEDZ