A w jakim jest normalny?
PS myślałem że budowa skrzynki to najtrudniejszy etap budowy ale powoli wybór silnika w kole dościga.
A w jakim jest normalny?
Kolega tatar wstawił zdjęcie i takiego szukaj, jest to jeden z ostatnich wypustów chyba gen. 4, nie ma ich za wiele na rynku wtórnym.
Super! Czy dobrze myślę że 230rpm na 36v da 306rpm na 48v?TomaS pisze: ↑03 lut 2019, 7:24Ja kupowałem RH154 tu
http://www.groetech.de/index.php?main_p ... x&cPath=37
Musisz pytać o dostawy bo na razie mają wersję na przód.
EDIT mają jeszcze jednego srebrnego. Psikasz spreyem i jest czarny.
To nie ten, na filmie masz 2-gen.
A nie jest tak że cło jest od 100EUR wzwyż?
Trąbią, że gearLESS więc bezprzekładni. Ale z tymi skośnookimi nigdy nie wiadomo.
Dużo o tym silniku tutaj https://www.ebikes.ca/product-info/geared.htmlleszcz pisze: ↑09 lut 2019, 20:302.5kg przekładniówka nowa konstrukcja podobno CICHY
https://fasterbikes.eu/en/hub-motors/35 ... otors.html