Strona 1 z 1

Nine Continent RH28xx (D)

: 03 maja 2017, 12:44
autor: Mobil
Silniki Nine Continent RH28xx(D)
Inne nazwy: RH205, 9C30H10x
Obrazek

Rodzina silników bezprzekładniowych, czujnikowych do montażu jako piasta koła tył.
Jest to czwarta generacja silników od NineContinent i pierwsza w której gwint na wolnobieg został zastąpiony bębenkiem na kasete 7-10s.

Zmiany w porównaniu do wcześniejszej wersji:
- zwiększenie szerokości magnesów i stojana z 27mm do 30mm (30H)
- zmiana materiału stojana ze stali na aluminium
- większe łożyska z grubszą osią
- silnik otwierany jedynie z jednej strony

Napięcie zasilania: od 24 do 96V
Moc nominalna: ~1000W
Maksymalna moc ciągła: ~1500W (około 35A)
Maksymalna moc chwilowa: ~4000W (maksymalnie 60A, absolutnie konieczne zabezpieczenie termiczne oraz pogrubienie przewodów fazowych)
Dropout: 135mm (dla kasety 8-10s)
Waga: około 6kg
Szerokość magnesów: 30mm
Ilość magnesów: 46szt.
Oś: M12*10

Dostępne nawoje:
  • RH 2804 = 14x4 13.9kv
    RH 2805 = 12x5 10.7kv
    RH 2806 = 10x6 9.0kv
    RH 2007 = 9x7 8.2kv
    RH 2808 = 8x8
    RH 2809 = 7x9
    RH 2810 = 6x10
    RH 2812 = 5x12
wymiary.jpg
wymiary.jpg (81.32 KiB) Przejrzano 9622 razy
Źródło: Ebike blog Podziękowania dla użytkownika tas

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 02 mar 2018, 7:21
autor: scuda
To mi się podoba, 4000w w 9c ;)
Czy w wersje na wolnobieg też mogę tyle ?
A i widze, że jest duża różnica w wadze pomiędzy qs 205 a 9c na korzyść 9c a moce podobne. Qs pewnie mniej będzie się grzał ?

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 02 mar 2018, 8:36
autor: tas
Powiedziałbym, że raczej 3kW mocy maksymalnej chwilowej i to po konkretnym zabezpieczeniu termicznym :)

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 02 mar 2018, 11:22
autor: Mitar
Dokładnie 3kW to max , potem już zamienia się w grzałkę.
qs 205 to raczej inna liga, chyba że chodzi ci o tego 1000W.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 02 mar 2018, 12:50
autor: scuda
Tak o tego opisanego w tym dziale qs 1000w.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 02 mar 2018, 15:23
autor: Mitar
Ja go będę niedługo testował , będę miał porównanie do 9c o podobnych parametrach.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 02 mar 2018, 15:45
autor: EV-Maniak
Mitar pisze:
02 mar 2018, 15:23
Ja go będę niedługo testował , będę miał porównanie do 9c o podobnych parametrach.
Mitar,
Przyspiesz swoje testy :)
Ciekawe czy nie u fajczysz X-2 ? Bo Barmal nas już straszył ;)
Jestem ciekaw czy 6T Ci styka, czy nie będziesz żałował, że nie wybrałeś 5T. Ja ciągle się waham i zbieram info... Na razie szala jest na 5T.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 25 maja 2018, 7:45
autor: TomaS
Pytanie do posiadaczy: Ile wam realnie pojedzie 7x9 na 20s przy sterowniku foc/sinus ?
Z obliczeń wychodzi jakieś 47 km/h przy 84V

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 25 maja 2018, 9:23
autor: McL
Myślę, że sporo więcej. Ja mam 13s (koło 28cali) na Sabvotonie bez fluxa idzie 39. Teoretycznie na 20s było by 60km/h. Dla koła 26cali bliżej 55 powinno wyjść.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 26 maja 2018, 14:42
autor: ravkill
Na chińskim FOC, kole 26 opona 2,35, 20S 55 km/h przy max baterii wychodzi. Przy 65V niecałe 45 km/h leci..

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 26 maja 2018, 15:16
autor: Inc0
bateria 13s koło 26 opona 1,50 39km/h

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 26 maja 2018, 19:07
autor: TomaS
Dzięki ravkill.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 26 maja 2018, 20:45
autor: elektrotonus
13S GT500 26 cali 2.35 max 38 km/h w trybie 120% 7x9 NC

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 26 maja 2018, 21:28
autor: Rugos
Barmal X2 16S 1.95 nawój 10x6 max prędkość 65km/h

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 26 maja 2018, 22:42
autor: TomaS
Rugos pisze:
26 maja 2018, 21:28
Barmal X2 16S 1.95 nawój 10x6 max prędkość 65km/h
Jesteś pewny ze masz wszystko dobrze ustawione lub konfiguracja zgadza się z twoim opisem, bo taka prędkość przy 16s i tym nawoju jest tylko przy sterownikach blokowych

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 26 maja 2018, 22:46
autor: djmarcin56
Zobacz jakie ma kółka na tych oponach zapewne 29 lub 28 cali może tyle jechać

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 27 maja 2018, 9:12
autor: Rugos
26cali, barmal ma 99,(ileśtam) prędkości blokowca.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 27 maja 2018, 13:56
autor: matys
Bateria Lipo 20s, GT1500, koło 26 cali i opona 1,95, nawój 10x6 - 82km/h

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 20 cze 2018, 23:55
autor: cerberus
li-ion 20s, GT1500, 26cali, opona 2,2, 9c 10x6 -
50% - 55km/h
100% - 64km/h (32A z aku)
120% - 64km/h (32A z aku)
czyżbym miał coś uwalone?

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 21 cze 2018, 8:43
autor: Mitar
Prawdopodobnie sterownik jest w trybie bez halli i wtedy nie działa tryb 120% , łatwo to rozpoznać, podnieś koło i dawaj bardzo lekko manetką, jeśli koło minimalnie się cofa a potem leci do przodu to masz przyczynę.

Jeśli tak jest sprawdź halle czy dobrze połączyłeś, jesli masz wtyczkę sprawdź jej styki, jak wszystko wyda ci się ok to przeprowadz test hall , więcej na blogu tasa http://ebike.nexun.pl/czujniki-halla-ja ... ac-awarii/ oraz http://ebike.nexun.pl/diagnostyka-silnika/

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 17 gru 2018, 20:30
autor: Ra_11
A jak wygląda różnica w przyśpieszeniu pomiędzy 7x9 a 10x6 przy zasilaniu 20s dla prędkości 0-50km/h?

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 19 sty 2019, 16:57
autor: rafalrrrr
Ma ktoś RH2804? Czy nie grzeje się w kole większym niż 20 cali? I jaki v-max przy instalacji 16S?

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 19 sty 2019, 19:07
autor: krzychu666
miałem ten silnik w kole 26 cali 16 s i kontroler GT1500 45A podwojone przewody fazowe i wyłącznik termiczny 150 stopni , jak jedziesz spokojnie jest ok. ale jak chcesz jechać jak człowiek/50-65km/h/ silnik robi się gorący /parzy/ i wywala zabezpieczenie termiczne i jest czekanie aż ostygnie i jedziesz spokojnie bo jak przyśpieszysz to ciach i znowu sobie poczekasz. Można pedałować ale w przypadku mojego sprzęta to trzeba siły byka aby jechać bez wspomagania

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 19 sty 2019, 21:49
autor: rafalrrrr
krzychu666 pisze:
19 sty 2019, 19:07
miałem ten silnik w kole 26 cali 16 s i kontroler GT1500 45A podwojone przewody fazowe i wyłącznik termiczny 150 stopni , jak jedziesz spokojnie jest ok. ale jak chcesz jechać jak człowiek/50-65km/h/ silnik robi się gorący /parzy/ i wywala zabezpieczenie termiczne i jest czekanie aż ostygnie i jedziesz spokojnie bo jak przyśpieszysz to ciach i znowu sobie poczekasz. Można pedałować ale w przypadku mojego sprzęta to trzeba siły byka aby jechać bez wspomagania
Jaki v max? Pewnie nieco ponad 80km/h. U mnie RH2805 przy identycznej instalacji elektrycznej i sterowniku wyciąga przy mojej masie 90kg 74km/h, ale raz udało mi się 77km/h osiągnąć :D Dlatego pytam się o to bo o wiele bardziej wolę prędkość maksymalną od przyspieszenia :D

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 19 sty 2019, 23:27
autor: krzychu666
więcej niż 65km/h nie jeździłem mój rower ma budowę damki i robi się nie stabilny ma mnie w miarę szybko zawieść na ryby i z powrotem wcześniej pisałem że się grzeje dlatego wymieniłem RH na QS i z temperaturą mam spokój wodza :D

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 17 maja 2019, 21:14
autor: glebor
słuchajcie, bo ja też mam pytanie, jak się spisują te stare 9C na wolnobieg:
Ja miałem wersję RH2807 (9x7 nie mylić z 7x9 miał 0,95km/h/V)
Powiem szczerze, że latałem bez zabezpieczeń termicznych na pakiecie 13S10P na panasonic NCR18650A (stare czasy :)...
Sterownik GT1500 45A w oryginale dawał radę :) Aż BMS się upalił 50 amperowy...
i zastanawiam się jakie jest porównanie do tych nowych owalnych 9C.

Teraz to odnoszę wrażenie, że te wszystkie silniki jedna fabryka robi, czy to MXUS, voilamart, 9C itp, różnice są bardzo kosmetyczne w jakości łożysk np.

Ja miałem taki i muszę powiedzieć, że był to super zarąbisty motor. Leciał ok 48km/h na 26"
Obrazek

Prędkość wystarczająca w zupełności, a i nie słabł na podjazdach...

Ciekawy jestem czy w nowych standardowo coś zostało ulepszone tych z lekko owalną obudową, czy nie...
Wiem, że doszedł czujnik temperatury co w starej wersji było średnio przydatne bo miał porządne grube uzwojenia.
Plusem starego 9C była solidna oś M14 praktycznie nie wymagająca blokad, były tylko potrzebne przy regenie i asekuracyjnie...

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 17 maja 2019, 22:11
autor: TomaS
Poza technicznymi sprawami to ładniejsze byly te stare 9C niz te nowe mxusy z obłym brzuchem 😉

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 17 maja 2019, 22:55
autor: glebor
a technicznie czym się różnią :D bo nowego na stole jeszcze nie miałem :D
kabel jest wyciągnięty tak samo ogólnie;
Mi też się te kanciaki bardziej podobały... Dla tego trzymałem do samego końca, ale sprzedając rower było ultimatum, albo 9C, albo ktoś nie kupi, no i poszedł :)

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 18 maja 2019, 7:55
autor: TomaS
Z tego co pamiętam ma trochę mniejszą sprawność bo magnesy ma 28mm zamiast 30mm.

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 18 maja 2019, 19:03
autor: glebor
Hmmm kasetowe mają 27mm to potwierdził producent. Stare RH205 miały 28mm czy 30mm stator?

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 18 maja 2019, 19:11
autor: glebor
Kurcze tomas to bardzo cenna uwaga ;)
Ja za to w nowym continencie znalazłem info, że magnesy ma 27,5cm. Nie ma to jak sprytne tłumaczenie producenta, że silnik ma większą moc niż 30H dzięki wbudowanemu czujnikowi temperatury :lol:

Będę w taizhou w piątek u QUANSHUN MOTOR (jak się wychoruję), bo przez telefon to nie rozmowa, trzeba leciećwypić wódkę z prezesem i silniki będą za pół ceny ;)

Re: Nine Continent RH28xx (D)

: 31 maja 2019, 3:05
autor: glebor
RH205 mają30mm wg producenta, nowsze RH212 mają 27-28mm