Revolt RV-120
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Revolt RV-120
Zakupilem owego na promocji. Dane techniczne to 5-10kW, 49 kV. Na stole przy sterowniku gt-1500 i 3 minutach bez obciazenia na cwierc-pol manetki grzeje sie tak, ze na zewnatrz ma ok 55*C. Boje sie go zalozyc do motocykla bo czuje, ze po 100 metrach sie spali Jaka moze byc przyczyna? Jest to outrunner jesli ma to znaczenie.
Po prostu sie martwie, moj stary silnik inrunner 48/1000W
Po ostrej jezdzie pod gorke, kilka km z manetka do oporu nigdy nie osiagnal takiej temperatury jak ten bez obciazenia a tez pracowal z moca 4kW
Zamienil stryjek siekierke na kijek... trzeba bylo zostawić silnik, dokupić sabvotona i pchać 80A z baterii z uśmechem na twarzy
Edit: Halle sprawdzone, samonauka przechodzi bez problemu, silnik kreci sie swobodnie, bez szarpania i definitywnie z pełną mocą.
Po prostu sie martwie, moj stary silnik inrunner 48/1000W
Po ostrej jezdzie pod gorke, kilka km z manetka do oporu nigdy nie osiagnal takiej temperatury jak ten bez obciazenia a tez pracowal z moca 4kW
Zamienil stryjek siekierke na kijek... trzeba bylo zostawić silnik, dokupić sabvotona i pchać 80A z baterii z uśmechem na twarzy
Edit: Halle sprawdzone, samonauka przechodzi bez problemu, silnik kreci sie swobodnie, bez szarpania i definitywnie z pełną mocą.
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Revolt RV-120
Magnesy na wirniku powinny być odseparowane galwanicznie od siebie. Nie są i indukują się w nich prądy wirowe, nagrzewające ustrojstwo. Mam Sh 160 i ten sam problem. No może aż tak wysokiej temperatury nie osiągają przy parametrach jakie podałeś, ale i tak są za ciepłe jak na pracę bez obciążenia.
warsztatmotocykli.pl
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Revolt RV-120
Możesz mieć rację, generalnie patrząc na wykonanie jest to zrobione... dość słabo. Magnesy są wciśnięte jakby na siłę, a szpary między nimi nie są równe. A czujniki halla wyglądają jakby mialy odpaść (wciśnięte na siłę między zęby statora)
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Revolt RV-120
Ja zrobiłem hallotrony na osobnych magnesach, na zewnątrz. Wcześniej sabvoton bardzo kiepsko współpracował. Te silniki z założenia były projektowane do użycia ze śmigłem i bez halli.
warsztatmotocykli.pl
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Revolt RV-120
Masz to do czegoś włożone? Jeździ? Pokaż film albo link do tematu jak masz tutaj na forum.
- radasss
- Forumowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Revolt RV-120
Konstrukcja zacna, masz jakiś film z jazdy?
A i widzę, że w tym temacie nie jestem jedyny który ma problem z temperaturą revolta :/
A i widzę, że w tym temacie nie jestem jedyny który ma problem z temperaturą revolta :/