QS273
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 wrz 2021, 15:10
Re: QS273
Odkopię trochę temat.
Obecnie posiadam rower z silnikiem 2kw jako zestaw z ebikera a od kilku dni hulajnogę motus 10pro. Watowica postępuję i myślę nad zrobieniem crossa do zabawy po lesie. Moją inspiracją jest intruz z silnikiem przeniesionym do centrum ramy. To rozwiązanie ma swoje plusy i chciałbym je wykorzystać. Obecnie jestem na początku zdobywania wiedzy na ten temat. Wyjściowe założenia to rama od crosa spalinowego z dodatkowymi modyfikacjami, silnik QS273 umieszczony centralnie i sabek 72150. Obecnie w nexunie jest promocja na silnik w wersji 3T. W tylne koło nie nadawał, by się. Ale patrząc, że ma trafić jako mid z przełożeniem po drodze to wydaje mi się już nie najgorszym pomysłem. Czy ktoś z bardziej doświadczonych osób chciałby mi coś w tym temacie podpowiedzieć, na zasadzie czy idę w dobrą stronę
. Kolejne pytanie z innej beczki to manetka. W rowerze mam taką standardową pod kciuk i jest beznadziejna. Nie wiem czy to jej wina, czy sterowania, ale działa ona bardzo zero jedynkowo. Albo nic, albo maks. Korzystanie z mocy po środku w czasie jazdy jest nie wykonalne. W Kaabo mam manetkę minimotors eye3 i to jest coś pięknego. Dużo wygodniejsza w używaniu, bo budową przypomina hamulec. Dodatkowo precyzja sterowania jest super. Nie muszę używać 3 trybów jazdy, bo na maxa i tak mogę dobierać jak chce prędkość za pomocą samej manetki. Jest jakaś możliwość stosowania takiej przy konstrukcji jaką chcę poskładać?
Obecnie posiadam rower z silnikiem 2kw jako zestaw z ebikera a od kilku dni hulajnogę motus 10pro. Watowica postępuję i myślę nad zrobieniem crossa do zabawy po lesie. Moją inspiracją jest intruz z silnikiem przeniesionym do centrum ramy. To rozwiązanie ma swoje plusy i chciałbym je wykorzystać. Obecnie jestem na początku zdobywania wiedzy na ten temat. Wyjściowe założenia to rama od crosa spalinowego z dodatkowymi modyfikacjami, silnik QS273 umieszczony centralnie i sabek 72150. Obecnie w nexunie jest promocja na silnik w wersji 3T. W tylne koło nie nadawał, by się. Ale patrząc, że ma trafić jako mid z przełożeniem po drodze to wydaje mi się już nie najgorszym pomysłem. Czy ktoś z bardziej doświadczonych osób chciałby mi coś w tym temacie podpowiedzieć, na zasadzie czy idę w dobrą stronę

-
- Forumowicz
- Posty: 1919
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: QS273
silnik QS273 umieszczony centralnie nie jest dobrym pomysłem bo gabaryty jego są ogromne i gdzieś baterię należy umieścić centralnie.
to już lepiej qs205 i gdzieś już ktoś tak zrobił.
Sabvoton 150 będzie trochę za słaby to już prędzej 200A dla qs273.
to już lepiej qs205 i gdzieś już ktoś tak zrobił.
Sabvoton 150 będzie trochę za słaby to już prędzej 200A dla qs273.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 wrz 2021, 15:10
Re: QS273
Średnica rozstawu szprych w qs273 to 317, a qs205 to 244. To z jednej strony sporo, a z drugiej nie. Na razie się waham, czy qs273 to na pewno dobry wybór. Jak by mi się udało ogarnąć jakoś skrzynię biegów, to pewnie mniejszy spokojnie z nawiązką by wystarczył.
-
- Forumowicz
- Posty: 1919
- Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: QS273
Skrzynia biegów to byłby super pomysł tylko z wykonaniem dla qs273 lub qs205 byłby największy problem.
Poszukaj na YouTube lub gdzieś na forum mid qs205 bo już ktoś zbudował i jest wytarczajacy qs205 raczej do qs273 jako centralnie bym nie polecił.
Poszukaj na YouTube lub gdzieś na forum mid qs205 bo już ktoś zbudował i jest wytarczajacy qs205 raczej do qs273 jako centralnie bym nie polecił.