Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
Witam, jako że bierze mnie watowica/prędkościowica złośliwa z przerzutami na portfel chciałbym się poradzić i doedukować.
Posiadam:
sterownik kt36/48 45A (kaganiec na 35A)
silnik Quarks Eletric 48V500W (przełożenie wewnętrzne 1:6, strasznie wolny)
aku 13s7p na Sony US18650V3 lutowane łączone drutem 2.5mm2 x2
Problem jest taki że nawet po ustawieniu sterownika na 45A (bez ograniczenia) przy max napięciu na aku moc nie przekracza 1900W, czyli ledwo 35A,sterownik chciałbym wymienić na kt60 45A, aku 16s7p. Silnik będzie zalany olejem także o temperatury zbytnio się nie martwię ale czy to w ogóle ma sens? Tas wspominał o czymś takim jak nasycenie silnika (blach) (Sietas nazwał to "wysycenie pola") czy do takiego zjawiska nie dochodzi już teraz? Nie ma różnicy czy ustawię go na 35A czy 45A, więcej niż 35A nie bierze za to temperatura zaczyna lecieć na łeb na szyje w górę...
Potrzebuje szybciej, samo przyśpieszenie jest super, rwie do przodu przy kole 27.5" ale prędkość 30km/h jest śmieszna.
Wymienić sterownik na 60V lub nawet więcej (łącznie z baterią) i zalać ten silnik olejem czy,
zmienić silnik na QS35? Wtedy sterownik zostawię jaki jest łącznie z baterią.
Dlaczego zależy mi na przekładniowym silniku? A bo lubię jeździć na "szage" przez las po błocie z prędkościami 5-7km/h, to co mam spisuje się świetnie ale już gdy chcę pojechać szybciej to łzy w oczach ale z żalu... Boje się że QS35 przy tych 45A w kole 27.5" się ugotuje a jechał od dołu nie będzie.
Co byście Panowie i Panie zrobili na moim miejscu?
Potrzebuje prędkości 45km/h, mocy przy 10km/h (lepiej mniej) w kole 27.5". Pozdrawiam.
Posiadam:
sterownik kt36/48 45A (kaganiec na 35A)
silnik Quarks Eletric 48V500W (przełożenie wewnętrzne 1:6, strasznie wolny)
aku 13s7p na Sony US18650V3 lutowane łączone drutem 2.5mm2 x2
Problem jest taki że nawet po ustawieniu sterownika na 45A (bez ograniczenia) przy max napięciu na aku moc nie przekracza 1900W, czyli ledwo 35A,sterownik chciałbym wymienić na kt60 45A, aku 16s7p. Silnik będzie zalany olejem także o temperatury zbytnio się nie martwię ale czy to w ogóle ma sens? Tas wspominał o czymś takim jak nasycenie silnika (blach) (Sietas nazwał to "wysycenie pola") czy do takiego zjawiska nie dochodzi już teraz? Nie ma różnicy czy ustawię go na 35A czy 45A, więcej niż 35A nie bierze za to temperatura zaczyna lecieć na łeb na szyje w górę...
Potrzebuje szybciej, samo przyśpieszenie jest super, rwie do przodu przy kole 27.5" ale prędkość 30km/h jest śmieszna.
Wymienić sterownik na 60V lub nawet więcej (łącznie z baterią) i zalać ten silnik olejem czy,
zmienić silnik na QS35? Wtedy sterownik zostawię jaki jest łącznie z baterią.
Dlaczego zależy mi na przekładniowym silniku? A bo lubię jeździć na "szage" przez las po błocie z prędkościami 5-7km/h, to co mam spisuje się świetnie ale już gdy chcę pojechać szybciej to łzy w oczach ale z żalu... Boje się że QS35 przy tych 45A w kole 27.5" się ugotuje a jechał od dołu nie będzie.
Co byście Panowie i Panie zrobili na moim miejscu?
Potrzebuje prędkości 45km/h, mocy przy 10km/h (lepiej mniej) w kole 27.5". Pozdrawiam.
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
A to nie bateria robi to wąskie gardło? 6A na ogniwo to już sporo, większa bateria powinna załatwić sprawę.
Jak chcesz szybciej to tak jak piszesz większy woltaż.
Jak chcesz szybciej to tak jak piszesz większy woltaż.
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
Niby w nexunie dla Sony US18650V3 podają 7A max ciągłego, ogólnie ogniwo ma 10A ciągłego (wiadomo nie w pakiecie) więc na zimnym aku powinno być teoretycznie max 70A, a tu 35A zamiast 45A i koniec.
Większy woltaż to wymiana aku sterownika i wyświetlacza + zalanie olejem silnika.
Więc pytanie czy qs35 6t godnie zastąpi przekładniówkę i czy pójdzie 45km/h przy 13s i kole 27.5" (opona 2.25).
Co ma większy sens dla kogoś kto chce much w zębach ale i jechać nieraz 10km/h lub mniej po rowach.
Większy woltaż to wymiana aku sterownika i wyświetlacza + zalanie olejem silnika.
Więc pytanie czy qs35 6t godnie zastąpi przekładniówkę i czy pójdzie 45km/h przy 13s i kole 27.5" (opona 2.25).
Co ma większy sens dla kogoś kto chce much w zębach ale i jechać nieraz 10km/h lub mniej po rowach.
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
może nie bateria a BMS ci dławi power a może zapodaj mida ( np te nowinke CYC 3kW chodzi mi on po głowie tylko jak obejść słabe ogniwo - łańcuch rowerowy i kaseta :/ ) da ci wszystko czego potrzebujesz i wolno sie poczłapie i zapierd...ć bedzie gdy zechcesz bo prędkością będziesz sterować za pomocą przełożeń.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
Szczerze to mid był w planie na początku, szukałem bbs02 bez sterownika tanio ale się nie udało. Miała być piasta nuvinci360 (raczej napisałem z błędem) ale no niestety ceny tych midów to dla mnie przegięcie tak samo jak piast. Przy midzie 750w trzeba zmieniać te biegi ciągle, przy mojej jeździe jak potrzebuje szybko się bujnać do tych 40 ostro hamować znowu 40 to raczej odpada. Nawet na tej przekładniówce jest nieźle, na blokowcu 1500 jeździć się nie dało bo ciągle na koło brał, tylko prędkość za mała a jak napięcie podniosę to już olej i kombinowanie przez temperaturę. I kupa rzeczy do wymiany, sterownik aku wyświetlacz. Glebor w wątku o qs35 6t pisze że idzie 45km/h przy kole 28 i 13s. Czyli jest nadzieja ale czy będzie od dołu zrywny jak przekładniowy na kole 27.5?
BMS mam pod 45A prądu stałego.
BMS mam pod 45A prądu stałego.
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
nie bedzie im wieksze koło tym gorsze przyspieszenie ale v-max będzie wyższy to wynika wprost z praw fizyki zważ że wszelkie te konstrukcje wielokilowatowe maja szybkie nawoje ale w małych obreczach 24" czy moto 19" rzadko 26" jakie jest wyjscie dla ciebie? jesli nie mid to napewno nie hub DD bo on nienawidzi wolnej jazdy - spalisz go jeżdzac 5-10km/h huby DD sa stworzone do "latania" a przekładniowe huby/midy do wożenia sie powoli
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
Ciekawe czy Tsdz2 dałby radę, widziałem że sterownik ustawiają na 22A... Tylko musiałbym mieć manetkę. Także raczej zostaje mi bbs02 lub Tsdz2 i zostawienie tego Aku co mam. Sterownik sprzedam, silnik sprzedam i tyle. :/
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
- noel841106
- Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 15 maja 2019, 12:16
- Lokalizacja: Białystok
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
Jeżeli aktualne przyspieszenie Ci pasuje, tylko prędkość max za mała to zmień baterię na wyższe napięcie. Np,. 20s. Choć pewnie za mało. Lepiej 24s.
Jeżeli dalej będziesz miał ograniczenie na 35A to grzanie silnika nie będzie większe. Będziesz miał moment taki jak teraz a wzrośnie prędkość max.
Taka jest przynajmniej teoria. Ale obserwacje to potwierdzają.
Jeżeli dalej będziesz miał ograniczenie na 35A to grzanie silnika nie będzie większe. Będziesz miał moment taki jak teraz a wzrośnie prędkość max.
Taka jest przynajmniej teoria. Ale obserwacje to potwierdzają.
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
13s7p mi weszło tak na styk, 16s7p popieszczę to zmieszczę ale to już na siłę. W sumie to 3s wiele nie zmieni... Lepiej było by 20s no ale moc wzrośnie w kosmos, ciepła też dużo więcej, chyba. No i nie ma sterowników KT pod 20s.
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
- Yin
- Forumowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
Dobuduj do tych 13s7p pakiet 3s7p który dasz pod ramę. To Ci da niskim kosztem 16s7p. Powinien się zmieścić w dolnej obudowie razem ze sterownikiem.
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
- FreeriderMSI
- Forumowicz
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 cze 2019, 13:19
- Lokalizacja: Konin/Kalisz
Re: Silnik przekładniowy 500W, max moc, olej, metalowe zębatki.
I tak w takiej sytuacji pozostaje mi zmiana sterownika i wyświetlacza na kt60 45A. Chyba że udało byś się zmienić na coś z wyświetlaczem i bez soft startu. Szkoda że do wektorowych nexuna nie ma w miarę tanich wyświetlaczy. Cóż, trzeba zalać silnik olejem. Aku będzie na sprzedaż jak stoi, zrobię nowy.
Rockrider 540s 13s7p Sony US1V3 Kt36/48 45A Hub przekładniowy 500W chłodzony olejem. V-max 35km/h. Sprzedany idzie nowe.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.
Rockrider ST 530 16s8p LG m26 Sabvoton ML-45 Mxus 3k Turbo 5T. V-max 55km/h.