Jakiej mocy sterownik do koła 250w hulajnoga.

Dział dotyczący napędów z silnikiem umieszczonym w piastach kół.
ODPOWIEDZ
HAKER2000CB
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2020, 12:57

Jakiej mocy sterownik do koła 250w hulajnoga.

Post autor: HAKER2000CB »

witam, kupiłem tanio hulajnogę jako niesprawną. Typowa marketówka,
silnik bez szczotkowy w kole 250 W,
bateria 25,2v bateria jest niskiej pojemności 4ah
uszkodzony jest sterownik i manetka z wyświetlaczem,
macie do polecenia coś z aliexpres godnego uwagi, sterownik razem z okrągłym pakietem baterii w sztycy kierownicy.
Wiem ze bateria małej pojemności, ale zostanie zmodyfikowana, mogę szukać sterownika 350w czy nawet 500w , warze 106 kg
po modyfikacji baterii, chcę zęby miał trochę komfortu pracy zęby sterownik nie był przesilony. Na sterowniku pisało 12 A. Jakim prądem można zasilić ten silnik. Polećcie coś z aliexpres sterownik i regulator z wyświetlaczem. Jak trzeba możne być zewnętrzny. Jestem prawie zielony w tych sprawach. pozdrawiam Tomek
Załączniki
P1080403 (Copy).JPG
P1080402 (Copy).JPG
P1080401 (Copy).JPG
automoto95
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:01

Re: Jakiej mocy sterownik do koła 250w hulajnoga.

Post autor: automoto95 »

Polecam sterownik sabvoton ml45 gwarantuje cichą i idealna pracę silnika do tego silnika będzie aż za natto wystarczający mocowo ma opcję złagodzenia reakcji manetki lub wyostrzenia ma tempomat i wsteczny i na napięcie najlepiej 48v polecam zamówić w nexun.pl razem ze wskaźnikiem naładowania akumulatora bo tego wyświetlacza raczej nie podłączysz są są też sterowniki gt500 ale odradzam jest głośna praca silnika brzęczenie przy ruszaniu i jest zbyt czuła reakcja na manetkę bez możliwości złagodzenia
slow
Forumowicz
Posty: 522
Rejestracja: 16 mar 2018, 14:41
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Jakiej mocy sterownik do koła 250w hulajnoga.

Post autor: slow »

Te hulajnogi z małymi kółeczkami to zabawki dla dzieci.