Sterownik 250W 36V z 5 wyjściami do czujników Hall

Tematy związane ze sterownikami, wyświetlaczami oraz ich konfiguracją sprzętową (połączenie przewodów) i programową (MENU konfiguracyjne, serwisowe)
ODPOWIEDZ
Iras67
Forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11

Sterownik 250W 36V z 5 wyjściami do czujników Hall

Post autor: Iras67 »

Mam silnik z 5 żyłową wtyczką z Hall ( nie ma 6 białego spotykanego w większości dostępnych teraz sterownikach).Czy mogę podpiąć do niego sterownik sinus z 6 żyłami, zostawiając nie podpięty biały?
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1319
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: Sterownik 250W 36V z 5 wyjściami do czujników Hall

Post autor: Yasiu77 »

Tak. Biały przewód jest z reguły do czujnika temperatury.
Iras67
Forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11

Re: Sterownik 250W 36V z 5 wyjściami do czujników Hall

Post autor: Iras67 »

To jeszcze zapytam przy okazji .To jest ten sterownikObrazek .Uruchomiłem działa . Jedynie jedna rzecz mnie irytuje i nie wiem czy on tak ma fabrycznie czy to już wiek -ma co najmniej 8 lat, chociaż elementy wyglądają na dobre . Otóż podczas startu z czujnika PAS sterownik ma spore opóźnienie, silnik bardzo powoli wchodzi na obroty i podobnie jest po zaprzestaniu pedałowania- trwa dłuższą chwilę zanim się wyłączy... jest to niebezpieczne w mieście kiedy chce wyraźnie zmniejszyć prędkość. Klamki hamulcowe z czujnikami przerywają pracę silnika natychmiast. Rozruch i zatrzymanie pracy po przerwaniu pedałowania trwa wyraźnie znacznie dłużej niż w sterownikach KT które używałem od kilku lat. Pierwsza myśl " może któryś kondenstaor jest stary i nie działa" ale elementy wyglądają raczej dobrze. Da się coś z tym zrobić czy nie?
Ostatnio zmieniony 23 paź 2021, 15:24 przez Iras67, łącznie zmieniany 4 razy.
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Sterownik 250W 36V z 5 wyjściami do czujników Hall

Post autor: tkoko »

Większość sterowników tego typu ma opóźnienie przy starcie i wyłączeniu, nawet do 2 sekund. O ile ze startem ciężko coś polepszyć, to z natychmiastowym zatrzymaniem już tak. Wystarczy ruch korby do tyłu.
ODPOWIEDZ