Przypominam sponsorom reklam o deklaracjach dotyczących zlotu 2019.

GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Tematy związane z kontrolerami do silników BLDC. Sposoby podłączenia, chłodzenie, prądy itp.
ODPOWIEDZ
wolfwilk
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:26
Lokalizacja: Jaworzno

GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: wolfwilk » 17 mar 2018, 17:36

Zakupiony; https://pl.aliexpress.com/item/Greentim ... 0.0.81yqIG
Trochę inaczej wygląda niż GT 1500, więc proszę o wyjaśnienie:
1. W celu zmniejszenia max natężenia prądu sterownika należy podpiłować/ wyciąć jeden z oporników wskazanych strzałką na załączonym zdjęciu?
2. Czy ten sterownik ma na stałe włączony regen, czy trzeba/można dokonać modyfikacji?

https://drive.google.com/file/d/1Q1irXV ... sp=sharing

Obrazek

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 1704
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: zeeltom » 17 mar 2018, 17:45

1. Tak
2. Regen robią tylko na zamówienie. Trzeba się z nimi skontaktować przed zakupem.
Być może, że tylko dokładają kabelki do istniejących wewnętrznych styków.

wolfwilk
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:26
Lokalizacja: Jaworzno

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: wolfwilk » 17 mar 2018, 17:51

Miałem nadzieję, że ktoś już przerabiał i ma zlokalizowane te styki. Dlatego załączyłem url do obrazka sterownika.

Awatar użytkownika
elektrotonus
Posty: 515
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: elektrotonus » 17 mar 2018, 22:07

Ja bym sprawdził po montażu sterownika, mam taki jak na foto i miał regen standardowo bez dopłat czy innych opcji na życzenie.
Obrazek

Łukasz :mrgreen: => elektrotonus <=
eMerida 1500W & eWheller 250W

Awatar użytkownika
zeeltom
Administrator
Posty: 1704
Rejestracja: 27 kwie 2017, 12:05
Lokalizacja: Żyrardów

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: zeeltom » 18 mar 2018, 4:40

A czym był regen uruchamiany? Klamką?

wolfwilk
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:26
Lokalizacja: Jaworzno

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: wolfwilk » 18 mar 2018, 7:13

Dziękuję za zainteresowanie i nadzieję, że regen będzie działał. Przyzwyczaiłem się do niego, szczególnie w tym roku gdy w końcu założyłem zaciskowe zabezpieczenia wału silnika przed obrotem. Załączam tabelę którą znalazłem na endles w związku z regenem, bo wydaje mi się, że może być przydatna innym.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 mar 2018, 20:54 przez wolfwilk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
elektrotonus
Posty: 515
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: elektrotonus » 18 mar 2018, 10:39

zeeltom pisze:
18 mar 2018, 4:40
A czym był regen uruchamiany? Klamką?
Tak.
Obrazek

Łukasz :mrgreen: => elektrotonus <=
eMerida 1500W & eWheller 250W

Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 739
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: Umbur » 18 mar 2018, 10:39

Masz przecież na załączonym zdjęciu przewody do regena.
1. High Level Brake - dajesz 12V na przewód, żeby działał.
2. Low Level Brake - zwierasz przewody i załącza się hamowanie.
Przewody łączysz przez klamkę hamulca lub jakiś czujnik i tyle.

Pawel.1000w
Posty: 4
Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: Pawel.1000w » 28 wrz 2018, 12:27

A może mi ktoś wyjaśnic jak w tym sterowniki działa 3-speed kontrol?

GrzegorzS
Posty: 128
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: GrzegorzS » 28 wrz 2018, 14:29

Pawel.1000w pisze:
28 wrz 2018, 12:27
A może mi ktoś wyjaśnic jak w tym sterowniki działa 3-speed kontrol?
Po podłączeniu przełącznika 3 pozycyjnego masz trzy różne prędkości roweru.

Witt
Posty: 102
Rejestracja: 25 kwie 2018, 12:35

Re: GREENTIME 36 V/48 V 500 W/600 W 30 A

Post autor: Witt » 11 paź 2018, 21:46

na high podajemy 12V czy 5 V, czy wielkość napięcia ma znaczenie? Jak sterujecie mocą hamowania? Ja w swoim mam regen na 100% i trochę odzyskuje wg mnie 2-3%. Ale nie korzystam jeszcze z High Brake. Jak podłączacie do przycisku czy do drugiej manetki?

ODPOWIEDZ